w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תלות מוחלטת בארצות הברית
מאת: צ'לו רוזנברג   |  02/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תלות מוחלטת בשקרי צ'לו רוזנברג
  קודם תודה ששיקרת   2/09/12 15:09
צ'לו רוזנברג צריך להודות שהוא שיקר בנושא יגאל עמיר. לא יכול להיות שיגאל עמיר רצח את רבין, אם בקידמת חולצתו של רבין התגלה חור כניסת כדור. יגאל עמיר עמד כידוע מאחורי רבין. כל זמן שצ'לו רוזנברג לא יתנצל בפומבי על שקריו בענין יגאל עמיר, אין מה לקרוא את מאמריו או להתייחס אליהם בטוקבים. פעם שקרן, תמיד שקרן.
כתוב תגובה ל- קודם תודה ששיקרת
תגובה
  צ'לו   2/09/12 18:41
לכל ההזויים וחולי הקונספירציה! הנה הסליחה שלי : "אחיו של רוצח ראש הממשלה ושותפו לרצח בחר להתראיין דווקא למגזין רשת המזוהה עם השמאל. "עשינו את הדבר היחיד שיכולנו לעשות", הצדיק עמיר את הרצח. "פעלנו למען העם היהודי ובכוונה טובה". על משפחת רבין: "לא התרגשתי מדמעות התנין שלהם". ברור שאיני מתחרט על הרצח, על מצווה אסור להתחרט" - כך אומר בראיון ראשון שפורסם היום (א') חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה, שהורשע בעצמו בקשירת קשר לרצח ושוחרר לאחרונה ממאסרו. עמיר המשיך להצדיק את רצח ראש הממשלה, וכשנשאל אם נתקף הרהורי חרטה ענה: "ברור שלא, הרי זה לא קרה במקרה. חשבנו על כך במשך שנתיים, פעלנו לפי ההלכה היהודית ועל מצווה אסור להתחרט". בהמשך, כאשר הוא נשאל אם הוא גאה ברצח, הוא עונה "ברור". בתשובה לשאלה בדבר הסתירה בין מעשיו ובין הציווי "לא תרצח", אומר עמיר כי גם מדינת ישראל "רצחה זקן על כסא גלגלים, את אחמד יאסין", ומוסיף כי "הציווי הזה לא מוחלט, ברור שיש מקרים שזה מותר, לכן יש באותה תורה בדיוק את הציווי של 'הבא להרגך השכם להרגו'". עמיר משמיע בראיון תחזית קודרת לגבי עתיד ישראל, צופה "התפוררות איטית אך בטוחה של המדינה" וביחס לממשלת נתניהו אומר כי "איש לא יכול לשנות עכשיו דבר, כבר מאוחר מדי". לדבריו, אין הצדקה קיומית ל"מדינת היהודים" אלא רק ל"מדינה יהודית, השמה את ערכי היהדות בראש". הוא אומר כי אף פוליטיקאי אינו מייצג אותו ולכן אינו מצביע בבחירות, ושולל אפשרות לפעילות פוליטית." אין ברורים יותר מדברים אלה . אני מקווה ש"הסליחה" תכפר על עוונותיי. לא יעזור לכם כלום. לא תצליחו לשנות את העובדות וכל התיאוריות שלכם שוות כקליפת השום.
