w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
במערכת הבחירות היו שחיללו שמו של הרצל
מאת: איתן קלינסקי  |  22/01/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כנסו לראות על הליכוד !!!!!
  איתמרררר   22/01/13 13:19
הטיפול במעמד הביניים ממשלת ישראל עשתה בשנה האחרונה שינוי עמוק בסדר העדיפויות הכלכלי-חברתי: - הממשלה אישרה ותיקצבה חינוך חינם מגיל 3 שיתחיל כבר באוגוסט הקרוב. - אושרו הטבות מס משמעותיות להורים עובדים שהוסיפו מאות שקלים לנטו בכל חודש. (ההטבה מפורטת בהמשך) - בעקבות פעילות הממשלה להגדלה משמעותית של היצע הדירות מחירי הדירות החדשות במגמת ירידה. יוקר המחיה • הממשלה הפחיתה בשנה האחרונה את המס על הדלק ב-88 אגורות לליטר. • כיום שיעור המס על הדלק בישראל נמוך ממדינות אירופאיות רבות כמו בריטניה, איטליה, צרפת, יוון ופורטוגל. • מחירי הדלק במדינות רבות באירופה גבוהים יותר מאשר בישראל: בטורקיה 9.67 ₪ לליטר, באיטליה 9.15 ₪, בבריטניה 8.37 ₪. • מחירי החשמל היום חוזרים לרמתם מלפני ארבע שנים: ביולי 2008 קילוואט שעה עלה 57.74 אגורות ומהיום הוא עולה 58.96 אגורות. הסיבה להתייקרות: הפסקת הזרמת הגז ממצרים בעקבות חילופי השלטון. עם תחילת הזרמת הגז ממאגר תמר המחירים יחזרו לרדת. • על פי נתוני הלמ"ס מדד מוצרי המזון לא התייקר בשנה האחרונה. מחירי הפירות והירקות אף הוזלו. • בזכות הרפורמות שביצעה הממשלה בשוק הטלפונים הניידים הצטמצם חשבון הטלפון הסלולרי הממוצע בעשרות אחוזים, והוא עוד ימשיך לרדת בזכות כניסת מתחרים חדשים. • בוטלו קנסות היציאה מחברות התקשורת. • אושרה הרחבת מערך שידורי ה-DTT כך שניתן יהיה לקלוט מספר ערוצים רב יותר בתשלום חד פעמי של מאות שקלים בודדים. העשייה בתחום הביטחוני-מדיני ממשלת ישראל העצימה בשנה החולפת את יכולת ההרתעה הצבאית של צה"ל וכוחות הביטחון, וניווטה באחריות את הזירה המדינית בתקופה הרגישה שידע האזור: צה"ל הנחית מכות קשות על ארגוני הטרור בעזה, מערכת הביטחון המשיכה בהצטיידות במערכות נוספות של כיפות ברזל, ובימים אלה מושלמת הגדר בגבול עם מצרים. • הממשלה מנווטת את המדינה ביציבות מול טלטלות 'האביב הערבי' שהיו מסביבנו. • ראש הממשלה רותם את הקהילייה הבינלאומית להפסקת תכנית הגרעין האיראנית. • העמקנו את שיתוף הפעולה הביטחוני עם ארצות-הברית. • הופעל כח רב נגד כל פעילות טרור מעזה. • מערכת הביטחון הצטיידה ותמשיך להצטייד במערכות נוספות של כיפת ברזל. • חיזקנו את הקשרים עם מדינות באירופה, באסיה ובאפריקה: - העמקנו את היחסים עם מדינות כמו יוון, בולגריה, קפריסין, רומניה, וקרואטיה. - פיתחנו את הקשרים הכלכליים עם סין והודו. • בניית הגדר בדרום הואצה והיא תושלם עד סוף השנה. • הוקם מטה סייבר שיילחם בטרור המקוון. • הממשלה נחושה לטפל בתופעת מסתנני העבודה הבלתי חוקיים, ובשנה החולפת אישרה שורת צעדים כדי לטפל בהם: - הואצה בניית הגדר בדרום והיא תושלם עד לסוף השנה. - אושר חוק חדש המאפשר מעצר מסתננים עד שלוש שנים. - תוקצבה הקמת מתקן שהייה. - מקודמת חקיקה להגדלה משמעותית של הקנסות על מעסיקי מסתננים בלתי חוקיים. העשייה בתחום החברתי-כלכלי הישגי הממשלה בכלכלה מרשימים בקנה מידה עולמי: ממשלת ישראל ניווטה באחריות את המשק בתקופה שבה הכלכלה העולמית נקלעה לאחד המשברים הגדולים שידעה. • הניהול האחראי והמנוסה של ממשלת ישראל הביא לצמיחה של 4.7%. זהו שיעור צמיחה מהגבוהים בעולם המערבי. לשם השוואה: ממוצע הצמיחה העולמי – 3.7%, בארה"ב 1.5%, בבריטניה 1.1%, בספרד 0.7%. • מדיניות הממשלה הורידה את שיעור האבטלה בישראל לרמתו הנמוכה ביותר מאז 1983 - 5.4% בלבד. אבטלה מהנמוכות ביותר בעולם המערבי. לשם השוואה: ממוצע האבטלה במדינות הOECD - 6.6%, בארה"ב – 9%, בבריטניה – 8.1%, בקנדה 7.5%,
כתוב תגובה ל- איתמרררר
2
ומי עוד "מבייש" את חוזה המדינה
  שלמה המגיב   22/01/13 13:44
קלינסקי מדבר על "חילול" שמו של הרצל ? לא להאמין ! יהודי שמסביר לקוראיו שמצביע למפלגה אנטי ציונית ( חד"ש) , "מבייש" את כל חזון הציונות ולא רק את שמו של החוזה. טוב , יהודי ציוני שמצביע למפלגה ציונית , לא יכול לשמור על זכויותיהם וכבודם של מיעוטים , על פי המשנה של קלינסקי. נו , תראו מי יקר לו שמו של חוזה הציונות ? מי ? איתן קלינסקי המצביע עבור מוחמד בראכה , הציוני הדגול ואוהד הרצל וחזונו !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אמת ונכון
  דאגנית   23/01/13 10:48
פה ושם אני מופתעת מתגובותיו של מר שלמה, ונהנית לקרוא אותן. אני רוצה לברכך על תגובה קולעת וחדה זו. הלואי ותמשיך כך.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית
  מדאגן   23/01/13 13:19
אני משוכנע שהדאגנית לא קראה את אלטנוילנג .
בספר הזה ישנה משנה סוציאלית , הדורשת שאוצרות הטבע יהיו בידי המדינה .
ממשלות ישראל שנתנו אוצר טבע כמו ים המלח למשפחת עופר חיללו משנה סוציאלית של חוזה המדינה היהודית, שלא היה סוציאליסט , הוא היה ליבראל , שמצביע על דפוסי כלכלה שהם בקוטב המנוגד למדיניות ההפרטה .
בספר הזה ישנה הוקעה של הרב גאיגאר , שמבטאים אותו חוטבילי ורגב , דנון ורותם , פייגלין ובנט .
הדאגנית ושותפיה כמו י.ש הם חבורה מגוחכת .
כתוב תגובה ל- מדאגן
לשלמה המגיב
  מגיב   23/01/13 12:02
אין במה שכותב איתן כדי לחלל את זכרו של הרצל .

