s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו מנהיג שקול
מאת: ד"ר חיים משגב  |  05/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה אכן חסיד שוטה
  משגב האומלל   6/07/19 00:18
וביבי הצליח לשרוד הרבה זמן בזכות שוטים כמוך. למזלנו רוב האנשים במדינה הזאת לא שוטים כמוך ומבינים שביבי מנסה לעבוד על כולם כל הזמן. ומכיוון שאתה חי בסרט מצוייר אני חייב לעשות לך ספויילר קטן: ביבי הולך לכלא! וזה כי הוא מושחת עד הצוואר ושקרן פולוגי ולא בגלל שהוא לא שקול.
כתוב תגובה ל- משגב האומלל
}}}נתניהו מנותק וזחוח לא מתאים
  בכיה לדורות   6/07/19 06:57
{{{ ראו התנהלות יאיר ותבינו מי זה בנימין ניתאי נתניהו.רק מי שספג ערכים כאלה נותן מוצרים נוסח יאיר. {{{ ראו עניין האתיופים הטיפוס הזה נתניהו כל כך רחוק מהציבור הנהדר הזה שזקוק לראש ממשלה מסוגל אחר לגמרי. {{{ ליברמן צודק נתניהו מאפשר לדתיים וחרדים לשלוט כאן.פוטר אותם מצהל נותן להם יותר תקציבים טיפשים הצעירים עם יכולות שנשארים כאן!!! בהנהגת נתניהו ישראל מקום של עדות כתות !!! מקום בלי תקוה ועתיד!!!
כתוב תגובה ל- בכיה לדורות
{{{13שנים ראש ממשלה57עמודים
  של כתב אישום   6/07/19 07:30
{{{ נתניהו יגמור עם הסדר טיעון או בכלא בינתיים גורר את כל המדינה להתנהלות המסכנת עתידה הכלכלי חברתי ערכי ובטחוני!!!
כתוב תגובה ל- של כתב אישום
תגובות תת רמה
  מגיב ותיק   6/07/19 09:58
המעידות על רמת השונאים ושטיפת המוח שעברו.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
}}} כל המנהיגים שקדמו לנתניהו
  היו אוהבי ישראל..   6/07/19 11:45
{{{ לדעתי, הבחנתי והבנתי כל המנהיגים של המדינה והעם שקדמו לנתניהו מבן גוריון דרך אשכול גולדה שרת בגין רבין שמיר שרון ואולמרט היו אוהבי מדינת ישראל, אוהבי העם והציבור שחי כאן. }}} נתניהו אוהב רק את עצמו מפלג ומשסע העם והציבור שחי כאן {{{ === לאחר שנתניהו יפסיק להיות ראש ממשלה הוא יחיה רוב === הזמן במקום שהוא כנראה מעדיף ארה"ב תרשמו!!!
כתוב תגובה ל- היו אוהבי ישראל..
צריך לשמוח על המגיבים
  באום   6/07/19 15:13
האלה.אלה המגיבים מ"הארץ",בול אותו הסגנון,ואם הם עברו לקרוא את news1,אולי קצת הגיון ושכל ישר יכנסו לקודקודם במשך הזמן.זה שלקוראי "הארץ" העיתון לאנשים חושבים יש סגנון כל כך "משובח",זה כבר נושא שצריך לדון עליו בקתדרה לאנטרופולוגיה כי קיים פה סוג של רגרסיה באבולוציה וצריך לתת על זה את הדעת.יתכן שדארווין לא שם לב שבעצם שקיימת אבולוציה דו כיוונית ותמיד יש כאלה שמתפתחים לאחור ונעלמים.קוראי "הארץ" למשל.
כתוב תגובה ל- באום
הנה, גם אני הולך לאמלל אותך
  אתה הוא האומלל   6/07/19 23:47
כן, אנחנו יודעים: מי שמעיז להיות מרוצה מההישגים המדהימים של ביבי בחיזוק מדינת ישראל ובשגשוגה חייב להיות אחד מאלה: בבון, סוגד לביבי, מושחת, מחפש תירוצים, גזען, מנשק מזוזות, אוסף קמעות ומשתטח על קברות צדיקים. כה אמרו האליל שלכם המגרבז והמכשפה המזלברת מלשכת היועץ המשפטי.
כתוב תגובה ל- אתה הוא האומלל
2
אידיוט שימושי במלוא מובן המילה
  עודד הנודד   6/07/19 02:12
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
3
סטנדרט יותר מדי גבוה
  באום   6/07/19 04:31
נתניהו קבע סטנדרט יותר מדי גבוה לגבי ראשות ממשלה.כאשר אנו חיים בתוך המציאות שנתניהו הוא ראש הממשלה,הדברים נראים מובנים מאליהם.אין אינפלציה זה ברור,שיגשוג כלכלי זה ברור,אין טרור מלבד בלונים והתלקחות קצרה מדי פעם בעוטף זה ברור,צה"ל מנהל בהצלחה את המלחמה בין המלחמות זה ברור,הקשרים עם העולם מתפתחים זה ברור,עסקים חובקי עולם זה ברור אבל לא תמיד כל זה היה ברור.כולם יודעים כולל אלה שמתים כבר להיות ראשי ממשלה שאף אחד לא יגיע לביצועים של נתניהו ומדינת ישראל תשקע אל תוך בוצה שהוותיקים זוכרים אחת כזאת אבל הצעירים יהיו מופתעים אם מישהו מבין השואפים לכתר יזכה לחבוש אותו.לכן,תקופת נתניהו כראש ממשלה אמורה להימשך עוד עשור או קרוב לעשור,אז המדינה תעבור שלב בכל ההיבטים וראש הממשלה שיבוא אחרי נתניהו יקבל מוצר מוגמר שממנו יהיה אפשר להמשיך הלאה.מי שרוצה שנתניהו יפסיק את כהונתו כראש ממשלה עכשיו,חייב להבין שראשי הממשלה שיבואו אחרי זה יהיו כמו היו"רים של "מפלגת העבודה",ראשם "יערף" בזה אחר זה כי הם יכנסו לנעלים כל כך גדולות שהם אפילו לא יוכלו ללכת והעם שהתרגל לסטנדרט של נתניהו עשוי להגיב באגרסיביות יתר אל מול כשלונותיהם של אלה שנדמה להם שבלפור זה בית הבראה.זה לא. עברה התקופה שהיה בארץ ערוץ אחד ועיתון אחד שיכלו לספר לנו שהבוצה היא בעצם גן של ורדים מלבלב,היום הרשתות יקרעו לגזרים כל ראש ממשלה שיביא אינפלציה של אחוז בחודש ועל פי השקפת העולם של השמאל,על אחוז בחודש עוד נגיד תודה. לכן, עצתי למתיימרים להכנס לבלפור היא שלא לשאוף לזה כי זה יגמר בבכי מבחינתם ועל הדרך גם מבחינתנו.הם לא יגיעו לעולם לסטנדרט של נתניהו כמו שאף אחד לא הגיע לסטנדרט של בן גוריון בזמנו.תפקידו של בן גוריון היה להעמיד את המדינה על הרגלים ורק אז הוא פרש.תפקידו של נתניהו הוא לקבע את נוכחותנו באזור כמעצמה צבאית וכלכלית הנמצאת ביחסים עם חלק משכנותיה ולהעביר רפורמות בהתנהלות החברה והמשק וזה יקח עוד כעשור.רק אחרי נתניהו אמור להגיע ראש ממשלה שיארגן את נושא יו"ש והגבולות או בכח או בדרכי שלום אבל על זה נאמר עוד חזון למועד.
כתוב תגובה ל- באום
באום: ואיך נוצר גירעון של 54
  נתי הלר   6/07/19 09:59
מיליארד שח'? איך זה מתיישב עם הגאונות של ביבי שמינה את הפאנצ'ר מעכער מגבעת אולגה, והבור בעייני כלכלה כחלון, כשר אוצר?