כתוב תגובה ל- צ'לו
אם אתה היסטוריון אני קונפוציוס
  כל דבריך שקר   2/09/12 21:37
כל תגובתך הארוכה היא לדעתי שקר וכזב. אני מניח שגם אתה יודע זאת. 1- משפטו של אבישי רביב נידחה לשמונה שנים אחרי רצח רבין. באותה תקופה שהה יגאל עמיר בכלא אשל וקפא שם מקור. לקראת משפטו של אבישי רביב, עשה השב"כ עיסקה עם יגאל עמיר. הוא נידרש לתת עדות שתביא לזיכוי מוחלט של אבישי רביב. בתמורה הועבר לכלא רמלה, כדי להקל על אמו גאולה עמיר לבקרו. מסקנה: יגאל עמיר אולץ לתת עדות שקר כדי להביא לזיכוי הפרובוקטור אבישי רביב. 2- לעניות דעתי, שיחרורו של חגי עמיר מהכלא הותנה בעיסקה עם השב"כ. נראה לי שהם דרשו ממנו תוך איומים שיפרסם בכל במה אפשרית דברים שיפלילו את יגאל עמיר. האמת היא כמובן אחרת. יגאל עמיר מסרב להביע חרטה על הרצח כי טוען שהוא לא רצח. כאשר גילה לכתבת ערוץ 10 שיצחק רבין לא ניפגע ולא נפל עקב ירי כדורי הסרק, הוא הוכנס לצינוק לחצי שנה ונאסרו עליו ביקורים של אשתו. בקיצור, גם יגאל עמיר יודע שהוא לא רצח את רבין. 3- זה שצ'לו רוזנברג ממשיך להפיץ את הפירות הבאושים מתוצרת השב"כ מעיד לדעתי שהוא סוכן שב"כ. לא אוכל לדעת האם צ'לו מפיץ את הבדותות האלו תמורת תשלום. 4- את העובדה שהתגלה חור כניסת בקידמת חולצתו של רבין לא הצליח צ'לו רוזנברג להפריך. מיליוני אזרחים צפו בשידור הערוץ השני וראו את החולצה עם החור הבלתי מוסבר מלפנים. 5- לידיעת צ'לו רוזנברג: יש בידי שלוש קלטות וידיאו. בראשונה מודיע פרופ' גבי ברבש, מנכ"ל איכילוב, שרבין נפטר כתוצאה מירי בחזה מלפנים. בקלטת השניה מודיע ד"ר אפרים סנה, אז שר הבריאות, לכתבי הטלביזיה, שבני בליעל ירו לרבין מלפנים בחזה. בקלטת השלישית הנמצאת ברשותי, מודיעה המורה מרים אורן, שישבה במשך כל העצרת ליד רבין וליוותה אותו למכונית השרד, שהוא לא ניפגע בעצרת. 6- כל פיטפוטי הסרק של צ'לו רוזנברג לא יכולים להפריך את מה ששומעים ורואים בקלטות הנ"ל.
כתוב תגובה ל- כל דבריך שקר
אגד
  להזוי   3/09/12 11:54
תגובתך היא תולדה של הזיות. עם אדם כמוך אין מה להתווכח. רק מומחים בתחום אחר יכולים לעזור לך. לך מהר !.
כתוב תגובה ל- להזוי
עמיר לא רצח את רבין, כי
  שוטר לא רוצח גנב   2/09/12 22:16
אשר לכתבה. ביבי חי 20 שנה בארה"ב. הוא אשף בפוליטיקה הפנימית האמריקאית, גאון בנאומים והרצאות. ביבי חבר אישי של רומני משנת 76. יחד הם ירסקו את אובמה בבחירות. אתכם לא צריך לרסק, כי אתם מרוסקים כבר מזמן.
כתוב תגובה ל- שוטר לא רוצח גנב
עדות עמיר קקליפת השום
  איריס כהו   2/09/12 23:10
צ'לו יקר השאלה היתה על החור בגופיה מקדימה ולא מה אמר השקרן סוכן הש"בכ חגי עמיר ימש"ו.עדות שניתנת לעיתון של שמאל זאת תשובתך? אני רוצה לשמוע ראיון איתו -בו הוא נשאל את השאלות העניניות לגבי הרצח והסתירות -המוכיחות שלא יגאל הוא הרוצח -ולא שטויות וקשקושים עם תשובות צפויות! אז תהיה כבר הוגן צ'לו ותענה ,לגבי החור בגופיה מקדימה מהיכן היגיע ,הרי יגאל ירה מאחור? תענה מדוע רבין נראה נכנס לרכב בכוחות עצמו ?,מדוע לא היו כתמי דם על הרצפה בככר? ולמה נאמר ללאה רבין על ידי השב"כ שלא קרה כלום ורבין לא נפגע? מדוע נשלחו הודעות לעיתונאים על ידי השמפניה שליח הקונספרציונרים :"הפעם לא הצלחנו בפעם הבאה נצליח" כל טיפש מבין היו כאן שני תכנונים אחד -פרובוקציה של כאלו נסיון לרצוח את ראש הממשלה כדי לשתק את הימין והשני משהו רצח באמת - צריך לחקור את הנושא ומיד!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
בקשה מצ'לו ההסטוריון
  איריס כהו   3/09/12 23:33
מכיוון שאתה מסתמך על עדות האחים, שלטענתנו הם מאוימים ומפוחדים ,ומתעלם מכל שאר העדויות כמו הירי מקדימה, אבקשך להכנס ליוטיוב-יגאל עמיר -הקטע ה- 51 "יגאל עמיר מבקש סיוע מבחוץ בחשיפת הקונספירציה" צפה בקטע ואז נראה איך תוכל לטעון שיגאל עמיר מודה ברצח !!!צפייה נעימה ומחכה לתגובתך !!! 51
כתוב תגובה ל- איריס כהו
2
שתחרב רומי ותיבנה ירושלים!
