שמעון לוי, מנהל מוסך לשיפוץ ותיקון אופנועים, תבע את אודי עבאס, לקוח ותיק, בבית המשפט לתביעות קטנות בנתניה בסכום של 4,256 שקל. מכתב התביעה עלה שבשנת 2005 הכניס עבאס את אופנועו למוסך של לוי לצורך תיקון ושילם 2,000 שקל מתוך 5,840 שקל. התובע לא הצליח לאתר את הנתבע לאחר שניתק והחליף מספרי טלפון והחוב נותר על כנו. לוי צירף לכתב התביעה מסמכים שלימדו על התקשרות עם הנתבע ועל כך שלא תמיד נהג לשלם בתום התיקון.
בכתב ההגנה טען עבאס ששילם לתובע במזומן עבור התיקונים ואינו חייב לו דבר. "מעולם לא הייתי יוצא מהמוסך בלי לשלם עבור השירותים שניתנו". לטענתו, לא היה מרוצה מהעבודה שבוצעה באופן לוקה ובלתי מקצועי. "מוסך אחר שבדק את האופנוע מצא ליקויים רבים שהתובע אמור היה לתקן". הנתבע לא צירף מסמכים שיתמכו בטענותיו.
בפסק דין שניתן, בחודש שעבר, בהעדר הצדדים, קיבלה השופטת גלית ציגלר את התביעה. "מתוך המסמכים שצורפו ניתן ללמוד על ההתנהלות התקינה של המוסך כלפי הנתבע, שכן החשבוניות שהוצאו תואמות לקבלות שניתנו ללקוח, ואלו תואמות לדוח התנועות שהופק על-ידי המוסך". השופטת הוסיפה שהנתבע טען טענות בעלמא ולא הוכיח שפרע את חובו. "הנתבע לא הציג ראיה שהתיקונים לא נעשו בדרך הראויה, ולא הביא חוות דעת או מסמך מהמוסך האחר, ובנסיבות אלו לא הוכיח את טענתו לגבי סילוק החוב". הנתבע חויב לשלם לתובע את סכום התביעה בסך 4,256 שקל בתוך 30 יום בתוספת 350 שקל הוצאות משפט.