w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
על-רקע כתבי אישום ראשונים שהגישה ה-SEC בגין שימוש ב-AI, התבקשו קציני ציות לבחון את סיכוני הציות הכרוכים בכך
איתמר לוין
איתמר לוין
"לישראל אין מדיניות חוץ אלא רק מדיניות פנים", אמר המדינאי האגדי לפני 50 שנה. מאז הוכח שוב ושוב עד כמה צדק, וכעת הדברים אולי ברורים יותר מאשר אי-פעם
דרור אידר
דרור אידר
המלחמה רחוקה מסיום, וחשוב לחזור ולשנן על מה המלחמה    השבת נקרא על קללת הארץ שהפכה לברכה    הארץ השוממה המתינה לבניה    אלתרמן, רמב"ן, רבנו בחיי, מרק טווין ופרויד    ומילות חיזוק של המ...
אלי אלון
אלי אלון
שלט רחוב צד את עיני ועורר סקרנותי    מלבד שמה של דנה ותאריך הולדתה ומותה אין בו מידע ולו ברמז מי הייתה ובמה זכתה לכבוד שרחוב יקרא על שמה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למען ילדינו - אנחנו חייבים הסכם שלום
מאת: איתן קלינסקי  |  13/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המצאה של עם ערבי נוסף.........
  יוד יוד   13/08/13 10:53
איתן ידידי- צריך להפסיק להאמין שיש "עם ערבי נוסף" הפרופסור עאזמי בשארה התראיין אצל "לונדון את קירשנבאום" ואמר להם - "אין ולא היה עם ערבי פלסטיני בארץ ישראל המנדטורית ומי שהמציא את ה"עם" הזה היו, אתם הישראלים" אפילו מנהיגה של רוסיה, זה ממשיכו של מנהיגך "שמש העמים" יודע שאין חיה כזו הנקראת "עם פלסטיני" "מחנה השלום" החדיר לכאן חבורה גדולה של מחבלים ושהיו בטוחים שהנה הם מביאים את הגאולה בזמן שהביאו טרור וחרפה ומעל אלף נרצחים . מי שקורא את דבריך ,שואל האם האדם שכתב את הדברים מאמין לעצמו כאשר העולם המוסלמי והערבי במיוחד בוער כולו ,אינך מביט סביב ואינך יודע מה קורה ושבוי במנטרה של "עם" ערבי חדש שעם ישראל שולט בו. איתן גם פרופסור מוריס תיקן דרכו,אינך חייב להאמין עד כלות בתיאוריה "הסעידית" פקח את עיניך !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
יוד יוד יש עם פלשתינאי
  qwertyuio   13/08/13 15:21
אנשים מגדירים את שייכותם הלאומית.
למליונים המגדירים עצמם עם פלשתינאי אינך רשאי לומר להם שאין עם כזה.
למיליונים המגדירים את זהותם בדפוסי תרבות ושייכות לאומית אין מי שיומר להם אתם לא קיימים.
דווקא אנחנו, בני העם היהודי שסבלנו מהתכחשות למאוויינו הלאומיים , חייבים לגלות כבוד כלפי מאווויו של העם הפלשתיני , ולא לומר לו, שהוא לא קיים.
כתוב תגובה ל- qwertyuio
טול קורה מבין עיניך!
  הגנן   17/08/13 15:22
האם "פלסטינים" מוסלמים ונוצרים הם בני עם אחד??? אם כן, איך תסביר את העובדה שהנוצרים ה"פלסטינים" בורחים מעזה בהמוניהם ובבית לחם (שהיתה עיר נוצרית) הם הפכו למיעוט נרדף???
איך תסביר את העובדה שחמולות ושבטים מוסלמיים "פלסטינים" נלחמים אחד בשני ומוכנים לרצוח למען כבוד החמולה\שבט שלהם, "פלסטינים" אחרים???
איך תסביר את העובדה שבאמנת החמאס! מצויין היעד הסופי של הקמת ח'ליפות אסלאמית-סונית בכל המזרח התיכון ומדינה פלסטינית היא ממש לא התחנה האחרונה???
בקיצור, גם ההיסטוריה של המזרח התיכון וגם המציאות העכשווית האובייקטיבית מוכיחות שאין עם "פלסטיני" ולעולם לא יהיה!!!
מנהיגים ערבים התבטאו בעבר באשר לסוגיה הערבית-ישראלית ואמרו בשיחות סגורות שאין שום משמעות לזהות הפלסטינית מלבד המלחמה בישראל והחלום להשמידה!!!!!!!!
לכן, אם חפץ חיים אתה- לעולם אל תקבל את הטענה לקיום עם "פלסטיני" ופעל לפתור את הסכסוך בכלים ריאליסטים. אך אם לא תעשה זאת- לעולם לא תחיה בשקט בארצך...
כתוב תגובה ל- הגנן
2
בסיירת חרוב לא היה הוא,
  פלא יועץ   13/08/13 11:16
אך להחריב את ארצנו [שאינה ארצו]ידע הוא.מהלך הוא כנביא שקר בינינו,כזיקית ארוכת לשון מנסה לצודנו.אף כי מחליף הוא גוונים ללא הרף,לא יזכה בין שיניו לראות את הטרף.בעליבות נפשו המתרפסת,בגלימתו הוא מסתיר מערפת.ומבקש כי נושיט צווארינו מרצון לשחיטה בכאבנו.אוי לו למוליך השולל המנסה בכזבים ושקרים כל העת להלעיטנו.סור לך כי אך מזה בגד בגדו הבוגדים המבקשים במראות שוא לסנוורנו.ולציון במהרה גואל יבוא וממנו ושכמותו יושיענו ויצילנו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
3
איתן אני מסכים ומסתייג
  איצי   13/08/13 11:26
איתן, אני מסכים איתך שהכיבוש חייב להיפסק כבר ...אתמול ושלשום.