  איריס כהו   2/09/12 16:03
והנה עם ישראל רואה שאין לנו על מי להשען ,אפילו "הידידה" הגדולה עושה פרצופים ומפנה גב - אמריקה לפי ההשקפה הדתית היא רומי של היום ,מי יתן ונזכה לראות במהרה את התגשמות שאיפת הדורות "שתחרב רומי הרשעה ותיבנה ירושלים עיר האמת !! אמן!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
קודם לשחרר את יגאל עמיר ולכלוא
  את כל משמיציו   2/09/12 18:05
שיחרור יגאל עמיר מהכלא הרבה יותר חשוב מהתעסקות בנושא האמריקאי. אזרח חף מפשע יושב לשווא בכלא וכל האזרחים משתעשעים בטוקבקים ודואגים להגנה על זכויות חתולי הרחוב. בזיון של עם...
כתוב תגובה ל- את כל משמיציו
לא מסכימה
  איריס כהו   2/09/12 23:20
יגאל עמיר הוא נבל שהסכים להתחזות לחרדי לעבוד עם השב"כ ולהשתתף בפרובוקציה נגד עמו - לא יתכן שהוא סתם אזרח תמים שנקלע לאזור במקרה -יש סרטון ביוטיוב בו הוא אומר לחוקריו שאינו מבין מה קרה -הוא רק צריך לדבר עם כמה אנשים בחוץ- מי האנשים שהוא ביקש לדבר איתם ? אלו שיוכלו להסביר לו מה קורה פה!הוא גם אמר לשופט בדיון הראשון:לא ידעתי שיחסלו כאן אנשים! השופט הטיפש והרשע בחר לא להתיחס לאמירתו זו ! בכל מקרה הכל מוכיח שהוא היה חלק מהעניין- אין מה לרחם עליו אם זה נכון!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
על טיפשות לא מגיע מאסר עולם
  זוך מיך   3/09/12 12:22
1- יגאל עמיר לא רצח את רבין. 2- הוא הסכים להשתתף "בתרגיל תמים" כביכול, לשם העלאת רמת השמירה על ראש הממשלה. 3- ברוב טיפשותו הוא לא הבין שעושים עליו תרגיל עוקץ, דהיינו להלביש עליו תיק רצח למרות שלא רצח אף אחד. 4- כשיגאל עמיר דיבר על רצח אנשים, הוא התכוון לחיסול המאבטח יואב קוריאל ז"ל, אשר ירה את הכדור הקטלני. 5- לעניות דעתי התעלם השופט אדמונד לוי מהערתו של יגאל עמיר, כי עשו איתו כנראה עיסקה: להרשיע את יגאל עמיר ולקבל מינוי של שופט ביהמ"ש העליון. 6- מן הסיבה המנויה בס' 5 דלעיל, התעלם השופט גם מעדותו של פקד גלדשטיין, אשר קבע שהפצעים בגבו של רבין היו פצעי מגע (ממרחק אפס) בעוד אשר יגאל עמיר ירה כדורי סרק ממרחק של שני מטרים.
כתוב תגובה ל- זוך מיך
לזוך מיך!
  איריס כהו   3/09/12 13:08
בשביל להגיד בודאות מה היתה המטרה -תרגיל לבדיקת השמירה על ראש הממשלה,או פרובוקציה להכפשת הימין -עליך להיות איש שב"כ שהיה מעורה בתכנון המקורי, ולא משהו דומה! מכווין שהשמפניה השני רביב ,שלח הודעות לכתבים בנוסח:הפעם לא הצלחנו בפעם הבאה נצליח! זה נראה שהאפשרות השניה היא הנכונה ,כי אם זה סתם תרגיל לבדוק את רמת השמירה,למה לשלוח הודעה כזאת?!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
יגאל עמיר סוכן שב"כ בעברו ושות
  קורןנאוה טבריה   3/09/12 06:46
ושותפו למחתרות הפיקטיוויות של סוכן השב"כ לפרובוקציות ועלילות 0רק0רק נגד המחנה הלאומי,אבישי רביב הידוע בשמו המחתרתי:ה"שמפניה"של רבין,גילון,ארבל ובייניש למען פשע או0לו!!!יגאל עמיר מנוול בדיוק כמו רביב-למרות שלא מכדורי ה0רק 0רק שלו נרצח רבין!!ואת זה חייבים לחקור שוב ומזה צ'לו וה0מול מתים מפחד האמת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יגאל עמיר לא מנוול. טמנו לו פח
  ובטיפשותו נפל בו   3/09/12 21:49
יגאל עמיר הוא לדעתי טיפש ברמה בינלאומית. סוכני שב"כ מסוימים מכרו לו לוקשים שטוב למדינת ישראל לביים ירי כדורי סרק בגבו של רבין. הוא לא הבין שמטרת התרגיל היא להעליל עליו רצח שלא ביצע, ובכך להכפיש את כל הימין לקראת הבחירות הממשמשות ובאות. על טיפשות אסור להטיל מאסר עולם. גם לא מגישים כתב אישום על רצח בגין טיפשות.
