w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
הרצל חקק
הרצל חקק
זה ספר שנכתב כדי לספר סיפור של אם, ובעצם זה סיפור של דור    מתברר, שאפשר גם לכתוב ביוגרפיה רוחנית, סיפור אישי של גיבורה שהיא גדולה מהחיים
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המהפכה כבר כאן
מאת: מנחם רהט  |  15/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המהפכה כבר כאן
  עמי צור   15/08/12 12:33
לא רק מלחמת העולם 2, גם אנו "אכלנו" את הרפיסות העצמית:
מלחמת ששת הימים פרצה אחרי הבדיחה של "האחרון יכבה את האור" עם האדרת עצמתו של הצבא המצרי, בהתנסחות מדאיגה עד מפחידה ע"י התקשורת [נסיון קרבי בתימן ועוד] ותיאורים שליליים של ישראל כחברה רקובה.
הבריחה מלבנון - ללא הסכם וללא תמורה - בראשות אהוד ברק המיטה עלינו את האינתיפדה השניה והפחדנות בקבר יוסף העצימה אותה.
הבריחה והגירוש מצפון השומרון ורצועת עזה - ללא הסכם וללא תמורה - הזמינו את מלחמת לבנון השניה שהסתיימה, להערכתי, בתיקו לא מכובד במקרה הטוב .
ולעניות דעתי חוסר הנחישות במלחמת לבנון השניה הביאה לצורך במבצע עופרת יצוקה, שהסתיים, להערכתי, בתיקו לא מכובד, במקרה הטוב.
כתוב תגובה ל- עמי צור
פטרידיוטיות
  עידןסובול   16/08/12 12:11

Patriotism is a pernicious, psychopathic form of idiocy / George Bernard Shaw 1856-1950

ורבים עדיין זוכרים את המיתון הגדול שהתפשט בארץ ממטולה ועד אילת, אשר כדי להכחידו יצאה ישראל ביוני 1967 למלחמה המכונה בלשון משיחית "מלחמת ששת הימים" ושבעקבותיה פרצה מגיפת ההתנחלויות.

כדאי גם להזכיר שהראשון אשר דחף מתוך הממשלה למתן הכשר להתנחלות הפראית בתחנת הרכבת הישנה בסבסטיה, ומנע את העמדתם לדין של פורעי החוק היהודים המשיחיים, היה לא אחר מאשר שמעון פרס, איש שמאל מובהק כביכול.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
וג'מאל השתתף בקונספירציה
  ע. הנביא   16/08/12 19:54
ג'מאל עבד אל נאצר רצה להסיט את דעת הקהל מהמיתון, ולכן סגר את מיצרי טיראן. אח... סובול סובול, הבעיה של הטיפשות היא שהיא לא כואבת. תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
2
היום המוזה עזבתני ואין לי על מ
  הגוי..   15/08/12 20:38
מה לכתוב.אז אנסח זאת כך, יהיה כאן קיץ אינדיאני.נתניהו והימין הזומבי שלו יעשו לשאר את שעשו האמריקנים של ארהב, לאינדיאנים באמריקה כי כמו האינדיאנים שקיבלו יפה את הארופאים לאמריקה, גם אנו הוותיקים, קיבלנו יפה את הערבים והנוצרים הכיפונים של הימין המזורגג לארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- הגוי..
המהפכה
  הגוי   16/08/12 10:58

הגוי מחרחר ומלבה מלחמה ושנאה עצמית שקיימת בתוכו מעצם
הוויתו.מסית ומדיח דרכך לא תצלח!
כתוב תגובה ל- הגוי
פגש גוי גוי בגוי.אמר הגוי לגוי
  הגוי..   16/08/12 20:03
גוי, קפוץ לי עד מעל לפופיק.אמר הגוי לגוי,אתה מסית אתה יהודי,אמר הגוי לגוי..אמר הגוי,לגוי,,לך ללעוס מעט אקזמה מבין אצבעות רגלי הימנית ותהיה ברכה ותבריא במהרה ממחלתך הנוכרית, לפני שלא ישאר עוד מה ללעוס ותמות בלא עתך מקינאה ומרעב ולא תצליח במאום,אם לא תקפוץ לי תחילה מעל לפופיק.רק הזהר שמע תקבל מכה בראש מהזהו זה ותיפול חלל.
כתוב תגובה ל- הגוי..
3
זאת הדמוקרטיה טמבל....