כתוב תגובה ל- מגיב
3
כבודו של הרצל במקומו, אך אפילו
  ב_שמואל   22/01/13 16:22
כבודו של הרצל במקומו, אך אפילו את משה רבנו (שמורשתו ראויה הרבה יותר מכל אדם אחר כולל הרצל המתבולל שללא משה רבנו לא היה צורך במורשתו של הרצל) ידעו לבקר. על אחת כמה וכמה את הרצל שנטה לאנטישמיות ולהתבוללות (מניעת ברית מילה מבנו).
היחס השללי לערבים נובע מהיותם הכלי של אנשי שמאל השואפים לחסל את העם היהודי דרך ההתבוללות וחסימת החינוך היהודי. לצערי את הסכסוך יצרו השמאלנים שהגיעו "לכבוש רגב אחר רגב" "מלחמת השפה" ו"עבודה עברית". לו התנועה הציונית הייתה ממשיכה בדרך שהתחילה ומישבת את הארץ ע"י יהודים חרדים כמו "פתח תקוה" ורחובות, אזי כל המדינה הייתה נראת אחרת. חשוב לזכור את העובדה שהשמאלנים רצחו את דהאן (הרצח הפוליטי הראשון בתקופת הציונות המודרנית) כדי למנוע מהיהודים להקים מדינה בעלת אוריינטציה יהודית שאינה לקויה במהווי התרבות הבולשוויקית.
הרצל ראוי לכבוד, אך אסור שבשמו - העם היהודי יחוסל ע"י בולשוויקים אנטישמים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
4
אחווה יהודית ערבית
  אחווה   22/01/13 19:57
שני הצדדים הרסו את הסיכוי לשלום
כתוב תגובה ל- אחווה
5
בורות והטעיה
  מגיב ותיק   23/01/13 11:17
בורות והטעיה ולא בפעם הראשונה מצד איתן.

