w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נאומו של אבו-מאזן: כולם מרוצים
מאת: צ'לו רוזנברג  |  28/09/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דברי ה"הסטוריון ומומחה לבטחון
  אליעם   28/09/14 12:07
הייתי מצפה ש"המומחה" ,כפי שהוא מציג את עצמו, יגלה קצת ידע ופחות דעות קדומות. אצטט מדבריו: "מבלי משים או בכוונת מכוון, אבו מאזן העניק לנתניהו מתנה שלא תסולא בפז: הזדמנות בלתי חוזרת לטעון בפני כל העולם שאבו מאזן אינו פרטנר לשלום". זו הרטוריקה והשקר של השמאל, והמנטרה שה"מומחה" חוזר עליה כתוכי. אדרבא, יוכיח לי ה"מומחה" מה מדבריו ומעשיו של אבו מאזן מצביע על היותו "פרטנר לשלום". טחו עיניו של ה"מומחה" לראות כי באופן עקבי אבו מאזן מוצא כל מיני תירוצים לפוצץ כל משא ומתן עם ישראל. במו"מ האחרון קיבל את כל מאוויו: שחרור אסירים וכו', ואז מצא תירוץ לפוצץ את המו"מ. כמובן שהשמאל, ו"המומחה" בתוכם, יאשימו תמיד את נתניהו. (אגב, אל תקרא לו ביבי - הוא לא חבר שלך).
טחו עיניו של ה"מומחה" לראות ולהבין כי אבו מאשן הוא אויב, הנשק שלו הוא דה-לגיטימציה של ישראל ופנייה למוסדות בינלאומיים כדי לכפות כניעה על ישראל. ונאומו האחרון באו"מ בו הוא, הסמרטוטר הזה, עוד מעז להכתיב לוח זמנים לנסיגה ישראלית ללא תנאי וללא תמורה, רק מדגיש את מלוא כוונותיו. לזה קורא ה"מומחה" "פרטנר לשלום". אין אבו מאזן מעוניין במדינה, אין הוא מעוניין במו"מ. הוא מעוניין בהמשך הטרור, הוא הפנים המחייכות והמוליכות שולל של החמאס. מו"מ רציני ואמיתי עם ישראל יחייב אותו להכרה בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, ולא כחלק מ"האדמה הפלשטינאית הכבושה" ע"י האויב הציוני, להפסקת הטרור, הכרזת ביטול מצב הלוחמה, וויתור על הזכות הפיקטיבית שהמציאו הפלשטינאים: "זכות השיבה" שמשמעותה: השמדת ישראל מבפנים.
בזה אין לו שום ענין. הוא רוצה לקבל את כל מאוויו - והכל חינם, ושהעולם יבצע זאת עבורו.
הוא מחפש פרטנרים בעולם לכוונות הזדון שלו. ישראל אינה פרטנרית עבורו, ורק אוילי השמאל הישראלי, אנשי האשליות ומאחזי העינים וביניהם הטוען לכתר, בוז'י הרצוג, אביר זכות השתיקה, עדיין לא התפכחו.
המשך המאמר של "ההיסטוריון המומחה" חוזר על המנטרות של השמאל, כי הממשלה לא מצליחה להביא לסיום הסכסוך, כי היה שוב סבב דמים וכו', וכו'
אני מבין כי שאיפתו של ה"היסטוריון" הנכבד היא להחליף את הממשלה, והדחליל בוז'י כבר מגהץ חליפות. העיוור רץ לחבק את הזאב. אולי יביא הסכם אוסלו חדש - השלום יפרח, גל הטרור יגאה ויתווספו עוד 1600 ויותר ישראלים לרשימת נרצחי הטרור הפלשטיני, בעידוד ובהסתה אקטיבית של אבו מאזן "הפרטנר" - ובא לפלשטין גואל. אוסיף במאמר מוסגר את הברית בין הפת"ח לחמאס, כולם תחת המטריה של אבו מאזן. עכשיו יעמוד לרשותו מלבד ארסנל הנשק שסיפקה לו ממשלת רבין- פרס גם מערך טילים מארסנל החמאס, וידע בחפירת מנהרות. נגד מי יופנה נשק זה?
האם נגד דאע"ש? אתן לך עוד ניחוש, הד"ר צ'לו רוזנברג.
מאחל לעם ישראל שנה טובה - שנת התפכחות מאשליות.