כתוב תגובה ל- נתי הלר
איפה הייתה ....
  א.ל. רמת-גן   6/07/19 13:06
בשנה הקודמת כשהיה עודף של 40 מיליארד ש"ח, אז לא מצאתה לנכון לנגח את הפאנצ'ר מעכר ואת הבוס שלו. עם טיפת הבנה בכלכלה הייתה צריך לתפוס שתהליכים בסדר גודל כזה הם טבעיים במשק משגשג כפי שמתרחש בשנים האחרונות בישראל.זה לא מפריע למגדפי נתניהו לקשקש את המנטרה "קטסטרופה ומשק במצב חמור..."
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
גרעון תמיד מגיע
  באום   6/07/19 14:57
מתישהו ואז מטפלים בו.מישהו מטפטף לך גרעון גרעון ואתה אוכל את זה.בכלכלה הגרפים אף פעם לא בקו ישר,תמיד זה עולה או יורד,אז כאשר זה עלה אמרתם שנתניהו הורס את המדינה,כאשר זה יורד אתם שוב אומרים שנתניהו הורס את המדינה,עכשיו השאלה היא מה אתם בעצם רוצים להגיד כי אני לא מצליח להבין.
כתוב תגובה ל- באום
באום: 54 מיליארד לא הולכים
  כלכלן   7/07/19 19:39
ברגל. פוזרו כספים על החרדים, ועל תשתיות ביו"ש. בשנה הקרובה יועלו המסים, ויקצצו בונוסים לאוכלוסייה. איך ביבי שרואה עצמו כמבין בכלכלה נתן אור ירוק לכחלון, הפנצ'ר מעכער מגבעת אולגה לפזר כספים בנוסח יורם ארידור.
כתוב תגובה ל- כלכלן
אל תיכנס לפניקה,
  באום   7/07/19 20:22
תעשה לי טובה.אפרופו התנחלויות,אני הייתי מוציא עוד הרבה יותר כסף להתנחלויות על חשבון דברים אחרים כי זו חגורת הבטחון שלנו ומי שלא מבין את זה,צר לי עליו.בנוגע לחרדים כבר הוברר שאם השמאל לא היה לוקה בחזיונות שווא והיה נשאר לאומי כמו מפא"י בשעתו,היה אפשר לעשות קואליציה בלי החרדים מה שהיה מנטרל את הסחטנות שלהם.אבל מאז שרבין הומרץ הפכתם לחלבות מהלכות וחזיונות השווא עדיין בוערים במחנה שלכם. אז אם אתה רוצה להאשים את מישהו בהזרמת כספים לחרדים,תאשים את השמאל. וזה נכון שנתניהו הזרים אבל צריך להחזיק קואליציה באיזשהי צורה,אתה לא חושב? אולי אתה רוצה שנתניהו יתן לגנץ את השרביט כדי שהוא יזרים לחרדים? הרי גנץ אמר בפרוש שהוא יזרים להם אז מה בדיוק הטענות עכשיו? אגב,גם מפא"י והעבודה הזרימו בענק כך שחליק קיטורים.אי אפשר שכל פעם תקריצו סיבות חדשות לתקוף את נתניהו,מה עם בתי החולים,לפני חודשיים פימפמתם את זה יום ולילה וכאשר הסתבר לכם שאתם מדברים שטויות,מצאתם את הגרעון.למזלכם היתה מחאה של האתיופים והנה יש לך עוד משהו בארסנל המתדלדל שלכם.
כתוב תגובה ל- באום
כלכלןשקר》גרעון חורג=14.2מליארד
  ע_הראל   22/07/19 00:18
הגירעון המתוכנן והמותר מראש, לפי נתוני האוצר לגבי תקציב 2019 נקבע ל 41.2 מיליארד ש"ח שהם 2.9% מהתל"ג- וזה מקביל למעשה לגידול באוכלוסיה והצריכה השוטפת. ●☆● אממה התברר כי הגירעון לשנה מיום 1.7.2018 עד 30.6.2019 עלה ל 3.9% מהתל"ג, כלומר גירעון של כ 14.2 מיליארד בלבד - שחסרים בקופת האוצר כדי לחזור אל הגירעון המותר של 2.9% מהתל"ג. ●☆● לכן הממשלה שוקדת על תוכניות לספיגת 14.2 מיליארד ש"ח מהציבור, חלק ע"י קיצוץ רוחבי בתקציבי המשרדים השונים, חלק ע"י הנפקת אגרות חוב גם בבורסות בחו"ל (או ע"י מיחזור הלוואות בריבית יותר נמוכה), וחלק (יתכן) ע"י הטלת מיסוי נוסף. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
אף אחד לא טען
  משה דב   6/07/19 07:27
שכהן קנה את תפקידו בסיגרים. כל מה שנטען שנתניהו ביקש שייקנה לו סיגרים ועד היום לא החזיר לו את הכסף ומאז וסי כהן יודע לא לקנות. זה פשוט אותו נתניהו שקול שלעולם לא משלם ואפילו חרב חדה מונחת על צווארו. זה מה שקורה כשאמא שלך לא מניקה אותך בילדות ושמה אותך מוקדם מדי על הסיר
כתוב תגובה ל- משה דב
5
משגב אכן "חסיד שוטה"ומניפולטור
  שלמה המגיב   6/07/19 07:49
1)מדוע " קשה לקבל את גירסתה" של העדה הדס קליין , ומדוע " מותר לפקפק באמינותה" ? , איזה אינטרס יש לה להעיד עדות שקר במשטרה ? , האם משגב מכיר אותה אישית ? , האם כל מי שמעיד עדות במשטרה , או יעיד בבית משפט כנגד נתניהו , אזי "מותר לפקפק באמינותו" ולא הגיוני בסיטואציה כזו , שיהיה הגיוני "לפקפק " בגירסתו של הנאשם ?. מדוע לא ייתכן שיוסי כהן ( שהיה אז ראש המל"ל ובכלל לא מועמד לתפקיד ראש המוסד באותה תקופה ) ,קנה עבור נתניהו "משהו" ואחר כך "שכח" להחזיר לו את הכסף ?, הרי ההרגל המגונה הזה של נתניהו ובני משפחתו כבר מוכר מעשרות סיטואציות דומות עם אחרים , הלא כן ? . 2) אף אחד לא טען ( גיא פלג , פרשנים ?) שיוסי כהן " קנה את תפקידו ( ראש המוסד) תמורת חופן סיגרים.." , ומשגב , כהרגלו , עושה מניפולציה על הקוראים ומטעה אותם , כדי לנסות ליצור נופך של חוסר הגיון וחוסר אמינות בגירסתה של הדס קליין על המקרה. 3) איזה הגיון לגירסתו , רואה משגב , שהדס קליין שיקרה בעדותה בעניין מה שסיפר לה יוסי כהן , כאשר מן הסתם , היא יודעת שאין בסיפור היבט פלילי , וכל אחד יכול "לבדוק" אם היה לה קשר כולשהו ( שיחה , הכרות ? ) עם יוסי כהן ובאיזה סיטואציה ? , מדוע בכלל נוצר מצב , שנציגתו של מילצ'ן יהיה לה אינטרס כולשהו , "להמציא" סיפור כזה ?. 3) "דוח המעונות הפתטי" של מבקר המדינה ( בעניין החמגשיות של שרה נתניהו ) , לא "הסתיים בבית משפט בקול נפיחה דקה" , אלא בהרשעה בעבירה פלילית שדינה שנתיים מאסר , וגם כאן ממשיך משגב ( שאינו "חסיד שוטה" לדבריו !) , לטמטם את הקוראים ולעשות עליהם מניפולציות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקוש
  מגיב ותיק   6/07/19 09:56
ענין ה"חמגשיות" ומסע הצייד והרדיפה שנמשך מספר שנים, פתח כל מהדורת חדשות ועליו הוציאו אלפי שקלים, הסתיים ביום כיפור משפטי לפרקליטות ולתקשורת המעודדות...

