w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התנהגות אסורה כלפי מהגרי עבודה
מאת: איתן קלינסקי  |  07/07/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנחנו חברה שהתבהמנו.
  בהירה   7/07/13 10:41
כתוב תגובה ל- בהירה
בהירה, אל תעשי הכללות...
  מגיב ותיק   7/07/13 20:14
ואם את מרגישה שהתבהמת, זבש"ך.

אני מרגיד שמרגע שהשלטון במדינה הפסיק להיות נחלת השמאל הבולשביקי, המדינה רק השתפרה.

את ושכמותך, מהרגע שהרגשתם ש"גנבו לכם את המדינה" תעשו הכל כדי להכפישה ולהכפיש את הציונות האמונית.

ודרך אגב, לכי ללמוד את קורות מלחמת העצמאות ממקורות שאינם בולשביקיים ואז התמונה שלך על אבידן, נגבה ומשמר העמק תתעדכן לתמונה יותר אמיתית.

שבי בשקט בולשביקית קטנה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה ודומיך לא התבהמתם.
  אתה צודק   7/07/13 22:23
בהמות מטבען אינן רעות. אמם תמיד הייתם חלאות.
כתוב תגובה ל- אתה צודק
2
כן אנחנו "עם סגולה" שהסתאב.
  בהירה נ.   7/07/13 10:53
ואת הסיאוב הזה מנחה הממסד הפוליטי עם זרמים עכורים של ממסד דתי לאומני .
כתוב תגובה ל- בהירה נ.
"כרו לי זדים שיחות אשר לא
  פלא יועץ   7/07/13 15:10
כתורתך,כל מצותיך אמונה." [תה' קיט']-הזדים והכופרים אמרו לחתור תחתי בדעות שהן נגד התורה,אמרו לשכנעני "שכל מצותיך אמונה",שכל מה שנדרש אינו אלא אמונה שבלב,ואילו קיומן של המצוות אינו נדרש כלל.[בעל העיקרים] "ומלתם את ערלת לבבכם וערפכם לא תקשו עוד.." [דברים י'] -לא תוסיפועוד להקשות על ריבונו של עולם.[ר' דודל מללוב].
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פ. יועץ היֵה גבר ובצע ההוראות
  לפליו של היועץ   7/07/13 16:27
פלא יועץ
תעשה מה שהמצםון הדתי האלוקי אומר לך: קח את איריס

בהו מימינך ומשה המכבי לשמאלך כדי חערום לגיא הריגה את חבורת קלינסקי
כתוב תגובה ל- לפליו של היועץ
3
זה נעשה בשמם ״המדינה היהודית״
  לקלינסקי הנכבד   7/07/13 12:49
כל מי שתומך במדינה יהודית, רצוי לו שיסתכל על עצמו ויסתכל בראי.
כתוב תגובה ל- לקלינסקי הנכבד
4
נסכם את הדיון בכך שיש לאסוף
  פלא יועץ   7/07/13 12:57
מיד את כל מהגרי העבודה הלא חוקיים המשוטטים בערינו,להעבירם למתקן השהיה הזמני בנגב,ומשם לפעול בנחישות להוצאתם מארצנו במהירות האפשרית,או להשיבם למולדתם או לארץ אחרת המוכנה לקלוט אותם.אך יש לעשות סוף לסיפור הרע הזה,בשם הערכים היהודיים אותם אין השמאל העכור מייצג כבר מזמן.אז על טטיפו לנו בשם היהדות כי לא לכם לגלגל עיניים צבועות בשמה.שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
ההתנהגות שתארת אינה יהודית,
  ליועץ הרשע   7/07/13 13:03
אין בנמצא יהדות שמאפשרת התנהגות אכזרית ולא אנושית כזו. יש יהודים שפועלים כך, אבל התנהגותם אופיינית למשטרים אפלים במיוחד ומביישת את היהדות.
כתוב תגובה ל- ליועץ הרשע
כמו השונא יהדות הזה שקורא לך
  איריס כהן   7/07/13 13:48
רועץ ,וכביכול דואג לשמה הטוב של היהדות !! האם אתה לא חושב כמוני פלא יועץ - שנבל זה ושכמותו מסוכנים פיאלף ולא שייכים כלל לעם ישראל ?? וגם אם נפתור את בעיית המסתננים השחורים הללו ,מה יהיה עם המסתננים הלבנבנים העמלקים -מזרע אשכנז המתבולל - שונאי ישראל מבית ,לא מאמינה שהם יחזרו בתשובה -מה יהיה איתם ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לא יקרה איתם כלום.