  נפתלי גור אריה   16/08/12 02:12
מר מנחם רהט , כותרת המשנה היא התשובה למאמרך הנחזה מוזמן. קרא ולמד את שלהי תקופתה של הרפובליקה של גרמניה בשנת 1933 לאחר נמחון הנאצים בבחירות , זמן רב לפני שגרמניה של הרייך השלישי הפכה למשטר הרוע . הצעדים שעשה הקנצלר אדולף היטלר כדי לתפוס את סמכויות החקיקה של הפרלמנט זהים לאלו של נתניהו . 1933 היתה השנה האחרונה בה התקיים משטר של רפובליקה פרלמנטרית בגרמניה . אבוי לנו אם שנת 2012 תהיה האחרונה בה התקיים משטר פרלמנטרי במדינת ישראל כי כבר היום אין אופוזיציה אין הצעות אי אמון ואין חלופה שלטונית כמתחייב ממהות המשטר הדמוקרטי. נתניהו באמצעות לשכתו עיקר את בית המשפט העליון , הכביד את נטל הקיום על אזרחי המדינה ודוחף למלחמה שהוא לבדו מעוניין בה יחד עם ברק המעוניין בה מטעמיו. נתניהו עושה מסחר באזרחי ישראל כדי להפיל את אובמה בבחירות לנשיאות.ולשם כך המניפולציה של המלחמה נגד אירן. אם יגרור את אמריקה למלחמה שאזרחיה לא רוצים בה , הוא יפסיד את קולותיהם ויפסיד בבחירות אם לא יגרר למלךחמה שמדינת ישראל תפתח בה הוא יפסיד את קולות היהודים ויפסיד בבחירות. זאת מטרתו של נתניהו ואני שמח שהערב נשמעו לראשונה הקולות המאיימים מעבר לים כמו קראו את הפוסטים הרבים שכתבתי. זאת הדמוקרטיה טמבל כפי שמבשרת לנו כותרת המשנה במאמרך. ומעולם ראש ממשלה בישראל לא התערב בבחירות לנשיאות ארצות הברית. אמור מעתה : מהיום קיימת זהות אינטרסים בין הממשל האמריקאי לבין אזרחי ארצות הברית והיא : שנים סולדים מנתניהו ורוצים בהפלתו , בכל דך, בכל דרך ובלשון ידידנו מעבר לים to knock him down אותו ואת השולט בו אהוד ברק אלא שבשלב זה והדגש על המילים בשלב זה טרם נחשפה האלטרנטיבה השלטונית אשר תספק את אמריקה. לא לעולם חוסן.
כתוב תגובה ל- נפתלי גור אריה
גור אכול שנאה.וכותב כמו לביאה
  חכם גמליאל   16/08/12 11:04
פצועה
כתוב תגובה ל- חכם גמליאל
4
הופ.היא שבה אל חיקה.המוזה כ
  הגוי..   16/08/12 03:37
כמובן.כותב המאמר,חושב לבטח כי הינו ימני משהו.אז לא.כי בארץ ישראל אין שמאל.בנגוריון רצח אותו עם קום המדינה כאשר פנה לטרומן לקבל את תרומות יהדי ארהב וזה השיב לו כי כסף אמריקני אינו עוזב את ארהב, אלה אם כן ימגר בנגוריון את הקומוניזם בארץ ישראל.היות והקומוניסטים היו כאן הרוב המוחץ ורוב רובם באו מבריהמ,היינו מרוסיה ובנגוריון שנאתו לרוסים ולקומוניסטים היתה כשנאתו של היטלר, הרי שבשקט בשקט הוא מכר את העם בעבור אותו חופן דולארים, לארהב.הוריד את יצחק שדה ואת שאר הגדולים מעמדתם והם בהיותם ציונים,לא חדלו לתת מעצמם למען ארץ ישראל כי פרצה מלחמת הקוממיות והם הרי היו הראשונים בקו.אחר גם באו עולים ניצולי שואה ובנגוריון לא התבייש ודחף אותם מיד להילחם ולמות על חירותם.זה פשוט היה.בגין מצידו מכר את ארץ ישראל לארהב בתמורה לאותו חופן דולארים ולהסכם ה"שלום" עם מצרים אשר סוכם בין מצרים לארהב עוד טרם מלחמת יום כיפור ואיך לא, על חשבון מדינת ואזרחי ישראל.למעלה מ2600 חיילים נרצחים בעת ההיא שילם מר בגין למצרים וארהב בתמורה להסכם.זאת חלילה לא בגידה.זהו צורך.הצורך לבזות את הנופלים ולקדש את האמצעים הפוליטיים שנפלו בידו כפרי בשל.היינו כמו היום נתניהו, הכסא.האם לשם כך נפלו למעלה מ2600 חיילים במלחמת יום הכיפורים? ועוד היד נטויה.בגין רצח עוד מספר דומה של חיילים במלחמת לבנון שלא נגמרה עד היום וכיום זאת מן הפסקת אש.כעת נתניהו מעמיד את העם כולו בארץ ישראל בסכנה קיומית של ממש ולכן גם את יהדות העולם כי בארהב לא ישתקו לו על התנהגותו וכך גם באירופה המהוגנת וההומאנית,ראינו בין השנים 1941-1945 עד כמה הם הומאנים כולל ארהב ושתיקתה את רצח המליונים כי הרי ארהב תמכה בעלייתו של היטלר כדי לבלום ולהשמיד את הקומוניזם היהודי ברוסיה ובאירופה ואני שב ואומר, "הקומוניזם היהודי" ברוסיה ובאירופה והיטלר היה חיל אמריקני טוב עד ש...אז יסביר נא לי כותב המאמר, איכן הימין ואיכן השמאל במאמרו אם אין ימין ואין שמאל בארץ ישראל, אלה יש חיילים אמריקנים שנקראים יהודים והם לצערי חלולים להחריד כי אינם מבינים כלל כי הינם למעשה חיילים אמריקנים שמבצעים פקודות מארהב בארץ ישראל,ממש כפי שחיילי היטלר עשו בתחילת דרכו.אני בן חורין, אני יודע מה אני אומר.כל מי שאינו מבין או אינו רוצה להבין, הינו עבד של ארהב בישראל ולא סתם עבד אלה עבד יהודי הפועל נגד יהודים בארץ ישראל וזה כולל את כותב המאמר אשר מקדם אינטרסים גויים זרים ומפלגי העם היהודי בישראל כדי של ארהב הנאצית קל יהיה לשלוט בעם..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
5
מטרת משנת השמאל: להזיק לישראל!