משתאות של אדון פרס מעולם לא נדונו בטריבונלים האלה.

שאלות מתמיהות על התנהלות כלכלית של גנץ, אשכנזי וברק - היו כלא היו בפני טריבונלים אלה.

פרשה שמעידה כי שרה נרדפה והסיפור נופח מעל ומעבר.

כך גם שאר הקביעות בתגובתך.


שלוימלה תתעורר...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כמה הערות נוספות לשלוימל'ה :
  מגיב ותיק   6/07/19 10:13
1. לידיעתך, מבחינה פורמלית, גם עבירות בנייה, עבירות רשלנות וגם עבירות תנועה מוגדרות כעבירות פליליות, אבל במקרה של נתניהו והסדר הטיעון מדובר בעבירה שאחד מהיסודות שלה היא העדר מרמה. כלומר, מדובר במשהו במתחם הרשלנות, משהו ממש קטנטן בהשוואה לעבירות החמורות ביותר שהפרקליטות העלתה על הכתב בכתב האישום: מרמה בנסיבות מחמירות, הפרת אמונים ומרמה חמורות, כתב אישום בן עשרות עמודים שהציג את נתניהו כמי שעומדת בראש משפחת פשע, כמי שעמדה בראש ארגון אימתני שפעל כדי לרמות את המדינה. מה שנשאר זה הזמנת אוכל לאורחים (לא בשבילה!) לאורחים תוך ניצול טעות של החשבות ששילמה, משהו שהיה צריך להישאר בדוחות מבקר המדינה– כדי לחדד נהלים וכד' להבא. הרי מדובר בסכומים חסרי ערך בהשוואה לסכומים שהוציאה הפרקליטות על התיק הזה. היא אספה 100 עדים, הכינה דוח על כ-100 עמודים, היו שם 20 אלף עמודי ראיות, חלקן מגמתי תוך זיהום החקירה.

2. ועוד לידיעתך, לשרה נתניהו יש את האופציה (בדומה למדינה) לתבוע את המדינה אזרחית על 10 מיליון שקל, על החקירות המזוהמות, על שיבוש הליכים, על אין ספור הדלפות, על רשלנות, אל אי-החקירה של מני נפתלי, למרות שהודה שהזמין את הארוחות ואף אכל מהן.

3. תזכורת להתלהמות נגד שרה : "דני ויטמן פרקליט מחוז ירושלים: אני שבע-רצון מההחלטה להגיש כתב אישום. מדובר בתיק חמור. אשת ראש הממשלה ניצלה את מעמדה בתוך מעון ראש הממשלה כדי לבצע עבירות. בנוסף, היא השחיתה עובד ציבור בכיר (עזרא סיידוף) לצורך ביצוע העבירות. היקף המרמה כאן הוא משמעותי. אני משוכנע שהיא הייתה מודעת לדברים ושהיסוד הנפשי בביצוע העבירה קיים...