  לאיריס הרעה   7/07/13 14:21
הם ימשיכו לחיות פה את חייהם ואת תמשיכי להתבוסס עם חברייך, נאוה , המכבי, הרועץ ושאר החלאות במיץ השנאה הרעיל שאתם מייצרים. אתם קוראים הרבה לעזרת אלוהים. הוא מעניש אותכם על התנהגותכם הבזויה בכך שהוא גורם לכם להתייסר ללא הפסקה ברעל השנאה שלכם.
כתוב תגובה ל- לאיריס הרעה
גם אויל מחריש לחכם יחשב.
  פלא יועץ   7/07/13 14:49
כל המרחם על אכזרים,סופו שהוא מתאכזר לרחמנים.עלובי הנפש טרוטי הדעת מהשמאל העכור כבר מזמן איבדו את שפיותם,את יהדותם,ואת היכולת לדבר בשמה.-לפני בואו של מוחמד למדינה= יתריב, עיר שהוקמה ע"י יהודים לאחר חורבן הבית הראשון,ובה ישבו שלושה שבטי לויים וכהנים יהודים.עלה שבט החיימר מתימן וכבש את מכה בעקבות השוד והגזל הבלתי פוסק של הבדואים שם. אחד משבטי הבדואים החליט לברוח למדינה באומרו כי היהודים שהם רחמנים יעזרו להם.ואכן כך היה.לאחר שעבר מוחמד למדינה הצטרף אליו אותו השבט הבדואי ומשסרבו היהודים להכיר בו "כנביא",הכריז עליהם ג'יהאד וחיסל באכזריות את רובם,[חלק קטן נמלט וברח והתיישב בדרעא שבירדן ומיעוטם הגיע לחלב שבסוריה.]ומי עזר לטבוח באכזריות את אותם שבטים שלווים מכניסי אורחים,הקוריטה,הנציר והקינוקע? כמובן אותו השבט הבדואי ממכה אשר אותו קיבלו אליהם בטוב ליבם ובמאור פנים.-אז כדאי קצת לללמוד מההיסטוריה.רוב המהגרים הלא חוקיים הינם מוסלמים,חלקם שליחים סמויים של אל קעידה, אחדים מהם אף הכריזו בראש חוצות כי א"י שייכת להם ולא ליהודים.אז ממה נפשכם,באם רצונכם להתאבד תעשו זאת לבדכם מבלי לצרפנו למעגל הכסילות בו הנכם מסתובבים מסומאי עיניים.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
שוב אתה מפגין טיפשות ובורות.
  לאויל המשריש   7/07/13 15:08
אחרי שעשית מעצמך צחוק בעניין הסוציאליסטים בשנות השלושים, אתה הופך את כצמך לבדיחה גם בעניין הערבים. לו הייתי עורך האתר, הייתי עושה מדור מיוחד של הודעותיך וקורא לו- היועץ הרועץ: סיפורי הבדים של הימין המטונף.
כתוב תגובה ל- לאויל המשריש
למרות הרשע עטמון בדבריך לא
  פלא יועץ   7/07/13 15:17
הבאת שום דבר הסותר את דברי אלה ולא את אשר עשו פעילי הפ.ק.פ. בשנות השלושים בהתנגדותם הנחרצת לההקמת בית לאומי לעם היהודי בא"י. ואף ההזויים הסטלניסטים מהשומר הצעיר היו עימם בדעה ובעצה זו. אז בינתיים אין שום ערך כלל לנעירות החמור מאבוס האקדמיה שלך.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
רוב המהגרים והפליטים מוסלמים?
  למטומטם   7/07/13 16:55
ושייכים לאל קעידה? רובם בכלל נוצרים (כולל האריתראים והסודאנים) ואף אחד לא שייך לאל קעידה ולא הצהיר שום דבר נגד ישראל. אין גבול לטיפשות שלך.
כתוב תגובה ל- למטומטם
היית אידיוט וכזה גם תישאר.