אני מסכים איתך שדם על ידי כל מי שקטף חיים.
אך במאזן הזה ישנם דברים שהיה נכון להביא אותם לידי ביטוי.
במאזן הזה ישנם אנשים שרצחו אזרחים, שהסבו לליל הסדר בנתניה וילדים בשנתם באיתמר.
הסכם שלום חייב לבוא תוך כדי התנערות והוקעה של ההנהגה הפלשתינאית מעשים אלו.
כתוב תגובה ל- איצי
לאיצי
  qwertyuiuo   13/08/13 15:12
אני כמוך רוצה שהכיבוש והשליטה של ישראל על עם אחר ייפסק היום ואפילו אתמול.
כמוך אני סבור, שהיה זה רצח מתועב של פשע מלחמה לרצוח אנשים שהסבו לשולחן הסדר בבית מלון בנתניה, ילדים בשנתם באיתמר, תלמידי ישיבה הלומדים תורה בירושלים ואזרחים הנוסעים באוטובוסים.
אך אני רואה רצח מתועב בהטלת פצצה של טון על אחת הערים הצפופות ביותר, פצצה שקטלה חיי ילדים בשנתם, חיי אזרחים חפים מפשע.
אינני בא לאמוד את אומדן הדמים, אני מבקש להפסיקו בהסכם שלום.
כתוב תגובה ל- qwertyuiuo
על מה אתה מדבר בכלל?
  איצי הנכבד   13/08/13 16:47
מתי הוקיעה ממשלת ישראל את הדיכוי ואת הדם והסבל שהיא גורמת עשרות שנים? והאמת, איך היא תוקיע את מה שנעשה בהוראתה וכחלק מהמדיניות שלה ( בכל הממשלות)?
כתוב תגובה ל- איצי הנכבד
ואני חשבתי שאיצי הוא מהקיצונים
  מגיב ותיק   13/08/13 21:15
כאן...

ומסתבר שחבורה שלמה של תומכי טרור פלשתינאיים (כנראה שהם אנשי החזית העממית...) עקפו אותו קיצונית משמאל.
אחד מהם שקרן מועד, מסלף את חיסולו של הארכי טרוריסט שחאדה ומסתיר את העובדה כי הסתופפות מחבלים בקרב אזרחים הוא פשע מלחמה מבחינת הטרוריסטים והחוק הבינלאומי לא פוסל את חיסולם גם אם ישנם מקרים של נפגעים בלתי מעורבים.
(ראו פעולות ארה"ב במתקפת נאטו בקוסובו, באפגניסטן וכו'.

