w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חובה לנהל דיון ציבורי למניעת המלחמה
מאת: איתן קלינסקי  |  08/10/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הזהרו מנחשי העקלתון
  איריס כהן   8/10/13 16:53
שהם הגורמים למציאות הרע אבל גם מודיעים שלו היו שומעים בקולם לא היה נגרם הרע !! הטרגדיה של מדינת היהודים היא שיהודים תמימים וטובים נפלו ברשתם של נחשי עקלתון רמאים ושקרנים - לסמוך על הקצונה הצהל"ית שבראשה עומד הפושע דיין - או על ממשלה שבראשה עומדת זקנה בלה -מורעלת מניקוטין ולא מבינה מימינה ומשמאלה - שהם אלו שיגידו לנו אם יש סכוי לשלום ואז יהיה אפשר לוותר על שטחים למענו - זה בדיוק כמו לשאול את פרס וביילין וליבני וכל שאר חבורת האהבלים מה דעתם האם בתמורה לויתור שטחים ללא עם הפלשתינאי נקבל שלום ??? ואני לא מדברת על תקופתנו שהנסיון כבר נעשה ואנו יודעים שויתור על השטחים לא רק שלא הביא שלום אלא גרם ליתר שנאה וליתר הרג יהודים לחינם - אז להמשיך ולהסתמך על אותו פסק של הרב -שגם הוא וכל צמרת ש"ס קבעו שאינו נכון לימנו ?? אוי כמה שאנשי השקר אוהבים פסק זה של מרן והלואי והיו מקשיבים לכל דבריו - לו היו משכילים היו מבינים שפסק זה יכול להתאים למדינה שבראשה עומדים אנשים יראי שמיים המאמינים בהשגחה האלוהית אבל לשלטון של איזבל החילונית והשקרנית שום פסק לא יועיל -וזאת הטרגדיה של מדינת היהודים - רבנות המאמינה באלוהים המעמידה פסקים לשלטון ההולך בדרך אחרת ובכך גורמת לניצול האמונה והדת בידי הרשעים - בכדי להערים על המוני העם התמימים !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
הזהרו מנחשי עקלתון 2
  איריס כהן   8/10/13 17:12
אותו אחד שאמר כביכול את המשפט "הכוחני" "והיהיר המפורסם "עדיף שארם ללא שלום מאשר שלום ללא שארם - מסתבר שהוא שרקם מאחורינו גבינו מזימה דווקא בכדי לגרום להחלשת ישראל ובכדי לתת ניצחון מקדים למצריים -בכדי לגרום להם לעזוב את חסות רוסיה ולעבור לחסות ארצות הברית - את המזימה רקחו קיסינג'ר ודיין שם רשעים ירקב - וישנן לכך עדויות שהתקשורת וראשי העם מסרבים להתייחס אליהם - ויתכן שמלחמה כלל לא היתה פורצת - אך גם אם נעזוב תאוריה זאת ונדבק בתאוריה שדיין לא איפשר לתת מכת מנע ובכך לגרום להכרעת המלחמה - בגלל שלא רצה לגרום לכך שיגידו שאנחנו התוקפנים ואנחנו פתחנו במלחמה - גם בכך יש מספיק בכדי להוקיע מנהיגים רשעים ומטומטמים שבמקום לדבוק ב"הקם להורגך השכם להורגו "- הם פעלו להיפך - ויתכן שלולא זאת היינו נותנים למצרים מכה כזו שלא היו מעזים שוב לתקוף אותנו לעולם - למרות כל זאת ניצחנו ניצחון מזהיר - אך כל זה לא מפריע למחנה הקלינסקיז'ים לדבוק הבפחדה ובהחלטה שאנו חייבים לוותר לסגת - כי זה חזונם וחלומם של אנשי רשע ושקר אלו - לראות כיצד ישראל נסוגה וערבים משתלטים על השטחים !! הזהרו מנחשי העקלתון הללו - לו באמת היה אכפת להם מדמם של היהודים והחיילים - היו מוקיעים את קיסינגר ודיין שגרמו למותם וגם לא היו מבקשים היום שניתן עוד שטחים לטובת מחבלי אש"פ - קלינסקי אתם אסון - הצילו!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
כן לחיים.
  לא לשטחים   8/10/13 17:17
לא לשטחים וכן לחיים.
להזיר את כל השטחים שכבשנו, ומיד.
כתוב תגובה ל- לא לשטחים
4
צביעות או רשעות ??
  איריס כהן   8/10/13 17:24
כיצד יתכן שבני המחנה הנאור המשכיל - מוכנים לקבל פסק הלכה של מי שאמר שביום מותה של שולמית אלוני היה עורך מסיבה - ושיוסי שריד הוא עמלק והמן הרשע?? - מעניין מה היה אומר עליך -המסתמך על פסקיו ???????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אחלה תגובה איריס. נהנתי
  עמוס שנער   9/10/13 02:12
תגובה פיצוץ. התקשורת לוקחת רק את מה שמתאים לה מהרב וגם שם היא לא מדייקת כי הרב דיבר רק על מצב של שלום אמת.
כשזה נוח לתקשורת, היא מוכנה לשכוח לרב הרבה דברים אחרים שעשה כנגד השמאל כגון את הכתרת שמיר כראש ממשלה על פני פרס כאשר הרב היה לשון המאזניים.
לגבי קלינסקי אני רוצה להאמין שהרב היה מחשיב אותו כתמים או כשוגה ולא כרשע (אם כי אינני יכול לדבר בשמו של הרב).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שים לב - בתקשורת גם
  איריס כהן   9/10/13 09:13
לא מוסיפים את התואר רב לשמו וגם לא מוסיפים עכשיו את התוספת ז"ל - אלא סתם עובדיה יוסף - כאילו מדובר בחבר וכן לא מפסיקים לדבר על פסק ההלכה שנתן בעניין פיקוח הנפש והשטחים - שלדעתי הוא הבין שהפסק הזה לא מתאים ליחסנו עם הלא עם פלשתינאי - כאשר ראה שהסכמי אוסלו הובילו לאסון - אך מחנה "השלום " והשקר ממשיכים להסתמך על הפסק וכבר מתכננים כיצד לעסות עסקים עם השועל דרעי על סמך אותו פסק !! לגבי יחסו של הרב לקלינסקי לו היכירו - אני דווקא לא בטוחה שהיה משמיצו מכיוון שקלינסקי לא רודף את לומדי התורה ולא היה נלחם בקיצוץ כספם - ולצערי באותה חצר של ש"ס - זה היה הקרטריון היחיד האם להעריך אדם ולאהוב אותו או לא - למרות שהאיש יכול להיות מושחת גדול ופושע ישראל - כמו פרס למשל - אבל אם הוא מגלה יחס אוהד ללומדי התורה - הכל נמחל לו - ולי קשה עם זה מאוד מאוד !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יפה שמצאת לך חבר חדש,
  שטויות במיץ   9/10/13 10:39
ויפה שאתם נהנים לשחק בארגז חול כמו ילדים. הנה כותרת מקרית מהארץ- מותו של הרב עובדיה.

haaretz.co.il

כך זה גם באתרים אחרים.

