w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפקולטה למדעי השמאל
מאת: אהרון שחר  |  17/03/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בונבוניירה של מאמר המסביר היטב
  מה הוא ומי הוא   17/03/14 12:52
השמאל המזיק. כותב בעל המאמר שהם אווילים אך לא טפשים, אך 2 מלים אלה הן היינו הך. הם טפשים, ועוד איך טפשים. יסביר לנו אהרון שחר כיצד זה שעורכי דין, רופאים, מוסיקאים, מחנכים, פוליטיקאים, שופטים ועוד אנשים חכמים ומלומדים - מאמינים בתורת השטות הזו? שהערבים הם אוהבינו ואין להם כל כוונה להשמידנו.
כתוב תגובה ל- מה הוא ומי הוא
כח החוח
  אהרון שחר   17/03/14 20:57
כפי שאמרתי: חוק הטבע מספר 2 הוא חוק העדר. אדם באופן טבעי רוצה להשתייך "לחברה הנכונה". למרות שבארץ חל פיחות עצום במעמד המילה "שמאלן", עדיין בחו"ל וגם בארץ המילה "נאור" נחשבת מחמאה. לכן כל מי שרוצה להשתייך לחכמים, לשפויים, לצודקים, למוסריים, לנאורים, לתרבות השלטת היום בעולם והמובילה את האנושות, באופן טבעי מאמץ אותה. לחץ חברתי, "כולם יודעים" בתקופתנו שצריך לשאוף לשלום... וכדומה. זו הסיבה שהעדר מפנים ומאמץ את התרבות השלטת. כדי להרגיש שגם הוא חכם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
על נאורות
  הג'וקר   18/03/14 21:52
אומרים שהאור הכי חזק עושה את הצל הכי גדול. בגלל שבעולם שבו אנו חיים הדרך היחידה להמשיך להתקדם היא דרך איזון, גם בין האור לחושך צריך להיות איזון כלשהו. בני האור ובני החושך שניהם היינו הך, שניהם בקצוות מנוגדים של הסקאלה, וגבם מופנה האחד לשני ללא אפשרות לגישור. קיצוניות מכל צד היא הרעה החולה אשר הביאה להשמדת עמים, לחורבן בית ראשון ושני, ואשר תוביל לקיצו של העולם. קל לנו כבני אדם להיות בינאריים, קל לנו לחלק את הכל לשחור ולבן אבל הדרך הנכונה לעולם לא תהיה הדרך הקלה. מעתה יש לזכור שנאור אינה מחמאה, נאור זה עוד שיוך לעוד תת קבוצה קיצונית ועיוורת למציאות.
כתוב תגובה ל- הג'וקר
יפה, אבל...
  אהרון שחר   19/03/14 20:37
"מעתה יש לזכור שנאור אינה מחמאה, נאור זה עוד שיוך לעוד תת קבוצה קיצונית ועיוורת למציאות". יפה, אני מסכים עם משפט הסיום, אבל יש לי כמה הערות. ראשית, הנאורים עצמם (השמאלנים) אומרים בדיוק אותו דבר ומתייחסים אל עצמם כאל המרכז, האמצע, השפויים. אני דווקא אומר שהקביעה "האמת תמיד באמצע" שגויה. לפעמים היא בצד. למשל, מי שהתריע לפני יום כיפור שעומדת לפרוץ מלחמה היה קיצוני אך צדק. ומי שטען שגרמניה משמידה יהודים צדק. לפעמים הקיצוניות היא אמת, לכן כל דבר צריך להבחן לגופו ולא לפסול על הסף שום דבר בתירוץ של קיצוניות. אני אומר: מאז השואה הדבר היחידי שלא יעלה על הדעת הוא המשפט: "לא יעלה על הדעת". שנית, הנאורים מתייחסים אל עצמם כנציגי האל והאור, אבל האמת היא שנאורות היא בסה"כ תרבות, תרבות תקופתנו, כך צריך להתייחס אליה, ולכן יש לנסות לחפש ולאתר מה הן הקונספציות שלה. את זה המדע שוכח לעשות, אז אני עושה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
זה תפס את אחותך - אז תיזהר כי
  ספוילר   18/03/14 09:36
זה תורשתי
רוב החולים בעולם נדבקו מיהודים...