בקיצור, תעמולה טרוריסטית פלשתינאית שקרית סופר דופר כנגד איצי המבולבל...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
השיר מצא חן בעיני
  איצי   13/08/13 11:44
איתן, ההשיר מצא חן בעיני. כבשה אותי הצעקה שלך לנוכח מציאות בה "הילד שלא שאל איה השה לעולה".
תיאור המזכיר לי שורה משיר של שאול טשרנחובסקי, הזועק על שאנחנו מבזבזים דם נעורים נקיים וטהורים. "ראי אדמה , היינו בזבזנים"
כתוב תגובה ל- איצי
איצי- איזה חומד - לא רק חובב
  איריס כהן   13/08/13 18:20
שלום -אלא גם שירה - גם אתה כותב שירים ?
כתוב תגובה ל- איריס כהן
5
למען ילדינו ועתידנו צריך לזעוק
  איריס כהן   13/08/13 11:45
נגד ממשלת הזדון העולמית - קרי - עמלק - אדום - רומי המנסה לעשות שלום בין מחבלים לישראל - כשעל עם ישראל שולטים ממזרים שרלטנים - המבזים את כבוד ישראל - בארץ ובעולם !! ראש ממשלטת השרלטנים נתניהו- איש בזוי חסר כבוד - כשביקר בפולין - דחה את האוכל הכשר שניתן למשלחת היהודית - והעדיף את האוכל הלא כשר של הפולנים !! הדבר עורר זעם - ובצדק - בקרב הקהילה היהודית בפולין - דווקא בימים אלו בהם חוקק הפרלמנט בפולין חוק - נגד השחיטה היהודית - מצא לנכון ראש ממשלת מדינת היהודים - לבחור באוכל הלא כשר - במקום למחות נגד החוק ולשממש דוגמא - מעשה זה שעשה נתניהו מזעזע - מכיוון שהוא הסימן המובהק לחוסר הכבוד המינימלי של מנהיגנו כיום - חוסר כבוד זה ואי שמירת אמונתנו - היא הגורמת גם לזלזול בזכותנו על הארץ ומובילה גם להסכמה לשחרור רוצחי יהודים - ללא בושה -והיא המובילה לבוז שחשים אויבנו נגדנו !!! עם ישראל צריך לצעוק שעלובים אלו לא מייצגים אותנו - לא ציפי - לא ביבי , ושכחתי את הנבל הראשי פרס- שבפארסה של ביקור קבוצת הכדורגל מברצלונה - הוא נתן הוראה - לא להשמיע את ההמנון הישראלי- בכדי לא להרגיז את הפלשתינאים !! עם זבל כזה - אתם עוד רוצים שלום ??? צריך לעשות הכל כדי שיגיע קץ השלטון הזה - וברחמים גדולים על עם ישראל המסכן !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
6
מי שיצר את המציאות שוטטת הדם
  איריס כהן   13/08/13 11:51
אלו החברה של קלינסקי - שהגיעו לכאן מערבות רוסיה ופולניה- עשו מרד באמונתם - אך הושיטו יד לשלום לאוייבם - הסיתו עם שלם מחזונם - ונלחמים למען הצלחת שאיפת אוייבם - שונאי ישראל - שבילבלו את העולם - עד שלא יסתיים שלטונם - לא יהיה שלום בעולם!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
7
הבג"צ - בית גילולים ציבורי
  איריס כהן   13/08/13 12:12
מסכן עם ישראל החושב שיש לו כאן שלטון - שופטי בג"צ -לעולם דוחים כל פניה של בני עמם -נגד שחרור המחבלים- ועוד אומרים כבוד השופט ,איזה כבוד ?? חזירים בזויים אשכנזים - הם בכלל לא מבינים את משמעות המילה כבוד - נרעדים כעלה נידף מכל צווי של גוי ערל - ימח שמם וזכרם של כל ההנהגה הבזויה הזאת !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
8
"צחנת יהדות קומוניסטית אשר ביב
  קורןנאוה טבריה   13/08/13 12:48