מצחיק שקוראים לו הרב עובדיה ולא הרב יוסף, שכן עובדיה זה שמו הפרטי, אבל אם כך מקובל גם אצל חסידיו, ואפילו בני משפחתו, אז זה בסדר.
כתוב תגובה ל- שטויות במיץ
דיברתי על ערוצי הרדיו והטלבזיה
  איריס כהן   9/10/13 11:10
בתוכניות המלל השונות הוא מוזכר כעובדיה יוסף ולא הרב עובדיה יוסף ז"ל או זצ"ל - כפי שהיה ראוי !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
וחוץ מזה הייתי בטוחה שאתם מחנה
  איריס כהן   9/10/13 11:53
השלום - בעד השלום - מסתבר שלא בעד שלום ביננו היהודים - כי נראה שמאד צורמת לך החברות ביני לבין עמוס ??? ח ח ח - הכל צביעות ושקר - שלום ביננו הרבה יותר חשוב מאשר הסכמי שלום שקריים והזויים!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לא החברות צורמת. המריבה מוזרה.
  נהפוך הוא.   9/10/13 12:44
אתם שני פנים של אותו הדבר, ולכן הויכוח ביניכם לא ברור לי ונראה העיני ילדותי.
כתוב תגובה ל- נהפוך הוא.
לנהפוך הוא
  עמוס שנער   9/10/13 14:12
בעינך כל השמאלנים הם אותו הדבר וכל הימניים הם אותו הדבר ולא כך המצב.
ההבדל ביני לבין איריס מאוד ברור וגם הנקודה שבה אנו דומים מאוד ברורה. אנחנו לא שונאים אחד את השני ולכן אנחנו יכולים גם להסכים, ואם יש ביננו לפעמים וויכוחים מרים אז דע לך שלהבדיל אלפי הבדלות, גם בין בעל ואישה שמאוד אוהבים יש לפעמים וויכוחים ואפילו מרים. (לא לדאוג איריס, לא ניסיתי לרמוז כלום).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה צודק, אבל בהסתייגות.
  תשובה לעמוס שנער   9/10/13 14:52
ברור שלא כל הימין אותו דבר, אבל הימין באתר הזה הוא מעור אחד. שטוף שנאה, גזעני, אלים, מחרחר ריב ומדון, ארסי, מסית. בקיצור, אספסוף עלוב. יש לעניין הזה חריגים בודדים, ואתה אחד מהם.
כתוב תגובה ל- תשובה לעמוס שנער
השמאל האלגנטי ...
  איריס כהן   9/10/13 15:18
הרי הוכחתי לך שדווקא אתה מחרחר הריב והמדון - וכל מה שהאשמת את הימין - השמאל עושים אותו דבר אלא שבערמומיות ואלגנטיות - ומכיוון שאמצעי התקשורת בידם הם מצליחים לשכנע את ההמונים שמה שהם עושים זה הנכון והשפוי ואילו הצד השני תמיד -"קיצוני" "אלים" "ומתלהם "- וזה ניכר ביותר לאחר רצח רבין !! לגבי הגיב ששמע את קרן נויבך ואמנון לוי שהוסיפו את התואר רב - אני הקשבתי אתמול והיום והיו כאלו שלא הוסיפו - שים לב גם לכך !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
רצח רבין הוא שיא של הסתה נוראה
  לא הוכחת כלום.   9/10/13 15:54
וכל הבבל"ת הימני/לאומני/מסית/אלים לא ינקה את הדם מהידיים של המסיתים. הסיפור עם "הרב והתקשורת" הוא סתם דבילי. אני לא יודע מה אמרו אחרים, אבל פטירתו של הרב יוסף מקבלת כיסוי עצום בתקשורת מכל הסוגים (ובצדק, זה אכן ארוע חשוב ביותר), וגם אם מישהו לא אמר "רב" או "ז"ל", זה לא נראה לי דבר מהותי.
כתוב תגובה ל- לא הוכחת כלום.
החלו ארועי רצח רבין
  איריס כהן   9/10/13 16:59
הטלבזיה החינוכית החלה ב"פסטיבל רצח רבין " שבדרך כלל נמשך שבועיים - שבהם נתון הציבור לשטיפת מח- כן לשלום ולא לאלימות - כן לדמוקרטיה לא לרבנים ולאלוקים - והכל בכדי לתת גושפנקא להסכמי השקר עם המחבלים - שלולא הם - לאיש לא היה אכפת מזכרו וממורשתו של רבין - שעדיין לא ידוע מי הם רוצחיו האמיתיים !! ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
כל היתר פטפוטי מקלדת.
  הרוצח: יגאל עמיר.   9/10/13 17:45
כתוב תגובה ל- הרוצח: יגאל עמיר.
אתה משנה את דעותיך
  עמוס שנער   9/10/13 15:24
פעם אחת אתה אומר שאני ואיריס זה אותו הדבר ופעם אחרת אתה אומר שאני ואיריס זה לא אותו הדבר. אתה צריך להחליט
למרות שזו לא באמת סוגיה כל כך חשובה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
את המשפט-
  הבהרה לשנער,   9/10/13 15:59
"אתם שני פנים של אותו הדבר", אני כתבתי ולא מי שכתב את ההודעה שבאה לאחר מכן. המריבה בינך לבין איריס מוזרה בעיני, כי אתם שניכם באותן דיעות פחות או יותר. אם כי, אני מסכים איתו, שאתה שונה משאר מגיבי הימין פה.
כתוב תגובה ל- הבהרה לשנער,
הבוקר שמעתי את אמנון לוי,
  שוב לאיריס   9/10/13 12:11
בתכנית של קרן נויבך. שניהם קראו לו הרב עובדיה.
כתוב תגובה ל- שוב לאיריס
ש"ס הכתירו את פרס הרשע
  עמוס שנער   9/10/13 12:07
צודקת. זה היה בושה וחרפה שש"ס נתנו לפרס את הנשיאות. חוץ מזה, גם אני חושב שהשמאל בונה על דרעי ועל אי הדיוק שבפסק ההלכה של הרב עובדיה יוסף. דרעי יכול להיות שובר השוויון בין השמאל לימין והוא גם רמז לכך (בראיון לפני הבחירות כשנשאל אם יצטרף לשמאל הוא אמר שאין שמאל ואין ימין וגם נתניהו דיבר על שתי מדינות לשני עמים). סכנה אדירה שהרבה מנדטים ימניים חרדיים יעברו לשמאל רק בגלל שדרעי הוא ראש ש"ס.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
5
להחזיר שטחים .
  להחזיר שטחים   8/10/13 17:29
ישראל לא תוכל לחיות לנצח על חרבה. אי הנכונות של ישראל להחזיר את השטחים שבשליטתה מאז מלחמת ששת הימים יגבירו אך ורק את האיבה כלפיה. מדינה אינה יכולה לחיות לנצח על חרבה. חייבים להליט שנפרדים מהשטחים שכבשנו במלחמת ששת הימים.
כתוב תגובה ל- להחזיר שטחים
אין לכם פתרון לכן אתם דבקים
  איריס כהן   8/10/13 18:22
שוב ושוב בשקר שויתור על שטחים יושיע - ואף מגייסים פסקים של רב שאינכם מעריכים כלל - האמת היא שנסיון של ויתור על שטחים נעשה ונכשל - נא להמציא פתרון חדש !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
6
דיון ציבורי
  באום   8/10/13 17:32
להזכיר לאיתן שהרב עובדיה יוסף אמר מה שאמר בנוגע לשטחים עוד לפני שהתרמית הגדולה של הפלסטינים חילחלה לחברה הישראלית.לדיון הציבורי, האם קלינסקי יזמין גם את ג'יבריל רג'וב ונסראלה,ואסד וחמינאי,או שהם בכלל לא במשוואה שלו והוא בכלל לא יודע מי הם.גם אני, אם לא הייתי שומע עליהם,הייתי חושב שאנחנו מחרחרי מלחמה.למזלי קראתי כמה עיתונים בימי חיי מה שקלינסקי כנראה לא ממש עשה אחרת קשה להסביר את הניתוק שלו מהמציאות.אין לי בעיה עם אנשים שמנותקים מהמציאות אבל ברגע שהם מתחילים להטיף לי מוסר אני שואל את עצמי מה בדיוק יש לעשות עם האנשים האלה?