כתוב תגובה ל- ובטיפשותו נפל בו
על טפשות לא,אבל על נבזות+טפשות
  איריס כהו   3/09/12 23:20
כן מגיע לו להענש! יגאל עמיר ידע שמביימים כאן רצח בכדי להכפיש את המחנה דתי חרדי לאומי וכו' -איך אני יודעת שהוא כן ידע ? מכיוון ששחל שהיה אז שר המשטרה סיפר בראיון לירון דקל שכאשר נכנס בערב הרצח לחדר החקירות חייך אליו עמיר ואמר הפעם פיספסתי בפעם הבאה אצליח,זה גם הנוסח ששלח השמפניה רביב לכתבים -זאת אומרת שעמיר היה שותף מלא למזימה ולא סתם תמים ! דבר נוסף -לו היה מדובר רק בתרגיל שיגרתי לבדוק את רמת השמירה על ראש הממשלה-עמיר היה מספר זאת לחוקרי המשטרה ולא מתפתל ומתחמק ורומז -כמו שרואים בסרטוני החקירה ביוטיוב!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אני מזמן חושד שאת סוכנת שב"כ
  ציפיתי למענה כזה   4/09/12 15:33
לעניות דעתי, גם איריס כהן וגם נאווה קורן הן סוכנות שב"כ שמטרתן להציג את עצמן כבעלות דיעות ימניות אך להמשיך להטיל דופי ביגאל עמיר, בשיטת המסר הכפול האהובה כל כך על השב"כ. לא ציפיתי לתשובה אחרת מאיריס כהן ונאווה קורן. אולי זה אפילו אותו כותב, ואולי אפילו ממין זכר. על השב"כ אני מסוגל להאמין הכל.
כתוב תגובה ל- ציפיתי למענה כזה
החשוד דווקא אתה
  איריס כהו   4/09/12 17:11
השיטה זה להודות- כן יגאל עמיר השתתף, אבל לא בשביל קונספירציה להכפשת הימין אלא זה היה תרגיל לגיטימי-כך גם מודים וגם יוצאים נקיים! אבל מה עם כל מה שציינתי שנשלחו הודעות: הפעם פספסנו בפעם הבאה לא -זה מעיד על תרגיל תמים ? לא! אז בוא נפסיק עכשיו להתכתש ביננו כי צריך לברר מי כן ירה ברבין!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אילו עבדת כמוני במערכת היית
  יודעת מה זה מידור   4/09/12 22:21
יגאל עמיר היה בורג קטן מאד בתכנית גדולה של השב"כ. מפעיליו מסרו לו את המינימום ההכרחי כדי שיוכל לבצע את תקפידו הקטן בתכנית הגדולה: לירות כדורי סרק בגבו של רבין. הא ותו לא. איש לא מכחיש שהוא עשה זאת. גם אני לא. זה לא הופך אותי לסוכן שב"כ ובוודאי שלא הופך את יגאל עמיר ל"ראש גדול" או לרוצח שידע מה מתבשל סביבו. ההיפך הוא הנכון. לדעתי הוא טיפש גדול שלא מבין עד עכשיו מה קרה. את מה שאני יודע אינני יכול למסור ברשת האינטרנט, והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- יודעת מה זה מידור
השאלה האם ידע על קונספירציה
  איריס כהו   5/09/12 10:30
