|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
נשיא ומנכ"ל דיפלומט, נעם ויימן [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
נשיא דיפלומט בדיון על יוקר המחיה:

"השוק הישראלי הריכוזי נשלט ע"י ספקים ישראלים"

הוסיף: "אנחנו עושים מאמצים להוריד מחירים של היצרנים, אבל הם מתייחסים לישראל כשוק קטן" מנכ"ל משרד הכלכלה: "בקרוב יביא המשרד גם את חוק יבוא חופשי" סמנכ"לית לובי 99: "מחירי המזון גבוהים בגלל היבואנים הגדולים וחברות המזון הגדולות"
26/02/2023  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת הכלכלה המשיכה (יום א', 26.2.23) את סדרת הדיונים לטיפול ביוקר המחיה בישראל, ועסקה בבחינת מקטע הספקים הגדולים. היו"ר ביטן פתח את הדיון ואמר כי מטרת הישיבה היא לשמוע את היבואנים והיצרנים הגדולים, ולבחון את הבעיה. בהמשך הוסיף כי צריך להוריד מחירים ובמקרים חריגים צריך פתרונות חריגים.

כבר בפתח הישיבה דרש היו"ר ביטן התייחסות לנושא הטיפול ביבואנים שהוצא מחוק ההסדרים. נציג האוצר, גל ברנס, השיב כי ירד סעיף אחד מהצעת המחליטים מחשש שעלה בשימוע, לפיו הדבר עלול יפגע משמעותית ביצרנים קטנים, שלא יוכלו להפיץ את המוצרים שלהם. ברנס הוסיף כי תתבצע בחינה רחבה יותר, שתבדוק את היצרנים, היבואנים, המפיצים והמשווקים, במטרה להביא צעדים משמעותיים יותר להורדת יוקר המחיה.

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה, אמנון מרחב, אמר כי התאכזב מכך שהנושא ירד מחוק ההסדרים, והוסיף כי בהנחיית השר המשרד לא יוותר על זה וימשיך לטפל בנושא גם אם לא בחוק ההסדרים. הוא הוסיף כי בקרוב יביא המשרד גם את חוק יבוא חופשי, שישנה את כללי המשחק לפיו מה שטוב באירופה יהיה טוב גם בישראל וגביר תחרות.

בנוסף אמר מרחב, כי מחר בוועדת הכלכלה יתקיים דיון נוסף בהצעה למנוע פגיעה ביבוא אישי או מקביל, וכן יש כוונה לפתוח חסמים ברכישות באינטרנט וטיפול בקונגלומרטים הגדולים שפוגעים בתחרות ומייצרים ריכוזיות. הממונה על רשות התחרות, עו"ד מיכל כהן, הוסיפה כי הרשות תבצע אכיפה נגד מונופולים שיפגעו בתחרות. מרחב התייחס גם לכניסת רשתות שיווק בינלאומיות כמו קארפור, ואמר כי הוא יודע ששר האוצר מנהל מגעים עם קוסקו, ומשרד הכלכלה מנהל מגעים עם רשת פארמה ומזון אוסטרלית.

"שוק המזון נשלט על=ידי היצרנים המקומיים"

נשיא ומנכ"ל דיפלומט, נעם ויימן, אמר כי הרווחיות של החברה היא 5% בלבד והיא נמוכה ב-60% מהממוצע בישראל. הוא הוסיף כי שוק המזון בישראל נשלט על-ידי היצרנים המקומיים, והייבוא הוא שמחולל תחרות. "אי אפשר לצפות ששוק של 9 מיליון איש יקבל מהיצרנים מחירים כמו האיחוד האירופי, שיש שם רק 450 מיליון איש. בדקנו את 100 המותגים המובלים בישראל, מתוכם 80% הם של יצרנים מקומיים, עוד 10% יבואנים מותגים פרטיים ועוד פחות מ-10% אחוז של יבוא. השוק הישראלי הריכוזי נשלט על-ידי ספקים ישראלים. אנחנו עושים מאמצים להוריד מחירים של היצרנים, אבל הם מתייחסים לישראל כשוק קטן", אמר.

ויימן הוסיף כי מע"מ דיפרנציאלי, כמו במדינות ה-OECD יכול להוריד מחירים. נציג האוצר ברנס השיב כי מדיניות מע"מ דיפרנציאלי לא טובה, ולעומת ה-OECD ישראל גובה פחות מיסים בסך-הכל כאחוז מהתוצר. היו"ר ביטן קרא לאוצר למצוא דרכים אחרות להוריד מחיר, כמו למשל הורדת מחיר הגרעינים שמשפיע על מחירי החלב. ברנס אמר כי זה לא נכון לסבסד מצרך מסוים, וכי ישנם צעדים אחרים להקלה על משקי הבית. היו"ר ביטן הגיב כי נקודת זיכוי לשנה זה זמני, והמחירים לא ירדו בחיים.