כתוב תגובה ל- באום
אז תגלה סובלנות לדעה של אחר
  למר באום   8/10/13 18:55
בדיוק כמו שאתה מר באום סיימת את התגובה שלך, כך הסתיים המאמר בעיתון דבר עשרה ימים לפני מלחמת יום הכיפורים. המאמר הסתים בשאלה מה נעשה עם אלה שדורשים לוותר על שארם א שיך. וועוד הוסיף אותו מאמר מערכת, שהדרישה לשלום בלי שארם א שיך זו סכנה לביטחונה של ישראל. אותה תשובה שיש לי לאותו מאמר נלעג בדבר יש לי לך, מר באום.
כתוב תגובה ל- למר באום
אני גם מכיר את ההיסטוריה
  באום   8/10/13 19:41
אל תתן לי דוגמאות ממלחמת יום כיפור. רק היה צריך לתת מכה מקדימה וכל הקונספציה של "דברי רהב ושחצנות" לא היתה באה לעולם.אז תעשה לי טובה.אז אם לא הרגת את הנחש שהסתובב לך בחצר אל תתחיל אחר כך לפתח תאוריות ופילוסופיות בגרוש.
כתוב תגובה ל- באום
7
חייבים לא להיות עם כובש
  נגד הכיבוש   8/10/13 17:46
אנחנו חייבים להחליט שאין לנו זכות מוסרית וחוקית לשלוט על העם הפלשתינאי.
אומנם , סדר היום של ראש הממשלה ממשיך לעסוק בנושא האירני, בעוד שהנושא הפלשתיני נראה בעיניו שולי. אך הנושא הזה בעוכרי העתיד הקיומי שלנו.
כתוב תגובה ל- נגד הכיבוש
8
כל דבר אפשר להגדיר כפסק הלכה.
  הערה לקלינסקי   8/10/13 17:58
אבל כאשר מישהו מביע דיעה בנוגע מהלך פוליטי/מדיני, או מתנגד לו, זו בסופו של יום דיעה, ולא פסק הלכה, גם אם הוא רב.
כתוב תגובה ל- הערה לקלינסקי
הרב קבע שזה פסק הלכה
  הערה להערה   8/10/13 18:40
בספר , שזיכה אותו בפרס ישראל לספרות תורנית, קבע הרב עובדיה שזה פסק הלכה. במפורש הוא קבע פסק הלכה שפיקוח נפש מתיר החזרת שטחים. הספר יביע אומר יש בו פסקי הלכה של מי שנחשב גדול הפוסקים בדורות האחרונים.. למען גילוי נאות אינני דתיה. למען גילוי נאות אני מתנגדת להרבה דברים שאמר הרב. אני מעריכה אותו על היותו הרב היחיד שפסק כי מותר להחזיר שטחים.
כתוב תגובה ל- הערה להערה
הוא יכול היה גם לאמר,
  האט עאר גזועקט   8/10/13 18:54
שאלו דברים ששמא מהקב"ה בכבודו ובעצמו. נדמה לי, שסמולנינו החביבים נותנים חשיבות יתרה ל"פסק ההלכה" הזה רק מאחר ותכנו מוצא חן בעיניהם.
כתוב תגובה ל- האט עאר גזועקט
עכשיו אני מבינה מדוע הוא קיבל
  איריס כהן   9/10/13 09:35
בכלל את פרס ישראל - לו היה שם פסק הלכה המסביר מדוע אין שום קשר בין שטחים לפיקוח נפש ושאסור למסור את הארץ הקדושה לשלטון זר - הוא בטוח לא היה מקבל את פרס ישראל !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אומרים לנו חז"ל כי א"י,תורת
  פלא יועץ   10/10/13 17:03
ישראל,עם ישראל והקב"ה חד הוא.ולא ניתן לפירוד.מכאן הם קובעים חד משמעית כי אין אדם מישראל,יהיה מי שיהיה,הרשאי לוותר מרצונו על חבלי א"י ולתתה לגויים בשום תנאי ואופן.וזאת משום שא"י הינה הארץ היחידה בתבל אשר ניתנה ישירות מפי הגבורה לעם ישראל וזאת לצורך עבודה רוחנית היכולה להעשות רק בה לתיקון העולם וחטא אדם הראשון ללטובת כל הבריאה והברואים.ואנו לומדים ממעשה הברית שכורת אברהם אבינו עם אבימלך,כי מיד נענש ע"כ,כי אומר לו הקב"ה אני נתתי לך משלי ואתה הולך ונותנה לאחר? מכאן שאמונתך פגומה,ומיד מצווה לקחת את בנו אל העקדה בהר המוריה ולהוכיח את אמונתו ללא תנאי,ונידון זרעו בשל כך ל-400 שנות גלות במצרים.כשבעה דורות כנגד שבע הכבשים שנתן בברית לאבימלך מלך גרר.מכאן שכל הנותן חבלי ארץ מולדת למי שאינו ראוי לה פוגע באור ה' בעולם ומביא פורענות ולא שלום.לא לשוא סרב נשיא הדור,צדיק יסוד עולם,ההרבי מלובאביץ' לפגוש את הרב ע.יוסף בעת ביקורו בניו יורק בהיותו רב ראשי,והיה חלוק עליו בכל הכרעותיו המשמעותיות ושלא בטוח כלל שלא כופף את ההלכה בצורה לא ראויה בהחליטו אותן. ומכאן שגם המושג האבסורדי בו משתמשים קלקלינסקי וחבורת הבזוקה ג'ו שלו "להחזיר שטחים כבושים" הינו שקרי ולא נכון.אנו אך נותנים ממה שניתן לנו כפיקדון ולנו בלבד ולכן איננו כובשים בארצנו ואיננו מחזירים לאיש חבלי ארץ שהם אך שלנו בלבד.והקב"ה יושיענו ב"ב מן השוטים החים בקרבנו ומבקשים אך להזיק לנו,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
9
פיקוח נפש דוחה שטחים
  י.י.י.   8/10/13 17:59
פיקוח נפש דוחה שטחים. אך ישראל מתנהגת כמי שהחליטה להמר על החיים של שני העמים כדי להמשיך להחזיק לנצח בשטחים. לפחות בכל שטח c
כתוב תגובה ל- י.י.י.
10
הביבוש ימיט עלינו אסון
  להשתחרר מהכיבוש   8/10/13 18:11
דעת הקהל היום נסחפת אחרי סיסמת שווא, שעדיפה ישראל עם כל השטים ובלי שלום , מאשר ישרל בלי השטחים ועם שלום.
כתוב תגובה ל- להשתחרר מהכיבוש
על איזה שלום אתם מדברים
  פרשנדתא   8/10/13 18:55
לאיזה שלום אתם מתכוונים תמורת השטחים? כמו בין אנגליה וצרפת או כמו בין גרמניה לשכנותיה. כאשר יובטח לנו שלום שוויצרי שכזה כמו למשל בין שוודיה לנורבגיה אז נא לפנות לעם ולשאול את דעתו.
כתוב תגובה ל- פרשנדתא
בואו נתחיל בויתור על הקיבוצים
  איריס כהן   8/10/13 19:16
עם שטחים ביהודה ושומרון כבר ניסינו ולא קיבלנו שלום - בואו ננסה שטחים שנכבשו בתש"ח - אולי זה יועיל - בכל מקרה אפשר לנסות - מה דעתך ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
11
זכות ההגדרה העצמית לשני העמים.
  הגדרה עצמית   8/10/13 19:25
עם ישראל זכאי לבית לאומי יהודי ולא לכיבוש של עם אחר , ובכך להעמיד את הבית הלאומי הייהודי בעימותי דמים תמידיים. לשני העמים זכות להגדרה עצמית. הקיצונים בשני העמים אינם מכירים בזכות ההגדרה העצמית , ובכך הם גורמים לעימותי דמים בלתי פוסקים.
כתוב תגובה ל- הגדרה עצמית
12
לו הרב ז"ל יכול היה לדבר אליך
  מגיב ותיק   8/10/13 19:42
היה מודיע לך לקרוא כאן