כתוב תגובה ל- אליעם
2
לא מובנת אלטרנטיבת "המומחה"
  אבנרבח   28/09/14 14:22
כולנו יודעים שאין פרטנר בצד השני ושאף פעם לא היה... שום דבר לא השתנה מאז תוכנית השלבים של עראפת... והים הוא עדיין אותו ים. הניסיון מראה שהפטרנליסטיות של השמאל ושל "היסטוריונים מומחים" להגיד שהפלאסטינים רוצים שלום בניגוד למעשיהם ובניגוד לרטוריקה הפנימית שלהם הובילה אותנו שוב ושוב לטרור בלבד. כך שלא ברור למה חותר הכותב לשנות את הסטטוס קוו... הרי כולנו יודעים שהשינוי היחידי הוא מתן שטחים לפלאסטינים והחלשת ישראל גם טריטוריאלית וגם בהכנסת נשק ובסיסי טרור לשטחים שאנו מוסרים להם. במצב כזה הסטטוס קוו הוא נכס שיש לשמור עליו עד שהצד השני יסתגל אליו וישלים עם נוכחותינו במקום לפתח בו תקוות שווא שישראל תמסור להם שטחים אם רק יתאמצו עוד קצת. יכול להיות שזה ייקח עשרות רבות של שנים... אז מה? תהליכים בין עמים לא קורים בשנים ספורות. חיכינו למדינה אלפיים שנה... חבל להחליש ולסכן אותה בגלל חוסר סבלנות של "מומחים" מנותקים מהמציאות המזרח התיכונית.
כתוב תגובה ל- אבנרבח
3
מכחיש השואה עבאס בתחפושת של 'פ
  קורןנאוה טבריה   28/09/14 16:05
'פלסטיני' לעולם לא שוכח מה זה להיות ערבי-איסלאמי ושונא ישראל!! מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא אם יתעורר עם קרציות! כל הכבוד לעבאס הנאמן לעמו וחלומו ששוב הוכיח לבזויים בעם שכהנא שוב צדק! תמהני מה הקו-האדום של הסמול ההזוי מול 'הפרטנר' היחיד עבאס שבלעדיו,לדידם, אנו אבודים=רחמנא ליצלן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
מרצ'לו...
  י.ש   28/09/14 17:01
העגל "גילה את אמריקה"...לו היית טורח לבקש תרגום נאומיו של הראיס וחבורתו מערבית לעיברית,(מיום היותו ראיס) היית מגלה להפתעתך שאין כל חדש.אממה,אתה היסטוריון ומומחה לכלום ושום דבר וככזה ברור שהמאמץ האינטלקטואלי אינו מקובל עליך.המשך לעסוק בהעלאת גרה ...אולי נשתמש בך בעתיד לרביה...
כתוב תגובה ל- י.ש
בוק
  ס.ע   28/09/14 18:26
בתרגום לעברית: שור. למה דווקא שור ולא פר? כי שור הוא פר מסורס, כמוך. והאמת היא שאת/ה אפילו לתואר זה לא ראוי. סתם כלב נובח שלידו כל שיירה עוברת, אפילו של חתולי רחוב. תמשיך לנבוח כדרכך וצ'לו ימשיך לכתוב. באמת אתה חושב שצ'לו שם עליך ועל כתיבתך הבהמית?
כתוב תגובה ל- ס.ע
מי אתה ס.ע?...
  י.ש   29/09/14 19:19
האם במקרה בחרת את השם ס.ע. או שהוריך העניקו לך........ אגב מאוד מתאים ס'-סדום וע'-עמורה...אתה יכול להרגע,אין שמח ממני שמרצ'לו מפרסם הגיגיו...מאמריו הוכחה ניצחת לרמה האנושית ,האינטלקטואלית של אנשי אקדמיה מבית מדרשו של האדום המדמם... פר,שור עגל לא משנה בכל מקרה מדובר בבהמה גסה....אגב,גם אתה ניכון ביכולת לא מבוטלת בזיבולים וניבולים....
כתוב תגובה ל- י.ש
עברית
  ס.ע.   29/09/14 22:22
שפה קשה היא. אתה כותב: "אגב,גם אתה ניכון". לפני שאתה מבקר את צ'לו תלמד עברית, כי המילה הנכונה היא ניחן. תבדוק אפילו בוויקיפדיה ממנה אתה שואב את הידע שלך.
כתוב תגובה ל- ס.ע.
כתיבה תמה..
  י.ש   30/09/14 14:07
כל הכבוד,תפסת אותי בשגיאת כתיב...מה בנוגע "לאינטלקט ולקריאת מפת המזרח התיכון" ע"י מרצ'לו "ההיסטוריון והמומחה לביטחון לאומי"...וכבודו,המעודד של הכלום והשום דבר...
כתוב תגובה ל- י.ש
5
אבו מאזן...
  ירון לונדון   29/09/14 00:37

לא מעונין בשלום ולא מעונין בנסיגת ישראל, זה רק למראית עין. נוח לו להיות מסכן, ומחנות הפליטים שעם כל הכספים שקיבל לא דאג לשקם אותם. נוח לו שיש גיס חמישי בכנסת ישראל.
