w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
במחאה נגד הרפורמה, קמה קבוצה מאורגנת של קצינים מיל' שאמרו "אנחנו משתמשים בכוחנו הצבאי ונסרב לשרת אם לא ייענו לתביעותינו"    דבר כזה לא היה בתולדות מדינת ישראל. וכל ראשי המחאה, בהם ר...
דן מרגלית
דן מרגלית
האם האנשים האלה נשארים יועציה של מירי רגב? הרי האינטרס שלה הוא בעצם שהם יעופו לה עכשיו מן המשרד הרחק ככל האפשר, ואם אינה עושה זאת - האנוכית מעוררת הסלידה - מדוע היא משאירה אותם בחב...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
על-רקע כתבי אישום ראשונים שהגישה ה-SEC בגין שימוש ב-AI, התבקשו קציני ציות לבחון את סיכוני הציות הכרוכים בכך
מנחם רהט
מנחם רהט
המרוץ לכהונת הרבנים הראשיים מגיע אל הישורת האחרונה ללא תמיכה ממוקדת במועמד אחד מטעם הציונות הדתית, מה שפותח את הדרך לבחירה נוספת, זו הפעם הרביעית, של רבנים חרדיים לראשות המוסד שהחר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תודה רבה לאוריאל לין
מאת: איתן קלינסקי  |  08/02/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תודה לאוריאל לין
  ידיידיה   8/02/12 14:33
תודה רבה לאוריאל לין , שגאל את הביטוי "כל ישראל ערבים זה לזה" והוריד אותו מספירות שמימיות רחוקות הישר למציאות חיים כואבת.
יפה עשה אוריאל לין ,שהחליט להיות קשוב למצוקת מאבטח בקניון שמקבל 22 שקלים לשעה . כואב לו לאריאל לין שאין למאבטח הזה ביטחון תעסוקתי .
כואב לאוריאל לין גורלה של הקלדנית בבית המשפט העובדת מטעם חברת כוח אדם ומהיום למחר יכולה למצוא עצמה ללא עבודה .
ואולי לא שמתם לב אוריאל לין הדגיש את האחריות שיש לו כלפי הדמוקראטיה .
מתוק שלי , אוריאל שלי , אני מתה עליך , מדוע רק עכשיו תבעת את עלבוננו בבית המשפט.
כתוב תגובה ל- ידיידיה
2
סדקים בבונקר? אחרית הימים?
  איש עצוב   8/02/12 14:39
ברוך שובך איתן קלינסקי למאה העשרים ואחת - אם אתה תמים דעים עם אוריאל לין אז עשית צעד משמעותי לכיוון של משק יציב, ומשגשג אולי אפילו הלכת צעד אחד רחוק מידי, כי משק בריא הולך לפעמים על חשבון חברה חולה ולכן צריך קצת לפשר ולאזן. זה גם לא טוב לקפץ מקיצוניות לקיצוניות כי אפשר להכנס לתהודה ולהתפרק. המשנה הישנה שלקלינסקי היא שגיאה, המשנה החדשה היא שגיאה לכיוון השני - אז אולי איזו פשרה, באמצע?
כתוב תגובה ל- איש עצוב
3
לאיש העצוב
  איתן קלינסקי   8/02/12 16:29
כן , אני מודה למר לין , שפנה לבית המשפט ודרש שכל עובד - שכל אדם הנברא בצלם - יהיה זכאי לביטחון תעסוקתי .

התרגשתי מהעובדה שבפניה לבית המשפט הביע מר לין את סלידתו מהתופעה, שמר איש עצוב שיבח , כמו חברת "מרמנת" . חברה שמוכנה להעסיק את מר איש עצוב בהוראה , ומוכנה לתת לו אצבע משולשת בחופשת הקיץ .
מר לין הזדעזע מהעובדה שאיש עצוב חלק שבחים ל"מרמנת" באחת התגובות שלו .