4. לבסוף שרה נתניהו חתמה על הסדר טיעון: תשלום של 55 אלף שקלים, כ-15% בלבד מסכום התביעה המקורית, הודאה בסעיף שולי, לא פלילי, הרבה פחות ממה שרצתה הפרקליטות. הסדר הטיעון הוא תבוסה לעו"ד ויטמן ולפרקליטות וניצחון גדול לשרה נתניהו ועורך דינה יוסי כהן. "להתנהלות של התיק ולתוצאות שלו תהיה השפעה מכרעת על גוף הפרקליטות בפרט ועל רשויות החוק בכלל", אמר ויטמן. אם זו התוצאה העגומה של התיק, מעניין מה יאמר ויטמן עכשיו על התוצאות שלו, מה יאמר פרקליט המדינה שי ניצן. הם לא יגידו את האמת הכואבת: התיק חשף את ערוותה של הפרקליטות וחשף כמה מן הגורמים שהובילו לאובדן האמון הציבורי בפרקליטות ובמערכות אכיפת החוק.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   6/07/19 11:54
1)מה הקשר בין "הסכומים שהוציאה הפרקליטות על התיק הזה " , ובין חומרת העבירה ונסיבותיה ? , ממתי מערכות האכיפה צריכות לעשות " חשבון" כזה , כפרמטר להחלטותיהן באם לפתוח בחקירה פלילית כנגד אזרח שנחשד בפלילים ? , איזה טיעון מטופש זה , כדי לנמק באם היה מקום לפתוח בחקירה כנגד שרה נתניהו , כן או לא !! 2) זה לא "משהו מתחום הרשלנות" , אדוני המגיב הותיק , ואל תתפלפל בנושא שאין לך בו מושג , ואל תטמטם את הקוראים , באשר מדובר בעבירה של קבלת דבר בתחבולה , שדינה שנתיים מאסר (!) , סעיף 416 לחוק העונשין שרשום בחוק בפרק י"א , סימן ו' , שכותרתו הינה - " עבירות מרמה , סחיטה ועושק" , ושרה הודתה בעבירה פלילית ברורה , ואין ספק שלא היתה עושה כך , והייתה "הולכת עד הסוף" , אם עורכי דינה המנוסים , היו סבורים "שזה משהו שצריך להישאר בדוחות מבקר המדינה " ואינו פלילי מובהק !. 3) לשרה נתניהו אין שום "אופציה לתבוע את המדינה אזרחית על חקירות מזוהמות ושיבוש הליכים.." , בנסיבות שבהן הודתה (!) בעבירה שיוחסה לה בגין אותן "חקירות מזוהמות ושיבוש הליכים" ( עאלאק ) , ובית המשפט הרשיעה אותה בעבירה פלילית ברורה , בגין אותן "חקירות מזוהמות" !!. ואם אין לך מושג במאטרייה הזו , אדוני המגיב הותיק , אז תשתוק ואל תעשה צחוק מעצמך , וזה חבל מאד. 4) שרה הודתה בעבירה שרשומה כאמור בפרק י"א בחוק העונשין שזה עבירות רכוש , והעבירה שיוחסה לה , הינה בהחלט סוג של גניבת 55000 שקל מקופת המדינה (!) , וזה סכום גדול מאד ולא "גרושים" , וכל אזרח אחר היה מוגש נגדו כתב אישום פלילי בגין עבירת רכוש בהיקף כזה וזה "פלילי" וזה לא "סעיף שולי" ואל תטמטם כאן את הקוראים בנושא שאין לך בו מושג. 5) מה זה משנה "סכום התביעה המקורי" ומה "רצתה הפרקליטות" , או לא רצתה , אלא במה הודתה שרה נתניהו ובמה הרשיע אותה בית המשפט !!!. 6) מדוע "הפעלת לחץ" על שותף לעבירה , כדי שיהיה עד מדינה , זה "חקירה מזוהמת" ? , הרי זה כלי חוקי שהחוק מתיר למערכות התביעה , ומעניין שהמגיב הותיק לא חשב כך ( "חקירה מזוהמת" ) , כאשר אולמרט , הירשזון , בניזרי , דרעי ועוד רבים הורשעו , תוך שימוש בכלי חוקי זה !!. לסיכום , מגיב ותיק , מוטב שתתייחס לנושאים שאתה מבין בהם , ואם אין לך מושג בתחום מסויים , מוטב שתשתוק ולא תעשה מעצמך צחוק , כי זה ממש מביך ולא רציני.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הערות למשפטן ה"דגול"...
  מגיב ותיק   6/07/19 12:28
1. הקשר הוא - רדיפה פוליטית, (ע"ע גנץ, אשכנזי, אהוד, מני נפתלי המטריד והגנב ושות')אם אינך מזהה את זה , גש לאופטומטריסט...

2. שלוימל'ה, מצטער, לך אין מושג, ישנו ענין של עבירה שנובעת מתחום ההתרשלות ללא כוונה ובזה הואשמה שרה (עובדה זו גם מתוארת כך בכתב האשמה והפסק).

3. ע"ע סעיף 2, לך אין מושג (למרות שהתהדרת פעם בתחום עריכת דין....)

4. שרה לא גנבה דבר מקופת המדינה, אתה משקר ומסלף, היה כאן ענין של החלפת נהלים ממש לפני כניסתה של שרה לבית ראש הממשלה.

5. הפרקליטות רדפה את שרה כשראתה לנגד עיניה את ביבי, אל תיתמם.

6. חקירה מזוהמת הנה חקירה בה לוחצים על עד להיות עד מדינה ומנסים לדובב אותו - לא אותך אנחנו מחפשים, אם אתה לא מבין את זה, איני מבין מה עשית בתחום עריכת הדין...

7. אל תשווה את אולמרט חביבך שהיה מושחת עד לשד תחתוניו במעטפות כסף - אל תשווה אותו לביבי.

