|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
חדוה לוי |
|
23/01/12 13:33
|
|
|
|
אתה כך כך צודק , ההרגשה הזאת קיימת אצל רבים מאיתנו כבר המון זמנים, כאשר אנחנו מדברים על כך אומרים שאנו בכיינים, כאשר אנחנו מציגים עובדות ,שולחים הודעה לקונית אישור שהמכתב נתקבל, הדרך היחידה לפי דעתי היא לחץ על נציגים ימניים בכנסת שלא יאפשרו העברת תקציבים לערוץ שמשדר חד צדדיות, בנוסף להפעיל יותר לחץ שתכנית סאטירה כמו לאטמה תשודר .
מסכימה עם כל מילה שלך.
|
|
כתוב תגובה ל-
חדוה לוי
|
|
|
|
2 |
|
|
מר הבל |
|
23/01/12 13:40
|
|
|
|
נתנייהו בעצמו מטפח את הסטירה משמאל, מכיון שאיתה הוא יכול להסתדר. היא אינה מאיימת עליו. הוא בחיים לא ייתן נניח לחברה של "לאטמה" להופיע באחת מתחנות השידור. זאת הסיבה שהוא גם לא נותן להקים תחנת שידור TV של רשת פוקס בישראל. הוא מפחד מביקורת מהימין הרבה יותר מהשמאל. ככה הוא יכול לעשות מה שבראש שלו. את הימין הוא מסובב על האצבע הקטנה, ובאותו זמן, מרצה את סמולני בג"ץ. דר' מה יהיה איתך. אינטלגנצייה זה לא הצד החזק שלך!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
מר הבל
|
|
|
|
|
|
|
אברהם מכפר סבא |
|
23/01/12 20:01
|
|
|
|
|
|
|
|
הניה |
|
24/01/12 19:35
|
|
|
|
מעידה על עולם מושגיך, על אוצר לשונך ועל סגנון דיבורך. ספק אם אפשר להגדיר את הערתך, כ"דברי חכמים", הנשמעים בנחת. לעומת זאת, ניתן לשמוע בה היטב, את "הפוסל", שבמומו פוסל.. .
מאמרו של בריימן, הוא לא רק מאמר מצוין, מכל זוית אפשרית. הוא, בעקר, אמת לאמיתה!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
הניה
|
|
|
|
|
|
|
הבל הבלים |
|
25/01/12 13:29
|
|
|
|
|
3 |
|
|
ישע |
|
23/01/12 13:49
|
|
|
|
נגד העם והמדינה נותנים במה רק ל מרצ +חמס+חיזבלה כל התקשורת פועלים כ פשע מאורגן גיס חמישי עם חסינות מי פרקליטות+היועץ
המשפטי+חלק מי השופטים+מבקר המדינה
|
|
כתוב תגובה ל-
ישע
|
|
|
|
4 |
|
|
שרה ר |
|
23/01/12 15:39
|
|
|
|
בשנה שעברה, כאשר לאטמה זכתה בפרס ביקורת התקשורת של "זכות הציבור לדעת", שמענו שיש מגעים עם הטלויזיה, שמחנו. מוקדם מידי...
צודק רון בריימן, הסאטירה תמיד מצד שמאל!! כאשר הם מייחלים לפגיעה ביהודים ואומרים זאת בפה מלא,זה ממש לא מצחיק ("ארץ נהדרת").
תנסו לפרסם מילה במילה כאשר המילה "מתנחלים" מוחלפת ב"ערבים", "סודנים" "עובדים זרים" או אפילו סתם "שמאלנים", אוהו.. איזו צעקה תקום. דליה דורנר תתראיין על פגיעה אנושה בדמוקרטיה, והכותב יוקע מעל כל במה!!
אגב בלאטמה האחרון יש קטע דומה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרה ר
|
|
|
|
5 |
|
|
מנש |
|
23/01/12 16:36
|
|
|
|
יעודה להכרית את הישות הציונית, שכן בעיני השמאל עצם קיומה הוא פשע כנגד האנושות.
אל תחפש כל הגיון או צדק או מזור בתקשורת - אין היא אלא רעל בלבוש הומאניסטי ליבראלי מזויף.
|
|
כתוב תגובה ל-
מנש
|
|
|
|
6 |
|
|
קורןנאוה-טבריה |
|
23/01/12 19:49
|
|
|
|
חבל שאתה לא בכנסת במקום כל ה0מולנים המעפנים.
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה-טבריה
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
24/01/12 11:06
|
|
|
|
|
7 |
|
|
אבימ |
|
23/01/12 19:57
|
|
|
|
|
|
|
|
אזרח רגיל |
|
23/01/12 22:56
|
|
|
|
הם לא משפיעים על אף אחד שלא מסכים אתם, אבל הם שולטים על:
כל מערכות התקשורת: כתובה + אלקטרונית.
(למעט עיתון אחד שאיש צדיק מממן אותו).
מערכת המשפט.
הפרקליטות.
כל מפעלות התרבות למיניהן.
בעבר הקרוב - כל משרדי הממשלה והתקציבים (היום קצת פחות).