כתוב תגובה ל- ספוילר
גם אני נדבקתי
  אהרון שחר   18/03/14 10:32
ראיתי פעם משפט מאוד חכם: "מי שלא היה פעם שמאלן - אין לו לב, מי שלא הפך לימני - אין לו מוח". אודה ואבוש, גם לי יש עבר שמאלני, פעם אפילו בחרתי רבין, אבל מאז אוסלו השמאל מאבד קשר עם המציאות והופך להיות הזוי יותר ויותר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לספוילר
  אין סיכוי   18/03/14 10:37
אין סיכוי שזה יתפוס אותו, משום שהוא היה שם והתפכח. הוא "חזר בשאלה". היום משמאלן מוצהר הפך לימני תומך. אבל יתכן שיקרה ההיפך: הוא ישפיע אט אט על אחותו ובסופו של דבר היא תזנח את הפרופסור המכובד ואת שאר העדר הזה.......
כתוב תגובה ל- אין סיכוי
3
תמיד מרתקתים אותי דבריה של
  יוסי אבידור   18/03/14 10:45
לינוי בר-גפן. כאשר היא נשאלה, כיצד גיבשה את עמדתה הפוליטית כשמאל, היא ענתה כי בכיתה השישית, בתיכון, מלך הכיתה, החתיך, היה שמאל, ולכן היא הצטרפה לשמאל. שימו לב מדובר באשה דעתנית ומשכילה. ונשאלת השאלה: הכיצד? איפה השכל? איפה התובנות שהשכן הערבי האכזר והרמאי, לעולם לא ישלים עמנו? ובכן, התשובה היא שהכוח החברתי חזק אפילו מזכות הקיום. אם אתה אינך רוצה להשתייך לאספסוף של הימין, אתה בהכרח מצטף לקבוצה השנייה, של האנשים היפים מהתקשורת, מהאקדמיה, וכו'. ולעזאזל העובדות. אכן, השמאל מורכב מאנשים שבעים, שזה מזמן פתרו לא רק את צרכיהם הבסיסיים, אלא הרבה מעבר לכך, והם נעשו יפי נפש סובלימטיביים, והם רוצים שלום עכשיו, כדי ליהנות מחיי העונג עכשיו ולא בדור הבא. כמה חבל שהימין אינו מתחיל לפעול במרץ כדי לשנות תדמית.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
4
באמת מאמר מבריק.
  אהוד פרלסמן   18/03/14 18:49
אין לי אחות, אבל דיברתי פעם עם שמאלני שיש לו הרבה שכל, והוא שאל אותי בפשטות (בערך): "לאיזו קבוצה חברתית אתה רוצה להשתייך?" והוא שייך לשמאל למרות שהוא מבין היטב שהשמאלנים מטומטמים, כי השמאלנים הם ה"בעסערע מענטשען". לפני ההתנתקות התוכחתי עם בת דודה שלי, והיא אמרה לי שהיא בעד: הם שם ואנחנו כאן ובינינו תהיה גדר. אז אמרתי לה: "צפרירה! הם יהיו שם, ואנחנו כאן, והם יירו עלינו טילים מעל הגדר", והיא ענתה לי: "אהוד! אתה באמת חושב שכל המנהיגים שלנו מטומטמים?". סמוך עלי שכבר הזכרתי לה כמה פעמים את זה, וסמוך עליה שאם עוד פעם יהיה רוב לנסיגה כלשהיא, היא תהיה עם הרוב, ולא יעזור לי כלום.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
5
תודה, אהבתי את התגובות
  אהרון שחר   18/03/14 20:38
יוסי ואהוד אני מרגיש שאנחנו משדרים באותו גל, הבאתם דוגמאות שמשקפות בדיוק את מה שהתכוונתי. תודה. לגבי התשובה לספוילר זה נכון, אבל לא יהיה לי כל כך קל לשכנע אותה. מצד שני חשבתי שזה דווקא טוב בשבילה. היא תצליח יותר בלימודים אם היא תהיה בראש אחד עם המרצים מאשר אם היא תתעמת אתם. כאן עדיף להיות חכם מאשר צודק, קודם שתסיים את התואר, אחר כך אני יתחיל לבלבל אותה עם העובדות. תודה למגיבים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לשחר: על לא דבר. רק שמצופה
  ממי שכותב מאמר כה   19/03/14 10:43
יפה וחכם לומר: "אני אתחיל" (ולא "אני יתחיל"). אני יתחיל, אני יגמור, אני יאכל, אני ירוץ, אני יכתוב, אני ישלח וכן הלאה - שגור בפי העמך הפשוט.