  פלא יועץ   7/07/13 18:57
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פקפ תמכה תמיד בהקמת המדינה,
  ועוד למטומטם   7/07/13 17:09
ולו רק בגלל שזו היתה עמדת סטאלין, כפי שבאה לידי ביטוי בנאום גרומיקו באום לטובת הקמת מדינה יהודית. השומר הצעיר היה בעמדה דומה. האירוניה הגדולה היא, שסטאלין אז היה יותר ציוני מנשיא ארצות הברית. כאמור, שוב חשפת את הבורות והטיפשות שלך.
כתוב תגובה ל- ועוד למטומטם
לכסיל העקשן,משום שהם תמכו
  פלא יועץ   7/07/13 19:08
במהפכה כלל עולמית הם התנגדו למושג של לאום ומדינה,לכן אף היו שוטים מהם שנסעו לספרד לעזור לקומוניסטים שם, עזרו לערבים חלקם בפועל ממש בפרעות 1929 כנגד היהודים.כל עוד סטאלין היה שותף של היטלר הוא לא תמך במדינה יהודית כלל, רק בחושבו כי מפ"ם [דרך הפלמ"ח] תצליח להשתלט על המדינה שזה אך קמה ולהטותה לכיוון "שמש העמים" הגרוזיני,הוא תמך בהקמת מדינה ליהודים כי חשב שתהוה לו עוגן במזה"ת. גם עיוור צבעים אינטלקטואל מתוסבך כמוך יש עוד מה ללמוד.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לכסיל העקשן,משום שהם תמכו
  פלא יועץ   7/07/13 19:39
במהפכה כלל עולמית הם התנגדו למושג של לאום ומדינה,לכן אף היו שוטים מהם שנסעו לספרד לעזור לקומוניסטים שם,הם עזרו לערבים חלקם בפועל ממש בפרעות 1929 כנגד היהודים.כל עוד סטאלין היה שותף של היטלר הוא לא תמך במדינה יהודית כלל, רק בחושבו כי מפ"ם [דרך הפלמ"ח] תצליח להשתלט על המדינה שזה אך קמה ולהטותה לכיוון "שמש העמים" הגרוזיני,הוא תמך בהקמת מדינה ליהודים כי חשב שתהוה לו עוגן במזה"ת. גם עיוור צבעים מריר אינטלקטואל מתוסבך כמוך יש עוד מה ללמוד.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
אצל אידיוט ובור כמוך זה פשוט.
  לגאון הויקיפדיה   7/07/13 22:00
אין צורך בכלל לתקן אותך. כל מה שאתה כותב- הנכון הוא בדיוק הפוך.
כתוב תגובה ל- לגאון הויקיפדיה
יודע חמור אבוס בעליו.עד כה כל
  פלא יועץ   8/07/13 06:39
גאוני השמאל העכור אשר ממשיכים לפעול במיטב המסורת הקומוניסטית מאז ומעולם,כאשר אין תשובת אמת בפיהם יוצאים אך בהכפשות והטלת רפש ובכך חושבים כי ישנו את המציאות ויכפיפו תחת חסותם את אמיתותיה ולא היא.תביאו אסמכתאות לטיעוניכם השקריים.. -וכפי שאומר הבעש"ט:"בירור הדעת מזרז את הבירור במציאות." ומוסיף ע"כ הרדב"ה סטבסקי:"כי כעת הגיע הזמן לעסוק בזה ביתר שאת למען הבירור הגדול והנורא להציל עם הקודש מהמהרסים והמחריבים אשר מישראל חוצה יצאו, וטהר ישראל.כי כל עוד אין אנו נוקטים בבירור זה,נותן להם ה' יתברך רשות לגלות אכזריותם ועזות פניהם ושנאתם ביתר שאת כלפי עם ישראל קדושים ח"ו...והרי הם מבקשים כעת לבולל את כלל ישראל בין האומות בתוך ארץ הקודש ולא יזכר שם ישראל עוד ח"ו..כי שעת בירור היא מאת ה',והוא נותן להם רשות להתאכזר ר"ל על מנת לחשוף כל נפש ונפש מי לה' אלי ומי להבעל,וטהר כרם ישראל מן הקוצים הזרים.והנה אנו בעד הבירור ונגד הטשטוש,כי מי אשר מתנגד לבירור מסייע לשלטון אנשי התוהו הבלבול והטשטוש.וכפי שיש הפרש בין עולם התוהו לעולם התיקון- כך יש הפרש בין זרע הנחש לבין זרע האדם,בין זרע קין לזרע שת,ובין זרע עשו וישמעאל ועמלק וערב רב לזרע יעקב,בין הקליפה לפרי, בין נפשות הערב רב לנשמות ישראל." והקב"ה יושיענו מן הזדים הקמים עלינו להכריתנו מקרבנו ב"ב,אמן סלה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לא תיוושע מלצטט גדולי היהדות.