והרב כותב שם (בענין שטחים תמורת שלום) :

"אל כבוד יקירנו אחינו בית ישראל תושבי יש"ע השם עליהם יחיו.

שלומכם ישגא לעד.

ברצוני להבהיר את עמדתי בעניין יש"ע. לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה. אולם עתה, עינינו רואות וכלות כי אדרבה מסירת שטחים מארצנו הקדושה גורמת לסכנת נפשות. לא לשלום כזה ייחלנו ולא לנער הזה התפללנו. לפיכך הסכם אוסלו בטל ומבוטל, כי אני שלום, וכי אדבר המה למלחמה"

עד כאן דברי הרב עובדיה.

ועוד הוא היה אומר לך כי חצי אמת גרועה משקר.
ועוד הוא היה אומר לך כי לנצל את דמותו ולעוות את משנתו לאחר לכתו, גם היא מעשה נבלה.

ולהבדיל אני אומר לך כי כתבת כאן הבלים, כשאתה מנסה לנצל שוב אירוע מצער כדי לגבות את משנתך הדפנסיבית.

שום דיון ציבורי לא היה מונע את מלחמת יו"כ, שום דבר חוץ מכניעה של גולדה לתכתיבי המצרים (שלא הציעו שלום כפי שכתבת באופן שיקרי באחד המאמרים שלך) גם היא לא הייתה מונעת את המלחמה.
וכבר ראינו שאין לך מושג ירוק סביב המגעים שהיו עם המצרים החל מנאצר ועד סעדאת ומה היו דרישותיהם.

בושה של מאמר.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תלמד הסטוריה.
  הכל הפוך   9/10/13 00:05
כתוב תגובה ל- הכל הפוך
13
מעולם לא היה גרוע כל כך:
  סתם 1   8/10/13 20:44
מה אמר גנץ היום בכנס בבר אילן לציון 40 שנה ליום הכיפורים: הרמטכ''ל בני גנץ משרטט 10 תרחישים 'לבוקר הראשון' של המלחמה הבאה שאותם לדבריו יפגוש הרמטכ"ל העתידי של צה"ל.
המערכה יכולה להתחיל, אמר גנץ, בירי טיל מדויק אל עבר בניין המטכ"ל שיפגע בלב הקריה בתל אביב, או במתקפה קיברנטית על אתר המספק שירותים יומיומיים לאזרחי ישראל. כתוצאה מהתקפה זו יפסיקו הרמזורים, או הבנקים לפעול. אפשרות אחרת למהלך פתיחה של המלחמה היא, התפוצצות של מנהרת תופת שתביא לקריסת גן ילדים או בהסתערות המון ערבי על יישוב ישראלי שקרוב לגדרות המערכת.
גנץ העלה תרחיש שבו סיור שנע על ציר המערכת ברמת הגולן עולה על מטען. מיד לאחר מכן נורה טיל נ"ט לעבר סיור נוסף שמגיע לסייע, וגם זה נפגע. "הרמטכ"ל ישמע על שלושה חטופים, אחד מהם הוא המג"ד, שהגיע ראשון לגזרה אחרי קבלת הדיווח הראשוני'. לדברי גנץ, ארגון הטרור העתידי הזה- המוכר, הרמטכ''ל לא אמר, אבל היה ברור כי הוא מתכוון לאל-קעידה, יכול להבעיר את כל הגבולות למערכה רב-זירתית מידית. ישראל תגיב, וחיזבאללה יחל לשגר מטחי טילים אל עבר יישובי הגליל. במקביל יחלו כוחות מאותו הארגון לבצע ניסיונות חדירה אל יישובי הגולן.
מטחים דומים ישוגרו גם לכיוון אילת על ידי ארגון אחר הפועל במתואם עם חיזבאללה, המשיך הרמטכ"ל בתיאור התרחיש. "במקביל, יעשו את דרכם מאות פעילי חמאס אל מחסום ארז או אל עבר החטיבה הצפונית בעזה. 'נשמע דמיוני?' שאל גנץ, 'אני לא סבור כך'.
"אז מה בכל זאת עושים?", שאל גנץ. לדבריו, הסכנה של הידרדרות למלחמה מחייבת כל מפקד לפעול בנחישות ובמלוא העוצמה על מנת לתת מענה מבצעי לאיום. 'מהרגע שבו פורצת מלחמה, יזומה או כפויה, מתהפך שעון החול. מדינת ישראל משלמת בדמים, תרתי משמע, על כל שעה שבה השגרה נפגעת'. דברי הרמטכ''ל רב אלוף גנץ.

