איגוד השיווק הישראלי בחר בהלל פרטוק, דובר עיריית תל אביב-יפו, כאיש השיווק של חודש יולי 2009. פרטוק, 46, משמש כדובר העירייה מזה שמונה שנים. בין תפקידיו הקודמים: עיתונאי, יועץ התקשורת של סגן שר הביטחון אפרים סנה ודובר אירועי שנת ה-50 למדינה. איגוד השיווק הסביר את בחירתו בכך שפרטוק הוא האיש שמאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת ה-100 לתל אביב, וחבר בוועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים, תוכנם ומועד קיומם.
פרטוק הסביר על המהלך: "נקטנו בשורה של פעולות - תושבי העיר הוזמנו באופן אישי, באמצעות צרופת ארנונה, להשתתף באירועים. הופק קטלוג בעברית ובאנגלית שהופץ במוסדות התרבות והחינוך ובמוסדות המדינה ונשלח לעיתונאים ומעצבי דעת קהל. התושבים הוזמנו לשלוח תמונות ופריטים ארכיוניים הקשורים לעיר במסגרת פרויקט 'העיר הנגלית לעין'. הושק קמפיין פרסומי בטלוויזיה למופע הפתיחה ולאירועי המאה.
"אירועים שונים שהתקיימו בעיר מותגו ושווקו תחת הכותרת 'הצדעה לחגיגות המאה של העיר העברית הראשונה' וגם במוסדות החינוך התקיימה פעילות חינוכית נרחבת, הן על-מנת ללמד את הילדים ובני הנוער על ההיסטוריה של העיר והן על-מנת לשווק את האירועים השונים באמצעותם".