מר לין הזדעזע , כששמע שמר איש עצוב ביקש להיות מועסק כמו עוד 1500 עובדי הוראה ב"יובל חינוך" בעירית תל אביב , ולא היו מוכנים לשלם לו משכורת בחופשת החגים ,חודש תשרי,ולא בחופשת הקיץ .וכשאיש עצוב חלה בשפעת זה היה נראה להם בלתי אנושי לשלם ימי מחלה .

כן אני מעריצו הגדול של מר לין , כי חשוב לו העיקרון הנעלה של ביטחון תעסוקתי לכל אדם , המבקש להביא אוכל לבני ביתו .

אני מעריצן של מר לין שהכניס את המילה דמוקרטיה בפנייתו לבית המשפט .

אני שניתי את דעתי?
וכשתענה לי , אם תענה , אתה לא חייב , אל תשכח להכניס את סטלין ואת ברית המועצות , כי זה ממש שייך לעניין.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
למה לא אדם סמית? או מרג' תאצ'ר
  איש עצוב   8/02/12 18:02
כי הרי על פי השינוי הקיצוני שחל, אתה הרבה יותר מתאים לימין הקיצוני מאשר לשמאל הקיצוני אליו השתייכת עד עכשיו. כי הרי ידוע לך ודאי שאוריאל לין שעומד בראש לשכת המסחר, מתאר את הפעילות של המתנגדים לעובדי הקבלן כפעילות פוליטית, ובטענה זו הוא גם עתר לבג"ץ על מנת למנוע את השבתת המשק על ידי הסתדרות העובדים החדשה בהנהגת עייני, ונדחה (על הסף), כמו כן ודאי ידוע לך שהוא בעל עניין אישי בנושא עובדי קבלן הוא בעצמו מחזיק או ישירות או באמצעות אשתו (או שניהם גם יחד) את משרד כוח האדם לין/ביכלר אשר ניתן לראות באתר שלו "אנו ערוכים לספק ללקוחותינו עובדים מקצועיים בכל הרמות, לפרקי זמן קצרים או קבועים על בסיס קליטה ישירה מהיום הראשון או על בסיס העסקת העובדים לפרקי הזמן הנדרשים כאשר לין-ביכלר הינה מעסיקתם של העובדים על כל המשתמע מכך וכל החבויות של המעסיק חלות על לין-ביכלר משאבי-אנוש בע"מ." כלומר שהוא גם קבלן המעסיק עובדי קבלן. ואם הוא מהווה דוגמא עבורך אז מחד הגענו לימות המשיח, ומאידך הלכת צעד אחד ימינה מידי, בפועל אתה כעת הרבה יותר ימינה ממני, ואני לא בשמאל. ואולי כל הסיפור הזה של השינוי הקיצוני שחל נובע בכל מאנלוגיה הבאה. לך לסקוטלאנד, תראה שם בעיקר מכוניות צרפתיות, תשאל סקוטי מה לכם ולפיז'ו?, והוא יאמר לך "האויב של האויב שלי - הוא חבר שלי" בבחינת שניהם שונאים את האנגלים, ואידך זיל וגמור.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
4
מי שמכיר את לין יודע מי הוא
  רמת גני   8/02/12 18:34
מר לין הוא אכן "איש יקר ובעיקר אמין",הוא רוצה בטחון תעסוקתי לכל אחד ועוד "הרבה דברים יפים", הבעייה היא שהוא ומרעיו לא כל כך רוצים לשלם בעד זה, ולא רוצים כל כך להיות המעסיקים של כאלה אבל הוא "בעד" כנראה אצל מר לין מילים לא עולות כסף.
כתוב תגובה ל- רמת גני
5
לחיי האיש העצוב
  לחיי האיש העצוב   8/02/12 21:35
לחיי האיש העצוב , המהווה סמל ומופת במערכת יחסי העבודה במדינת ישראל.