כתוב תגובה ל- סתם 1
14
איתן, אתה צריך לגנוז את המאמר
  מגיב ותיק   8/10/13 20:55
לאור עדכון עמדתו של הרב כפי שמופיעה בתגובתי ב-12
או לפחות להוריד את ענין פסק ההלכה של הרב עובדיה.

דבר בשמך ותפסיק להיתלות באופן שיקרי על אילנות גבוהים.
ואת הזיותך/שקריך כל תינוק יוכל להזים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
15
צודק, בהעדר דיון ציבורי
  ד"ר רון בריימן   9/10/13 00:27
צודק, בהעדר דיון ציבורי הובלה ישראל ל"שלום" אוסלו וכתוצאה ממנו למלחמת אוסלו. תקשורת מגויסת שירתה את ההונאה הגדולה של האוסלואידים.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
16
3 הערות
  עמוס שנער   9/10/13 01:08
[1]
אני בטוח ב100 אחוז שהרב לא שינה את ההלכה למען העגונות אלא מצא פתח להקל ולא להחמיר מתוך המקורות. מעולם הרב לא סטה מדרך התורה. הוא לא היה מעיז לעשות זאת.
[2]
פסק ההלכה של הרב לגבי השטחים נוגע רק לשלום אמת. הרב לא התכוון למסור שטחים לערבים כדי שהם ישלחו משם טילים לעומק ישראל כפי שאכן קרה. פיקוח נפש זה מה שהרב רצה לא שלום מדומה.
לצערי התקשורת משתמשת בדברי הרב כדי להצדיק את תפיסתה הפוליטית וזה פשע מצידם. אני מקווה שאתה איתן הוטעית ע"י התקשורת ושלא עשית זאת במזיד.
[3]
מדוע אתה מצטער על כך שהרב התנגד להתנתקות? מה הערבים עשו עם השטחים ששיחררנו? בנו שם בית? סללו כביש? הקימו שם מקומות עבודה לרווחת אזרחיהם? לא!!!! המקום נשאר שומם והוא משמש רק לירי טילים על ישראל. בשביל זה הם כל כך רצו את השטח?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שנער
  איתן קלינסקי   9/10/13 06:27
לעמוס שנער שלום

פסק ההלכה ביביע אומר שריר וקיים , בו נאמר במפורש , שרק אם ראשי הצבא ושרי הממשלה יחליטו שקיים פיקוח נפש וניתן להגיע לשלום בר קיימא, הויתור על שטחים תקף.

שלום בר קיימא אינו בפתח וגם לפלשתינאים יש אחריות לכך.

הטענה שלי , עליה אני חוזר, שהימין בישראל דבק בגישה, שבכל תנאי הם אינם מוכנים לוותר על שטחים. האמירה של אי נכונות מיוחלטת לוותר על שטחים בכל תנאי היא בניגוד לפסק ההלכה.

אני מוצא לנכון להעריך אותך על דרך ההתנסחות המכבדת שלך, שלצערי, מגיבים מימין וגם משמאל חוטאים בה.

מקווה, שנדע תמיד ללבן חילוקי דעות באופן מכבד.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
אם אכן פסק ההלכה מסתמך על
  איריס כהן   9/10/13 09:48
דעתם של ראשי הצבא ושרי הממשלה - הרי הוא מבוטל עוד לפני שנכתב - על ידי אוהי האמת של עם ישראל - ראשי צבא מטעם - שפוחדים על דרגתם ומספקים לשלטון השקר את מבוקשם - ושרי הממשלה ?? הצחקתם אותי - אלכס גולדפארפ מיצובישי למשל ?? או גונן שגב סוחר הסמים ?? או אולי דליה איציק החכמה או פרס המושחת - על אלו להסתמך ?? אני בטוחה שכמו שהפסק של הרב מדבר על שלום אמת כך אני מקווה הוא התכוון לזמנים בהם יש גם מנהיגי אמת - ולא מנהיגי השקר וההבל שהצמיחה לנו הדמונקרטיה הישרעלית - ואני כולי תקווה למנהיג אמת שיופיע ויהיו בו התכונות של איש תורה יחד עם איש מעש שמבין מה קורה מסביבו - ויוכל להנהיג את העם בדרך האמת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לא שריר ולא בריר ולא בטיח
  מגיב ותיק   9/10/13 10:26
הרב ביטל אותו בשבילך 5 פעמים...:

"לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה. אולם עתה, עינינו רואות וכלות כי אדרבה מסירת שטחים מארצנו הקדושה גורמת לסכנת נפשות. לא לשלום כזה ייחלנו ולא לנער הזה התפללנו. לפיכך הסכם אוסלו בטל ומבוטל,"

"לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה. אולם עתה, עינינו רואות וכלות כי אדרבה מסירת שטחים מארצנו הקדושה גורמת לסכנת נפשות. לא לשלום כזה ייחלנו ולא לנער הזה התפללנו. לפיכך הסכם אוסלו בטל ומבוטל,"

"לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה. אולם עתה, עינינו רואות וכלות כי אדרבה מסירת שטחים מארצנו הקדושה גורמת לסכנת נפשות. לא לשלום כזה ייחלנו ולא לנער הזה התפללנו. לפיכך הסכם אוסלו בטל ומבוטל,"

"לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה. אולם עתה, עינינו רואות וכלות כי אדרבה מסירת שטחים מארצנו הקדושה גורמת לסכנת נפשות. לא לשלום כזה ייחלנו ולא לנער הזה התפללנו. לפיכך הסכם אוסלו בטל ומבוטל,"

"לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה. אולם עתה, עינינו רואות וכלות כי אדרבה מסירת שטחים מארצנו הקדושה גורמת לסכנת נפשות. לא לשלום כזה ייחלנו ולא לנער הזה התפללנו. לפיכך הסכם אוסלו בטל ומבוטל,
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הייתי בטוח שחמישים פעם.
  אחי, רק 5 פעמים?   9/10/13 11:06
לא מדובר בשום פסק הלכה, אלא בדיעה של הרב יוסף, שיש לה השפעה גדולה, אבל היא לא יותר מדיעה, שאפשר גם לשנות אותה( כפי שאכן קרה). אגב, לא היה צורך להכריז על מות הסכם אוסלו, כי הוא נולד מת.
כתוב תגובה ל- אחי, רק 5 פעמים?
למגיב ותיק - אולי תיידע אותנו
  איריס כהן   9/10/13 11:47
מהיכן לקוח הציטוט ?? מדהים כיצד הצליחו להדחיק את זה ואני באה בטענות בעיקר לפוליטיקאים של ש"ס שלא ציטטו את דברי מרנם בכל פעם שהרשעים המשיכו להסתמך על הפסק !! צריך לשלוח את זה 25פעמים לשועל אריה דרעי שלדיתי כבר זומם לחזור לפוליטיקה כמשכין שלום גדול - בהסתמכו על הפסק של מרן !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס
  מגיב ותיק   9/10/13 12:52
קראי כאן

כתוב גם בכתב ידו.

