w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שתי תביעות קטנות נגד חברות תעופה מגיעות לרשם הבכיר שרון קרן, אשר עם הכנה מצוינת, התמקדות בפרטים החשובים וסבלנות רבה מצליח להוביל לפשרות בתוך רבע שעה
אלי אלון
אלי אלון
בכתב התביעה נאמר כי התובעת תמר ליפשיץ הוצאה יחד עם עוד שישה נערים ונערות מן המוסד "משום שיש להם דעות קומוניסטיות והם קשורים למפלגה הקומוניסטית"
דרור אידר
דרור אידר
אחוז הפגיעה באזרחים בזמן שצבא ארה"ב תקף את מוסול היה 6 אזרחים על כל לוחם    המספרים המעודכנים של האו"ם על המתים בעזה מלמדים שמדובר ביחס שלא היה כמותו בהיסטוריה הצבאית: כמעט שווה
חיים רמון
חיים רמון
מהיועמ"שית באמת שאין לי שום ציפיות, כי אכיפה בררנית היא נר לרגליה, אבל מדוע מנהיגי האופוזיציה לא יוצאים בתוקף נגד גולן וקוראים להעמידו לדין על הסתה להשתמטות בשעת מלחמה?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם יוגש כתב אישום נגד שלי יחימוביץ'?
מאת: עו"ד משה גולדבלט  |  29/01/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שני עניינים
  ים תיכוני   29/01/13 12:43
אין במאמר התייחסות לנושא החסינות וחופש הביטוי המורחב הניתן לחבר כנסת. כמו כן אין התייחסות לשאלה האם מותר ליועמ"ש משרד רה"מ לתת יעוץ אישי לנתן אשל שכידוע אינו חלק מהלשכה.
כתוב תגובה ל- ים תיכוני
לא נאמר במייל שהיועץ נתן יעוץ
  משה מיכאל   29/01/13 13:05
כתוב רק שנעשתה פניה. לפנות מותר. אבל כמובן שזה מעל להבנתך הרי אתה ים תיכוני. ואל תהיה מודאג - אף אחד לא הולך לתבוע את גב' יחימוביץ', עם חסינות או בלעדיה, היא הרי חלק מהשבט הלבן. וזה מעל לחוק במקומותינו.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
2
מאמר מאיר עיניים. תודה!
  אהוד פרלסמן   29/01/13 12:46
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
זקוק למורה נבוכים?
  דליה שוקרון   30/01/13 12:10
תקרא את זה haaretz.co.il מאמר בהארץ של עידו באום מיום 29.1.2013 ותבין כמה גרינבלט טועה ומטעה.
כתוב תגובה ל- דליה שוקרון
וההוכחה מהארץ כמובן...
  מיכאל ב   31/01/13 23:27
איך לא חשבנו על זה קודם.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
3
ש.י אני אוהב אותך ור........
  נו פרסמי   29/01/13 13:09
כתוב תגובה ל- נו פרסמי
4
ומה עם "החסינות" ,עו"ד דר ?
  שלמה המגיב   29/01/13 13:23
אני מצפה ממשפטן , שמטיף התנהלות ליועץ המשפטי בהגשות כתבי אישום ( "יועץ משפטי רופס") , שלא יבלבל את המוח לקוראים תמימים ולא יסית אותם , באשר תגובתה של יחימוביץ בעניינו של נתן אשל , היתה בהחלט בנושא שקשור בתפקידה הציבורי כחברת כנסת , וברור שיש לה חסינות מהותית ולא צריך להיות "יועמ"ש רופס" , כדי להימנע מלהגיש נגדה כתב אישום , אלא סתם סטודנט שנה א במשפטים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ומה עם "ההגנות" בחוק , דר ?
  שלמה המגיב   29/01/13 13:51
בנוסף להתעלמותו של עו"ד דר מעניין החסינות המהותית של חברת הכנסת , המונע הגשת כתב אישום נגדה , התעלם ( ואולי לא ידע !) אדון דר , מסעיף 18(ו)(3) לחוק הגנת הפרטיות , הקובע שתהיה הגנה לפוגע בפרטיות (גם ללא חסינות של חבר כנסת) "אם היה בפגיעה עניין ציבורי המצדיק אותה בנסיבות העניין , ובלבד שהפירסום לא היה כוזב". נו , עורך דין דר ? האם להגיש כתב אישום פלילי נגד יחימוביץ , או כתב אישום אתי\מוסרי נגדך , בגין הטעיית קוראים תמימים ועשיית מניפולציה עליהם ? , נו , וזה המשפטן\פובלציסט שמעז להטיף ליועמ"ש ( "רופס") ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יא סלים המגיב
  צייד שמאלנים   29/01/13 20:53
סחטיין עליך יא סלים! נהפכת לעורך דין במימון הקרן החדשה? אירגון עדאללה? כולכם עורכי דין יא שמאלנים מסריחים! פרקליטי השטן! לא, אין דאגה שהרועץ המישפטי המושתל שלכם יעשה משהו בנידון, הוא צבוע שמאלני מסריח כמוך.