  לרועץ הטיפש והבור   8/07/13 08:58
היית ותישאר עלוב נפש.
כתוב תגובה ל- לרועץ הטיפש והבור
כמו כלב השב אל קיאו,
  פלא יועץ   8/07/13 09:37
באינפנטיליות של ילד מפגר הינך חוזר על אותה מנטרה שחוקה,כבר מיצית את כל אוצר לשונך הדל להחריד. אני מקווה להיוושע בקרוב, אך לך ולשכמותך אין תקנה כלל,תמשיכו להתבוסס ברפש הבלי השקר שלכם עד אשר תטבעו בו לגמרי בעלמא דשיקרא אותו בראתם לקיום רשעותכם. ולכל היהודים באמת- חודש אב טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
סיימת כבר ללמוד על השואה?
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   8/07/13 10:31
ואתה יודע כבר מה עשו הקומוניסטים והסוציאליסטים שנים לפני הסכם ריבנטרופ מולוטוב? אז אתה מוכן ללמוד על חלקם של הפקפ והשומר הצעיר בארועים של שנות השלושים בפלסטין.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
"הן עם של יהודים אין בעולם..
  פלא יועץ   8/07/13 12:49
אין כבר עם.יש בהולים מטומטמים ומופלגי תורה בליטא,טפשים ופראים בפולניא,הדיוטים ונבזים בגאליציא,נרקבים ומעלי באשה באונגריא ורומניא,גסים וכהים באנגליא ואמריקא,שנוררים ומזוהמים בפלשתינה,צבועים ואנוסים ודשנים כרסתנים בגרמניא, פרנציא ואיטליא,וכולם,כולם ספחת הם לעצמם ולעם אשר בתוכו הם יושבים." ומי הוא זה אשר כתב "פנינים אלה לפני כמאה שנה לערך? היטלר? שטרייכר? לא ולא אלא החלאה הדכאונית האוטו אנטישמית הנערצת עד ימינו אלה ע"י השמאל ה"סוציאליסטי" ואשר על שמו נקראים ישובים רחובות ובתים בא"י-יוסף חיים ברנר. ועוד מוסיף הנבל עכור הדעת לכתוב ב-1919 אודות חששו מגלי העליה לארץ כך:"האם לא יציפו את רחובותינו עכשיו פרצופים ידועים מכל הגיטאות,חלאת המין האנושי."-לא לשוא נורה אותו אידיוט אינטלקטואל הביבים בפרעות 1921 ע"י ערבים כאשר הלך לגור בינהם בפרדס באבו כביר.-וממשיכיו חלולי המוחין וערלי הלב מהשמאל העכור העושים בזדון וברשעות מעשים הבאים אך להחליש את כח אחיזתנו בארצנו,ולא תעלה מזימתם הנואלת בידם מגועלת הדם. אשר ברוב איוולותם גם סופם יהיה כשלו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לא יאמן שניתן להיות כזה אידיוט
  אתה ממש פלא   8/07/13 20:03
אחרי שהתחרבנת עם ריבנטרופ, ושילשלת בעניין הפקפ, עכשיו אתה נטפל לברנר. יותר טוב שתחפש כמה קשרים היו לרביזיוניסטים עם הפשיסטים, ואפילו עם הנאצים.
כתוב תגובה ל- אתה ממש פלא
פלא יועץ צודק וחכם
  איריס כהן   9/07/13 00:46
היו לברנר הזה אמירות נוראיות ולא יתכן שאיש כזה יהיה אהוד ויקראו בשמו רחובות וקיבוץ !! למרות שדווקא במקרה של המגיב ללא השם -ברנר די צדק -"חלאת המין האנושי" !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יאמן גם יאמן,אינך צריך להרחיק
  פלא יועץ   9/07/13 08:48
לכת כי אם רק להתבונן במראה,ותראה לנגד עיניך המשתאות איך נראה אידיוט גמור אשר אפילו גוגול לא העלה בדעתו כי יש יצור דלוח מוחין מסוג זה ולא הכניסו למחזותיו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
באותה הזדמנות לצרף אליהם
  איריס כהן   7/07/13 13:41
את כל שונאי האמת מבית !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שאינו יודע לקרוא
  לפלא יועץ   8/07/13 07:09
פלא יועץ קורא כתבה על מהגרי עבודה שהובאו כחוק!
