|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
זלמן שובל
זלמן שובל
השר עמיחי שיקלי הצהיר ש"לו היה אמריקני היה בוחר בטראמפ"    לא רק שאין כל משקל להעדפתנו למועמד זה או אחר אלא שגם לו היה לה משקל, היה קשה לקבוע מסמרות
מרינה לנדאו
מרינה לנדאו
אתם סובלים מפריחה דווקא עכשיו? אתם לא לבד: אחד מכל שלושה מרגישים על בשרם את פריחות האביב הידועות לשמצה    האם ניתן למנוע אותן? ואיך מטפלים בהן?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זו לא מחאה, זה עלבון
מאת: אורי אליצור  |  03/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האמנם מחאה ?
  אבישי בן חיים   3/07/12 22:10
מאמר קולע ומשכנע בתאור וניתוח אמיתי של כביכול מחאה.
אחת העקרונות של האידאולוגיה הקומוניסטית המהפכנית
קובעת את נוסחת הפעולה : "מה שיותר רע יותר טוב למהפכה"
זה בדיוק כוונתם של מובילי המחאה !
הם בעד הנגד ! נגד הכל:ממשלה, מתנחלים,חרדים,עשירים,
עיריה,הסתדרות,צהל,פוליטיקאים,
כתוב תגובה ל- אבישי בן חיים
2
נניח שהכותב צודק
  אוחיון   3/07/12 23:26
מי שמייצר את השפע הכלכלי זה לא האלקטוראט של ביבי וגם לא מתוקצבי העל של ביבי והליכוד קרי חרדים ומתנחלים.
המחאה אמורה להתחיל בדבר הבסיסי ביותר שנוגע לחיי של אדם במדינה המתיימרת להיות מערבית מתוקנת: הפרדת דת פולחן (וחרדים) מכספי מדינה. מדינה מערבית לא מתערבת באמונה דתית ואורח חיים של אדם וברור שגם לא מתקצבת אמונה דתית ואורח חיים ובזה לוקה מדינת ישראל . לאחר מכן המחאה צריכה לעסוק בפלנטות השחיתות נמלי הים, חברת החשמל, גופים ממשלתיים שבהם משתולללת אורגיה של שכר והטבות.
כתוב תגובה ל- אוחיון
3
מאמר מבריק ומעמיק
  תודה לאורי אליצור   4/07/12 00:14
כתוב תגובה ל- תודה לאורי אליצור
4
מאמר תמים עד כדי גיחוך.
  אהוד פרלסמן   4/07/12 05:33
כמה תמים ומגוחך הוא כותב המאמר שעד היום לא הצליח להבין שכל הסיפור של המחאה הזאת התחיל ביוזמה של שמאלנים להעביר מצביעים מהימין לשמאל, שבעקבות כשלונה כל מה שנותר ממנה זה קומץ של אנרכיסטים שונאי ישראל, שאתמול זרקו אבנים בבלעין והיום שוברים זכוכיות בבנקים בתל אביב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כלל לא תמים ולא מגוחך. הכותב
  יודע ומכיר היטב   4/07/12 12:37
את הצדדים בהם נגעת. הוא פשוט כתב את מאמרו מהיבטים אחרים. וגם לא נאה לכנות "מגוחך" - עתונאי בכיר שהיה ראש לשכת רה"מ (ב-1998), עורך עתון (נקודה), היום - עורך משנה של "מקור ראשון" וזוכה פרס סוקולוב.