הטענה אינה שיגאל ידע שעומד להיות רצח-להיפך העדויות מראות שלא ידע-לכן הוא לא מבין מה קרה והיה מבולבל והמום אך השאלה היא:האם ידע שמביימים רצח בכדי לשתק את מחנה היהודים ולתת כח לשונאי ישראל,או שאכן היה סתם תמים שנאמר לו כי עליו להראות כיורה ברבין,מבלי להסביר מה המטרה? -לפי העדויות לא נראה שהאפשרות השניה נכונה מכיוון 1.גם הוא אמר הפעם פיספסתי בפעם הבאה אצליח 2.הוא היגיע בהתחלה לבית המשפט מחוייך ומבסוט מעצמו על מה שעשה 3. לו היה מדובר בתרגיל תמים של בדיקת מוכנות וזה מה שנאמר ליגאל עמיר לפני הכאילו ירי,ואז היה מתפתח מכך רצח ,נראה לי שליגאל עמיר לא היתה בעיה לספר זאת לחוקרי המשטרה-ולא כמו שהיה שהוא התפתל והתיסר,ואמר משהו ונסוג מיד כמי שמתחרט וכו' וכו' - לפי כל זה נראה יותר שיגאל היה בחור טפש שקסם לו הכבוד הגדול שבלהיות איש של שרות הבטחון החשאי ולא שם לב כיצד משחיתים אותו הרשעים שבשלטון !!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לפי תשובתך המסובכת את מהשב"כ
  רק שב"כ כותב כך   5/09/12 11:46
האמת הפשוטה היא שיגאל עמיר מטומטם. כל מי שמכיר אותו יודע זאת. הוא לא ידע כלום ומילא את הוראות מפעיליו בשב"כ כמו תוכי. כל הקישקושים הפילוסופיים שלך הם מעל לבינתו של יגאל עמיר ומוכיחים את מה שאני חושד מזמן: את/אתה עובד/עובדת מטעם מחלקת ההסברה של השב"כ, שטורחת כבר למעלה מ-16 שנים לשכנע את עם ישראל שלא השב"כ רצח את רבין אלא יגאל עמיר. צר לי לאכזב אותך: תרגילי המסר הכפול של השב"כ לא עובדים עלי. תנסו בבקשה אצל מישהו אחר.
כתוב תגובה ל- רק שב"כ כותב כך
לא תתחמק מתשובה
  איריס כהו   5/09/12 20:09
על ידי אמירות על שב"כ !! הענין הוא מאד פשוט וכלל לא מסובך ואתה מתבקש להשיב:מהי ההוכחה שלך שיגאל עמיר אכן לא ידע שהוא משתתף במזימה -בכדי להכפיש את הימין ,ולשתק את ההתנגדות לאוסלו ? אני חושבת שהוא כן ידע והסברתי מדוע,אתה חושב שהוא לא ידע אלא הוא סתם מפגר שהשב"כ ביקש ממנו להגיע לככר ולירות כדורי סרק בראש ממשלת ישראל ,והמפגר הלך ועשה זאת מבלי להבין מדוע, ומהן השלכות מעשיו-אבל אתה לא מביא שום הסבר הגיוני לטענה זו-אז בבקשה תפסיק לזבל סחור סחור ותענה לשאלה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
שאלה אפיינית לאנשי השב"כ
  משטרת המחשבות   6/09/12 11:26
ציטוט מהשאלה של איריס כהן: " ואתה מתבקש להשיב:מהי ההוכחה שלך שיגאל עמיר אכן לא ידע שהוא משתתף במזימה." איך אפשר לעזאזל "להוכיח" מה אדם חשב? איך אפשר לעזאזל "להוכיח" מה אדם ידע? רק אצל חוקרי השב"כ אפשר "להוכיח" דברים כאלו. הם מענים את נחקריהם, או מזריקים להם משהו כפי שהם כנראה עשו ליגאל עמיר, עד שהנחקר המיסכן "מודה" בחצי פה במשהו שהוא בכלל לא עשה. הציבור בארץ לא שכח את הנחקר המיסכן טאריק נוג'ידאת, שנחקר ע"י השב"כ וחתם להם שהוא רצח את החייל אולג שייחט. בסופו של דבר נימצא נישקו של אולג שייחט אצל הרוצח האמיתי, שלא היה טאריק נוג'יידאת. גב' איריס כהן: אם את כ"כ חכמה, שמא תסבירי לי באיזה דרכים הוציאו "חוקרי" השב"כ את הודאת השווא מטאריק ניג'ידאת?