כל התעשייה - בעבר כור, כלל, הבנקים התעשיה הקיבוצית,חברות הפיננסים הגדולות (קרנות הפנסיה שלהם).
הוועדים הגדולים.
וזה רק חלק מכל השליטה שיש ל:3% מהאוכלוסיה (תומכי מרץ) על כולנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח רגיל
|
|
|
|
8 |
|
|
ריפלי |
|
23/01/12 22:25
|
|
|
|
הגיע הזמן לארגן הפגנה נגד כל משקורה בתיקשורת כי המצב רק הולך ומחמיר הגיע הזמן לצדק בתיקשורת
|
|
כתוב תגובה ל-
ריפלי
|
|
|
|
9 |
|
|
אמיר אמיר |
|
24/01/12 06:46
|
|
|
|
אתה בכלל לא סטרת את תוכן הכתבה! הכותב טוען שהתקשורת שמאלנית ומקדמת את האג'נדה שלה בטלויזיה. אתה רק באת ואמרת שביבי מניפולטן ומסובב את כולם על האצבע. מה הקשר בין זה לבין מה שנטען בכתבה?? האם אתה טוען שהתקשטרת לא שמאלנית??
|
|
כתוב תגובה ל-
אמיר אמיר
|
|
|
|
10 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
24/01/12 11:14
|
|
|
|
התקשורתי=ל0מרטוטי הליכוק בלוף מעולם לא היה אומץ לאזן את התשקורת כיאה לדמוקרטיה מתוקנת=לכן את כל הטענות יש להפנות לימין בלוף!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
11 |
|
|
אברהם מערב השומרו |
|
24/01/12 12:45
|
|
|
|
מה שעושה התץקשורת אולי אז הוא יתעורר וידאג לזרוק לפח הזבל את הכותבים ואת החקנים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אברהם מערב השומרו
|
|
|
|
12 |
|
|
אחד העם |
|
24/01/12 15:15
|
|
|
|
רון בריימן חסר כל הבנה או כוונה לגבי דמוקרטיה.
אתחיל בחופש הביטוי - שכחת רון?
אמשיך בזה שסטירה היא תמיד נגד הממשל, ובישראל הימין שולט ברוב מוחלט של השנים מאז 1978...
האם רון בריימן רוצה תקשורת נוסח פרוודה?
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם
|
|
|
|
|
|
|
בתיה |
|
24/01/12 21:10
|
|
|
|
הימין בממשלה, אבל השמאל שולט וכופה את משוגותיו.
|
|
כתוב תגובה ל-
בתיה
|
|
|
|
|
|
|
אחד העם |
|
25/01/12 09:59
|
|
|
|
ציטוט: "הימין בממשלה, אבל השמאל שולט וכופה את משוגותיו"
=> אשמח להסבר הגיוני כיצד, כאשר הימין שולט בחקיקה, בתקציב ובמינויים לרבות הנהלת רשות השידור, כבר מעל 30 שנים, כיצד "השמאל שולט וכופה את משוגותיו"???
נ.ב., גם בוועדת מינוי שופטים יש 3 פוליטיקאים מתוך 7 חברי הועדה (וגם שני נציגי לשכת עו"ד אינם בהכרח מהשמאל...).
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם
|
|
|
|
13 |
|
|
או-דפנה |
|
24/01/12 17:50
|
|
|
|
האם הגיעו לעורכי/מפיקי "ארץ נהדרת" כותבים מוכשרים מהימין, מצביעי "הבית הלאומי" למשל או "התקווה" ונדחו?
האמת היא שבשמאל יש אנשים מוכשרים יותר ולימין יש קושי עם סטירה בכלל.
|
|
כתוב תגובה ל-
או-דפנה
|
|
|
|
|
|
|
ד"ר רון בריימן |
|
24/01/12 19:37
|
|
|
|
אני מתרשם שאת שמאלנית אבל חושבת. אני בעד סאטירה, אבל כזו שתהיה שנונה ועל רמה, ולא כזו שמכוונת למכנה המשותף הנמוך ביותר של קהל הצופים. לכן אני ממליץ לך לצפות בתוכניות של "לאטמה", שכמובן אינן מוקרנות בטלוויזיה "הישראלית". בוודאי שסאטירה צפוי ממנה שתתקוף את הממשלה, אבל נכון שתעשה זאת גם משמאל וגם מימין. כאשר היא עושה זאת רק משמאל היא הופכת לכלי ביטוי פוליטי של מחנה אחד. מכיוון שנתניהו העמיד את עצמו בדיוק במרכז המפה הפוליטית, אין כל סיבה שהביקורת על ממשלתו לא תהיה משני הצדדים. במאמרי גם היצעתי דרך לאזן בערוץ 2 בין סאטירה משמאל ומימין, לפחות כל עוד לא קיים בישראל ערוץ טלוויזיה הנותן ביטוי גם לדעת הרוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
ד"ר רון בריימן
|
|
|
|
|
|
|
בתיה |
|
24/01/12 23:24
|
|
|
|
דמוקרטיה עממית בולשביקית
|
|
כתוב תגובה ל-
בתיה
|
|
|
|