8. את "רצינותך" חזינו כאשר עברת כאן בתגובות למשגב, מתחום עריכת הדין לתחום דיאגנוזות נפשיות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הסבר נוסף ממי "שאין לו מושג"
  שלמה המגיב   6/07/19 19:58
1)אי חקירת חשד פלילי לפוליטיקאים אחרים , אינה ראיה ששרה נתניהו חפה מפשע ואינו מצביע על "רדיפה פוליטית" , כאשר השאלה כאן באם שרה עשתה , או לא עשתה את העבירה הפלילית שמייחסים לה , והיא הודתה בכך ובית המשפט הרשיע אותה בכך , וזה מה שקובע , ולא עלות החקירה למערכות האכיפה , שזה פרמטר מטופש להחלטה באם לחקור או לו , חשד לעבירה , נו ואני כאן מי "שאין לו מושג" ? 2) העבירה ששרה עברה והורשעה בה , אינה "נובעת מתחום ההתרשלות" , באשר המושג "התרשלות" קיים בחוק הפלילי רק בעבירות על פרק י' בחוק העונשין שכותרתו הינה - פגיעה בגוף- ( ולא בעבירות רכוש שהוא הפרק שרשומה בו העבירה שבה הואשמה שרה ) שכוללת עבירות של גרימת מוות ( סימן א' ) , הפסקת הריון ( סימן ב'), אחריות לשלום אדם (סימן ג') ,סיכון החיים והבריאות ( סימן ד' ), ועוד כיוצ"ב . בעבירות על פרק י"א פגיעות ברכוש , שהעבירה שהורשעה בה שרה , כלולה בו , יש צורך להוכיח כוונה פלילית כדי להרשיע , כי "התרשלות " בעבירות אילו , אינן פליליות בכלל , והן בסיס לתביעה אזרחית בגין פיצוי , שאינו בכלל בתחום הפלילי. אז להגדיר עבירת רכוש פלילית "כעבירת התרשלות" , זו בורות מוחלטת , ואת זה מסביר לך אדם "שאין לו מושג" אדון המגיב הותיק. המושג "ניצול טעות הבעלים" , בעבירה שיוחסה לשרה , הינה חלק מהגדרת סוג של נטילה בלתי חוקית לשם גניבה (!) , כפי שמוגדרת בסעיף 383 לחוק העונשין ואין בה בכלל אלמנט של "התרשלות" , אלא של כוונה מובהקת לרצון לבצע את המעשה האסור. 3) קופת המדינה חוייבה בהוצאות שלא אמורה היתה להיות מחוייבת בו , בסך 55000 שקל , עפ"י הכרעת הדין והודאתה של שרה , אז במה אני "משקר ומסלף" מגיבי ? , מדוע חוייבה שרה להחזיר את הכסף לקופת המדינה , אם לא "גנבה" אותו , במובן המשפטי ? , הרי זה לא תביעה אזרחית כאן של פיצוי , אלא עבירה פלילית שהעונש בגינה הינו פלילי ולא פיצוי , הלא כן ? . 4) למה לא "להשוות לאולמרט" מגיב ותיק ? , הרי אולמרט הואשם בעבירת שוחד ( מעטפות טלנסקי) בהיקף של עשרות אלפי דולרים ואילו נתניהו מואשם בשוחד בפרשת בזק , ע"י מתת שוחדי לאלוביץ' , בשווי מאות מיליוני שקלים (!) בהטבה הרגולטורית שהיטיב עימו , הלא כן ? , נו, אז כנגד אולמרט ראוי להשיג עד מדינה לצורך הרשעתו ונגד נתניהו זה לא ראוי ? . וואלה , תובנה מעניינת של המגיב הותיק שחושב שלו "יש מושג" בנושא אכיפת החוק !!. נב. מעולם לא "התהדרתי" בתחום עריכת הדין , אבל להגדיר אותי "כחסר מושג" , לעומת התובנות "המשפטיות" המבריקות שלך כאן באתר , זה קצת עזות מצח , אדוני המגיב הותיק וחבל מאד שאתה ממשיך "לעסוק" בנושא שאין לך בו באמת מושג ועושה צחוק מעצמך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא שווה התיחסות ל"מגיב ותיק"
  ארי כספי   6/07/19 21:11
עוד לא הבנת ש"המגיב הותיק" הוא תלמיד של משגב. בשבילו הקיסר מרחוב בלפור הוא נציג אלוהים עלי אדמות, ובהתאם לכך גם ה"תגובות" שלו.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
ארי, מהת'ה יודע...
  מגיב ותיק   6/07/19 22:30
לא, לא תלמיד של משגב, אלא כותב תגובות בתשלום...הרי התעניינת לשמי, ולא אמרתי את שמי אחרת מס הכנסה היו פושטים על תעשיית התגובות שלי בתשלום...

מה איכפת לי לקבל תשלום מהקיסר ?

חבורת מוכי טירוף שנאה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קשקוש ארוך ולא רלבנטי
  מגיב ותיק   6/07/19 22:25
שלוימל'ה, גם סימן א וגם סימן ג לא עושים רושם.

תתייחס לאשמה בה הואשמה שרה ולעונש ביחס לכל ההמולה וההצהרות של הפרקליטות קודם לכן.

אתה גם שקרן לא קטן, עם קצת זמן אוכל להראות את המקום בו התהדרת כעורך דין.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה מתחיל לעצבן אותי , מגיבי
  שלמה המגיב   6/07/19 23:16
1) אני מבין שעובדות והפנייה לחוק ,"לא עושה עליך רושם" , מגיב ותיק ? , אז מה שיעשה עליך "רושם" , זה השטויות שאתה מטמטם בהן כאן את הקוראים ? . אני " התייחסתי לאשמה" כנגד שרה נתניהו עפ"י הכתוב בחוק ולא על פי מה שאתה "מקשקש" כאן בבורות בהגיגים מטופשים ולא מעניין אותי "היחס" שאתה רואה בין מה שאמרו על שרה בראשית החקירה והתביעה ובין התוצאה , כי זה לא פרמטר לכלום ומה שקובע זה במה שהורשעה בפועל על פי הודעתה ולא עפ"י מה שאתה "חושב" שהיא הורשעה. 2) אני ממתין להתנצלותך על כך שהגדרת אותי "שקרן" , ואתה לא תמצא בחיים שום "התהדרות" שלי , אם אני עורך דין , כן או לא , ואם לא תתנצל , אז אני לא אעזוב אותך באתר כאן ואפסיק להיות עדין איתך ואציג אותך במלוא מערומיך ואפסיק להשתדל שלא להלבין את פניך , לנוכח הגיגיך האידיוטים כאן באתר בנושא חוק ומשפט והתגובות הפאבלוביות שלך להגנת נתניהו , כאילו אתה איזה "דפוק" באיזה אסיפת בחירות של נתניהו ושרה , לפני בחירות והמבין יבין. נו , " התהדרות" עאלאק , מצא המגיב הותיק עוד קישקוש , כדי להסית את הנושא מטימטום השכל שהוא "מאכיל" כאן את הקוראים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, איומים לא עושים עלי
  מגיב ותיק   7/07/19 16:30

רושם...

לכן קח משהו כזה : google.co.il

ואם לא יעזור, גש לטיפול בעצביך.

אגב, תגובתי הסתמכה על מבין במשפט פלילי גדול ממך, אז תרגע.

לכן אם "הגיגי הם אידיוטיים" אזי אתה שקרן בזוי ! ומשמיץ גס.

אני חוזר על דברי, בעבר אתה טענת כי אתה בא מתחום עריכת הדין (או משהו כזה)

מספיק עם השקרים והאיומים וזכור כי הכתיבה (וחוסר העדינות) היא דו סטרית

תתבייש, מאיים עלוב !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עוד "משו" המעיד על מגמתיות
  מגיב ותיק   6/07/19 10:20
החקירה (לטעמי לא את שרה חפשו רלא את ראש הממשלה)

עזרא סיידוף: "הופעל עליי לחץ להיות עד מדינה לחצו באופן פראי שאהיה עד מדינה, אמרו לי שלא אותי מחפשים"

חקירה מזוהמת, מגמתית ובולשביקית.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
בוקר טוב אליהו
  ארי כספי   6/07/19 08:52
מזמן לא קראנו את השטויות שאתה מפיק. מה זה מנהיג שקול זו לא מילה. אז נשרפים עוד כמה אלפי דונמים - התבלבלו עם ל"ג בעומר. נהגים ונוסעים עומדים שעות בגלל "מחאה" של חוליגאנים ואימפוטנציה של המשטרה (?) - צריך לתת למנוע להתקרר. הגרעון הלאומי עולה בצורה מפחידה - בטח טעות בחשבון. הקיסרית הורשעה בבית משפט - זה לא נחשב פשע. מעניין אם משגב החל להשתמש במשקפיים של מציאות מדומה, או שמדובר רק בדמנציה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
כספיתון בוקר טוב...
  מגיב ותיק   6/07/19 11:24
נתניהו מנהל מזה כשנתיים מ-ל-ח-מ-ה בזירה הסורית , שם העניינים הבטחוניים שמאיימים על מדינת ישראל מסוכנים יותר וניהול המלחמה עד כה הוא מוצלח.