מרצונו האישי החליט שלמען "שגשוגו" של המשק הישראלי הוא מעדיף להיות עובד קבלן. הוא אינו רוצה לדרוש מחויבות של המשק להפריש לו לקרן פנסיה . אם יחלה (ואנחנו מאחלים לו רק בריאות) הוא אינו מוכן שיחייבו את מעסיקו לשלם לו ימי מחלה .
הוא דוחה בשאט נפש את החוצפה של עובדי הקבלן שרוצים שכר עבור ימי חופשה שנתית .

תאצ'ר והאיש העצוב , היא באנגליה והוא בישראל , משמשים לנו מורי דרך של כבוד והערכה להון האנושי העובד . הם בצדק רואים כדרישה פאריזטית וחצופה לדרוש ביטחון תעסוקתי .

ראוי האיש העצוב לכל המחמאות על בחירתו ב"מרמנת" בירושלים כחברה המעסיקה אותו, ולחילופין כאשר הוא יהיה בתל אביב הוא מוכן להיות מועסק ב"יובל חינוך"
כתוב תגובה ל- לחיי האיש העצוב
איתן סוגד ללין קבלן כוח האדם,
  איש עצוב   9/02/12 00:09
הלו להתעורר, תסתכלו אצלכם בבית. מה אתם מחפשים אצל השכנים?
כתוב תגובה ל- איש עצוב
6
מצדיעה לטמבל העצוב .
  מצדיעה ללין   9/02/12 16:32
אני ממצדיעה למאר אוריאל לין שתבע בבג"ץ כפי שנכתב ברשימה , שכל בן אדם הקם בבוקר ליום עבודה מחוייב על פי חוק שהוא יקבל קרן פנסיה ובכך לשים קץ לתופעה המכוערת שמאות אלפי עובדים אין להם קרן פנסיה . שיושם סוף סוף הקץ שיש עובדים בישראל שאינם זכאים לחופשה שנתית. אני מצטרפת לתמיכה הנלהבת של מר אוריאל לין להעניק את פרס ישראל למר ט"מבל עצוב" או כדבריו "איש עצוב" שמעדיף את הביטחון התעסוקתי של עובדי קבלן מאשר עבודה בהסכם קיבוצי .
כתוב תגובה ל- מצדיעה ללין
7
יחי לין
  יחי אוריאל   9/02/12 16:39
הבוז לכל המתנגדים לצורת העסקה האנושית ביותר והיהודית ביותר . העסקה באמצעות קלני המוסר . הבוז למפגינים נגד צורת העסקה של עובדי קבלן , שהיא החמצן של המשק והכלכלה בישראל.
כתוב תגובה ל- יחי אוריאל
8
תגובה לא ראויה
  איתן קלינסקי   9/02/12 18:39
אני חוזר ומבקש מכל מי שתומך בדעותי , שיסייע לי לנהל שיח מכובד . אין צורך לקלל אדם שאינו מקבל את דעותי , ואני אינני מקבל את דעותיו . הקללה והגיגוף מרדדים את השיח , שלצערי, מקבל גם ביטויי אלימות מילולית .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
תודה
  איש עצוב   9/02/12 21:35
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תודה מגעילה של אדם מגעיל
  תודה ????   10/02/12 12:24
כתוב תגובה ל- תודה ????
כאשר אין תשובות, מגדפים.
  איש עצוב   11/02/12 11:11
ככה זה, מע לעשות, איסטרא בלגינא קיש קיש קריא. ולא סתם קריא.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
9
לחיי אוריאל לין.
  לין שמלין   10/02/12 11:54
איתן , אתה בהחלט צודק .
מאות אלפי העובדים בחברות כוח אדם , כולל החברה בבעלות אדון אוריאל לין , חייבים להתיצב ליד ביתו של האדון אוריאל ליןולהגיש לו מנחות תודה והודיה .
פתאום קם אדם בבוקר וחש , שזה בלתי נסבל שבמדינת ישראל , מדינת העם היהודי , יהיו עובדי כפיים , שלא יהיה להם ביטחון תעסוקתי .
האדם הזה עושה מעשה , שלא עשו קודמיו, תובע מבית המשפט הגבוה לצדק, שידאגו לשוויון תנאי העסקה של כל העובדים , ושלא יהיה דבר בלתי נסבל , שלעובד אחד יש תנאים סוציאליים ולעובד שני אין.