מנכ"ל ובעל רשת שיווק השקמה, רמי לוי, אמר כי הדלק מייקר עלויות תפעול וגם החשמל, והוסיף כי תמיד אמר שהמדינה היא אחראית ליוקר המחיה. המשנה למנכ"ל ש.שסטוביץ, דב גוברין, אמר כי הדבר הכי מידי שיש להתמודד איתו בהקשר של יוקר המחיה זו הרגולציה, שלדבריו מוערכת בתוספת עלות של 20-30 אחוז. מרחב השיב כי משרד הכלכלה מנסה לרדד דרישות שהן ייחודיות לישראל.

גוברין התייחס לייבוא קולגייט ואמר כי אין לחברה בלעדיות עם קולגייט ו-15% מהמוצרים נמכרים ביבוא מקביל. הוא טען כי שסטוביץ לא נגד יבוא מקביל והממונה על רשות התחרות כהן הגיבה: "כבר היו לנו הליכי אכיפה נגד שסטוביץ". גוברין טען כי אלה היו הוראות צופות פני עתיד ובית הדין קיבל את טענת החברה. עו"ד כהן הסבירה כי באותה תקופה הסמכות שלה הייתה רק לתת הוראות ובית הדין אבר על שסטוביץ להעביר לקולגייט מספרי אצווה של יבוא מקביל, דבר שמאפשר להתחקות אחר היבואן המקביל.

ויימן הוסיף כי כשהיבואן קונה יקר הוא נאצץ למכור יקר, והוסיף: "אנחנו בעד יבוא מקביל שיוריד מחירים גם לנו". רמי לוי הגיב: "למה צריך יבוא מקביל? לך ליצרן ותגיד לו שבפולין המחיר יותר נמוך ושיעשה לך הנחה".

יו"ר איגוד תעשיות המזון, דודי מנביץ, אמר כי מ-2013 עד סוף 2021 תעשיית המזון בישראל הורידה מחירים ב-7% נומינלי, ובשנתיים של הקורונה המחיר עלה ב-6-7 אחוז בעוד שבעולם המחירים עלו ב-20%. מנכ"ל שטראוס ישראל, רענן קובלסקי, אמר כי התחרות גורמת לחברה להיות יותר טובה, וקרא להקים צוותי עבודה יחד עם כל הצדדים, כדי לקבל החלטות באחריות שישפיעו שנים קדימה. מנכ"ל משרד הכלכלה מרחב הגיב כי זו הצעה נכונה והמשרד ירים את הכפפה.

"העלנו מחיר פעם אחת בעשור האחרון"
כנ
מנכ"ל החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, ניר לוינגר, אמר כי החברה העלתה מחיר פעם אחת בעשור האחרון, וזה היה לפני 5 שנים. הוא הוסיף כי טרה זו פעילות מפסידה, והסביר כי מחיר המטרה עלה בשנתיים האחרונות ביותר מ-20 אחוז, ומחיר המוצרים המפוקחים עלה בכ-4.9%. היו"ר ביטן ביקש לדעת מה יקרה אם מחר חברה מסוימת לא רוצה לייצר חלב מפוקח. ברנס השיב כי המפתח הוא מחיר מפוקח נכון. היו"ר ביטן אמר כי זה לא מספיק וקרא לבחן לתת ליצרנים מענק על זה שהם מיצרים מוצרים מפסידים.

בנוסף ביקש ביטן לברר האם ההנחות שנתנה קוקה קולה לרשתות השיווק הגיעו לצרכן. רמי לוי התייחס לכך ואמר: "מי כמו לוינגר יודע כמה אני רב איתו להוריד מחיר לצרכן שלי. אצלנו המחיר רק יורד, ובחגים יורד עוד יותר. הפיקדון על הבקבוקים הוא שמייקר". היועץ המשפטי של שופרסל, עו"ד ערן מאירי, אמר: "אשתדל להיות כמה שאני יכול קרוב לרמי לוי".

היו"ר ביטן שאל האם הספק יכול להתערב ולכפות הורדת מחיר לצרכן, ועו"ד כהן השיבה כי חוק המזון אוסר זאת, שכן זה לא יוריד מחירים ורק תחרות תוביל להורדת מחירים. "לקוקה קולה אין תחרות, לרמי לוי יש", אמרה. היו"ר ביטן שאל אז איך אפשר להוריד מחירים בסופר, וביקש מרשות התחרות לבדוק שוב את הסוגיה הזו.

