יובל לובנשטיין / Yuval Loebenstein |
יועץ. |
|
|
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך: |
|
|
יובל לובנשטיין / Yuval Loebenstein |
|
הטון והטונה - האם יש קשר של שתיקה?
ככל שהדג גדול יותר, כך הוא מכיל יותר ויותר כספית * כחלק ממהפכת המזון האורגני והמזון הבריא, נשמח אם נקבל קופסת שימורי טונה עם כיתוב מחייב שהמוצר עבר בדיקה רצינית שמאשרת שהמוצר נקי מרעלים
30/11/2015 |
יובל לובנשטיין
|
|
רשת גופי תאורה תציע דגני בוקר במבצע?
"אמור לי מה פרסומיך ומבצעיך ואומר לך מי אתה ומה מצבך" * האם כדי לקדם מכירות בית מרקחת בתקופת הצינון, השיעול והשפעת - אלה המוצרים המתאימים?
23/11/2015 |
יובל לובנשטיין
|
|
השתלטות השיעמום
על-מנת להפוך מרכזים משעממים אלה יש להקצות שטח לדברים חדשים, אשר יגוונו את הקיים ויוסיפו לו עניין, גם במחיר של שכר דירה ונוחות לטווח הקצר
23/11/2015 |
יובל לובנשטיין
|
|
מחיר מופקע למשקה סויה
משקה סויה נמכר ברשתות בארה"ב במחיר של שני דולר לאריזת שני ליטר, כן דולר לליטר, מחיר הגבוה פי 4 ממחירו בישראל
22/11/2015 |
יובל לובנשטיין
|
|
החלב - האם לגעת ב"טאבו"?
שוק החלב ומוצריו הוא אחד השווקים הגדולים בתעשיית המזון בארץ ובעולם כולו * ממתי הפך להיות לשוק כזה גדול? האם ישנה הסכמה על תרומתו לבריאות? האם יש קשר בין צריכת מוצרי חלב ואוסטאופורוזיס? האם יש קשר בין צריכת מוצרי חלב ואלרגיות?
06/10/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
סוכה - נישה קטנה, אך רווחית ביותר!
אחד התחומים הקשים ביותר לתפעול קמעונאי/מסחרי הן הסוכות, אשר מתחילות לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם מיד אחרי ראש השנה ונעלמות לבלתי הכר מיד בתום החג
02/10/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
שוק הביצים - הצצה מעבר לקליפה
מי מאיתנו לא נפל קורבן והכניס לעגלה ביצים יקרות? רוצים לדעת למה? להלן כמה סודות בתחום מעניין זה
27/09/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
המגבון מוסיף המון
הרבה משותף ניתן למצוא במגבון ובלימון וזה לא במקרה ששניהם... מוסיפים המון * לשניהם יכולת ניקוי מדהימה, חיטוי וגם ניחוח
17/09/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
הנחות (או אנחות) סוף היום?
רובנו כבר מכירים את התופעה, של עריכת הקניות בערב חג או בימי שישי שעה או שעתיים לפני הסגירה * כמות הלקוחות הפוקדים את רשתות המזון בשעות אלו, נדמה שרק עולה ומתעצמת, ככל שהמצב הכלכלי מורע * לרגע נדמה שכל השכונה מתקבצת ובאה על-מנת ליהנות ממחירי מוצרים שפויים ובלתי מופקעים
17/09/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
תאווה, טיפשות או שניהם גם יחד?
המותגים הפרטיים של רשתות השיווק הגדולות, הפכו להיות חלק בלתי נפרד מסל הקנייה וכמובן מהתפריט שלנו * המותגים עשו כברת דרך ארוכה וניתן לומר שהמותגים הפרטיים של שופרסל ומגה בסה"כ טובים ונותנים תמורה אמיתית לצרכן
16/09/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
כל החנות ללא מע"מ - זה אומר המון!
אין ספק שימים לא פשוטים עוברים על רשתות השיווק, מאחר שכולן מילאו את "אסמיהן מכול טוב" ולא מרגישות עדיין במלוא עוזו את החג הקרוב, דבר אשר גורם לחלק מהרשתות לנקוט פעולות חריגות
13/09/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
הסודות מאחורי המדפים - 5, 10 וגם 20
נכון, אנו נמצאים מספר ימים אחרי תחילת שנת הלימודים ואחרי שחלק מהתלמידים אולי ערך כבר חזרה קצרה על המספרים ואו הסדרות החשבונאיות, אולם אל חשש, לא מדובר כאן על אינדוקציה או על טור מסובך - זו פשוט מציאות חיים, שהולכת וכובשת לה מדפים רבים ומשנה את כללי המשחק הקמעונאי בישראל
11/09/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
הסודות מאחורי המדפים - זהירות חשמל!
עיקר החשמל והבלגן, נמצא בגלל העובדה שלרגע אנו שוכחים שכל הציבור היושב בציון, מונה רק כמחצית מכלל אזור ניו-יורק, לדוגמא. במילים אחרות, קיימת הצפה גדולה של מוצרים על כוח קנייה קטן יחסית, אשר לאחרונה גם נחלש בגלל עליות המע"מ, מחיר הדלק והחשמל ועיליות מוצרי המזון השונים
09/09/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
הסודות מאחורי המדפים: פקק קטן רווחים עצומים
עיון קפדני "בהוראות השימוש", אכן מגלה לנו שהיצרנים משתמשים במונח כביסה לא לפקק אחד, אלא רק לחצי פקק, כאשר בפועל הטבע האנושי מביא אותנו לשימוש בכל כביסה בפקק אחד וישנם גם כאילו אשר לא נעזרים בפקק אלא "הולכים לפי העין" ופשוט ממלאים את התא המתאים במכונת הכביסה
30/08/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
עדיין לא בלחץ... אבל ליתר ביטחון
הפרסומים הרבים על אפשרויות התקיפה הישראלית באירן ועל התגובה האירנית הצפויה, מעלים את רמת החרדה של הציבור * קמעונאים זריזים מזהים עלייה בביקושים ל"מוצרי מלחמה" * בלי פאניקה!
27/08/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
הסודות מאחורי המדפים
חגי תשרי בפתח ולא מעט קמעונאים במתח * השנה נופלים חגי תשרי, הבאים עלינו לטובה, בעיתוי קשה בכמה מובנים * דבר אשר יצור לחץ גדול על החנויות בשל מיעוט ימי מכירה * הקונים מצידם, יקנו במקומות היותר זולים
18/08/2012 |
יובל לובנשטיין
|
|
קטשופ - מה מקור השם והיכן פותח?
הרוטב המקורי פותח במאה ה-17 בסין הרחוקה, והכיל רכיבים שונים - כמו שעועית, פטריות, צדפות ואפילו דגים מלוחים - אבל לא עגבניות * בעבר נקרא "קושיאפ" וגם "קישאפ" * אז מתי נכנסו העגבניות לתוך הרוטב?!
01/12/2011 |
יובל לובנשטיין
|
|
הפריחה המחודשת של הפשקווילים
האנמיות והחד-גוניות הבולשביקיות יחזרו לחגוג בחוצות הערים ובמשעולי הדרכים בעקבות התיקון לחוק לשון הרע, ואולי תופעה זו תחזיר לגדולתם את הפשקווילים האנונימיים אשר מודבקים בחוצות ליל על גבי תחנות האוטובוסים, הגדרות ופחי הזבל
28/11/2011 |
יובל לובנשטיין
|
|