אני מוקיעה את אותו ציבור עובדים , שאינו מבין את גודל הלב היההודי הפועם אצל אוריאל לין .

חובה להשתית יחסי עבודה בישראל רק דרך חברות כוח אדם . ועדיף שכל ציבור העובדים יעבוד אך ורק באמצעות החברה של ירום הודו , הדמוקראט אוריאל לין.
כתוב תגובה ל- לין שמלין
10
הפתרון - "רק חברות כוח אדם"
  ישראל העובדת   10/02/12 12:07
מצערת העובדה , שהאוצר מכיר בכך , שהעבודה באמצעות חברות כוח אדם זו צורת העסקה פוגענית המשפילה אדם עובד .
אותו אוצר , שמדבר יפה על קיפוח בלתי נסבל של עובדים , מוכן לקלוט רק קומץ של עובדים בשירות המדינה ... ואת היתר להמשיך להפקיר לחברה שודדי עובדים , כן שודדי בני אדם , כמו חברות המעסיקות מורים והחברה של מר לין אוריאל בכבודו ובעצמו ועוד שורה ארוכה של חברות.

איתן , לכל המגיבים , שהתנפלו עליך במשך תקופה ארוכה , אני מציעה שתפנה אותם לחברת כוח אדם של אוריאל לין , ובכך יבטיחו את עתידם במשק העבודה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ישראל העובדת
ישראל האובדת
  איש עצוב   11/02/12 11:21
היינו פעם במצב שכולם היו בהסכמים קיבוציים, ואי אפשר היה לפטר איש, ומה יצא לנו?, חרבון, משק כושל ועצלן. ואז השתנתה השיטה, אין בטחון בתעסוקה, בשביל כבוד וכסף צריך לעבוד. עם זאת ייתכן מאד שהלכנו צעד אחד רחוק מידי, ופגענו יתר על המידה בסקטורים מסויימים. אז כעת נקלוט את כל עובדי הקבלן לשרות המדינה? התחלקנו על השכל? ושכר עובד הניקיון בבית חולים יהיה שוה לשכרו של המנכ"ל ומנהלי המחלקות? הכל בשם השיוויון המטופש? ? ולכל המורים בבתי הספר יהיה אותו שכר? ובכל המשק יקבלו העובדים חודשיים חופש בתשלום בקייץ כי למה למורים מגיע ולאחרים לא? חבריא זה לא רציני.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
11
חרפת עובדי כוח אדם
  שולה...   11/02/12 11:15
לצערי, מר עיני שתק !!! ממש שתק!!! במשך זמן רב . אבל עכשיו , כאשר הוא נמצא ערב בחירות להסתדרות הוא נזכר להתעורר . ההתעוררות שלו היא ממש מחליאה .
במוסדות - שהן בבעלות ההסתדרות - כמו הבריכות ומועדוני הקאנטרי - מעסיקה ההסתדרות בעיקר עובדי כוח אדם : שומרים , עובדי נקיון , מצילים בבריכות.
איגוד מקצועי בצרפת לא לעצמו חרפה של העסקת עובדי קבלן במוסדות של האיגוד?
מה מנע ממר עיני להתעורר לפני כמה שנים.
מה מנע מקודמו להתעורר לפני כמה שנים .
אבל עכשיו , אחרי מחאת הקיץ , אחרי התעוררות של כוחות אופוזיציה לקראת הבחירות להסתדרות מתעורר פתאום עיני ומשבית את המשק .
בוקר טוב עיני , הגם שהתעוררת מאוחר מדי , אינני מתחשבנת איתך. אך חשוב שנאמר לך את האמת . כמו שבא לי להקיא מהתביעה של אוריאל לין לבית המשפט , בא לי להקיא מכלומיניקיות שלך , המוליכה שולל יותר מדי אנשים שכוונתם טהורה .
כתוב תגובה ל- שולה...
12
תודה
  א ש ליאור   12/02/12 10:45
מצטרפת להבעת תודה
כתוב תגובה ל- א ש ליאור
13
בזה למה שמייצג אוריאל לין.
  א.ב.ג.   12/02/12 13:04
אוריאל לין אני סולדת מכל מה שאתה מייצג.
אוריאל לין אתה מייצג את פניה של ישראל המכוערת.
אוריאל לין, תן דוגמא , כחבר כנסת ישראל לשעבר , ותחליט לעבוד אתה בתנאים של עובדי קבלן.