בגופה:בו נאגר כל המר,הטמא,כל השתן מעם: כל מוגלת המוחין של דורות מעונים נלעגים: קצף אי-האפשר-תת-הכוח-הרב-בשדות-עם. צחנת יהדות קומוניסטית הזוממת זממה עם מתועב-ערב מרצחי,אי בקרן-זוית צחן סוטים וסוטות ממצפון האדנות לצילו של פלביוס על אדמת דוד! צחן יושר ליבם היוצא בחנופה מפיהם והניתן באותיות הרחמים של צפורן עטם. המרחמים את ערב המרצחת ולא דם אחיהם שנפצץ לעינם לא רחוק מביתם. המרחמים את הכלב,מאכסנים אותו רך בביתם ואינם מרחמים אחיהם הקטן שברח משביו בתימן:והוא חום כקפה וטיב שה ברזונו ברחוב זה- כל אדני הבתים כלפי חוץ הינם לו למלון. בשבילו,כמדומה,מזמר פטפון בחלון.... מקלל את גזעי אשר משוקיו הקים מין יהודי שכזה..."!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הצחנה הזו מנהלת מדינתנו
  איריס כהן   13/08/13 14:38
ביחוד התקשורת שכולה אדומית עמלקית - אליהוא בן און ואפרת שושני מרשת א' - שני דיקטטורים מצחינים - המשתיקים את האמת ביד רמה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
את קוראת מדף המסרים של פוטין,
  לאיריס הבולשביקית   13/08/13 15:08
או של הרב ההומו העבריין? אודה להבהרות.
כתוב תגובה ל- לאיריס הבולשביקית
אין צורך להוסיף - עבריין ,ברגע
  איריס כהן   13/08/13 18:32
שמשהו הומו - הוא כבר עבריין - עובר על החוק הישראלי- כפי שמובא בחוקה הישראלית- בתורת ישראל !!! הרב אלון לא הומו- הוא התחתן הקים משפחה ולא ידוע על קשרים שהיו לו עם גברים - אם נכון מה שבו הוא נאשם - אז האיש נפל בחטא של משיכה לקטינים - לא כולם מצליחים לגבור על יצרם ! אני יודעת שאני מאכזבת אותך והקהילה אליה אתה משתייך- שחושבים לעשות לגיטימציה למעשיהם בזכות כבוד הרב - שכנראה כשל!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
מי שנמשך לגברים הוא הומו.
  איריס נכבדה   13/08/13 18:41
כזה הוא הרב אלון. מי שנמשכת לנשים היא לסבית, גם אם היא שונאת את עצמה, כמוך. כדי לנחם אותך רני אגיד לך, שלהיות חד מיני זה טבעי ונורמלי, כל עוד זה לא נגד נערים ולא בכוח, כמו שעשה הרב אלון.
כתוב תגובה ל- איריס נכבדה
אתה חייב להסכים איתי -
  איריס כהן   13/08/13 19:58
שאי אפשר להשאיר את ההחלטה למה נורמלי ומה לא - בידי לא נורמלי כמוך !!!! ואתה גם פסיכולוג בגרוש- אני ממש מאוהבת בעצמי !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
עלייך גם מגרוש נשאר הרבה עודף.
  גרוש זה מספיק   13/08/13 20:03
כתוב תגובה ל- גרוש זה מספיק
תתבישו לכן.
  לאיריס ונאוה,   13/08/13 15:39
החברים בבית שמש מחרפים את נשמתם למען קידוש השם, שורפים, מכים, זורקים אבנים, מקללים את המשטרה וקוראים לשוטרים נאצים, ועושים כבוד לשם ולתורה הקדושה, ואתן מקשקשות פה ברשת. אתן חוטאות בביטול תורה. סעו לבית שמש לקדש את פני השם.
כתוב תגובה ל- לאיריס ונאוה,
חברים - נא לא לסטות מהנושא -
  איריס כהן   13/08/13 18:11
השתלטות הצחנה האדומה על העם השב לציון והסטתו מהדרך הנכונה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
עוד לא השתלטת על חבורת הזבל,
  לאיריס הבולשביקית   13/08/13 18:35
אז את רחוקה מלהשתלט על המדינה. הסכנה האדומה עוד רחוקה ורק מקשקשת ברשת.
כתוב תגובה ל- לאיריס הבולשביקית
האמת כואבת=ושיתביישו הבוגדים!
  קורןנאוה טבריה   14/08/13 07:26
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
אין שום עם פלשתינאי
  מגיב ותיק   13/08/13 14:21
קצת היסטוריה ומשהו על עם פלשתינאי.