כתוב תגובה ל- משטרת המחשבות
גם טיפש יודע לקרוא סקרים=וכל ה
  קורןנאוה טבריה   4/09/12 05:59
הסקרים שלפני הרצח ולקראת הבחירות העידו שרבין מפסיד בגדול את השלטון לביבי בגלל פשע או0לו!=כך לאף אחד לא נדרש רצח פוליטי כדי לבטל את הסכצחאוסלו הרצחניים,ובטח לא לרצוח את יצחק רבין שגילה את תרמית או0לו והבטיח לבטל את הסכמי או0לו בגלל הסקרים שריסקו אותו ואת ה0מול פוליטית!=כך שהמניע של יגאל עמיר:לפגוע ברבין כדי לבטל את הסכמי או0לו= שקריים בלשון המעטה,לדעתי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יש לך הוכחה שעמיר קרא סקרים?
  אם פירי   5/09/12 15:09
אם יש לך הוכחה מוצקת שיגאל עמיר קרא סקרים לפני שירה כדורי סרק בגבו של רבין, בבקשה תביאי אותה בפני הקוראים. אם אין לך הוכחה לכך, טוב תעשי אם תישמרי את השערותיך הבלתי בדוקות לעצמך.
כתוב תגובה ל- אם פירי
תגובה בולשביקית צפויה!!!
  קורןנאוה טבריה   6/09/12 07:52
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יש לי הוכחה שהשב"כ ידע על שני
  קורןנאוה טבריה   6/09/12 07:59
ניסיונות פגיעה ברבין ע"י יגאל עמיר=והוא לא נעצר על כך?!יש לי הוכחה ש"בפעם השלישית"הצליח "התימני הקטן"לפגוע בגבו התחתון של רבין במטרה לשתק אותו בלבד=ויש לי הוכחה שלא מכדורי ה0רק 0רק של עמיר נרצח רבין-שנרצח רק בגלל שרצה לבטל את תרמית או0לו=זה המניע הבלעדי לרצח רבין,כל השאר:עלילות 0רק 0רק!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אולי יש הוכחה שאת סוכנת שב"כ?
  יצא המרצע מהשק   6/09/12 09:50
הטוקבקים האחרונים שלך במדור זה מוכיחים לדעתי מעבר לכל ספק שאת עובדת עבור השב"כ. קודם עבדת במשך זמן רב כדי לבנות לעצמך תדמית מלאכותית של "ימנית קיצונית", אך ביום פקודה הפרישו כלי הדם שלך מיץ שב"כ טהור. ברור שאת מנסה להעליל על יגאל עמיר דברים שאפילו הפרקליטות ובית המשפט לא העלו נגדו. מעולם לא טענו גורמי אכיפת החוק שיגאל עמיר ניסה בפעמים קודמות לרצוח את רבין. הכל המצאות של השב"כ. אם אירגון זה ניזקק לתרגילים זולים כאלו, זה מעיד שכנראה יש לו מה להסתיר. על ראש הגנב בוער הכובע.
כתוב תגובה ל- יצא המרצע מהשק
מדוע אתה מתחמק משאלתי?
  איריס כהו   6/09/12 11:33
מה ההוכחה שלך שיגאל עמיר לא ידע בוודאות שהולך להתרחש ירי בראש הממשלה שיגרום להכפשת מחנה הימין לאומי -ושיתוקו ?? אם לא תענה תשובה הגיונית וברורה רק לשאלה(ולא סחור סחור) הרי זה סימן שאתה מהשב"כ דווקא!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לא מתחמק. כבר עניתי לך
  לא סוכן שב"כ   6/09/12 14:21
כבר ענית לך אך סוכני שב"כ כנראה לא קוראים תשובות או סתומים ולא מבינים את התשובות. תשובתי היא שאי אפשר להוכיח לגבי שום אדם מה הוא ידע ומה הוא חשב. רק קלגסי השב"כ מסוגלים לענות בן אדם ולהחתים אותו על מה הוא חשב או ידע כביכול. בדרכי חקירה רגילות לא ניתן בשום אופן להוכיח מה אדם ידע או חשב. רק האדם עצמו יודע מה הוא חשב ומה הוא ידע. אני כותב תשובה זאת עבור קהל הקוראים הנאור. את סוכנת השב"כ איריס כהן אני כמובן לא כולל בקהל זה. כנראה שיש לשב"כ תנאי קבלה מיוחדים, רק לסתומים.