הטרגדיה של נתניהו היא שהציבור לא יודע זאת ומתרשם מבלונים.ועשן שריפות (לא שאני מזלזל במצוקה זו)

נכון, השריפות משפילות אבל לאור פעילותו של נתניהו בזירות הצפוניות, אני מעריך שיש סיבה לאיפוק (אני הייתי מעדיף לדוגמה לפצוח בחיסולים ממוקדים) אבל בסך הכולל, אני מעריך את נתניהו כמנהיג שקול ואחראי שפועל לפי האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל.

בענין המחאה של החוליגנים, אני מסכים אתך שהייתה כאן אנרכיה, אך אין להאשים את נתניהו, כי כל התשקורת, צמרת המשטרה והפוליטיקאים התיישרו לפי הפוליטיקל קורקט שמובילים מתנגדי נתניהו.(ועשו זאת גם במחאת הנכים ובמקרים נוספים בהם אי אפשר היה לפעול בניגוד לדעת הפוליטיקל קורקט)

הגירעון הלאומי עולה, אך לא "בצורה מפחידה", גם בענין זה אני סומך על נתניהו שהוציא את המדינה מגרעון גדול יותר לפני כעשור וחצי.

בענין שרה, קרא את תגובתי לשלמה.

לך לשלוימל'ה ולמתנגדי משגב, בכלל, המלצתי להמנע מדיאגנוזות רפואיות בתגובות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב לא רוצה "להאשים את ביבי"
  שלמה המגיב   6/07/19 13:46
המגיב הותיק מונה לזכותו של נתניהו , מספר היבטים בניהול המדינה , שהוא רואה בכך התנהלות נכונה , וכאשר מגיע להתייחסות להיבטים "הבעייתיים" , אז הוא "לא מאשים את נתניהו" !. כדאי שתבינו את "הראש" של המגיב הותיק , שאם יש "פאשלות" אז זה לא קשור לנתניהו , אולי לראש ממשלת צרפת או איטליה ונתניהו מקבל "חסינות" למקרים כאלה מהמגיב הותיק , כי "למחאת החוליגאנים" ( השתוללות העדה האתיופית ) שהמגיב הותיק מכנה זאת "אנרכיה" , אז אין "להאשים בה את נתניהו" , אלא את "התיקשורת , צמרת המשטרה והפוליטיקאים מתנגדי נתניהו" !!. ובקשר "לגרעון הלאומי" שארע בתקופת נתניהו , אז זה בכלל לא קשור לנתניהו , ובכל זאת מאמין המגיב הותיק , שנתניהו "יוציא את המדינה" מהברוך הזה , אך השאלה הינה , איך ראש ממשלה בישראל , נתן יד חופשית לשר האוצר שלו , "להכניס" את המדינה לברוך הזה ? , ונתניהו היה בעברו שר אוצר טוב , והוא מבין בכלכלה ולא יכול לטעון להגנתו , שכחלון "עבד" עליו , הלא כן ? .נו , את נתניהו אין "להאשים" בפאשלות , כי זה לא קשור אליו , אך להצלחות הוא בהחלט קשור ! . התיקשורת , צמרת המשטרה ומתנגדי נתניהו בפוליטיקה , הם "האשמים" בפאשלות , בתובנות המבריקות של המגיב הותיק ! . וואלה , תהיה לי בריא מגיב ותיק , אתה ממש מביך בתובנות שלך כאן למאמרו של משגב. רק בריאות שיהיה לך !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה
  מגיב ותיק   6/07/19 19:12
1. לא יעזור לך ככל שתשמיץ, נתניהו אינו כליל השלמות אבל הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה עד כה (וזאת ניתן להוכיח ע"י מספר מדדים אוביקטיביים)

2. מחאת החוליגנים/אתיופאיים היא חרפה למשטרה ולתקשורת שלוותה את הטרוריסטים הללו בהבנה והחברים שלך מהשמאל הקיצוני אפילו נתנו רוח גבית והשתתפו בפוגרומים..
ענין של פוליטיקל קורקט בזוי בו כולם לקוה (כולל צמרת המשטרה ופוליטיקאים)

3. לא אמרתי שנתניהו אינו אשם בגירעון, (מסתבר שאתה גם סלפן לא קטן...) כולם יודעים ששר כלכלתו ניהל כאן כלכלת בחירות (והחברים שלך מהשמאל כשזה היה נוח להם, הם אף ליטפו אותו (עד שחבר לליכוד) אלא אמרתי שאני מאמין שנתניהו יוציא אותנו מזה, אז מספיק עם הסילוף והצביעות.

4. עדיף תובנות מבריקות, על ערימת הבלים מנותקת רוויה בדיאגנוזות רפואיות.

