|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מעידן גרוניס לעידן נאור
מאת: איתמר לוין  |  09/01/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל זמן שראשי בנק לאומי שסרחו
  דיוגנס מהחבית   9/01/15 08:42
גליה מאור, איתן רפ, רקפת (היפיופית) רוסק-עמינח לא יועמדו לדין על שחיתותם המתמשכת, לא אוכל להאמין למערכת המשפט בישראל. לתת ליהודה ויינשטיין את רשות ההכרעה בעניין זה, כאשר האיש הוא ידידם האישי של כל המעורבים, ואף יגן עליהם בעתיד כעורך דין, כשתסתיים תקופתו כיוע"מ, המצב שהורגלנו אליו, לפיו שועי הארץ לא מואשמים במאומה, יימשך.
כתוב תגובה ל- דיוגנס מהחבית
צודק, וינשטין מושחת.
  א ל י   9/01/15 10:40
מיליוני שקלים נמצאו בחשבון הבנק של החיילת המשוחררת, מיכל ליברמן. וינשטין כנראה חושב שהכסף הוא מהסבתא ממולדובה.בכל אופן כתב אישום נגד אביגדור ליברמן לא הוגש. ובמקומו הוגש כתב אישום מגוחך( בעניין מינוי שגריר) כדי לזרות חול בעיני הציבור.עד עתה העליון לא התערב בהחלטות וינשטין המושחת.
כתוב תגובה ל- א ל י
2
מהחושך לאבדון
  סהר שוקר   9/01/15 08:48
מהפח אל הפחת שניהם עובדים באותה שיטה. שניהם מושחתים. נתקלי בניהם אישית. יש לי מכתבים מהם . להלן תמצות השחיתות : msp-intl.com מרבית השופטים "עובדים" באותה שיטה כיוון שהם ארגון פשיעה msp-intl.com מידע נוסף באתר msp-intl.com/
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
3
מעניין שלא טרח הכותב להזכיר
  בני בנקר   9/01/15 09:04
שבימים אלה,כאשר מערכת הבחירות נמצאת בעיצומה,דן בג"ץ(ועדיין לא סיים את הדיון),בהרכב של תשעה שופטים מחוסרי עבודה,בעתירה לפסילת החוק להעלאת אחוז החסימה בבחירות לכנסת ל 3.25%,כלומר 4 חברי כנסת לפחות. דיון הזוי זה בסוגיה פוליטית בעליל,כלומר ניסיון נואל של בג"ץ לשנות את כללי הבחירות תוך כדי מערכת הבחירות(או בשפת הספורט: ניסיון לשנות את חוקי המשחק כאשר המשחק בעיצומו),לא זכה לתשומת ליבו של הכותב,למרות שהוא מגלם בחובו את כל הרעות החולות בהתנהלות בג"ץ: פלישה לסמכות מובהקת של הרשות המחוקקת,חוסר יעילות בשימוש במשאבי מערכת המשפט וחטא ההיבריס,המחשבה שכל נושא שפיט. אם היה שמץ הגינות ציבורית לבג"ץ,היה מודיע שכל פסיקה תתייחס למערכת הבחירות הבאה ולא לנוכחית שנמצאת בעיצומה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מדוע אתה שולל אפשרות שכך יוחלט
  שאול א.   9/01/15 10:52
לדעתי, העתירה תידחה. אך גם אם לא, היא לא תוחל על הכנסת הבאה. קשה לי להאמין שבית המשפט העליון יפול למלכודת כזו של התערבות בוטה בהליך פוליטי מובהק. שכן אז הוא יצטרך גם להסביר מדוע 2% זה תקין אך 3.4% אינו תקין. לא תמיד ההתנהלות הראשונית של בית משפט מצביעה על התוצאה. החיפזון בהתחלה היה כורח המציאות. צריך לברר את העתירה משום שיש לה סד זמנים בשל הבחירות. זה אינו אומר מאומה על התוצאה.
כתוב תגובה ל- שאול א.
אינני חושב שההיגיון שאתה מנכס
  בני בנקר   9/01/15 12:47
לבג"ץ תקף והראיה: בדיון הראשון בבג"ץ, על הרשעת דיין בהוצאת דיבתו של קצין צה"ל,בג"ץ המציא "אמת לשעתה",המצאה שהייתה ראויה להיכנס לספר השיאים של גינס. אם נזכור שהבג"ץ העלה למעמד על קריטריונים אמורפיים לקבלת החלטות שיפוטיות כמו: "מבחני סבירות","מסה קריטית של ראיות",מבחני מידתיות" ושאר ירקות,הכל כדי שיוכל לנווט את פסקי הדין בנושאים ציבוריים בהתאם להשקפת עולמו,תבין שאינני מוצא יותר מידי שכל ישר בהתנהלותו. העתירה המדוברת הייתה נזרקת על הסף עם הוצאות עם הוצאות, בבג"ץ בשנים שקדמו לכהונתו של הפירט המשפטי אהרון ברק.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תגובה לבני
  אשר כהן   9/01/15 15:44