1.התקוממויות ערביי ישראל בתחילת המאה הקודמת נקראו "המרד הערבי " ולא המרד הפלשתיני ולא בכדי, את המרד ניהל "הוועד הערבי העליון" (ולא הועד הפלשתיני העליון) ובראשו המופתי, חג' אמין אל חוסייני.

2. כאשר בעקבות ההסכמים של סוף מלחמת העולם הראשונה הופרדה הארץ באופן מלאכותי מסוריה, לשם ייסודו של בית לאומי לעם היהודי, ערביי ארץ-ישראל התקוממו וכך כתבו נציגיהם במזכר לועידת השלום בוורסאי, ינואר 1919:

"אנו רואים את פלשתין כחלק מסוריה הערבית, שהרי מעולם לא הופרדה ממנה. אנו קשורים עמה בקשרים לאומיים, דתיים, לשוניים וטבעיים, כלכליים וגיאוגרפיים לאור האמור לעיל, רצוננו הוא שמחוזנו, ''סוריה הדרומית'' או פלשתין, לא יופרד מהממשלה הסורית הערבית העצמאית".

3.בשנות המנדט הבריטי, המצב לא השתנה, המפלגה היחידה בקרב ערביי הארץ, שהיתה תנועה פוליטית מודרנית, ולא רק קבוצת עסקנים אינטרסנטיים או חמולתיים, היא מפלגת 'אל-אסתיקלאל'=(העצמאות). והנה, גם נציגי המפלגה הזאת לא חתרו כלל וכלל למדינה ערבית עצמאית בארץ-ישראל והצהירו כך :
"המדינות הערביות הן יחידה אחת שאין לחלקה. כל מה שייעשה כדי להפרידן לא תסכים לו האומה הערבית."

4. בכל שנות השליטה של הירדנים על הגדה המערבית לא עלה כלל וכלל ומעולם הרעיון של ישות פלשתינאית.

5. בשנת 1964, הקים נאצר, הרודן המצרי, גוף פיקטיבי בשם ''האירגון לשיחרור פלשתין'' (אש''ף), והעמיד בראשו את אחמד שוקיירי. אש''ף נועד לשמש שתי מטרות: האחת - להטריד את ישראל בפעולות טרור במהלך תקופות השקט היחסי שבין המלחמות, ולהוות חוד-חנית בעת מלחמה כוללת, והשניה - לערער את הבסיס המוסרי לקיומה של מדינת ישראל, על-ידי תביעה סימטרית על ארץ-ישראל, מצד יישות לאומית שהיא כביכול חסרת-מולדת.

6. עד מלחמת ששת הימים ב-‏1967, הסכסוך היהודי-ערבי נשא אופי קיומי: מדינות ערב שאפו בגלוי להשמיד את ישראל ו''לזרוק את היהודים לים''. העולם המערבי, פחות מדור אחד לאחר השואה - התקשה מאוד לעכל את יעד הג'נוסייד (השמדת -עם) אותו הצהירו הערבים, שלווה בהצהרות קיצוניות ומאיימות, לכן נקטו הערבים בשיטות תעמולה שונות, לשם ריכוך הרושם הקשה. אחת מהן היא תוכנית ה''מדינה החילונית-דמוקרטית'', שתקום על כל ארץ-ישראל המערבית, ובה יחיו בהרמוניה ובשיוויון-זכויות ''יהודים, מוסלמים ונוצרים''.