כתוב תגובה ל- ממי שכותב מאמר כה
בתגובתך על אחותך כתבת משפט
  מעט מטריד. אתה   19/03/14 12:31
כתבת "היא תצליח יותר בלימודים אם היא תהיה בראש אחד עם המרצים מאשר אם היא תתעמת אתם. כאן עדיף להיות חכם מאשר צודק". זה כאילו אנו מעודדים את האדם לא להיות נאמן לצו לבו אלא להיות מזוייף. במלים אחרות: אל תהיה ספיר סבאח, פן יכשילו אותך. הייה בדאי, סלפן ולא שלם עם עצמך. תשחק אותה שמאלן, כמו הדוגמא של יוסי ולינוי.
כתוב תגובה ל- מעט מטריד. אתה
תגובתי לשתי ההערות
  אהרון שחר   19/03/14 20:23
1. אני נוהג להגיה את דברי לפני שליחתם ואכן מוצא טעויות לא מעטות. את המאמרים אני קורא ממש הרבה פעמים ורק לאחר שאין לי מה לתקן אני שולח. קיבלתי את ההערה, אשתדל להמנע מטעויות כאלו, תודה. 2. אחותי נמצאת ב"עידן התמימות", גם לי היתה תקופה כזו. היא תתפכח בבוא זמנה. מעשית נסיונותי לשכנעה כושלים, הפרופסור שלה הוא סמכות מדעית "קצת" יותר ממני. מן הסתם אמשיך להתעמת עמה לפחות בשביל הכיף - השעשוע האינטלקטואלי, אבל אני לא בתחרות. ברור לי שבתקופה הזו המרצה מנצח, ואני מנסה לראות בכך את חצי הכוס המלאה. מחרתיים אני פוגש אותה, אספר לה שכתבתי מאמר עליה, מעניין איך היא תגיב.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
6
המדינה מרושתת בפקידים בולשביקי
  כמו רשת עכביש   19/03/14 08:53
1. ש"ט המדינה מרושתת בפקידים בולשביקים כמו ברשת קורי עכביש. Esty Magnus חנן, הימין אינו יכול למשול במדינה ומעולם גם לא יכל, גם לא יום אחר המהפך. גם לא בגין. לפוליטיקאים משהמאל יש קשרים בכל העולם, כולל בבית הלבן, ולכן ממשלת צללים שמאלנית מלווה את ממשלות הימין מיום שקמו. כל הפרקליטות, אותה פרקליטות שאמורה לשרת את הממשלה, היא פרקליטות שמאלנית, רובם ממומנים ע"י הקרן לישראל חדשה. פרס וביילין ממשיכים להסתובב בעולם מטעם עצמם ולהבטיח הבטחות ולרקום מזימיות עם קיסינג'ר ומרעיו. פואד נפגש וסוגר עסקאות עם הערבים שמסביבנו באופן קבוע וממובארק קיבל תשלום חודשי מסודר עבור ייעוץ אישי צמוד.