כתוב תגובה ל- יודע ומכיר היטב
5
ישר כוח -אמיתי וחודרני
  א מ רול   4/07/12 07:51
כתוב תגובה ל- א מ רול
6
חבורה של אנרכי0טים מתוסכלים ומ
  קורןנאוה טבריה   4/07/12 10:16
וממשועממים שחברו ל0ר0ורי ה"שלום" המובטלים מפרנסה לאחר קריסת העסק המשגשג ביותר במזרח השימון החד"ש="השלום"0רק 0רק! ועכשיו הם מחפשים את מזלם מחד"ש במסווה של "צדק חברתי", "שיוון"ו0וציאליזם עיוועים=ברמאות ועבודה בעיניים של הציבור בישראל!!!בתקווה שעם ישראל הפעם לא ייפול למלכודת כפי שנפל למלכודת ה"שלום" באספמיה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
רשימה לתפארת
  יוסי78   4/07/12 10:30
כתוב תגובה ל- יוסי78
8
שונאי,עוכרי ועוקרי ישראל שהשנא
  קורןנאוה טבריה   4/07/12 10:33
שהשנאה לשומרי דת משה החרדים לתורתו ולמתנחלים לביטחון ישראל מעבירה אותם על דעתם עד שאינם מבחינים בין טוב לרע ובין רצוי למצוי=אני מתעבת אותם תכלית התיעוב!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
אז מה הסיפור שלהם?
  אנה מירושלים   4/07/12 10:58
מר אליצור, הנך שואל "מה הסיפור שלהם?" התשובה היא הקרן החדשה לישראל והעמותות השונות, בסיוע גורמים מאירופה וארה"ב. הם מעוניינים להפיל את הימין ולהעלות לשלטון את השמאל. ע"י למשל, המלכת המתאגרף לשעבר, בעל החיוך הזחוח, הדרדק ממש, (חלילה וחס). והשמאל חומד ממון. הם מקבלים שיעור ענק של ממון מהגורמים הנ"ל. והם מוכנים למכור את היקרים להם ביותר עבור ממון (מוכנים גם למכור את מדינתם עבור ממון). הם משקרים, מעלילים עלילות, עוקפים חוקים, מטים פרשיות, מסלפים עובדות, רומסים אמיתות - הכל למען הכסף ולמען מטרותיהם. ועל-כן כל כך מקומם ומעורר זעם לשמוע אחד כמו קרת זה המתעלם במתכוון מהמציאות. אם מדובר ביקיר להם (דפנה ליף) היא טהורה וצחה; אם מדובר במתנחלים וכו' הם פסולים. ואם חלילה הם יהיו בשלטון - כל המסד, היסודות, ועמודי התווך המקודשים לישראל ושעליהם מושתתת המדינה היהודית - ימחקו. הציונות, התנ"ך, הדת, האמונה, התורה, המקומות הקדושים - כל אלה ייעלמו. וימים יגידו אם מזימה זו תצלח בידם. משום שהעם ברובו ימני ומצדד בימין - דעתי היא שהם ייכשלו (למרות שהאקדמיה, המשפט והתקשורת עדיין בידיהם).
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
אנא, אל תתעלמי גם מהסיפא
  עמי, ת"א   8/07/12 10:54
של המאמר. האם המכות שליף קיבלה מכאיבות גם לנו? האם הן אמורות להכאיב? או יאללה, שתחטוף? והרי שנאה, יש משני הצדדים.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
10
בודאי שהם יודעים
  ע.ג.   4/07/12 14:09
הם רוצים שיפסיקו לתת כסף לאנשים לא ישרים שגונבים אדמות מפלשתינים ומבקשים שיעריכו אותם על שהם לא ישרים ולתת את הכסף לאנשים הגונים שמתקשים לגמור את החדש.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
על גבעה גבוהה
  ינקה   4/07/12 17:12
אדוני, אני מבקשת להציע לך אותה הצעה שהצעתי לעמיתתך ש.ק. ודומני שזו הצעה טובה עבורך. עלה על הר גבוה והכרז בקולי קולות, אפילו בצעקות פראיות - את משנתך המפוארת, שצצה כאן מדי פעם. ודע לך היטב שקולך כאן לא נשמע. אנו פוסחים עליך. הנך במיעוט דל וחסר ערך. והנה עצה טובה אחרת: משום שאתה במיעוט כאן - צא וחפש אתר החופף להשקפותיך.
כתוב תגובה ל- ינקה
11
העלבון הוא זריעת החול בעיניים!