מתבקשת פרשנות מגוונת יותר של כתבי הרצל, האישיים והפומביים כאחד. ההנחה הרווחת היא שרישומיו של הרצל ביומניו היו מחשבותיו הכמוסות, ואלה צלולים וערוכים לפי תכנית, (כולל העברת ערביי הארץ מחוץ למדינה)

גישה זו מניחה שרישומים אלה חשובים הרבה מחזונו האופטימי/אוטופי באלטנוילנד בדבר יחסי יהודים- ערבים שהתרחשו בעולם אחר של פעם עם ערבים אחרים של פעם כמיטב המסורת הרומנטית של התרבות האירופאית אוסטרית הונגרית של סוף המאה ה-19 תחילת ה-20 ממנה שאב הרצל את רעיונותיו לרומנים.

אז הנה דברים ממש מפורשים שרשם הרצל ביומנו ב- 12 ביוני 1895 על המדינה שתקום :
"באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי.נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו. התושבים האמידים יעברו אלינו. מבצע הרכישה, כמו הוצאתם אל מעבר לגבול של העניים, חייב להיעשות בעדינות וביד רכה. הבעלים של הנכסים דלא-ניידי צריכים להאמין שהם מערימים עלינו, שהם מוכרים לנו ביוקר. אבל אין מוכרים להם שום דבר בחזרה."

כן, לצורך הקמת מדינה ליהודים הרצל הציע גם טרנספר.

איתן, מאמר זה הנו הטעיה , אנלוגיה מעולמות רחוקים שאינם קיימים עוד המוגשים תוך כדי הטעית ציבור הקוראים.

בקיצור, הסחורה הקומוניסטית הרקובה הרגילה.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק אתה כזבן .
  מגיב לא ותיק   23/01/13 11:56
מגיב ותיק , זה לא יעזור לך .
הרצל הביע סלידה מהקו הפוליטי של הרב געייאר . מגרונם של פייגלין ודנון , בנט ובן ארי , משפע הצעות החוק נגד הדמוקראטיה שומעים את הקול ואת ההגות של הרב געיאאר ממנו סולד בנימין זאב הרצל באלטנוילנד.
הרצל הביע את סלידתו מכל מה שמייצגת ההפרטה , אותה מטפח הליכוד בהנהגת ביבי נתניהו.
הרצל לא היה סוציאליסט.
הרצל בוודאי שלא היה קומוניסט .
אך כל מה שמייצג הרצל הוא רחוק מכל מה שמייצגות מפלגות השלטו בישראל.
כתוב תגובה ל- מגיב לא ותיק
מגיב לא ותיק, אתה גם בור
  מגיב ותיק   23/01/13 14:29
לא קשה להבחין כי הציטוטים הישירים שהבאתי מיומנו של הרצל בילבלו אותך ולכן סטית לנושאים לא רלבנטיים.