 Esty Magnus
כתוב תגובה ל- כמו רשת עכביש
7
היה לך את כל הזמן שבעולם,
  מבורבר ומקושקש.   20/03/14 10:57
לכתוב משפט אחד במקום כל הברברת הזו- אני מתעב שמאלנים. במקום זה התפתלת במילים, כמיטב המסורת הפוץ מודרניסטית. אתה כותב למשל: "הפער בין גודש האווילות המכובדת בפני עצמה ובין התפיסה העצמית שלהם כבעלי חזקה בטאבו על החכמה, הצדק, המוסר, השפיות וככל הנראה גם הצניעות בלתי ניתן לגישור"- נו שויין. כמה מילים על כלום. ואתה עוד מדבר על חוסר צניעות. מסכנה אחותך, שצריכה לסבול את כל הבוקי סריקי הזה.
כתוב תגובה ל- מבורבר ומקושקש.
מתנצל
  אהרון שחר   20/03/14 18:03
סליחה, אכן מרוב התלהבות נשמט משפט אחד מזכרוני. המלל המלא הוא כך: השמאל הישראלי היא האידאולוגיה האווילית ביותר בהיסטוריה האנושית! מאז בריאת ההומו-סאפיינס לא היתה, אין, לא תהיה ולא יכולה להיות אווילית ממנה. הפער בין גודש האווילות (המכובד בפני עצמו) ובין התפיסה העצמית שלהם כבעלי חזקה בטאבו על החכמה, המוסר, הצדק, השפיות וככל הנראה גם הצניעות בלתי ניתן לגישור. הדברים נאמרים באחריות, אני מעניק אפילו יותר מאשר אחריות לשנה, שנתיים, תבדקו אותי גם בעוד אלף שנים לא תמצאו אווילית ממנה, זה פשוט בלתי אפשרי. איינשטיין צדק, אכן האווילות האנושית היא אין סופית. תודה על הערתך. מקווה שכעת הכל ברור, אם לא אפשר גם הדגמה בשידור חי (אם איזה שמאלן אמיץ יסכים להתווכח איתי).
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
להתווכח איתך? מוייחל טוייבס.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   20/03/14 19:07
שאתותך תעשה את זה. כידוע, משפחה לא בוחרים. אני מעדיפה לבחור במישהו קצת פחות טרחן ממך.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
אינך היחידה, יקירתי
  אהרון שחר   21/03/14 11:18
טרם ראיתי שמאלן אחד שלא ברח מתחת לשולחן והתחיל לעשות קולות של שטיח ברגע שהתקרבתי אליו. אני זולל שמאלנים לארוחת בוקר, בלי מלח כי זה לא בריא ללחץ דם. אני בז לשמאלנים, הם אמנם שולטים בעולם, אבל אני יודע לגלגל אותם על קצה האצבע. רוצה הוכחה? אני תמיד כאן בשבילך. על כל שאלה טובה תשובה מצויינת, ראי הוזמנת, הובטחת, אדרבא - אותגרת. משום מה את מעדיפה לברוח חזרה לשנקין עם טירוץ של טרחנות או כל תירוץ מקורי אחר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כמה טרחן, ככה שחצן. כלי ריק.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   21/03/14 12:12
אני גם מסכים עם המגיבה ההיא וגם קורא לפעמים את הודעותיך. אני מבטיח לענות לך אם אני אקרא טענה שלך ששוה תגובה. עד עכשיו לא קראתי כזו.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
הבטחות צריך לקיים
  אהרון שחר   21/03/14 13:59
מבטיח לענות אם תקרא טענה ששווה תגובה? קבל עשר. (לעניין ה"שחצנות" כביכול, קבל זאת כאתגר, בחן אותי. אדרבא הצג אותי ככלי ריק, זה האתגר שלך). מר חחחחחחחח, אוהב לצחוק? יפה, אך זכור: צוחק מי שצוחק אחרון...