  אדם א.   16/08/12 06:46
כתוב תגובה ל- אדם א.
6
חברים הגזמתם בשני הכיוונים
  מיכה אהרוני   16/08/12 06:47
חברים!!! בא נרגע כולנו, מדינת ישראל הינה דמוקרטיה שכל אחד יכול להביע את דעתו ,{לדעתי בגדר הסביר והמכובד} בלי ניבולי פה ובלי האשמות שווא שאין להם שום ביסוס עובדתי ,קראתי את שלוש התגובות לפני שאין באף אחת מהן ביסוס עובדתי ,לדעתי להשמיץ ולגדף עובדי מדינה ,חיילים ,שוטרים, כשידוע אינם יכולים להגיב או לתבוע בבית משפט כמו כל אזרח אחר ,זה ניצול לרעה של הצד המתקיף ,אם לאותו אדון או גברת יש עובדות ,ראיות ,הוכחות יפנה לבית השפט שיטפל בסוגיה,
חברים לא ביבי, ברק ,רבין ז"ל, שימעון פרס , עיתון ידיעות ,או כל בעל מישרה בצהל או ממשלה רוצה לחסל את מדינת ישראל, הרבה מאנשים אילו נתנו את חייהם ,גופם למען הגנת המולדת, אז בואו כולנו נכבד זה את זה ,הויכוח לגבי הדרך הוא לגיטימי, וישנם גישות שונות ,ננסה לשכנע אחד את השני בטעותו ,הצלחנו מה טוב ,לא הצלחנו נכבד גם דיעה אחרת.
לצערי יש חלק שהוא אמת שזה הברברת המיותרת בתוך הממשלה , צהל , העיתונות הכתובה, רשתות הטלויזיה למינהם, כאחד שעסק בביטחון במשך 32 שנה ראה בעיניים איך מבצעים שתוכננו חודשים מבוטלים או ניפגעים בגלל ברברת, חברים אל תישכחו מדובר בחיי אדם ,משאבי מדינה שהולכים לטמיון, הפסד כספי אדיר שבסופו של דבר כולנו נשלם את ההפסד, אסיים במישפט מוכר החיים והמוות בידי הלשון.
כתוב תגובה ל- מיכה אהרוני
7
אתה רציני?
  תרצה   16/08/12 08:03
כשאתה כותב: "כשבימין היה מי שנהג כך כלפי רבין ז"ל, געשה התקשורת לבלי סוף" - אינך מדייק. כשתתחיל לדייק בדבריך, ולציין שביבי בכבודו ובעצמו עמד על מרפסת מעל כיכר ציון וחייך אל הקהל כשהשמיעו קריאות נגד רבין (ולא ראוי לחזור עליהן כאן), רק אז ניתן יהיה לנהל דו שיח עם העמדה החד צדדית שלך.
כתוב תגובה ל- תרצה
8
הימין עדין מדי.
  ימניתי   16/08/12 08:36
אין ברירה אלא שהימין יצא לרחובות ויראה מי הרוב במדינה הוז.
כתוב תגובה ל- ימניתי
9
הסתה למרד
  גדיבו   16/08/12 22:36
עצומת השמאלנים המוזכרת בכתבה לעיל, הנה הסתה למרד - פשו חד וברור. לא יעזרו כאן התפלפלויות. אין לי מושג כיצד החוק מתייחס להסתה למרד או להפיכה צבאית. אולם אין כל ספק שיש לכך התייחסות כבדת משקל בספר החוקים הישראלי. לכן מוטל על הפרקליטות ועל היועץ המשפטי לממשלה לפעול כנגד המסיתים על פי החוק המתאים, ולהעמידם לדין בהקדם האפשרי. מאחר והמסיתים עושים יד אחת עם האיראנים כנגד מדינת ישראל, אני ממליץ כי אם יימצאו חייבים בדין, יגזרו עליהם העונשים המקסימליים הקבועים בחוק. ורצוי שהביצוע יהיה כמו שאנו רואים בכתבות הטלוויזיה מאיראן. נראה לי שהשיטה האיראנית תתאים מאוד.
כתוב תגובה ל- גדיבו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il