7. כך מתברר כי רעיון היישות הפלשתינית - הייתה תרגיל גאוני של הערבים והמושג של עם פלשתיני, החל רק לאחר 67 ותפס לו אחיזה בקרב שמאלנינו הפתאים מהסוג של איתן ונגרריו ההזויים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
העם הפלשתינאי יממש את מאווייו
  איצי   14/08/13 10:10
העם הפלשתינאי יממש את מאוויו למולדת.
העולם יכיר זכותו למולדת.
רק שלא יישפך דם מיותר בזמן שהולך לאיבוד.

והמגיב הותיק ימשיל להגיב , שאין עם.
רק מדוע לא נשמע קולו של המגיב האדיוט לכיוונו של ראש הממשלה , המנהל משא ומתן עם נציגי העם הפלשתינאי.
כתוב תגובה ל- איצי
איצי, אתה מאכזב...
  מגיב ותיק   15/08/13 00:40
זו רמה של תגובה ? אלה טיעונים ?
לא תצליח להשתפר אף פעם ?
ראה את השמאלנים הקיצוניים, הם עוקפים אותך משמאל עם תגובות יותר קוהרנטיות ופחות דמגוגיות...
תשתפר אם אתה רוצה להתחרות בהם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
קצת מוזר לי כל הסיפור
  מחמוד עלא   13/08/13 18:34
מעריצו וממשיך דרכו של סטאלין רוצח המיליונים מטיף ל"שלום".

אני רץ להקיא.