5. תודה על איחולי הבריאות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני "משמיץ" , מגיב ותיק ?
  שלמה המגיב   6/07/19 21:36
1)לא טענתי אף פעם שנתניהו לא התנהל נכון לטעמי בלא מעט נושאים , אך אני מסוגל להבדיל בין מה שטוב , ובין מה שלא טוב , ואתה לא מסוגל בשום אופן להצדיק ביקורת על נתניהו , גם כאשר ברור שהוא כשל , כאילו אתה "עובד" אצלו כאיזה דובר בשכר , ולא כאדם עם מחשבה עצמאית וכאשר ברור לך שיש "פשלה" , אז אתה נותן לנתניהו "חסינות" וגם "פטור מאחריות" באופן מגוחך , וזורק את "הפשלות" על אחרים וזה ממש מקוממם. אולי תעשה קצת נסיון להיות אובייקטיבי , כדי שנוכל להתייחס לתובנות שלך באופן יותר רציני ? , האם אתה עובד אצל נתניהו כמעביר מסרים ממנו וממשפחתו ( ההגנה הפאבלובית שלך על מעלליה של שרה !!) ? 2) "מחאת החוליגנים\אתיופים היא חרפה למשטרה ולתיקשורת " במדינה זרה ? , האם נתניהו אינו ממונה על השר לביטחון פנים ? , מדוע לא פיטר את השר לביטחון פנים , כמו שדאג לפטר את שרת המשפטים שקד ושר החינוך בנט ? ן, האסטרטגיה השגוייה שנהגה המשטרה , מול "האנרכיה" הזו , אינה באחריות נתניהו והינה באשמת המשטרה של מדינה זרה , שאינה כפופה לממשלת ישראל ? . האם השר לביטחון פנים אינו שר בממשלת נתניהו ? 3) מדוע שלא תנסה להיות אובייקטיבי , ותעביר ביקורת ( ואפילו קשה) כנגד נתניהו , שנתן לשר האוצר שלו "להשתולל" עם התקציב ? , ואם כחלון לא היה בסדר , וגם אתה וגם אני וגם נתניהו מסכימים לכך , אז מדוע צירף אותו לליכוד ונתן "לפשלונר" הזה שריון גם לכנסת הבאה בליכוד (!) , למרות שברור לכולם שבבחירות בספטמבר , הוא לא היה עובר את אחוז החסימה , אם היה מפלגת כולנו היתה מתמודדת לבד ? 4) מהיכן אתה קובע שיש לי "חברים מהשמאל הקיצוני" ואני מזדהה עם " הרוח הגבית..הפוליטקלי קורקט.." שלהם עם מחאת האתיופים ? , האם מי שלא "מתלהב" מנתניהו , הוא "שמאל" , הוא "חבר של השמאל הקיצוני" ? , האם לא יכול להיות שגם מי שאינו שמאל ואינו ימין ולא "מורעל" כמוך על מישהו או משהו , יעביר ביקורת על נתניהו ? . זהו , מגיב ותיק ? נתניהו הוא בסדר גמור ורק "השמאל" ורק "צמרת המשטרה" ורק "התיקשורת" אשמים בכל הצרות של המדינה ? . נתניהו הוא בכלל משקיף מהצד , כמו שופט קו בכדורגל , שקובע מי כאן מחוייב בבעיטת עונשין נגדו ואין לו שוב אחריות על ניהול המדינה ? . נ.ב. ואם באמת " חבריי בשמאל" אשמים (!) בכל הצרות ונתניהו לא יכול "להתגבר" עליהם , אז אולי הוא באמת לא מתאים לתפקידו , מגיב ותיק ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כן !
  מגיב ותיק   6/07/19 22:40
אתה משמיץ פתלוגי ומתברר לפי עשרות תגובותיך למשגב שאתה גם בעל דיפלומה ברפואת הנפש...

מה ? רק עכשיו גילית ? בוודאי שאני כותב בתשלום, רק הס אל תגלה למס הכנסה.

ולעצם הענין שלוימלה, העלית עוד קשקוש ארוך ולא רלבנטי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בוקר טוב מגיב ותיק
  ארי כספי   6/07/19 16:36
מספיקה העובדה שחסר לך אומץ להזדהות בשמך. לא נורא - מדובר בצניעות לשמה. מזכיר לי את תקופת ילדותי כששיחקנו כדורגל ואמרנו "הגול לא נחשב". אז כעת הבנתי מדוע נתניהו משלם לחמאס . אתה מבין שבצפון יותר מסוכן... בעיית הגרעון תיפטר בקלות. השריפות בעוטף עזה הן רק עניין לסטטיסטיקה. בקיצור, ביבי מלך ישראל חי וקיים.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
לא ציפיתי לכזו תת רמה...
  מגיב ותיק   6/07/19 19:17
ממש מביך.

אגב, אם מפריע לך, קרא לי מוישה זוכמיר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אגב, מסתבר שאתה סלפן או בור
  מגיב ותיק   6/07/19 19:56
נתניהו לא "משלם לחמס", זהו כסף קטארי שנתניהו לא מונע מלהעביר לחמס.