כל מילה שכתבת אני מסכים.ישר כוח!!!
כתוב תגובה ל- אשר כהן
מדויק ועניני.
  יוסי מ   10/01/15 14:03
בני בנקר חזק ואמץ.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
4
ומה עם עידן יוסף????
  שאלה קטנה   9/01/15 10:05
שכחת את עידן יוסף?
כתוב תגובה ל- שאלה קטנה
5
עידן ועידנים
  גולדבלט משה   9/01/15 10:27
איתמר אני מבקש למחות על שימוש לא נאות במונח עידן. כאשר מדובר בכהונה של 33-36 חדשים נכון יותר לדבר על תקופת כהונה או מונח המשמש להגדרת אורך זמן קצוב ולא ארוך במיוחד [קדנציה למשל] את המונח עידן ראוי לשמור לפרקי זמן ארוכים בהרבה
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
6
לוין יקירי,לא חבל על זמנך?
  אזרח ותיק ומנוסה   9/01/15 10:43
הנה מה שיקרה: בג"צ ימשיך למשול במדינה, הם אדוני הארץ, ואוי למי שיהין לפקפק בכך אפילו במחשבה. והמצב עם או בלי נאור (איזה שם!) רק יחמיר וילך.מה שאפילו מריח קצת מימניות, כלומר אהבת הארץ,אהבת העם,אהבת היהדות, יתקל במערכת המשפט כולה, ובבג"צ בפרט, בהתנגדות חריפה, כמו שהדבר קורה היום. לא צריך מאמר שלם בשביל זה. יותר טוב שהיית מנצל את הזמן לקרוא לפירוק בג"צ והפרקליטות במתכונתם הנוכחית והרכבתם מחדש כגוף דמוקרטי, ולא דיקטטורה המשכפלת את עצמה, גוף שאינו יכול לבטל את חוקי הריבון (לצערי, הפורמלי בלבד) שהיא הכנסת, גוף הראוי למדינה שהיא יהודית. ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- אזרח ותיק ומנוסה
7
השינוי הגדול
  אהרון שחר   9/01/15 10:46
מי שלא מכיר את חוק הטבע מספר 2 מברבר את עצמו לדעת. מי ששולט בהאג, בירושלים, בפאריז ובוושינגטון זו תרבות הנאורות (מוכרת יותר אצלנו כשמאלנות). נאור אחד הלך נאורה אחרת באה, גברת אחרת אותה אדרת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
עליונים בתחתונים
  עידןסובול   9/01/15 10:54
על "חזקת הסיניוריטי" או בעברית פשוטה: "הוותק הקדוש", ועל אותן האַדָּרוֹת בשינוי הגברים והגברות, או
”Plus ca change, plus c’est la meme chose”
Jean Baptiste Alphons Karr

news1.co.il



כתוב תגובה ל- עידןסובול
ועוד משהו "קטן" ...
  הנ"ל   9/01/15 17:04
נסו לנחש מדוע צירף "אלוף הדילים" את האיש הזה לוועדה לבחירת שופטים חדשים ולקידום שופטים ותיקים :

haaretz.co.il

אגב, האיש הזה, שבין ייתר כהונותיו שימש כממונה על מנגנון עובדי לשכת עורכי הדין, אץ לשלוח לי מכתב פיטוריו בחתימת ידו הבלבדית, לאחר שחשפתי שמדובר במטרידן מיני סידרתי, אשר הספיק להטריד מינית עובדת בלשכת עורכי הדין בירושלים, עובדת בלשכת עורכי הדין בתל-אביב, ומתמחה במשפטים שעשתה זמן-מה התמחות במשרדו.

כדי שתיווכחו איזו השפעה חלאתית הייתה לאיש הזה במערכת המשפט ואכיפת החוק, ולאיזו הגנה זכה מצד בכירי נבחרי לשכת עורכי הדין:

takdin.co.il
כתוב תגובה ל- הנ"ל
9
אשתו של החפרפרת בליכוד
  נאורות   9/01/15 11:11
מי שזוכר כיצד פעל בעלה, אריה נאור, להפלת הליכוד ב"תרגיל המסריח" - מבין הכל.
כתוב תגובה ל- נאורות
10
זמן טוב לציין שיש כתב משפטי
  בארץ. תודה!   9/01/15 11:15
כתוב תגובה ל- בארץ. תודה!
11
זה רע וזו רעה
  רע לעם ישראל   9/01/15 11:34
שניהם גרועים, וכל אחד מהם גרוע מסיבה אחרת, כמו נבלה וטרפה שכל אחד מהם גרועים מסיבות אחרות. האם הציבור יזכה באחד הימים שבראש העליון ישב שופט ישר דרך, אוהב צדק ושופט על פי הדין ולא על פי הנטיה הפוליטית?
כתוב תגובה ל- רע לעם ישראל
12
הגיע הזמן....
  אשר כהן   9/01/15 12:22
לא יתכן שבג"צ ימשיך לנהל לנו את המדינה ואנו העם לא יכולים לומר לו די נמאסתם אולי כדאי להכניס שופטים חדשים כמו שאומרים "דם חדש" שיבחרו על ידי חברי הכנסת או חברים שלא דבק בהם שחיתות ורק לא על ידי השופטים שיושבים בבג"ץ אשר אנו יודעים את מי הם מכניסים כי יד לוחצת יד.
הבחירה של נאור היא גרועה לא פחות מגרוניס. כלומר אנחנו נופלים מהפח אל הפחת.
כתוב תגובה ל- אשר כהן
13
קיימת תלונה לפתוח
  בחקירה פלילית   9/01/15 12:33
לידיעה, כנגד נשיא בית המשפט העליון קיימת תלונה לפתוח בחקירה פלילית בין היתר בחשד לכאורה שביצע פעולות שפיטה הנגועים בשיקולים זרים העולים לכדי מרמה ושיבוש הליכי משפט וחקירה בעניינה של נשיאת בית המשפט העליון בדימוס כב' השופטת דורית ביניש, בעלה יחזקאל ביניש, הבנק לפיתוח התעשייה עיריית חדרה ועוד בקשר לפרויקט בנייה שבמסגרתו בוצעו חקירות בנייה בהיקף של אלפי מ"ר, הבנק לפיתוח שליווה את הפרויקט מימן את הבנייה הבלתי חוקית וכאשר הפרויקט נכשל והבנק הסתבך בחוב של כ 30,000,000 ש"ח. מינה את בעלה של כבוד השופטת כדירקטור בעודו יודע שהנשיא יושבת כשופטת בתיק. כבודה לא פסלה עצמה ונתנה פתח לאישור הפרויקט. הדברים התגלו בשנת 2011 ודיירי הפרויקט שהעזו להעלות את השם ביניש על דל שפתם חויבו בהיקף של למעלה מ 500,000 ש"ח הוצאות. בעוד מסגרת הטיעון בקשר לביניש נתונה בפני בית המשפט המחוזי והעליון, ראתה ביניש להעביר את הטיפול בתיק לגרוניס ובמקביל השתתפה בבחירתו לנשיא גרוניס מצידו לא פסל עצמו, הציג את בקשת רשות הערעור כהזויה ודחה אותה (הכל ממוסמך).
כתוב תגובה ל- בחקירה פלילית
מידע על שחיתות
  סהר שוקר   5/03/15 22:46
msp-intl.com
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
14
2015 שנת ההכרע של האילומינטי ?
  מסעודה משדרות   9/01/15 12:58
המערכת המשפטית בארה"ב וגם בישראל שפוטה/קנויה בכסף של הגלובליסטים.

מרים נאור היא בסך הכול, אבל באמת בסך הכול עוד חוליה בשרשרת ארוכה של אנשים שמכרו את נשמתם, מצפונם וגם את צאצאיהם למולך הגדול - הסדר העולמי החדש (ברק, בייניש....).

כול המשתתפים בהצגה הגדולה של האירועים עולמיים והארציים כאן במדינת השלולית ישראל לא מבינים שהם בסך הכול האידיוטים השימושיים של רוקפרל, רוטשילד, מורגן, שיף, והליגה שמתחת בילי גייטס ג'ורג' סורוס ודומיהם (אגב גם ביבי ואובמה כך).

הגיע הזמן שגם בישראל אנשים יתחילו להבין שעידן התמימות נגמר, זהו, הגלובליסטים שלפו את הציפורניים ובגדול.

ולכן, זה ממש לא משנה כבר אם זה 9/11, או התקפת הטרור בפריז, או ISIS או סתם "פסיכופט בכאילו" שיורה מנשק בבית ספר בארה"ב.
הכול, אבל הכול FALSE-FLAG !

תקשיבו לערוצי תקשורת אלטרנטיביים ותבינו על מה מדובר כאן:

davidicke.com/


infowars.com/


RADIO MYSRERIUM
radiomysterium.com/
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
15
בן שרמוטה יוצא ובן שרמוטה נכנס
  פרעאנקי   9/01/15 15:19
ככה אומרים בתחרות כדורגל שהיריב מחליף שחקן ,מרגיש אותו דבר עם הצואה האנושית הבוגדנית מבג'ץ. האשכנזים, הנאורים מהתנורים מאכילים אחד את השני ואת המחבלים בבתי הסוהר (הפרטנר)סטקים ואותנו הם מאכילים מאחורה בלי ווזלין. לחסל בכל דרך את ההגמוניה האשכנזית הניאונאצית לפני שהם יחסלו אותנו.
כתוב תגובה ל- פרעאנקי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il