כתוב תגובה ל- צייד שמאלנים
5
בזבוז זמן !לשמאל מותר הכל !
  נירון קיסר   29/01/13 13:55
עזוב אותך מהגינות או עבירה על החוק . בפירוש חבל לכם על הזמן ! זוכרים את "אמת לשעתה" ? כך בדיוק יהיה עם "הכל דיבורים" השופטים כבר יודעים מה לתרץ .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
6
נדמה לי שאתה טועה
  לגולדבלט תשובה   29/01/13 14:19
אשל הוא המוציא והמביא של נתניהו, וככזה, הוא לא זכאי לפרטיות כמו כל אדם רגיל. מה גם, שהמייל פורסם רק לאחר שאשל הכחיש מעורבות שלו במו״מ הקואליציוני, והמייל מוכיח שדבריו הם שקר וכזב. בקיצור, אני הייתי מייעץ לאשל שלא להגיש תביעה נגד יחימוביץ׳ שכידוע- מי שחמאה על ראשו, עדיף שימנע מלעמוד בשמש.
כתוב תגובה ל- לגולדבלט תשובה
המעשה של יחימוביץ הינו חמור !
  קוביצ   29/01/13 14:42
ללא קשר לעניין החסינות שיש לה ( במקרה זה לצערנו בוודאי שיש ) וגם לא משנה מה אמר נתן אשל לגבי הייעוץ , העובדה ששלי פירסמה תוכן של דואר אלקטרוני שהגיע אליה בטעות הינו מעשה שפל ממדרגה ראשונה . במיוחד אמור הדבר לחברת כנסת המיועדת להיות ראש אופוזיציה . אני לא מעלה על דעתי שאעשה דבר כזה ליריבי המר ביותר ומה אנו רואים ששלי מפרסמת אותו ברבים . רק לחשוב שהיה מגיע מייל הפוך משלי לאדם אחר שלא התכוונה אליו מה היה קורה אם היה מתפרסם - תחשבו על זה . כל התקשורת הייתה בוודאי מזדעקת ובצדק גמור . רק ממעשה נואל זה מספיק בשביל לדעת על אישיותה של שלי וברור עכשיו מדוע הציבור לא נתן בה מספיק אמון .
כתוב תגובה ל- קוביצ
אתה יכול אולי לנהל חנות מכולת
  לקיביצער תשובה   29/01/13 16:35
שם מתאימה המחשבה הקטנונית שלך. בעניני מדינה, עדיף לחשוף את האמת כמו שעשתה שלי כדי שנדע מיהם המקורבים לראש הממשלה ומה טבעם המטרידני והשקרני
כתוב תגובה ל- לקיביצער תשובה
7
אם נתק"ה של השופטת- מפוזר,
  סיישל.   29/01/13 15:49
שלא ישלח אימיילים, שישלח מכתבים. אלה לא סודות בטחוניים זהו אימייל שנשלח אולי בטעות ואולי גם שלא בטעות- בכדי להתקיל אולי את שלי . ה"קוריוז" הזה שעלול לפגוע בשלי, וההכפשות של עורך דין כהן שמתיחס לבנט ושקד ובגלל סמיכותם הם שני מקרים לא רגילים שמעלים ריח רע.
כתוב תגובה ל- סיישל.
8
לו אני הייתי נתן אשל
  המוטרד   29/01/13 18:45
הייתי גם מטריד אותה מינית.
כתוב תגובה ל- המוטרד
9
היועהמ"ש רופס אבל ביהמ"ש יותר
  קלצקין   30/01/13 03:58
ונניח שהיה למדינה יועץ ראוי אמיץ עם וובוס.. ולא יועץ רופס ונניח שהיתה מוגשת תלונה על יחימוביץ אז מה...? האם בית המשפט הרופס יותר, זה המקבל ממנה מחמאות כמו מאילנה דיין וגו' לא יסדר לה את העניין...? ובמילים אחרות כמה שהמצב עגום ומדאיג - חבל"ז בית המשפט הרי רואה בעין יפה את מתי המעט שזוכרים ללקק את פינכתם ולדבר בשבחם...
כתוב תגובה ל- קלצקין
10
מייל דומה מזועבי,טיבי ובשארה ה
  קורןנאוה טבריה   30/01/13 04:05
היחימוביץ לא הייתה מפרסמת=ככה זה עם הציונים האדומים מסוג זה!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
רצה לספר לחברה,והתשקורת מוחה ל
  קורןנאוה טבריה   30/01/13 04:12
כפיים-אילו רגב הייתה נוהגת כך כלפי 0מולנים וערבים היו מאשימים אותה בהלשנה ואינפנטיליות ובזים לה=אבל כשמישהו מ'שלנו' נוהג כך=מותר לו כי:"אין שום פשע,שום פשע בכלל שלא ניתן למחול עליו כאשר "הצד שלנו" מחולל אותו..."(אורוול)!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נכונים דברייך, נאוה. להם הכל
  דאגנית   30/01/13 08:56
מותר וכשר.