  פועה   4/07/12 20:24
העלבון הוא שהימין בטמטומו, גזל מליארדי ש"ח ממיסי הציבור היצרני וקבר אותם או זרע אותם לרוח בהתיישבות מטופשת ברצועת עזה! והוסיף והגדיל לגזול מליארדים כדי להרוס את ההתיישבות הוירטואלית הזאת ולפצות ולשקם את המפונים. העלבון הוא, שהימין מכלה מליארדי ש"ח כדי להקים ישובים יהודים מחוץ לשטחי מדינת ישראל הריבונית להחזיק אותם ולשמור עליהם, והוא עושה זאת בעזות מצח כשהוא מצפצף צפצוף ארוך, על התנגדות חצי העם ועל חשבון איכות חייהם של תושבי המדינה החילוניים! העלבון הוא שהימין משחד את הציבור החרדי, האנטי ציוני, ואת המפלגות שלו במאות מליוני ש"ח כדי לקנות את השלטון במדינה כדי לבזבז מליארדים למטרותיו ההזויות והוא מונע ומעכב בזדון את רווחת הרוב החילוני, שחלקו עדין סובל מהטמטום המתמשך של תעמולת הימין! העלבון הוא שלמרות שהגיעו מים מים עד נפש, מכל הסחי הזה, והחילוניים אדוני הארץ הזאת, מתחילים להתפכח מהטמטום ויוצאים למחות קם נציג של המיעוט המאותרג ביותר שהיה בתולדות המדינה, ולאור היום ובלי בושה זורע חול בעיניים ומשקר, ועוד מעיז, לאחר שמצץ כטפיל את לשדה של הארץ, לטעון לאדנותו על הארץ! המדינה הזאת קמה בכוח ובהקרבת החילוניות הציונית וחרף התנגדות מבישה והשתמטות של המגזרים הדתיים ששימרו נפשותיהם! השטחים הכבושים, נכבשו ע"י הממשלה והמדינה החילונית! הניסיון הנואל של הדתיים לישב את השטחים כדי "לתקן" עיוורונם ההיסטורי (לכפר על חדלונם בעת המבחן) ולקלקל את המדינה החילונית ואף לגנוב אותה לעצמם, לא יצלח! גם כי הקב"ה לא איתם! הוא שם את מבטחו בחילוניים הציונים! כל הצעירים המבולבלים מלאי העלבון, המוחים היום בכיכרות על שאת העוולות שנכפית עליהם, יתייצבו בהמוניהם מחר בקלפיות, ויראו לך כי הם הם אדוני הארץ הזאת!
כתוב תגובה ל- פועה
זריית חול בעיניים
  ינקה   4/07/12 22:14
לגברת המלומדת, הפורשת את הדוקטרינות הארוכות והמעייפות שלה - כדאי שתדעי שאין אומרים זריעת חול בעיניים. (עוד מעט תהפכי את העיניים לזרעים רחמנא ליצלן). זו שגיאה בסיסית ומהותית - ומי ששוגה בה מעיד על דלות בהבנה. ועל כן, כל הדבר המתיש הזה שכתבת פה - הינו חסר ערך. ממילא אנו פוסחים על אמירותייך הלעוסות וכדאי מאד שתחברי לאיש שלעיל, והכריזי את צפצופייך מעל רמה גבוהה. שם יהיה לך קהל להוט שילגום אותם בצמא.
זו לא הפעם הראשונה שאני מתקנת לך שגיאות בסיסיות.
כתוב תגובה ל- ינקה
לא יקירתי! מדובר בזריעה עקרה!