אוריאל לין, רוץ מהר לבית המשפט .אני מצפה ממך שתפנה לבית המשפט , שיבטל את ההסכם שחתם האוצר. איך קרה שהאוצר העלה בארבע מאות שקל את שכרם של עובדי הקבלן .

בא לי להקיא מעצם העובדה שאתה היית בבית הנבחרים של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- א.ב.ג.
14
בית ברל מרכז לעובדי קבלן.
  נעמי אגסי   12/02/12 13:59
איתן, אינני מבינה כיצד אינך תוקף את עיני , שבבית ברל , במוסד המכובד של מפלגת העבודה ישנם עובדים , כולל עובדי הוראה , ששכרם משולם כשכר שעתי ואינם עובדים בתנאים של העובדים מן המניין.
שלי יחימוביץ ,יושבת ראש מפלגת העבודה , שבית ברל הוא אחד המוסדות שבבעלותה , ועופר עיני יושב ראש ההסתדרות , שיתחילו לעשות סדר במוסד האם של מפלגתם.
בושה וחרפה , שבמוסד הנושא את בשם בית ברל ישנם עובדים המשתכרים בשכר מחפיר ועובדים בתנאים מחפירים.
אינני מבינה אותך , איתן , מה אתה רץ לתקוף את אוריאל לין , כאשר יש כתובות יותר משמעותיות .
עופר עיני משבית משק על עוול שנעשה במדינה . שיתקן קודם כל את העוול שנעשה בתחום הבית שלו.
כתוב תגובה ל- נעמי אגסי
במוסדות ההסתדרות .
  לעשות סדר   12/02/12 14:51
במוסדות הסתדרותיים לא מעטים ישנם תנאי העסקה מחפירים ובית ברל בתוכם . אין לצפות שעיני וגברת חיימוביץ יתחילו את המאבק בתוך הבית פנימה .
מה שכן , גם עיני וגם יחימוביץ קשורים בקשרי רומבינה מכוערת.
מוזר , שאיתן קלינסקי לא תוקף את עיני , אלא בחר לעשות צחוק ממר לין.
כתוב תגובה ל- לעשות סדר
תגובה
  איתן קלינסקי   13/02/12 07:33
ביום שמעמד הביניים , העובדים המאורגנים שובתים מתוך סולידארויות עם אלו שאין להם תנאי עבודה בסיסיים , אני תומך נלהב במי שארגן את המאבק הזה .
אני תומך במהלך שביצע עופר עיני כמנהיג ציבור עובדים בכך, שהוא רתם את ציבור העובדים בישראל למאבק למען אלו הנמצאים בשולי החברה .
אינני הופך את המתקפה על עופר עיני למקצוע . אם ישנם מוסדות הסתדרותיים , או מוסדות שההסתדרות חלק מההנהלה , הרי אני תומך נלהב שיושתתו בהם הסכמי שכר נאותים , וזאת מתוך היות מחננו טהור .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il