מדובר בכתבה על הרבבות, כן הרבבות, שמובאים בהיתר וברשות של המחוקק ושל רשויות הביצוע של המדינה.
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ
מדובר בעובדת פיליפינית אשר
  פלא יועץ   8/07/13 09:49
הובאה כחוק,אך נשארה כמה שנים כשוהה בלתי חוקית,ואיני זוכר כי נכתב משהו בדבר "בעלה".
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
להציל את ישראל מעצמה
  בהירה נ.   7/07/13 12:59
למען שני העמים שחיים כאן ,חייבים להציל את המדינה הזו מאלה שמחריבים אותה. והמחריבים יוצאים מבית מדרשה של לאומנות יהודית חשוכה.
כתוב תגובה ל- בהירה נ.
המחריבים אותה הם המרחיבים אותה
  איריס כהן   8/07/13 17:26
עם עוד ועוד לאומים בקרבנו ! בערב ט' באב תשע"ג אני מכריזה בזאת -חורבן בית שני לא קרה בגלל הקנאים הלאומנים אלה בגלל אנשים כמו המגיבה הלזו !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
6
מהגרי העבודה אינם בני עמי
  המודאג   7/07/13 18:37
כתוב תגובה ל- המודאג
הם גם רובם שחורים.
  נכון מאד   7/07/13 22:19
זו סיבה מצויינת לאזרח אותם. ככה גם עוזרים לאנשים מסכנים וגם פועלים כנגד הרעיון הגזעני/ ציוני של מדינה יהודית לבנה בשביל האשכנזים בלבד. שתי מטרות נאצלות במעשה פעוט אחד.
כתוב תגובה ל- נכון מאד
תתייחס אליהם כאל בן אנוש
  אם אתה מייבא אותם   8/07/13 03:46
הכתבה הזו התמקדה אך ורק במהגרי עבודה , שישראל מביאה על פי חוק .
הכתבה מתייחסת למהגרי עבודה שהובאו ביוזמת רכז של ישראל באמצעות חברות קבלן , הפועלות המסגרת החוק.
חוק שרואה ברגע אינימי של בני אנוש כעבירה, שיש להענישם בהפסקת העבודה.
הם הובאו רק כדי להיות מכונות עבודה.
למכונת עבודה אסור לעלות על יצועה ולזכות לרגע של חיי מין מאושרים.
כתוב תגובה ל- אם אתה מייבא אותם
מודאג רוצה אותם רק כחוטבי עצים
  למודאג   8/07/13 08:42
המודאג חשוב לו שאת הקקי של ההורים שלנו ינקו חוטבי עצים ושואבי מים. רק של נאפשר לאותה פיליפינית חיי אנוש.
אם היא חיה חיי אישות עם בחיר ליבה , אנחנו בני "עם סגולה" נראה בה עבריינית , שיש לגרשה ולהביא גרמי בשר חדשים ללא "עבירות".
כתוב תגובה ל- למודאג
7
אני מציעה לכולם לקרוא
  איריס כהן   7/07/13 22:11
בעיתון -ידיעות תל אביב ,מהשבת האחרונה , על התפכחותה של פעילת שמאל קיצוני -המתגוררת בדרום תל אביב ! במאמר היא מספרת על תמיכתה בעבר במסתננים וכיצד שינתה דעתה -עקב המציאות היום יומית הקשה והבלתי אפשרית מול הסיסמאות התאורטיות והמוסריות המזויפת של יפה הנפש !ככה זה צריך לחיות את המציאות בכדי להביע דעה עליה ! לכן אני מציע שכל מי שבעד השארת המסתננים -יסכים לחיות לפחות חצי שנה בדרום תל אביכ ,ויסכים שהמסתננים יחיו גם בשכונתו - רק אחר כך יהיה רשאי להביע דעה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
להעביר את כולם לשכונה של איריס
  אני מציע   7/07/13 22:28
זה יהיה התיקון שלה וכולנו נתברך באיריס חדשה וטובה במקום הפנאטית הרעה.
כתוב תגובה ל- אני מציע
איריס אינה קוראת את המאמר
  אינה קוראת   8/07/13 07:34
המאמר הזה עוסק רק בעובדים זרים שהובאו כחוק וגרים בבתי המעסיקים שלהם.