ארי, לכן אמור מעתה כספי קטארי...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב יקר, ראה מה כתבו גולשים
  אל: מגיב ותיק   6/07/19 21:48
אחדים ל"ארי קשישא" זה, בכמה כתבות באתר זה: "האם לפעמים אתה אוכל א"ב? צהרים? ערב? אתה עושה מעט ספורט? יוצא לשירותים? מתקלח? ישן? יוצא לטיול? עושה קניות? מסדר את הבית? שוטף כלים? נפגש לפעמים עם המשפחה, השכנים? או שהנך איש בודד? הרי כבודו נכנס לכל מאמר, זורע שם את רעלו וארסו ועובר למאמר הבא. לעתים, באותו מאמר - פעמיים ושלוש. בשביל זה, צריך להיות צמוד למחשב יום ולילה! כנראה שכבודו אדם מנוון, מדולדל, שחדל להתפתח, שניטל כושרו הקודם. באנגלית מכנים זאת atrophied. למרבה הצער, יש עוד כמה כאלה באתר, והמעניין הוא שכולם סמולנים". עד כאן. וכך יש להתייחס אליו בזלזול, כשם שהוא עושה כך בהרבה מאמרים.הוא דבוק למחשב. לא מכבודך להשיב לאיש בוטה זה וגם לא לחלאת האדם יוסי מ. חבל שהנך מתייחס לשני ליצנים אלה ולעוד.
כתוב תגובה ל- אל: מגיב ותיק
לליצןכספי》CCמבקש לחוס על מצרים
  ע_הראל   7/07/19 14:09
החמאס לא מפחיד את ישראל - אבל כן מפחיד את מצרים; כי במקרה של מלחמה "כוללת" עם חמאס, לנו יש כיפת ברזל - וגם כבר למדנו את נקודת התורפה של עזה, ברגע שמתחילים להוריד להם 2 או 3 רבי קומות- הם מתחננים להפסקת אש. ●☆● לעומת זאת אנו חייבים לשקול הסדרה "כלשהי" עם מחבלי חמאס (בלוני אש למרות כסף קטארי וכו') בכובד ראש, מפני שיש איום "מוסווה" של חמאס נגד מצרים (השותפה האסטרטגית היחידה שלנו באיזור - לעומת תורכיה של ארדואן שברחה לנו), לאמור שלחמאס נותרו עדיין מספר טילים תקניים שיכולים להגיע עד תעלת סואץ ולקירבת שארם-אשייך, מה שעלול (במקרה של התנגשות כוללת) להרוס את כל הכלכלה המצרית בן לילה, ואף להפיל חלילה את משטרו של א-סיסי כהרף עין! ●☆● כי הנזק עלול להיות אסטרונומי וקטלני, כ 10 מיליארד $ ההכנסות מתיירות לשנה ועוד כ 10 מיליארד $ לשנה הכנסות מתעלת סואץ לשנה, סה"כ 20 מיליארד לשנה (שלהערכתי זה רבע מכל התקציב השנתי של מצריים)! לכן מצריים שלא בטובתה נאלצת לשוב ולתווך (ולמעשה אף להתחנן) למען הסדרה בין ישראל לחמאס, מה שאנו בוודאי מקבלים על עצמנו "בהכנעה" - ולו רק למען טובתה של מצריים בת בריתנו נגד טרור ●☆● בקיצור השיקולים האסטרטגיים והגיו-פוליטיים של רה"מ נתניהו בס"ד הם נכונים וטובים (שאפילו יאיר גולן הדגיש שנתניהו פועל נכון מול הרצועה, ושהוא מנהיג אחראי- וזאת רק ימים ספורים לפני שהצטרף למפלגת ברק); ובכלל לדעתי השיקולים החכמים של רה"מ נובעים מאהבת השם את עם ישראל- כאשר השם חלק מחוכמתו לעבדו ונאמנו ביבי נתניהו. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
משגב כולו תקוע באחורי ביבי
  עזרא מנצור   6/07/19 12:28
חיים משגב, עו"ד עפ"י טענתו - אין בו את מידת הצניעות המינימלית! הוא משתין נגד הרוח ומקווה שיישאר יבש...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
טמבל תרגיע=יש לך כבר מקום שמור
  ע_הראל   7/07/19 16:57
עם כל ליצני הסמול במרתף 5-VIP בג'הנם. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הראל תרגיע, אני מכיר את הביב
  נתן צלם הפותים   11/07/19 13:54
שנים רבות, והלוואי ויכלתי לספר את כל החומר שיש לי עליו.
כתוב תגובה ל- נתן צלם הפותים
8
דרוקר סחט את המבקר -הקרן
  עוד סתם אחד   6/07/19 12:32
יחסים אסורים? רביב דרוקר ומבקר המדינה משה איפרגן | 02/06/2016 שערורייה רודפת שערורייה במשרד מבקר המדינה: מסכת קשרים תמוהה בין העיתונאי רביב דרוקר למשרד המבקר, ששיאם במינוי בכיר ‘התנועה לחופש המידע’ כיועץ המשפטי למבקר, מעלה שאלות קשות בשבוע שעבר נחשפנו שוב לקמפיין הפוליטי שמנהל מבקר המדינה יוסף שפירא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. דו”ח הנסיעות החדש בעניין ‘ביביטורס’, המתבסס על מידע חלקי ומוטה, מצטרף לדו”חות תמוהים קודמים של מבקר המדינה בעיצומה של מערכת הבחירות האחרונה. למרבה ההפתעה, מסתבר שפעילותו הגלויה של המבקר היא רק חלק מהתמונה, וגורמים נוספים רוחשים ובוחשים מתחת לפני השטח. בטור שפורסם בעיתון ‘הארץ’ למחרת פרסום דו”ח מבקר המדינה האחרון על נסיעות ראש הממשלה, חושף העיתונאי רביב דרוקר את מערכת היחסים האינטימית שלו עם משרד המבקר: העברת חומרים, תזמון פרסומים ועבודה צמודה עם חוקרי המשרד הפכו ללחם חוקו של דרוקר. כפי שנראה להלן, יחסים אלו הגיעו לשיא בתחילת השנה, כאשר שותפו של דרוקר ב’תנועה לחופש המידע’, פרופ’ יורם רבין, מונה ליועץ המשפטי של מבקר המדינה. מידע זה מעלה שאלות רבות על תפקודו של מערך ביקורת המדינה, אמינותו ומניעיו. למרבה הצער, במשרד המבקר סירבו להתייחס לפניותינו בנושא. יראו הקוראים וישפטו. באותו טור, שנשא את הכותרת “כך וינשטיין ושפירא הצילו את נתניהו”, מגולל דרוקר את הסיפור מנקודת מבטו ותוקף את שפירא על מסמוס חקירת הפרשה. במהלך הדברים מתאר העיתונאי את קשריו ארוכי השנים עם משרד מבקר המדינה, ובעיקר עם אחד החוקרים שם, ניצב־משנה בדימוס נחום לוי, שהיה מופקד על חקירות שנערכו בעניין נתניהו במהלך השנים. “בפגישתנו הראשונה, אחרי שנחשף לחומר, לוי נראה המום מעוצמתו וגם מתוסכל מאוד. כמעט מיואש”, מספר דרוקר ומתאר מסמכים שונים שהעביר ללוי, שהגיב לדבריו בתדהמה: “הלוואי שבתחילת חקירות דרעי ונתניהו היה לנו עשירית ממה שיש פה”. דרוקר עמד אפוא בקשר רציף עם לוי במשך תקופה ארוכה. העביר לו חומרים, סיפק לו עדויות ויחד עמו ניסה לגבש חקירה אפקטיבית. בדיעבד טוען דרוקר שפרסום החומר אולי “היה משפיע על בחירות 2013”. בשלב מסוים החליט שפירא להחליף את לוי בצוות החקירה, מהלך שדרוקר מתאר כצעד שנועד לפגוע בחקירה. בתיאור הפרשייה חושף דרוקר עובדה מדהימה. מסתבר ששפירא היה מודע לכעסו של דרוקר, ובחר לרכך אותו. כיצד? באמצעות מסירת סקופ. לא ייאמן כי יסופר: שפירא בכבודו ובעצמו מחפש ללא לאות את דרוקר הכועס כדי לספק לו סקופ. וכך מתאר זאת דרוקר: הידיעה על הדחת לוי פורסמה לראשונה ב’הארץ’ ב־12 בספטמבר 2012. בבוקר שבו פורסמה הידיעה, בשעה שבע, התקשרו אלי ממשרד מבקר המדינה. לא עניתי. השאירו הודעה, “המבקר מחפש אותך”… לאורך הבוקר המשיכו לחפש אותי ממשרד המבקר. “אולי אתה יכול להגיע אליו לפגישה היום?” נשאלתי. לא הסתדר לי. בסוף דיברנו בטלפון בצהריים. “רציתי לתת לך ראשון את הסיפור על מי יחליף את לוי”, אמר המבקר. “מי?” שאלתי. “עמיחי שי”, אמר המבקר בגאווה. “הוא היה ניצב במשטרה. מכיוון שלא ענית”, התנצל שפירא, “כבר הוצאנו את זה”. החמצתי את הסקופ הענק. צריך לשפשף את העיניים בחוזקה כדי לוודא שאיננו חולמים: מבקר המדינה, שופט מחוזי לשעבר, מדליף ‘סקופ’ לעיתונאי בנוגע לחקירה פוליטית אסטרטגית שמתנהלת במשרדו. מה זה מעיד על מניעיו של שפירא? מה ניתן להסיק מכאן על טיב היחסים בין המבקר לדרוקר? האם החיזור המשונה הזה מלמד על השפעה מסוימת של דרוקר על שפירא, הנמשכת אולי עד היום? הסוכן של דרוקר במשרד המבקר? בשנת 2
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il