"האוצר צריך להבין שצריך לתת סיוע עכשיו, והם לא עושים את זה כי הם סומכים על התחרות. אני רוצה בדיקה של רפורמת הקורנפלקס, בוא נבדוק ונראה. אולי בסוף אתם תהיו צודקים ואני אתנצל. אני מבקש מהאוצר להביא בפני השר את עניין מחיר הגרעינים, זה חייב לרדת עד שתיגמר המלחמה באוקראינה. ואם ההנחות לא באות לידי ביטוי אז צריך לדאוג לכך שזה כן יקרה, איך זה יקרה אני משאיר לאנשי המקצוע. צריך להוריד מחירים ובמקרים חריגים צריך פתרונות חריגים. לפי מה שאתם אומרים המחירים בישראל לא ירדו בחיים, כי הקורונה אשמה ורוסיה אשמה ואוקראינה אשמה, מעניין שגביית המיסים לא ירדה", אמר היו"ר ביטן.

סמנכ"לית לובי 99, מרב דוד, אמרה כי שנה שלמה הציבור הוביל מחאה נגד עליית המחירים וברגע האחרון הצעד היחיד שהיה בחוק ההסדרים לפירוק יבואנים גדולים הוצא ממנו. לדבריה, "מחירי המזון גבוהים בגלל היבואנים הגדולים וחברות המזון הגדולות. לא הקמעונאי ולא היצרן רוצה שהמחירים ירדו. קוקה קולה היא 95% מנתח השוק בסופרים, במי הוא מתחרה? הוא בוכה על ההפסדים בטרה אבל כמה הוא מרוויח בקוקה קולה? מר ויימן דיבר על רווחיות נמוכה ולא אמר שיש לו עלויות שכר של 25 מיליון שקל בשנה, ב-2021 הוא משך 166 מיליון שקל דיבידנד, עשרות מיליונים הלכו אליו. בני משפחתו עובדים בחברה בשכר גבוה ואח"כ מדברים על רווחיות נמוכה. יצירת תחרות זה הדרך היחידה".

היו"ר ביטן סיכם את הדיון ואמר כי זו ישיבה ראשונה להציף את הבעיות ולחפש פתרונות, ואמר כי הוועדה תמשיך לעסוק בטיפול ביוקר המחיה בישראל.

תאריך:  26/02/2023   |   עודכן:  26/02/2023
מירב ארד
+ועדת החוקה שוקלת הקשחת סייגי ביקורת שיפוטית על חוקים
02:08 27/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה רוטמן מציע כי ביקורת שיפוטית תתקיים רק בנסיבות חריגות, כאשר הכנסת פעלה בניגוד לתקנון  ▪  יועמ"ש הוועדה מזהיר מפני הסרת ההגנות הקיימות כיום
[צילום: דוברות הכנסת]
גור בליי ושמחה רוטמן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ועדת החוץ והביטחון קיימה יום עיון חסוי בקריה בת"א
21:52 26/02/23  |  עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון קיימה (א') יום עיון חסוי במחנה הקריה בת"א. שר הביטחון יואב גלנט סקר בפניהם את מדיניותו, את אתגרי מערכת הביטחון והסביר על תקציב הביטחון שסוכם. ראש החטיבה האסטרטגית בצה"ל, תא"ל אורן סתר נתן להם סקירה אסטרטגית וראש חטיבת המבצעים, תא"ל שלומי בינדר, סקירה מבצעית.

לאחר מכן העמיקו על בניין הכוח הצה"לי עם ראש חטיבת התכנון, תא"ל אייל הראל, ועל אתגרי כוח האדם של צה"ל, עם ראש מטה אגף כוח האדם, תא"ל יורם כנפו. כמו-כן ערכו סיור התרשמות במוצב הפיקוד העליון, "מצודת ציון", בהובלת ראש מחלקת מבצעים, אל"ם ישראל שומר.

את היום סיכמו חברי הוועדה בשיחה עם הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי. בשיחה התייחס הרמטכ"ל לאתגרים והסוגיות העיקריות שהוא רואה בפני צה"ל בעת הזו, וכן השיב לשאלות חברי הוועדה.