התרגלתי לבורים שמאלניים מאבדי עשתונות כמוך, אבל בכל זאת אפרט לטובת אלה שלא ילכו שולל אחרי הבליכם :

הרצל גם כתב דברים אחרים ודע לך כי בעולם המחקר מעדיפים את המקורות הישירים, הבלתי אמצעיים, על פני המקורות העקיפים, את היומן על פני הרומן, את המסמך הארכיוני על פני מסמך סיפורי אוטופי שיהיה מפורסם כמה שיהיה.

אז ככה, כמרבית הציונים טרם מלחמת העולם הראשונה, האמין הרצל שהמפתח להצלחת המפעל הציוני הוא אך ורק בהסכמת האימפריה העות'מאנית (וקיסר גרמניה) . לערבים המקומיים התייחס כאל חלק מן הנוף המקומי, והעריך שעוינותם כלפי הציונים – כמו המלריה, האדמה הביצתית והשדות המסולעים – תיעלם בבוא היום,

בדפי אלטנוילנד, הרומן האוטופי שכתב הרצל, שכוללת גם דמות ערבית ראשיד ביי, שהתחנך בגרמניה – שמתלהב מהקידמה החומרית והטכנולוגית העצומה שהביאו היהודים לארץ ומכיר תודה ליהודים.

אז איפה זה ואיפה עומדים ערביי ארצנו התומכים באויבים מבחוץ?

ברומן אלטנוילנד. ביי הערבי מביע את רחשי התודה של הערבים על השפע תוצר הטכנולוגיה הציונית,

איפה זה אצל ערביי ארצנו ?

ביי הוא הדמות הערבית היחידה ברומן, וכל יתר הדמויות בו הן של יהודים.
אם עדיין לא הבנת את הרקע לרומן ואת הרצל, בפרספקטיבה של ההיסטוריה של זמנו, הרומן אלטנוילנד מצייר תמונה של חברה רבגונית מבחינה אתנית, שתממש את המורשת הרב- לאומית של האימפריה ההבסבורגית מולדתו של הרצל, ובתוך כך תתגבר על האיבה האתנית המסכנת את חיי יהודיה.

אז איפה זה ואיפה אנחנו עם המפלגות הערביות האנטי ציוניות שמתוכן יוצאים מרגלים למען אוייבנו ?

זו הסיבה לתיאור השלילי כל כך של גֶאייער, פוליטיקאי דמגוג השואף לשלול מתושבי אלטנוילד הלא- יהודים את זכויות ההצבעה (למרות שהם אינם מאיימים על החברה ה"אלטנוילנדית")

הרצל ראה בערבים מיעוט נסבל,אחד מרבים, במדינה היהודית, ולא עַם יליד המקום, בעל זכויות לאומיות כמו שאתה חושב.


הנה דברים שרשם הרצל ביומנו ב- 12 ביוני 1895 :

"באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי.נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו. התושבים האמידים יעברו אלינו. מבצע הרכישה, כמו הוצאתם אל מעבר לגבול של העניים, חייב להיעשות בעדינות וביד רכה. הבעלים של הנכסים דלא-ניידי צריכים להאמין שהם מערימים עלינו, שהם מוכרים לנו ביוקר. אבל אין מוכרים להם שום דבר בחזרה."