  פועה   5/07/12 07:56
החילוניים הציוניים זרעו בדמעה וקצרו ברינה! והקימו לך מדינה הדתיים המודרניים הם לא יותר מעובדי אלילים הסוגדים לאבנים "מקודשות"! אלה לא מסוגלים לזרוע זרע חי! אלה סוגדים לאדמה לא על מנת להוציא ממנה לחם! כל מעיניהם נתונים לסגידה לעבר! אלה זורעים חול! ומאמינים שהוא ינביט להם חיים, אך קוצרים מוות ומכלים את העתיד של ארץ הזאת! מטמטמים את ילדיהם מינקות ומתגאים בספרטאניות שלהם, מתגאים בכך שהם מקריבים את ילדיהם למולך הצבא, ומבקשים מאתנו שבתמורה נשלם להם בטובה ממשית! אחרי שאיתרגנו אותם, אחרי ששפכנו עליהם, במקום על עצמנו, מליארדים, אחרי שהם מבינים שהובילו את עצמם ואותנו לאין מוצא, עכשיו הם באים לנחמנו "בגולת הכותרת" בהקרבת בניהם?! הקרבה שלנו היא אך טבעית היא דרך חיים, והיום כתוצאה מעיוות הערכים שדורדרנו אליו, גם אנו נאלצים לנפנף בה!... הם זורעים חול ויקצרו סופה!
כתוב תגובה ל- פועה
שפע סימני קריאה(!) מעידים על
  עמי, ת"א   8/07/12 10:45
שפע סימני קריאה(!) מעידים על חולשת(!) הטיעונים(!!!!!!!)
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
אכן נכון
  ינקה   24/07/12 16:09
אכן, מר עמי מת"א, כתבת נכון. הדבר מעיד על חולשה. רק חבל שכתבת כה מאוחר, כך שלא הרבה הספיקו לקרוא. והשאלה אם היא עצמה קראה.
כתוב תגובה ל- ינקה
12
המאמר הזה מעליב
  נעלבתי   9/07/12 08:43
מצליחה ומשגשגת? באיזה סרט מוזר אתה חי? אתה לא קורא עיתונים? לא רואה תכניות כלכלה בטלוויזיה? ישראל לא הייתה במצב כל כך רע כבר עשרות שנים בעלי ההון שולטים בנו, מזגזגים אותנו, ובעיקר לוקחים לנו את הכסף, וכשהם קצת מתקשים להחזיר, עושים להם תספורות... על חשבון הפנסיה שלך ושלי. אולי בסרט שלך אתה לא צריך פנסיה, אני די בונה על זה בכדי לעביר בכבוד את שנותי האחרונות במדינה הזו. יעקוב ליצמן "מנהל בכישרון ובאחריות..." תגיד? אכלת משהו לא טוב?? מערכת הבריאות כאן מקבילה לזו הקיימת במדינות מתפתחות, בעיקר בכל הנוגע ליחס בין אנשי המערכת לאזרחים, בתשתיות, ובתגמול של אנשי הרפואה. אתה הולך עם עיניים סגורות?? אני לא מאחל לך חלילה להגיע לאיזו מחלקה בקרוב, או בכלל, אבל כנס באקראי לבית חולים (בעיקר בפריפרייה) ותראה בעצמך, המצב על סף קריסה!! איזה כישרון?? איזו אחריות?? אולי אתה צריך איזה ביקור אצל רופא עיניים... תנסה רופא מומחה, ונראה למתי תקבל תור... אולי זה יתחיל לחלחל... כשאתה מדבר על 20 מיליארד כספי מיסים אתה מדבר על מיסים ישירים או עקיפים? (כן, לא משנה איפה תקנה סיגריות, תהייה חייב לשלם עליהן מס) אבל מה עם כל ההקלות בבנייה? מה עם ההנחות בתשתיות? מכיוון שרציתי לבנות לי ולמשפחתי בית לפני 4 שנים, התחלתי לברר, אבל באמת לברר, לא לזרוק סתם מספרים באוויר. יצא לי שבממוצע, אם אלך מעבר לקו הירוק, אחסוך כמטע 60% (!!!) מעלות הבנייה (החל מהקרקע, דרך התשתיות, וכלה בבית שיכול להכיל אותי ואת משפחתי) 60% פחות!!! על חשבון מי? בגלל מה? מאיפה אתה מקבל את הנתונים שלך? ואז אתה מדבר על חוקים... כשכל גחמה של חברי הכנסת מהימין מגיעה לבסוף להצעת חוק, שכבר הביטוי "חוק עוקף בג"צ" נשמע בכל פינה ברחבי בית המחוקקים אותי זה מדאיג. ואני חושב שזה צריך להדאיג גם אותך. היום כל החוקים שעוקפים את בית הדין (ותחשוב שניה על המשפט הזה) אולי עומדים בקנה אחד עם השקפת עולמך, אבל יבוא יום שהם לא בהכרח יתאימו לך... מה תגיד אז? ואתה מקנח באיחולי אלימות... מממ... אולי אם הייתי מתחיל לקרוא את המאמר שלך מלמטה למעלה, לא הייתי מגיע לכל דברי הבלע שבתוכו... אתה לא חי בסרט, אתה פשוט בן אדם הזוי... בעצם זה כבר לא מעליב, זה סתם מגוחך...