איתן חמלינסקי, שמש העמים.
כתוב תגובה ל- מחמוד עלא
מחמוד עלא- למה מקלקל??
  אבו עלא   13/08/13 20:05
הרי רק בזכות היהוד המהבול - אנחנו מצליחים לעשות מה רוצים - ומשחררים את הרוצחים - אל תגיד כלום שהאהבלים לא יתעוררו !!
כתוב תגובה ל- אבו עלא
11
"למען ילדינו".....
  י.ש   13/08/13 21:39
על מה אתה מקשקש,ילדינו שלך הם בני תישעים...בינתים ילדינו בדרום בסכנה בלתי פוסקת.....יבוא יום (והוא מעבר לפינה) "וילדינו שלך" יברחו כעכברים מספינה טובעת לאירופה/אמריקה.. כי הרי "למען ילדינו" עדיף לאינפנטילים כמוך לסכן את ילדינו "וילדינו שלך" יחגגו....
כתוב תגובה ל- י.ש
12
למען ילדנו...
  מגיב ותיק   13/08/13 21:49
אסור לשחזר את מציאות חוטף עזה (כאשר הפקרנו את הרצועה לפלשתינאים וקמה שם מדינת טרור שמחטיפה לישובי חוטף עזה...) לכל המדינה...
האידיאולוגיה של איתן תביא עלינו מדינת טרור והפעם בלב המדינה כאשר מחבלי הפלשתינאים (מהחמס, חיזבללה, אל קעידה וכו'...) ישבו על הרכסים הגבוהים השולטים על כל הארץ ויהפכו את חיי תושבי מדינת ישראל לגיהנום.
זכרו גם את הונאת אוסלו, כאשר הפלשתינאים כאילו דברו שלום אבל עסקו בטרור, ההזויים האלה רוצים לשחזר את האסונות שהביאו עלינו בעבר ולפורר את מדינת ישראל.
אל תאמינו לדמגוגיה השלומניקית "למען ילדנו" הם לא למדו דבר מטעויותיהם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למען ילדינו , נצור את לשונך
  למגיב הותיק..   14/08/13 18:41
כתוב תגובה ל- למגיב הותיק..
13
הכותרת מטעה
  עמוס שנער   14/08/13 00:13
הכותרת: ("למען ילדינו - אנחנו חייבים הסכם שלום") מטעה, כי האמת היא שלמען ילדינו אנו חייבים 'שלום' ולא 'הסכם שלום'. מה נעשה עם הסכם השלום אם לא יהיה לנו שלום? לצערי, במקרה הטוב ביותר יהיה לנו הסכם שלום, אך לא שלום.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
כדי להגיע לשלום דרושה הסכמה
  איתן קלינסקי   14/08/13 06:55
כדי להגיע לשלום חייבים כתנאי ראשון לשבת ולשוחח כדי להגיע להסכם.
אני מאחל למען ילדינו שיגיעו להסכם , בו כל הצדדים להסכם יכבדו את חתימת ידיהם.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
דמגוג,ספר את זה לערבים....וספר
  קורןנאוה טבריה   14/08/13 07:44
לנו מה היתה תגובתם?הצפויה! תפסיק להוליך שולל את הטמבלים שמסנגרים עליך, הערבים גם בזים לך וגם מכנים אותך כפי שלנין כינה אותך:"אידיוט שימושי"!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאווה ואיריס אותו טירוף לאומני
  איצי   14/08/13 10:04
כתוב תגובה ל- איצי
איציל'ה - מה עם איזה שיר נחמד?
  איריס כהו   14/08/13 18:28
שתהיה הומני מושלם וחלילה מלהיות יהודי גאה ואמיתי!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
איתן ידידי-את שר הפנים הערבי==
  יוד יוד   14/08/13 14:40
איתן ידידי אני קורא את שכתבת ותוהה מה עוד יכולים חברי "דת השלום" לצפות, הרי תמכנו ב"אוסלו" שתפכה על פנינו ובמקום "הסכם שלום" קיבלנו מעל 1400 נרצחים וכ- 5200 נכים. איתן, אתה עדיין מאמין שאותם הערבים המכונים פלסטינים שיקבלו את שתיתן להם יקיימו הסכם שלום עמנו ? צריך לשמוע את דבריו של שר הפנים המכונה "הפלסטיני" שצולם לפני כשלושה שבועות בדברו על ההונאה ופחדיו שלא תתגלה ע"י הציונים הכובשים. רק לפני כשבועיים נסגר שדה התעופה בעיר אילת בגלל כוונת מחבלים לירות לעברו טילים. איתן תחשוב, מה יקרה למרכז הארץ לאחר שישראל תמסור שטחי ארץ לידי מחבלים אלו או אחיהם, האם ניתן יהיה לקיים כאן שגרת חיים ? האם תהיה חברת תעופה שתסכים לנחות ולהמריא מכאן ? מה אז נעשה , האם נלחם בהם שוב ? איתן- בעבר גם אני האמנתי בכל לבי ואף השתתפתי במפגשים עוד בימי נעוריי,עם אותם אנשים .
כתוב תגובה ל- יוד יוד
יפו -חיפה - נתניה -
  איריס כהן   14/08/13 18:20
לשם הם שואפים- זה מה שהם מלמדים את הילדים- המחבלים הקטנים - בקיטנות הקיץ - אבל למי אכפת מה הם אומרים - החזיר הלבן מארופה ואמריקה - רוצה להראות שהוא יכול לעשות שלום - וכן גם האויבים מבית - ציפורה שפיצר - שמעון פרס - ועוד שאר חלאות "ציוניות"- והסמרטוטון ביביון נכנע לכל גחמה של הכלבים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
מר שנער "הנכבד".....
  י.ש   14/08/13 18:36
מעניין,מה שמטעה אותך היא הכותרת?!....אשריך...
כתוב תגובה ל- י.ש
מר י.ש אתה חלאה. חלאה.
  למר י.ש.   15/08/13 14:29
כתוב תגובה ל- למר י.ש.
14
"לא אימה ורחמים מעוררת בי הטרד
  קורןנאוה טבריה   14/08/13 07:37
הטרגדיה של העם היהודי,אלא דחייה עמוקה"!!!(הפילוסוף הגל,על זן היהודונים ובגללם!)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
דרוש הסכם שלום של מנהיגים אמיצ
  למען ילדינו   14/08/13 18:24
למען ילדינו דרוש הסכם שלום של מנהיגים אמיצים.
כתוב תגובה ל- למען ילדינו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il