דוגמנית העל, שירלי בוגנים, נבחרה לפרזנטורית של חברת קוקה-קולה. בוגנים תככב בחודש יוני בקמפיין לסדרת המשקאות קינלי בטעמי פירות.
הקמפיין יעלה בהשקעה של 3 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, תחת הקונספט - Less is More. הקמפיין ישים דגש על ייחודה של סדרת המשקאות שהושקה לפני שנה והינה מופחתת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. סדרה זו מתאימה בעיקר לבני 40+.
בוגנים תיראה לאורך סרט הטלוויזיה כשהיא מורידה איפור ותכשיטים, עד שלבסוף היא נשארת ללא כל תוספים, יפה וטבעית.
בוגנים, 33, המיוצגת על-ידי סוכנות יולי, נחשבת לדוגמנית מצליחה ונחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות בעולם כיום. בוגנים הובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים רבים, בהם: Bobby Brown Cosmetics, קמפיין למותג הקוסמטיקה Clairol, מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher והקמפיין העולמי Natural Sea Beauty של לוריאל. בימים אלו מככבת בוגנים על מסכי הטלוויזיה בארה"ב בקמפיין לרשת Macy's וכן בקמפיין למותג הבינלאומי Head&Shoulders.