כתוב תגובה ל- לא סוכן שב"כ
אז על סמך מה טענת ש:
  איריס כהו   6/09/12 20:16
יגאל עמיר לא ידע שהולכים לביים רצח של ראש הממשלה ,אלא היה סתם תמים והאמין שהוא משתתף בתרגיל לבדיקת רמת השמירה על ראש הממשלה ?? על סמך מה טענת זאת -האם היית חלק מהמפעילים שלו ולכן ידעת זאת ? מכיוון שאני מניחה שאתה לא סוכן שב"כ "כמוני" אני דורשת לדעת על סמך מה ,או שתודה מיד שיתכן ויגאל עמיר כן ידע שהמטרה להכפיש את הימין -ואם זה נכון אז הוא נבל וצריך להיות מוקע ! מחכה לתשובה!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
תשובה
  לא סוכן שב"כ   7/09/12 05:00
ציטוט מדברי איריס כהן: "מכיוון שאני מניחה שאתה לא סוכן שב"כ "כמוני" אני דורשת לדעת על סמך מה ,או שתודה מיד שיתכן ויגאל עמיר כן ידע שהמטרה להכפיש את הימין -ואם זה נכון אז הוא נבל וצריך להיות מוקע ! מחכה לתשובה!"1- סיגנון הפניה שלך אלי הוא מיוחד במינו. את דורשת ממני להודות מיד שכך וכך... האם כך אתם פונים אל הנחקרים שלכם במרתפי החקירות של השב"כ? 2- את שואלת אותי "מנין ידוע לי שיגאל עמיר לא ידע שהולכים לביים רצח של ראש הממשלה ,אלא היה סתם תמים והאמין שהוא משתתף בתרגיל לבדיקת רמת השמירה על ראש הממשלה ?? על סמך מה טענת זאת?" תשובתי: שמעתי במו אזני קלטת של יגאל עמיר בה הוא אומר לחוקריו: "לא ידעתי שהולכים להרוג אנשים פה." משפט זה גם קראתי באחד מפרוטוקולי החקירה של יגאל עמיר. הדברים מדברים בעד עצמם. 3- אפילו אם את צודקת שיגאל עמיר ידע משהו (מה ששנינו לא יכולים להוכיח), היה צריך להוקיע אותו כמו את מרגלית הר-שפי ולהטיל עליו מאסר של שנה אחת, ובשום אופן לא להטיל עליו מאסר עולם בתנאי בידוד. זו שערוריה. על מחשבות אוויליות לא מטילים מאסר עולם, אלא אם כן מדובר במשטר עריצות חשוך כמו בזימבבווה.
כתוב תגובה ל- לא סוכן שב"כ
ידעתי שאתה ממחנה השמאל
  איריס כהו   7/09/12 09:06
רק במחנה השמאל יש ערמומיים ונחשים כמוך-איך הגעת למסקנה שיגאל לא היה שותף לקונספרציה אלא רק שותף לתרגיל תמים ? תשובתך-יגאל אמר "לא ידעתי שהולכים להרוג חפים מפשע! אז א.לפי הקלטות של החקירה הוא הסביר שהתכוון לכך ששמע על סוכן השב"כ שנרצח-ואכן שאל אם זה נכון ?! אם תשאל לדעתי אני דווקא חושבת שהוא כן התכוון לרצח רבין -אבל זה עדין לא מוכיח שלא ידע על קונספרציה -הוא לא ידע שירצחו את רבין -אבל שיבימו רצח למטרת ההכפשה הוא ידע ועוד איך -לכן לדעתי אין סימטריה בינו לבין מרגלית הר שפי -היא בכל מקרה לא היתה צריכה להענש כלל,כל הפרשה איתה היתה בכדי להתרחק מהפשע האמיתי ולעשות רעש משקר -מה שנקרא ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה!! לסכום אין לי מושג מדוע אתה כל כך מגן על יגאל ,כאיש שמאל-אכן מוזר ביותר!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
בוקי סרוקי בסיטונות
  מומחה לצ'יזבטים   8/09/12 19:47
בדו"ח של פרופ' גוטמן שטיפל ברבין בחדר מיון כתוב שיש לפצוע חור כניסת כדור מלפנים ושהוא עשה "packing" לריאה של רבין. יגאל עמיר עמיד מאחורי רבין. לכן לא קיימת שום אפשרות שהוא ירה את הכדור שקרע את הריאה של רבין וניתקע בחוט השדרה שלו. כל ההתפלספויות שלך לא יכולה לשנות עובדות אלו. הקישקושים שלך גם לא סותמים את חור כניסת הכדור שהתגלה בקידמת חולצתו של רבין.
כתוב תגובה ל- מומחה לצ'יזבטים
אולי?הכל יכול להיות!!!