 אוהב להתווכח עם עובדות? תהנה
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
שתי הערות קצרות.
  למדען החובב   21/03/14 14:52
אין צורך להתייחס להכל. 1. אתה בונה תיזה שלמה על החלטות של האו״מ, שהן לא יותר מאשר הסדר שנעשה בין מעצמות קולוניאליות. מה גם, שישראל ממילא מאמצת מתוכן רק את מה שנוח לה, וגם מפרשת אותן על פי טעמה. 2. הטענה כאילו היהודים חזרו ״למולדתם ההסטורית״ היא לא עובדה, אלא נראטיב, שמתאים את עצמו למאות אלפי גויים גמורים מברה״מ לשעבר, ולעוד הרבה מאד תכולי עיניים וזהובי שיער, שהקשר היחיד שלהם לאברהם העיראקי הוא, שגם הם, כמו צאצאי העיראקי, אימצו את האידאולוגיה הציונית, שהגיעה מארופה, שמטרתה מדינה נקייה מערבים. איך אומר קיציס? ערב טוב ושששששששששששששבת שלום לך, אחי המצחיק.
כתוב תגובה ל- למדען החובב
פרק ד׳ הרבה יותר מצחיק.
  אחי היקר   21/03/14 15:38
אתה כותב שם:
״ כדאי לזכור שהאיסלאם מביא עימו לא מעט צרות: ריבוי נשים, מילת נשים, אפליית נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, נישואי פדופיליה, שנאה, קיצוניות, טבח, טרור, התפשטות, ניסיון לכבוש את העולם״

צחוקים. מילת נשים נפוץ בעיקר באפריקה השחורה, ומעט אצל מוסלמים (הוא נפוץ במצרים למשל). אגב, מעניין שלאקט אלים ואיום כמו כריתת דגדגן אתה קורא ״מילה״. אולי בגלל הסלחנות שאתה מתייחס למנהג אלים אחר של כריתת חלק מהפין, שנפוץ בקרב בני עדתך, שגם נוהגים בהדרת נשים, אפליה והסתרה שלהן וביזויין באופן כללי. נשמע שזה מטריד אותך רק כאשר זה נוגע לאיסלאם.

ועוד. שנאה, קיצוניות, טבח, פוגרומים, כיבושים ומלחמות. כל אלה (ועוד) מאפיינים מאד את הנצרות דוקה. מהעבר הקרוב מאד, ולהערכתי גם בעתיד הקרוב מאד. גם שיטות ההשמדה המשוכללות והאכזריות ביותר הומצאו שם. תאי גז, פצצות מימן, אטום ושאר כלי משחית מחרידים. זה מטריד אותך? מה פתאום. אתה הראשון בתור לדרכון אירופי

אבל שיא הצחוקים זה שאתה מתלונן שלא אוהבים אותך. לפני מאה שנה בערך הגעת מאירופה, חמוש בספר תנ״ך ובסיפורים על זכויות מלפני אלפי שנים, כשאתה אינך מסתיר את הכוונה שלך לגרש את כל מי שנמצא פה (המגיב הותיק יפרט לך בסבלנות, שכל ראשי הציונות דיברו בגלוי על טרנספר וטיהור אתני). ואחרי כל זה אתה עוד רוצה שיאהבו אותך.

בחיי שצחוקים איתך.
כתוב תגובה ל- אחי היקר
איסטרא בלגינא קיש קיש קריא
  אכן כלי ריק   23/03/14 09:24
כתוב תגובה ל- אכן כלי ריק
8
הכותב גם אויל, גם טיפש,
  לעומת השמאל,   26/03/14 09:25
ובעיקר- קשקשן צמרת.
כתוב תגובה ל- לעומת השמאל,
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il