הח"כים שהשתתפו: ח"כ אורנה ברביבאי, שלום דנינו, שרון ניר, מאיר כהן, משה טור פז, בועז ביסמוט, טלי גוטליב, אוריאל בוסו, זאב אלקין, עמית הלוי, ניסים ואטורי, משה סולומון, ינון אזולאי, מרב מיכאלי, דן אילוז, יבגני סובה, אלעזר שטרן, רם בן ברק ויולי אדלשטיין.
+ביטן: "בכל התקציב אין בשורה אחת ליוקר המחיה"
15:12 26/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: "האוצר צריך לשים כמה מיליארדים בצד לטיפול מידי במקומות שבהן צריך להשקיע להורדת יוקר המחיה"  ▪  מנכ"ל רשת יוחננוף: "צריך תמריצים כמו עבודה מועדפת בסופרים או אזור סחר חופשי במצפה רמון"
ביטן. "האוצר רוצה להוריד מחירים רק על חשבון אחרים" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+"פסילת חקיקה רגילה ברוב של 12 או 13"
13:47 26/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת חוקה הודיע כי בכוונתו לקיים את ההצבעה לקריאה ראשונה בוועדה ביום רביעי הקרוב  ▪  סער: "'ההתרככות' של רוטמן זהה בדיוק להצעה המקורית של לוין. עוד ספין"
רוטמן. הצעת ריכוך? [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   אמנון מרחב / Amnon Merhav   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   האיחוד האירופי / Europian Union   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוקר המחיה   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רמי  לוי / Rami Levi   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"השוק הישראלי הריכוזי נשלט ע"י ספקים ישראלים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ועדת הכלכלה התכנסה (יום א', 26.2.23) לדיון שעסק בשיווק מכרזים להקמת רשתות שיווק בפריפריה. היו"ר ביטן הזכיר בפתח הדיון כי הישיבה מתקיימת על-רקע סדרת הישיבות למאבק ביוקר המחיה, במהלכן התברר כי קיים מחסור בסניפים של רשתות השיווק במקומות רבים בפריפריה. במהלך הישיבה אמר היו"ר ביטן כי האוצר רוצה להוריד מחירים רק על חשבון אחרים, וכי בתקציב הקרוב אין בשורה אחת ליוקר המחיה למעט חינוך מגיל שנתיים עד שלוש. "האוצר צריך לשים כמה מיליארדים בצד לטיפול מידי במקומות שבהן צריך להשקיע להורדת יוקר המחיה", אמר.
26/02/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת התכנסה (יום א', 26.2.23) בכנסת לדיון הכנה לקריאה ראשונה בכנסת של כמה מחוקי הרפורמה המשפטית. יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן הודיע במהלך הדיון כי בכוונתו להביא לקריאה ראשונה נוסח של פסילת חקיקה רגילה ברוב של 12 או 13 מתוך 15 כפי שהציע שר המשפטים יריב לוין. עוד הודיע כי בכוונתו לקיים את ההצבעה לקריאה ראשונה בוועדה ביום רביעי הקרוב.
26/02/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל שמעה (21.3.23) סקירה מאת נציגי רשות המיסים בדבר גביית היטלי הקרן לאזרחי ישראל. "אנו נכנסים לעידן חדש שבו קרן העושר מתחילה להפוך למשהו יותר פרודוקטיבי ותורם למען ישראל, זהו יום חג בעיניי", אמרה יו"ר הוועדה, ח"כ לימור סון הר מלך.
26/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה השבוע (22.2.23) לדיון לבחינת מצב החקלאות והתוכניות ליבוא פירות וירקות. במהלך הדיון התברר כי בעוד שהחקלאים דרשו תמיכה ישירה בסך מיליארד שקל, והאוצר הסכים לתמיכה ישירה של כ-760 מיליון שקל, בינתיים תוקצבו כ-200 מיליון שקל בלבד, בהתאם להתקדמות ביישום הרפורמה. היו"ר דוד ביטן הודיע כי יכנס את הוועדה לדיון המשך נרחב כבר בשבוע הבא. ביטן הוסיף כי מדובר בישיבה ראשונה שבה הוועדה לומדת את הנושא, ותסייע לשר ולמשרד החקלאות בעניין בין היתר בשל ההשפעה שיש לכך על יוקר המחיה, וכן בגלל שהחקלאות חשובה למדינה.
25/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
עם סיום אחד השבועות הסוערים בין המחנות הפוליטיים בישראל, ערכנו את המדגם הראשון שלנו מאז הקמת הממשלה החדשה: אין שינוי בכוחם של הגושים. מה כן יש? תזוזות מעניינות בתוך הגושים.
24/02/2023  |  שלמה פילבר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il