כתוב תגובה ל- אינה קוראת
אבל גם עניין הפליטים יש לפתור.
  נכון.   8/07/13 09:06
כתוב תגובה ל- נכון.
למה לסלף ,ומה זה משנה בכלל ?
  איריס כהן   8/07/13 14:59
בכתבה מסופר כיצד החביאה בעבר הפעילה את המסתננים בביתה וכיצד התעמתה עם המשטרה בגללם ,בכל מקרה גם עובדים זרים ללא אשרת שהייה -הם בגדר של מסתננים !! מה שבטוח שאותה פעילה כלל לא בגדר של אורים ותומים שלנו -כדי להחליט מה ראוי ומה לא -ובודאי שבזות העובדה שהיא לא רק שמאל קיצוני אלא גם לסבית מוצהרת -מה שנקרא בר מינן מושלם ! הבאתי את סיפורה בכדי להראות את השמאל הצבוע המראה עצמו הומני - המדבר בסיסמאות -אך כזה פוגע בהם באופן אישי הם לא נשארים יפי נפש !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ואת חלאת המין האנושי מוצהרת.
  היא לסבית מוצהרת   8/07/13 22:13
אפילו אידיוט כמו הפלא הרועץ יודע שהיא עדיפה עלייך עשרות מונים.
כתוב תגובה ל- היא לסבית מוצהרת
את אלופת הזבלנים.
  השפויה לאיריס הלא   9/07/13 09:10
כתוב תגובה ל- השפויה לאיריס הלא
כל הלהטב"ים יצאו מהמכלאה ??,
  איריס כהן   9/07/13 09:22
כתוב תגובה ל- איריס כהן
את מזהה הזדמנויות? בהצלחה.
  מה קרה איריס?   9/07/13 11:46
כתוב תגובה ל- מה קרה איריס?
להט״ב זה ביטוי יפה וראוי.
  איריס יקרה   9/07/13 19:33
לסביות, הומואים, טרנס ובי. אם תמשיכי כך תצליחי בסוף לתפוס איזו לסבית חמודה שתרגיע אותך. לעזור לך? את מעדיפה בוץ׳ או פם?
כתוב תגובה ל- איריס יקרה
הפסיקו להזדהות בסטיותיכם זה
  בלה הדואגת   9/07/13 21:59
רק עושה נזק למחנה השמאל ,גם ככה קוראים לנו עמלק ,ואם הלהט"בים יתמכו בנו אז בכלל ישקצו אותנו ובצדק רב !!
כתוב תגובה ל- בלה הדואגת
אל תפחדי מאיריס הרעה.
  בלה המבולבלת.   10/07/13 00:54
כתוב תגובה ל- בלה המבולבלת.
איריס כהן אל תתביישי במה שאת
  לסבית   10/07/13 08:16
איריס כהן, אני יודעת שאת לסבית גאה, חבל שיציאתך מהארון מלווה במתקפות דביליות. תמשיכי להיות לסבית גאה.
כתוב תגובה ל- לסבית
האמת היא שעם "גברים"כמוך
  איריס כהן   10/07/13 08:38
אני מבינה את בחירתן בנשים !! למרות שאני מתעבת את התופעה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
העולם נפתח לקראתך. אל תפחדי.
  איריס מתוקה.   10/07/13 08:57
תשחררי ותני לעצמך ישועה.
כתוב תגובה ל- איריס מתוקה.
8
הגעתי לסדום ועמורה בתל אביב
  מהגר עבודה   8/07/13 12:21
כתוב תגובה ל- מהגר עבודה
9
אנחנו חברת סדום ועמורה
  סדום ועמורה   8/07/13 16:54
למשרד הבריאות נוח, שיש לו עובדים במערכת הסיוע לקשישים בעלות נמוכה של עובדים זרים.
ואם אחת העובדות גנבה רגע של התייחדות אינטימית עם אהוב ליבה אנחנו מייד נגרש אותה מכאן.
כי בחברת סדום ועמורה שלנו אותה הפיליפינית היא רק מכונת עבודה ואין לה כל נוכחות אנושית של בת אדם וחוה.
כתוב תגובה ל- סדום ועמורה
סדום ועמורה זו מחמאה בשבילנו
  סדום ועמורה   9/07/13 10:52
כתוב תגובה ל- סדום ועמורה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il