כתוב תגובה ל- נעלבתי
היידד לליצמן!!
  הנעלב   10/07/12 13:51
פרסום של Shir (השם המלא שמור אצלי, למי שלא מאמין) מהפייסבוק... כיפק היי לליצמן!! ולממשלת ישראל (המצליחה והמשגשגת!!) זה מיכאל. דר' מיכאל. עיניים עייפות מיכאל. הכרנו אתמול בחדר מיון של איכילוב. את איכילוב אני דווקא מכירה טוב. נולדתי עם מום בלב, בגיל 17 עברתי ניתוח שהצליח באופן חלקי ומאז אני נכנסת ויוצאת מבתי חולים כל כמה שבועות או חודשים. בדרך נס, כבר שנה של מחאה עברה כמעט בלי אירוע אחד, כנראה הלב שלי הבין שאין לו פריבילגיה עכשיו לקרוס, אבל אתמול הגזמתי וקרסתי. מצאתי את עצמי באמבולנס בדרך לבית חולים. כמו אהוב ישן שבכל פגישה מקרית מגלה קמט חדש או שערה לבנה, ככה איכילוב כל פעם קצת משתנה לי. לתורים, לזעקות הכאב מאחורי הוילונות ולריח כבר יש פז"מ. אבל אתמול, אחרי המתנה ארוכה במיוחד, כשהגיעו לערוך לי כרגיל א.ק.ג, נכנס לחדר גבר. בשביל הבדיקה הזאת צריך חצי להתפשט, ולאפשר לאחות לגעת בך ולכן תמיד דאגתי שאשה תעשה לי אותה. "אין כוח אדם נוסף זה רק אני", הוא אמר, "את יכולה לחכות שעתיים להחלפת המשמרת, אבל בעצם זה גם יהיה גבר". שעה אחריו נכנס מיכאל לחדר - בזמן שהוא לקח לי דם, הוא שאל אותי במה אני עובדת, "במחאה" אמרתי לו, עובדת במחאה, אבל לא מתפרנסת. "אתה מגיע להפגנה במוצ"ש?", שאלתי אותו, והוא ענה: "8 משמרות בשבוע, 50 מטופלים במשמרת, העומס מטורף, אין כוח אדם, המשכורת ברצפה, למי יש זמן למחות?" כשהוא יצא לתת את הבדיקות שלי, רץ למיטה הבאה, ראיתי אשה יורקת על הרצפה מכאב בלי שיש לה מיטה, פיניתי את שלי והתחלתי להסתובב בבית החולים, שכבר מזמן לא בית - לא לחולים, ולא לרופאים, לא לי, ולא למיכאל, ונותר רק מקום של חולי. הורדתי את האינפוזיה וחזרתי הביתה. לא יכולתי להשאר שם דקה נוספת. באמצע הלילה קיבלתי טלפון ממיכאל, "איפה את?" הוא שאל. שחררתי את עצמי, עניתי, הוא היה חייב לרוץ לעשרות המטופלים הזועקים מסביבו וניתק, ואני לעצמי אמרתי, עכשיו הגיע הזמן לשחרר את המדינה שלנו. 24 שעות אחרי ואני על המיטה, שוב עם כאבים בלב, אני לא רוצה לנסוע שוב לבית החולים, אני רוצה לנסוע שוב לבית
כתוב תגובה ל- הנעלב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il