נוח לו שהפלשתינאים עובדים בארץ ומקבלים משכורות נאות ולא כמו שתהיה לו מדינה לאן הוא יגיע. נוח לו שישראל מממנת חשמל, ומים.כי מי יממן לו שתהיה לו מדינה משלו? ישראל שומרת עליו כדי שלא ירצחו אותו. כי מזמן חמס היו הורגים אותו.
הוא רק חיכה שישחרו האסרים והם לא היו משוחררים אם קארי ואובמה לא היו לוחצים על ביבי.
כתוב תגובה ל- ירון לונדון
6
אז תבין שמחמוד אבאס חוזר בדיוק
  צ'לו: קורא ערבית?   29/09/14 04:30
על דברי ערפת וכל שונאי ישראל לפניו זה כבר 100 שנה: אין מקום לאישות פוליטית יהודית עצמאית במזרח התיכון, ככה שכל הברבורים שלך לא יכולים לשנות דבר בעמדתם זו ובעמדת אסלם, עמהם יש לנו סכסוך דתי ולא על שטח זה או אחר, לסכסוך זה אין "פתרונות יצירתיים", עם יש לך: תגלה לנו סודך הגדול !
כתוב תגובה ל- צ'לו: קורא ערבית?
ערבית?
  פ.ג   29/09/14 08:05
אתה שואל אם צ'לו קורא עברית? שאלה טובה. לעומת זאת אתה כותב בתגובתך: "אין מקום לאישות פוליטית". אז אתה בטח יודע ערבית אבל עברית כנראה שלא כי אין אישיות פוליטית אלא ישות פוליטית. לפני שאתה שואל אחרים שאל קודם את עצמך כמה שאלות לגבי העברית.
כתוב תגובה ל- פ.ג
מחמוד אבאס בשפת אמו
  אללהו הוא אכבר   29/09/14 14:54
תודה על הערתך, זאת הייתה טעות סופר, נשמטה היוד מהמילה אישיות היתר מאה אחוז נכון, לצ'לו ולכל הסמול לא מעניין מה שהערבים באמת אומרים כי למה לקלקל "אידאולוגיה" עם עובדות והאמת ?
כתוב תגובה ל- אללהו הוא אכבר
7
צ'לו-החום בארץ משפיע על המוח
  שתה קצת מיים   29/09/14 07:25
כתוב תגובה ל- שתה קצת מיים
8
כרגיל דוקטור צלו דוחף מים
  דווקא כן מנגן   29/09/14 07:39
כתוב תגובה ל- דווקא כן מנגן
9
שם המשחק: חיה ותן לחיות
  אופיר   29/09/14 07:40
אבו מאזן וביבי צמד חמד המשחקים בנידמה לי.
אבו מאזן עשיר גדול וכן בניו. מדינת פלסטין מעניינת אותו כשלג דאשתקד. כמו כן את ביבי היא לא מעניינת.
מי כן מעוניין בה? חמאס (הפליטים בעזה). הפליטים בפזורה הלבנונית והסורית. הם אינם מוכנים לשום פשרה. פלסטין הגדולה נטו. מהנהר עד הים ואבו מאזן יודע זאת היטב. כל פשרה קטנטונת מצידו והוא מוצא עצמו עם גרון משוסף. (ברוח התקופה של דאעש). בינתים הוא חי לא רע. מטייל בעולם. נואם באו"ם ועוד. אז למה לו להכניס ראש בריא למיטה חולה. הוא משחק אותה יפה .
ביבי לעומתו משחק משחק אחר של השרדות פוליטית. את ראשו לא יערפו ממש אלא רק יאבד את כסאו. ובינתיים אנו משמשים כצופים באופרה הזאת. מאמינים לכל עיתונאי קטן שתפקידו רק לכתוב. אז הוא כותב כדי לקבל משכורת. פעם לכאן ופעם לכאן.
שלום לא יהיה מזה. כי אין סיכוי לשלום . הפערים כל כך גדולים. מול רצון הפלסטינאים למדינה עד הים ורצוננו את כל ההר. אחת למספר שנים יערך קרב או אינטפדה וחוזר חלילה.
כתוב תגובה ל- אופיר
10
נאום ראש הממשלה
  הצדקנית   29/09/14 08:15
וכרגיל הצ'לו יודע מראש מה יגיד ראש הממשלה של ישראל והוא מיד פוסל -זו דוגמא של שמאלני שלא חשוב מה יגידו הוא יודע את "האמת" ושלא יבלבלו לו את הראש עם עובדות..
כתוב תגובה ל- הצדקנית
11
שטות והבל
  גדעון תבורי   29/09/14 11:50
זמן רב לא ניתקלתי בדברי שטות והבל כמו של מחבר המאמר הזה
כתוב תגובה ל- גדעון תבורי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il