איתן והחבורה המטופשת שלו בשמאל מנסים לגייס אותו גם כן לגבות את משנתם ההזוייה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הפסק של הרב איננו חידוש
  עמוס שנער   9/10/13 12:22
החרדים אינם ציונים במקור (זאת אומרת שהם בעד התיישבות בישראל, אך לא בעד שלטון יהודי בישראל)לדעתם הארץ תהיה שלנו רק אחרי שהמשיח יבוא, וזה גם נכון (עובדה שהאמריקאים מכתיבים לנו איך לחיות כאן, והערבים קובעים לנו את סדר היום במדינה., ולכן אי אפשר לומר שארץ ישראל היא שלנו ממש). מכאן שהתפיסה של הרב שפיקוח נפש דוחה שטחים אינה תפיסה חדשה כי לכתחילה השטחים אינם שלנו בתפיסה החרדית. גם הרבנים האשכנזים מקבלים את הקו הזה מבלי להזדקק לפסק ההלכה של הרב עובדיה יוסף.
הסיבה לכך שחלק גדול מהחרדים (ואולי גם רובם) מתנגדים למסירת שטחים היא רק סיבת פיקוח הנפש, ואותו הדבר היה קורה גם אילו הרב עובדיה יוסף זצ"ל לא היה חלילה קיים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס, בחייך...
  מגיב ותיק   9/10/13 13:05
נראה לך שהאנטישמים האלה בשמאל הקיצוני פתאום הפכו להיות שומרי הלכות, או שומרי הלכותיו של הרב עובדיה ז"ל ?

והנה הם לחלוטין מתעלמים מהצהרתו המבטלת את הפסק הזה.

קרא כאן

איתן כדרכו מגייס כל סילוף לגבות את משנתו ההזוייה.