לכן שוב, מתבקשת פרשנות מגוונת יותר של כתבי הרצל, האישיים והפומביים כאחד. ההנחה הרווחת היא שרישומיו של הרצל ביומניו היו מחשבותיו הכמוסות, ואלה צלולים וערוכים לפי תכנית, (כן, כולל העברת ערביי הארץ מחוץ למדינה)

גישה זו מניחה שרישומים אלה חשובים הרבה מחזונו האופטימי באלטנוילנד בדבר יחסי יהודים- ערבים שהתרחשו בעולם אחר של פעם עם ערבים אחרים של פעם ולא דומה לעיינות הקשה של ערביי ארץ ישראל למדינה היהודית היום..
כולנו היינו רוצים להתייחס לערביי ישראל כמו שהרצל התייחס לראשיד ביי אבל מה לעשות ? ערביי ישראל היום רחוקים מראשיד ביי כמו מזרח ממערב.

אם עדיין לא הבנת את זה, אזי כרגיל לא הבנת כלום, אז תמשיך להתבזות בהגדרות מיהו ציוני טוב ומי לא.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מעולה, מגיב ותיק
  יאיר.   23/01/13 20:51
יישר כוח.
כתוב תגובה ל- יאיר.
זה לא מה שביקש הרצל
  נעמי ..   25/01/13 07:19
אין דמיון , אין שברירי דמיון בין שרטוט הקווים המוסרים- החברתיים של אלטנוילנד ובין המציאות במדינת ישראל.
הדוגמא של ים המלח - אוצר מדינה - שהרצל ראה אותו נתון בידי המדינה . כן מולאם על ידי המדינה לתושביה , הפך למכונה המדפיסה כסף למשפחת טייקונים וממשלה המתחננת לקבל כמה אחוזים מהרווח .
כתוב תגובה ל- נעמי ..
6
וכעת למה שייצגו ראשי הציונות
  מגיב ותיק   23/01/13 14:37
ואני מציע לבדוק למי הם יותר קרובים, לביבי/בנט או לשלי.

(מוקדש למגיב הלא ותיק, שהוא יותר בור מאשר לא ותיק)


הרצל- דבר על העברת קהילות יהודיות שלמות בהמוניהן לארץ ודבר מפורשות על כך שזה יחייב את פינוי האוכלוסייה הפלשתינאית.

להלן לדברים שרשם הרצל ביומנו ב- 12 ביוני 1895 :

"באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי.נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו. התושבים האמידים יעברו אלינו. מבצע הרכישה, כמו הוצאתם אל מעבר לגבול של העניים, חייב להיעשות בעדינות וביד רכה. הבעלים של הנכסים דלא-ניידי צריכים להאמין שהם מערימים עלינו, שהם מוכרים לנו ביוקר. אבל אין מוכרים להם שום דבר בחזרה."

ולגבי שאר ראשי הציונות :

כרקע, הציונות מעולם אפילו לא רמזה כי מטרות הציונות יסתיימו אפילו במשהו הדומה לגבולות 49 .

הלאה למקס נורדאו – הוגה תוכנית האווקואציה - ישוב המוני של יהודים בארץ, אך מכיוון שיהיה צפוף כאן, יש לפנות את הערבים, רעיון שאפילו זבוטינסקי הרביזיוניסט לא העלה על דעתו אבל לבסוף אימץ אותה.

ברל כצנלסון - דבר במפורש והרבה פעמים וגם כתב על טרנספר של ערביי הארץ (אמנם מרצון) וטען שהוא אינו מבדיל בין שכם לבין תל אביב.

ארתור רופין, נחום סירקין,יצחק טבנקין דברו בגלוי על ישוב המוני של יהודים בכל רחבי הארץ ועל חשבון הערבים.

יוסף קלוייזנר, זאב סמילנסקי (העמוס-עוזים של אז) כתבו על כך שהארץ כולה נועדה ליהודים.

בקונגרס הציוני ב-1937 דנה התנועה הציונית באופן מעמיק בסוגיית יישובכל הארץ ביהודים ולשם כך פינוי הערבים.