כתוב תגובה ל- דאגנית
12
ואתה עו"ד???
  דן אלון   30/01/13 07:48
"זה מייל שיועד ליועצת המשפטית שלו" ממתי היועמ"ש של לשכת נתניהו היא היועמ"ש של אדם שהורחק משירות המדינה? אתה צודק שצריכה להפתח חקירת משטרה וצריך להיות כתב אישום, נגד אשל והביביזיון שממשיך להעסיק אותו למרות החוק. אם אתה רוצה עוד כמה נושאים שצריכים להחקר על ידי משטרת ישראל בנוגע לנתן אשל ונתניהו - תרגיש חופשי לפנות אלי. גם אם אתה צריך שיעורי-עזר בלוגיקה אשמח לעזור.
כתוב תגובה ל- דן אלון
עברינים בפוליטיקה
  אורי פ   30/01/13 11:03
יועץ הקרוב של לבני הינו עברין מין מורשע, לא כתבת נגדו כלום. יועץ מופז עברין טרי מורשע גם נגד זה לא כתבת כלום ולא ביזית את ראשי המפלגות האלה כמו את ראש הממשלה (גם אם אינך מחבב) בכינויי גנאי.
כתוב תגובה ל- אורי פ
אלון אתה אדם בזוי לו רק ידעת
  יוסי ק   30/01/13 12:12
כמה לא בטוח שהיית מראה את עצמך לאור יום
כתוב תגובה ל- יוסי ק
13
זהירות! הכותב טועה ומטעה!!!
  דליה שוקרון   30/01/13 11:52
מר גרינבלט, איני יודעת את מי אתה מייצג כעו"ד אבל מה שבטוח, אותך לא הייתי בוחרת שתייצג אותי, גם אם היית עורך הדין האחרון עלי אדמות. זאת משום מה? משום שאתה מסלף עובדות. אני מצטטת מתוך כתבה של עידו באום - haaretz.co.il פורסם ב"הארץ" 29.1.2013 ברנע-פרגו היא שומרת הסף בלשכת ראש הממשלה. ראשית כל, היא אינה יועצת משפטית של אשל, וכפי שאלפרון לא היה זוכה לקבל ממנה חוות דעת, גם אשל אינו זכאי לכבוד הזה לאחר שהורחק משירות המדינה. שנית, אסור לה להעניק ייעוץ משפטי בעניינים פוליטיים. שלישית, חוות הדעת של ברנע-פרגו שגויה ואינה עומדת בקריטריונים של טוהר המידות בעניינים ציבורייo מצער אותי מאוד שישנם קוראים שמאמינים שיש "להרוג את השליח" כלומר - לתבוע את שלי בגין הוצאת דיבה. איזו דיבה? הכל אמת! חבל לי מאוד שיש מגיבים שלא מבינים מה הבעיה האמיתית פה. העובדה ששלי פרסמה את קלונו של אשל ואת קלונה של ברנע פרגו ברבים - זו אינה הוצאת דיבה. אלה אינם דברים בעלמא. זוהי האמת המכוערת במערומיה: יועצת משפטית של ראש הממשלה נותנתייעוץ משפטי וחוות דעת לאדם פרטי שהורשע ויש בהרשעתו קלון ויש להרחיקו מהשירות הציבורי. איך אמר השופט ברק? תום לב או כתב (על חוזים) - תום לב עדיף. מה שעשה נתן אשל לא נעשה בתום לב. הוא לא שאל בתום לב את ברנע פרגו אם הוא יכול לשמש בתפקיד או לא. הוא ידע מראש שישנה הסתייגות מהותית בהמשך העסקתו בשירות הממשלה. רק היה צריך את חותמת הגומי שלה. הדג מסריח מהראש.
כתוב תגובה ל- דליה שוקרון
לא ענית על נושא המאמר-שקרנית
  שוקרון השקרנית   31/01/13 00:33
כתוב תגובה ל- שוקרון השקרנית
14
שלי ישרה כמו סימן שאלה
  אברהם מערב השומרו   30/01/13 18:42
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
15
שלי יחימוביץ ישרה?
  יושר ויושר   31/01/13 11:28
שלי יחימוביץ ישרה במו סימן שאלה. אם סימן ישר אזי גם היא ישרה, הייתי מצפה ממנהיגת מפלגה הוגנת וישרה שבמקרה כזה תכתוב לשולח, תעדכן אותו על הטעות שעשה ותשמיד את הפקס'. אבל אצלנו יושר צריך לחפש הרבה, הרבה בלי למצוא.
כתוב תגובה ל- יושר ויושר
16
זה מה ששלי הייתה חייבת לעשות.
  ליקיוויקס   31/01/13 18:50
שלי איננה אדם פרטי, היא אישיות ציבורית וכמוה גם נתן אשל. בתור כזאת חובה עליה לחשוף כל אי סדר הפוגע בטוהר השלטון במדינה. היא עשתה את מה שמצפונה הכתיב לה ואת מה שהיתה חייבת לעשות טוב שכך.
כתוב תגובה ל- ליקיוויקס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il