המאמר שלו הוא קשקוש שחבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אין לי וויכוח איתך בעניין
  עמוס שנער   9/10/13 14:04
למגיב הותיק. אינני תמים, (או לפחות לא עד כדי כך תמים) ולכן אין לי וויכוח איתך שלא דברי הרב מנחים את השקפת עולמם של השמאל, אך לשיטתם הם רוצים להראות לאלו שמעריצים את הרב שאפילו הרב כביכול חושב כמותם. זאת הייתה זכותם לפעול כך לו הרב באמת היה חושב כמותם.
לא חשבתי לרגע שהשמאל ישנה את דעותיו לו יבין שהרב איננו שמאלני.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס אתה צודק אבל התבלבלת
  איריס כהן   9/10/13 15:27
בסיפא - הסיבה שהם חושבים שצריך לוותר על השטחים שנכבשו - לפי הפסק - ולפי דעתם - היא פיקוח הנפש - שכפי שציינת מכיוון שאינם מכירים בשלטון הציוני חילוני - אפשר לוותר על שטחים כדי שלא ישפך דם - השאלה היא אם לאחר נסיון אוסלו -הם יכולים להמשיך ולדבוק בדעה ופסק זה או שהם צריכים לנסות ולהבין את המציאות בצורה אחרת ?? אם תשאל אותי שום שטח לא ירצה את הקליפה העמלקית של הלא עם הפלשתינאי - שהם כנראה סיבה משמיים וצריך להתפלל ולזעוק לה' שיושיע אותנו מהבלבול ומאזלת היד - וישלח מנהיג שידע להוציא אותנו מהתסבוכת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס. במה התבלבלתי?
  עמוס שנער   9/10/13 22:04
אני לא חושב שכתבתי משהו שסותר את מה שכתבת
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס- כתבת שהסיבה להתנגדות
  איריס כהן   10/10/13 09:31
החרדית למסירת שטחים היא-פקוח נפש - בעוד ש לפי הפסק - פיקוח הנפש - היא הסיבה דווקא כן למסירת השטחים - אז לא הבנתי למה התכוונת ?? דבר נוסף אומנם התפיסה החרדית האשכנזית היא אנטי הציונות והמדינה ולכן אין מבחינתם שום חשיבות לכיבוש השטחים-אבל לא ש"ס - שאינם אנטי המדינה ואנטי ציונים כמו החרדים האשכנזים - לדעתי הפסק של הרב נבע גם מתוך זלזולו לדעתי ברבני הציונות הדתית והמפד"ל -שדגלו ב"אף שעל " - והוא רצה להתריס נגדם - כנראה שיש גם קשר להפסקת כהונתו כרב ראשי
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס (ראיתי את תגובתך רק עכש
  עמוס שנער   11/10/13 01:02
בקשר להתנקמות בכיפות הסרוגות אני רוצה להאמין ששיקולי נקמה לא היו בלקסיקון של הרב.
בעניין פיקוח הנפש, השיקול היה בשני המקרים . בהתחלה הרב כנראה חשב שאפשר לסמוך על הערבים (כנראה שלא בשל טוב ליבם, אלא בשל כך שהוא חשב שישנם אינטרסים הדדיים לשקט - מה גם שהערבים ידעו שישראל יותר חזקה ושלא כדאי להיכנס בה), אחרי שהוא ראה שהערבים פועלים משנאה עיוורת וללא שום הגיון (דבר שפגע גם בהם ולכן התנהגותם של הערבים לא הייתה צפויה בעיני השמאל של אז)הוא התנגד למסירת שטחים וגם הפעם בשל פיקוח נפש. בקיצור - הפסק של פיקוח נפש לא השתנה אלא תפיסתו את הערבים השתנתה. גם כיום לו יציאו שלום אמיתי לדורות אז מבחינתו יש לעשות את ההסכם.(בשני המקרים העניין הקובע היה פיקוח נפש, אך אוסלו לא הוכיחה את עצמה כמסייעת לפיקוח הנפש הזה).
הרב למען האמת טעה פעמיים. בהערכתו את הערבים ובהערכתו את כושר שיפוטם של "הביטחוניסטים" השמאלנים כמו רבין.
להערכתי הוא פעל על פי הכלל של תפילה, דורון ומלחמה. הוא התפלל שזה יצליח, תמך בנתינת דורון (שטחים) וכשזה לא הצליח הוא תמך בהמשך הלחימה. (מי יודע? אולי הוא באמת פעל לגמרי לפי ההלכה).
בקשר להתנקמות בכיפות הסרוגות אני רוצה להאמין ששיקולי נקמה לא היו בלקסיקון שלו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
17
המציאות לא הוכיחה את צדקתך
  עמוס שנער   9/10/13 02:31
מדוע אתה מצטער על כך שהרב התנגד להתנתקות? מה הערבים עשו עם השטחים ששיחררנו? בנו שם בית? סללו כביש? הקימו שם מקומות עבודה לרווחת אזרחיהם? לא!!!! המקום נשאר שומם והוא משמש רק לירי טילים על ישראל. בשביל זה הם כל כך רצו את השטח?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אני לא תמכתי בהתנתקות.
  תשובה לשנער   9/10/13 09:26
אבל אתה מדבר מתוך בורות. רצועת עזה הפכה לאחר ההתנתקות לכלא ענק, שק החבטות של ישראל, שמתעמרת בה גם צבאית וגם כלכלית בנימוק המטופש של מלחמה בחמאס. ברור שהם ינסו להתנגד לכך, גם בנשק העלוב שעומד לרשותם. הטענה כאילו אסור להם להתחמש מפני ישראל, שלא מפסיקה לקנות את הנשק הכי משוכלל בעולם, היא פאתטית וילדותית. ועם זאת, ברצועת עזה עושים הרבה חוץ מלהתגונן מפני ישראל. אתה פשוט לא מכיר את העובדות.  
כתוב תגובה ל- תשובה לשנער
דובר החמס, תפסיק לשקר
  מגיב ותיק   9/10/13 10:22
"הרצועה הפכה לשק החבטות של מדינת ישראל" ?
מדינת ישראל יצאה בתום לב (מבחינתי בטימטום לב) מהרצועה ואתם הפכתם אותה למדינת טרור.
נבל מחורבן שב בשקט.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תראו מי שמדבר.
  חחחחחחחחחחחחח   9/10/13 10:44
גאון הויקיפדיה שמפספס אפילו את ההבדל בין עיראק לאיראן, ורק לאחרונה קיבל שיעור חשוב בדיני אספסוף ובמשפט פלילי בהקשר של עזרא נאווי והרב אלון. לצערך הרב, סטאלין כבר מת ופוטין לא כאן, ולכן אתה תאלץ לשמוע את האמת, ואחרים ייאלצו לשמוע את השטויות וההסתה שלך. תאמין לי, להם זה עולה יותר.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחח
אני מקווה שלמרות "הסגר הנורא"
  מגיב ותיק   9/10/13 11:00
על רצועת עזה, הצ'קים מהחמס כשכר לתעמולתכם מגיעים לכם ללא עיכובים.
תומכי טרור בזויים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תהיה קצת פחות מצחיק. רחמנות.
  אחי, אל תגזים.   9/10/13 12:17
כתוב תגובה ל- אחי, אל תגזים.
בדקתי שוב...
  מגיב ותיק   9/10/13 17:02
והתברר לי שאין לי אחים דביליים.
טעית בכתובת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דביל כל כך ותיק מסוגל לבדוק.
  בדיקה של איריס   10/10/13 10:29
כתוב תגובה ל- בדיקה של איריס
18
הרב יוסף נתן פסק הלכה,
  לא ברור לי.   9/10/13 13:54
ולימים ביטל אותו. ממתי אנשים לא מאמינים צריכים לחזק את דעתם בדיעה של רב, גם אם היא לובשת מחלצות של פסק הלכה? שיעמדו מאחורי הדיעות שלהם בעצמם.. לא ברור לי העניין הזה.
כתוב תגובה ל- לא ברור לי.
לי זה ברור מאוד - האם לא הבנת
  איריס כהן   9/10/13 15:58
שאותם אנשים יודעים שדרכם אינה נכונה ומובילה לאסון אלא שהם בכל מחיר רוצים ללכת בה ובכדי למשוך אחריהם את המוני היהודים התמימים והטובים - מספיק פסק אחד של כבוד הרב - לכן הם מתעלמים משנוי הפסק ומקווים שאריה דרעי יסייע בידם להרחיק מההמונים את הפסק=דעת תורה -החדשים של הרב ז"ל - שהרי אמר השועל דרעי לרביב דרוקר בתכנית ששודרה בערוץ 10 - על מצביעי ש"ס - " אתה יודע שהציבור שלנו הרי עושה מה שאומרים לו ,אם יגידו לו להצביע לימין כולם יצביעו לימין ואם יורו להם להצביע לשמאל - כולם יצביעו לשמאל" - והשועל -החלילן מהמלין -דרעי - יודע מה שהוא אומר !! נקווה לישועת ה' !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
זה הכל פוליטיקה.
  יש הסבר אחר.   9/10/13 16:25
כולל "פסק ההלכה" המקורי, וגם זה שבא אחריו וביטל אותו. מצחיק, שאנשים שלא מאמינים באלוהים נתלים ב"פסקי הלכה" כאלה כדי לעשות פוליטיקה. האמת היא, שאפילו לאדם לא מאמין כמוני לפעמים לא נעים לראות רבנים גדולים כמו הרב יוסף מתפלשים במים העכורים של הפוליטיקה הזו.
כתוב תגובה ל- יש הסבר אחר.
הרב לא שינה את הפסק
  עמוס שנער   9/10/13 22:12
אני אולי לא מעודכן אך לא נראה לי שהרב שינה את הפסק. הפסק נשאר אותו פסק. הרב דיבר בצורה מפורשת על מצב של שלום אמת שיפחית הרוגים וכשהסתבר שאין פרטנר לכך אז גם החלק של ישראל לא תופס.
לו תהיה הוכחה חד משמעית שפניהם של הערבים לשלום אמת ויציב אז לפי הרב צריך לוותר על שטחים גם היום.
זה אמנם לא יקרה אבל באופן תאורטי זו ההלכה על פי הרב בהווה ובעבר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס - האם לא מתעוררת אצלך
  איריס כהן   10/10/13 16:44
השאלה - אז כיצד לא ידע הרב שפניהם של ראשי אש"פ לא באמת לשלום - ונכון שהפסק לא ניתן עבור הסכמי אוסלו אלא לשלום עם מצרים -אז כיצד הוא נתן לפוליטיקאים גם ממפלגתו שלו לעשות שימוש בפסק - בכדי לתת גושפנקא להסכמי שלום לא אמיתיים שהובילו בסופו של דבר להרג חפים מפשע רבים ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
פרשנות שלי. אולי אני טועה
  עמוס שנער   11/10/13 01:15
כשישנה גזירה על ישראל, אז מעלימים גם מהצדיקים את האמת. איך יצחק לא ידע שאסור להעדיף את עשיו על פני יעקב? יצחק הוא צדיק גדול, אפשר לעבוד עליו?
בקיצור, אל תצפי מהרב עובדיה יוסף שיצליח במקום שבו אפילו יצחק אבינו נכשל.
חוץ מזה אש"פ באמת הפתיע כיוון שההגיון של השמאל באותה התקופה היה שלערבים אין אינטרס להילחם בנו כי הם יותר חלשים מאיתנו. הערבים פעלו בניגוד להיגיון וזה כנראה מה שהטעה גם את הרב יוסף שסמך מסיבה לא ברורה גם על רבין שהינו בטחוניסט.
אגב - להתנהלות הבלתי הגיונית של הערבים היה חלק די רציני בחזרתי בתשובה. אמרתי לעצמי שהיהודים במצב דומה היו מנצלים את ההזדמנות להקים מדינה והם לא היו מתנהגים באותה הצורה כמו שהערבים התנהלו. באותו רגע הבנתי שיש הבדל בין העמים ושבני האדם שונים( בניגוד למה שחשבתי קודם לכן)הבנתי שאנחנו חיות אחרות וכמו שיש הבדל בין כלב לחתול אז יש הבדל בין יהודי לגוי ובין גוי לגוי אחר. אז התחלתי לחשוב על המשמעות של היותי יהודי וחזרתי בתשובה. חוץ מזה ראי מה כתבתי בתגובה מוקדמת יותר לגבי (תפילה דורון ומלחמה) יכול להיות שזה מה שהנחה את הרב עובדיה יוסף בהחלטתו לגבי הערבים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ותופסי התורה לא ידעוני
  איריס כהן   11/10/13 11:04
אכן מצב עגום שגם תופסי התורה - לא יודעים להבין את המציאות ולכן אולי זקוקים לנבואה ברורה מאת ה' - אני מצפה שאנשי התורה יבינו - שמנהיגות המורדת בתורה לא תוכל להביא שלום לעולם - היתה צריכה להיות אמירה ברורה של רבני ישראל - אך גם שם הכל פוליטיקה ושקר- ורובם מעדיפים לא להתערב כדי שלא יגייסו את לומדי התורה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
19
הפסק של הרב שריר וקיים
  חננאל   9/10/13 16:44
יש כאן מגיב הסטרי, שהחליט שהפסק בטל ומבוטל. בשביל שלום בר קיימא מותר להחזיר שטחים. זה הפסק ב"יביע אומר". ושופ פטפוטי גועל נפש של מגיב לא ישנו את הפסק. במפורש נותר הפסק, שאם שרי צבא וממשלה יחליטו ... פיקוח נפש מתיר החזרת שטחים. המגיבים ההיסטריים בשום תנאי אינם מוכנים להחזרת שטחים.
כתוב תגובה ל- חננאל
פששש...שמאלן מדבר על "פסק"
  מגיב ותיק   9/10/13 16:59
בטח אתה לובש כעת קפוטה ושטריימל בשאתה מדבר על "פסק"...