כל העובדות הנ"ל מבוססות על דבריהם, כתביהם וספרי ההיסטוריה בנושאיהם.

לשיפוטכם.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
Nעניין מה יש לדמגוג איתן לומר
  nhrr   24/01/13 07:59
כתוב תגובה ל- nhrr
זו לה המדינה שהרצל חלם עליה
  למגיב הוותיק..   24/01/13 11:03
מגיב וותיק אתה יכול למרוח תגובות כמה שאתה רוצה .
מדינה מופרטת וכלכלת שוק פרועה לא קיימת בחזונו של הרצל.
אתה יודע מה גם לא בחזונו של ז'בוטינסקי.
אוצרות טבע בידי המדינה ולא בידי משפחת עופר זו משנתו של הרצל.
אוצרות טבע בידי משפחת עופר ותחנונים להגדלת אחוזים מהרווח שיגיע לשברירי אחוזים בקושי למדינה זה לא חזונו של הרצל זה הקו של ממשלות ישראל .

אתה יכול למרוח דפי תגובות . היחס המכבד לערבים לא קיים בתגובותיך , לא קיים במדיניות של ממשלת ישראל , אבל הוא קיים במשנה של הרצל.
כתוב תגובה ל- למגיב הוותיק..
ל-"מפענח החלומות" של הרצל
  מגיב ותיק   24/01/13 14:07
האלמוני שהוא גם המגיב הלא ותיק.
מה שברור שוב הוא שהעובדות שהבאתי בלבלו אותך לגמרי ולכן הפקת תגובה שהיא תת רמה ולא לענין.

אגב, אני לא מורח תגובות, אני חושף את פרצופכם הבור והמטופש ולפי תגובתך המשתלחת, כנראה שהוצאתי אותך משווי משקלך.

לא צריך לפתור חלומות מאי שם, צריך רק לקרוא את יומניו של הרצל בעניין ערביי הארץ ואת תוכניותיו הדמוגרפיות.

לכן לך אתה יחד עם איתן ותלמדו קצת את כתבי האיש ויומניו תלמדו קצת את ההיסטוריה, לפני שאתם מפזרים כאן את הגיגיכם המטופשים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב הותיק מברבר ומברבר
  ידידיה   24/01/13 15:30
מגיב ותיק , כל אוצרות הטבע בידי המדינה זה לא הגיג טפשי , זה חזונו של הרצל.
הפקרת ים המלח לידי משפחת עופר , אוצר טבע שהפקיד בידינו בורא עולם , זה לא תואם את חזונו של הרצל.
עשרות אחוזים המועסקים באמצעות חברות כוח אדם זה לא תואם את חזונו של הרצל.
התבטאות של מספר רב של חברי הכנסת מטעם מפלגת השלטון כלפי ערביי ישראל זה לא עולה עם שום חזון של הרצל .
הייתי מוסיף שכל הממים של ז'בוטינסקי גם כן מתחננים על נפשם , ומדיניות של קפיטאליזים חזירי מתנערת מהתיחסות כלפיהם .
כתוב תגובה ל- ידידיה
ידדיה, מה לעשות ותת רמה נשאר
  מגיב ותיק   24/01/13 20:28
תת רמה

מה הקשר בין כל מה שכתבת לענין יחסו האמיתי של הרצל לערביי הארץ כפי שמשתקפים ביומניו ?

כלום ולא כלום.
'
אגב, זה משקף בורות, כי הועלו כאן השמות ראשיד ביי וגע'ייער עם אנלוגיות לזמננו.

את האנלוגיות המטופשות והמנותקות האלה ניפצתי.

אבל מה אפשר לצפות משמאלן כמוך שהעובדות מבלבלות אותו ?