  קורןנאוה טבריה   8/09/12 08:46
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
אובמה הוא כבש בעור של כבש.רק
  דביל כצ'לו מאמין   2/09/12 23:58
הוא יאפשר להם להגיע לפצצה גרעינית בכל מיני סיפורים על סנקציות (שלא עוזרות) ומצור מדיני שנכשל. אובמה הוא קוף נלעג. לא צריך להתייחס אליו כאל נשיא אלא כאל תת נשיא. צ'לו רוצה להיות צ'ה גאוורה כמו כל הדרום אמריקאים. הוא סתם פחדן ולוקק תחת.
כתוב תגובה ל- דביל כצ'לו מאמין
לך להיבדק
  איבגני   3/09/12 11:59
תגובתך מוכיחה עד כמה הטיפול דחוף לך.
כתוב תגובה ל- איבגני
חבל שאתה לא מסוגל לנמק
  חתיכת דביל   3/09/12 13:34
הסנקציות לא עובדות (עובדה, הם ממשכיכים). המצור המדיני נפרץ (עובדה, 50 מדינות הגיעו לטהרן כולל מזכ"ל האו"ם). אובמה משקר ולא יעשה כלום. למרות שאתה דביל, תנסה להגיב. זה עוזר לאתר וליואב יצחק.
כתוב תגובה ל- חתיכת דביל
תגובה לדביל
  אבג   3/09/12 18:13
אם אתה מכנה את עצמך "חתיכת דביל" איך אתה רוצה תגובה עניינית?
כתוב תגובה ל- אבג
4
אם זה היה נכון=מלחמת יום כיפור
  קורןנאוה טבריה   3/09/12 06:40
היתה אמורה להיות הסוף שלנו!!וכדאי לצ'לו ללמוד מחדש את החומר!!תודה לקב"ה שלי שהצילנו מידם של: אמריקה,ממשלת גולדה ודיין המתרפסים בפני הפריץ והכי הכי מהיהודון קיסנג'ר הבוגד בעמו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ישר כח נאווה !!!
  איריס כהו   3/09/12 12:58
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ישר כח נאווה !!!
  איריס כהו   3/09/12 12:59
כתוב תגובה ל- איריס כהו
5
האמריקאים יבגדו בנו
  אלון פלג   4/09/12 10:16
בהזדמנות הראשונה. להיזהר מהם כמו מאש. את מובארכ וקאדפי הם מכרו לאחים המוסלמים, למרות שישראל חוסכת להם את הצורך להתנסות עם נשק ושיטות צבאיות, יש להם מומחים שרואים בישראל מעמסה. חובה לצמצם את התלות הכלכלית והצבאית בארצות הברית ולהתחיל לנהל מגעים גם עם מדינות אחרות.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
נ"ל
  תפוז   4/09/12 16:52
אנחנו, לא צריכים ,שום מדינות אחרות .וגם ,לא את ארצות הברית .החלפנו את זה שלמעלה ,בארצות הברית .היא לא אלוקים. גם לה ,יש אינטרסים אנוכיים ,וליפעמים הם מנוגדים ,לאלה שלנו. הדבר ,נחזה בתורה וביהדות. ןתירדוף אחר מאהביה[ארצות הברית, מובארק המערב...]. ןתאמר, אשוב אל אישי הראשון-השם יתברך, ישתבח שמו לעד לעולמי עולמים ולנצח נצחים. ברוך הוא וברוך שמו. יהי שמו מבורך לעד. השם אחד ושמו אחד. מלך ישראל משיח ישראל גואל ישראל .אלוקי צבאות ישראל[ תיראו כמה כבוד הוא נותן לנו ובאהבתו הרבה ,הוא קורא עצמו, על שמנו-מלך ישראל.ככה הוא ניקרא, בתנך.איזה כבוד. אנחנו פשוט לא שווים כלום כלום, בלי ההיתדבקות, לשם יתברך.והעולם, עוד מעט, עומד להוכיח לנו את זה.אתם תיראו.
כתוב תגובה ל- תפוז
אמן כן יהי רצון
  איריס כהן   4/09/12 19:49
שתישרף רומי ששולטת גם כאן ותיבנה ירושלים ושלטון ישראל האמיתי!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובה לאיריס כהן
  תפוז   5/09/12 01:20
אמן. אחלה וכל הכבוד לך לוחמת ישראל אמיצה. המשיכי בכך. תודה.
כתוב תגובה ל- תפוז
שב"ניק עוזר לשב"כניקית
  זרזיר הולך לעורב   7/09/12 00:01
כתוב תגובה ל- זרזיר הולך לעורב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il