קרא שוב:

"שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת"

"מסירת שטחים מארצנו הקדושה גורמת לסכנת נפשות".

"לפיכך הסכם אוסלו בטל ומבוטל"

מה דעתך שמאלן קטן שלי?

אגב,

במצב של שלום אמת = למצב בו המשיח יבוא

כשהמשיח יבוא, נדבר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב הותיק צמוד לשקריו
  לא למגיב הותיק   10/10/13 09:27
מעולם לא ביטל הרב עובדיה את הפסק שאם ראשי הצבא והממשלה מחליטים שיש פיקוח נפש , יש להחזיר שטחים. האיריס המטורפת והמגיב הותיק השקרן לא יסכימו להחלטה גם אם תהיה החלטה של ממשלה וושל ראשי הצבאי המטורפים האלה דוחים מכל וכל את הכתוב בפסק ההלכה של הרב. המטורף השקן מגיב ותיק משתולל כאן כמו אחרון הפטנטים באיראן. הברית של מטורפי איראן והחמאס מצד אחד ומטורפי הימין שלנו לא יאפשרו כינון שלום אמינו שהמשיח בכבודו ובעצמו יופיע.
כתוב תגובה ל- לא למגיב הותיק
קשה להחליט
  מגיב ותיק   10/10/13 11:06
אם אתה יותר תמים או יותר טיפש.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שהמגיב הןתיק חןלה
  קל להחליט   10/10/13 20:06
קל להחליט שהמגיב הותיק חולה מין המזדהה עם מעשין של הרב אלון, שבית משפט בישראל קבע שהוא ביצע עבירות מין ופגע באופן אנוש בנער. בשביל המגיב הותיק זה מעשה חינוכי מופתי. גם ההעתקים שלו כמו י.ש והדאגנית מזדהים עם הרב אילון.
כתוב תגובה ל- קל להחליט
וכשהמשיח יופיע תבין סוף סוף
  איריס כהן   10/10/13 16:49
מדוע דווקא אתה ושכמותך הייתם הסיבה לכך שאין שלום - ותבין כיצד מתנהל העולם וכיצד משיגים שלום - אם באמת ובתמים חפת שלום אתה - מה שלא נראה - תאוותכם למסור את שטחי הארץ לידי רשות המחבלים- היא נשגבת מבינה ורק המשיח יוכל להסביר על מה ולמה?האם אתם מזרע עמלק או מהרסים ומחריבים מתוכנו נגדנו - "מאת ה' היתה זאת היא נפלאת בעינינו"
כתוב תגובה ל- איריס כהן
גם אם המשיח ירצה להגיע,
  לאיריס,   10/10/13 17:24
אין סיכוי שהוא יגיע כל עוד את ושכמותך פה. הרי את תקראי גם לו עמלק ונאוה המשוגעת תגיד עליו שהוא אנטישמי סלקטיבי. בשביל מה לו לבוא? חסרות לו צרות?
כתוב תגובה ל- לאיריס,
אתה רומז לנו שאתה המשיח בעצם ?
  איריס כהן   10/10/13 23:10
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אומר במפורש שאיריס מטורפת
  לא רומז   11/10/13 14:26
וטוב שאין לנו הרבה איריסים כמו כהן איריס .
כתוב תגובה ל- לא רומז
20
שתי מדינות לשני העמים
  לא לשטחים   9/10/13 17:02
רק שתי מדינות לשני העמים יביאו מזור .
כתוב תגובה ל- לא לשטחים
21
פסק ההלכה שריר וקיים
  לא יעזור למגדפים   9/10/13 18:15
יש לחתור לשלום בר קיימא. יש לעשות הכל כדי להגיע לשלום. מותר להחזיר שטחים, כאשר יש ערובה לשלום בר קיימא. המגיבים המתלהמים אינם מוכנים בשום תנאי להחזיר שטחים. הם אומרים כך במפורש לא נאפשר קיומו של שלום בר קיימא.
כתוב תגובה ל- לא יעזור למגדפים
22
הימין הקיצוני הוא סכנה קיומית
  זהירות   10/10/13 10:47
הימין הקיצוני שלנו ותאומיו באיראן ובעזה הם סכנה קיומית לכל עמי המזרח התיכון. אין הבדל בין תגובות השנאה של מגיבים ימניים בעברית ובין תגובות של מגיבים ימניים בערבית. אין הבדל בין קנאות דתית יהודית של שנאה לאסלם ובין קנאות דתית איסלמית של שנאה ליהדות. ברית הקנאים הזו תביא עלינו אסון.
כתוב תגובה ל- זהירות
23
פסק ההלכה לא שונה.
  להפסיק לשקר   10/10/13 10:53
פסק ההלכה ביביי אומר חי, קיים ונושם.
כתוב תגובה ל- להפסיק לשקר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il