כלום.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
הרצל אמר ש...
  איריס כהן   24/01/13 09:37
משום מה דמותו של הרצל מקובלת על רוב העם ,הוא מעבר לכל מחלוקת ומפלגה ,וכולם מסתדרים עם חזונו, החל בימין הכי קיצוני וכלה בשמאל האוטו אנטישמי -הנלחם למען זכות הערבים על הארץ , כולם יכולים להסתמך עליו ועל חזונו ! לפי הבנתי להרצל היו שלשה עקרונות בסיסיים בתכניתו שהיא-הקמת מדינה לאומית לעם היהודי החי תחת שלטונות זרים ! 1. העברת היהודים מהגולה לארץ המובטחת (שבתחילה מבחינתו יכולה היתה להיות בכל מקום ולא דווקא בארץ ישראל) אך ורק ברשיון של האומות-צ'ארטר !! 2. הצלת יהודי אירופה הנמצאים בסכנת חיים במהירות האפשרית .3.הקמת המדינה על יסודות של חברת מופת של צדק ויושר עם חוקה נאורה ככל האפשר -כיאה למדינה ארופאית מודרנית !! יהודי רוסיה הסוציאליסטים -שבסופו של דבר השתלטו על התנועה הציונית -הרסו לדעתי להרצל את החזון 1.הם עשו הכל כדי שהתנועה הציונית גם אם תקבל את הצ'רטרים לעלות לארץ ,זה לא יהיה תחת שלטון היהודים אלא הבריטים ,ולא כפי שהרצל רצה ! 2.הם מנעו את הצלת יהודי ,תכננו עם הבריטים את הגבלת העליה לפי סרטיפיקטים ותנאים נוספים -וכלל לא כפי שהרצל רצה 3. בסופו של דבר הם הקימו את מדינת היהודים ביסודות של שחיתויות ומנגנונים מאפי"ניקים אפלים -ולא כפי ששאף הרצל-ביושר וצדק !! השאלה שכל יהודי צריך לשאול את עצמו היא האם חזונו של הרצל להקמת מדינת היהודים יכול להיות מקובל על העם ? האם חזונו מסתדר עם חזון השיבה לציון? וכיצד השתלטו בסופו של דבר כוחות שהתנגדו לחזונו והרסו אותו לחלוטין ? האם הם היו עונש לחזונו השקרי ?? בכל מקרה כל יהודי החי בארץ ישראל חייב להבין שלא מה שהרצל אמר או כל שאר מנהיג ציוני כזה או אחר -זה מה שחשוב , אלא מה אומר אלוקי ישראל בתורה שנתן שהיא ורק היא הקושן שלנו על הארץ !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
מה שברור שלא קראת את הרצל
  לאיריס   25/01/13 07:12
כתוב תגובה ל- לאיריס
הסבר פרט נמק!
  איריס כהן   27/01/13 15:46
כתוב תגובה ל- איריס כהן
8
הרצל לא ידע שהערבים יהפכו
  אלישמע   24/01/13 11:14
לגיס חמישי בעידוד השמאל.
כתוב תגובה ל- אלישמע
הרצל לא ידע מה שאלישמע יודע
  הרצל לא ידע   24/01/13 14:08
הרצל לא ידע שיתנו את ים המלח מתנה למשפחה אחת בישראל תמורת כמה אחוזים של רווח שהם יתנו בשם איזו ועדת שישנסקי .
הרצל סתם כתב שאוצרות הטבע של ישראל חייבים להישאר בבעלות המדינה , ורק בידי המדינה .
הרצל לא ידע שכל מה שפסול בדמותו של הרב גאייער ב"אלטנוילנד" זה כשר בהחלט בעיני מספר חברי כנסת בישראל .
חברת כנסת מטעם ישראל ביתנו נבחה מעל דוכן הכנסת , שמינוי שר מדע בישראל ערבי חבר מפלגת העבודה - "זו תקיעת סכין בגבה של הציונות , בגב החזון של הרצל" וזכתה ללחיצת ידים של ראש מפלגתה .
כתוב תגובה ל- הרצל לא ידע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il