|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
מוזס. זהיר בעקבות ההאזנות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90] כבל. "עושה רק מה שמאמין בו" [צילום: פלאש 90]

חשיפה ב-News1: חקירותיו של מוזס בתיק 2000 / חלק ד'

אכיפה בררנית מול יחסי נתניהו עם ישראל היום

מוזס הביע תמיהה מדוע הוא נחקר – ולא היחסים בין נתניהו לאדלסון ועיתונו הכחיש מתן סיקור אוהד לאיתן כבל במקביל לחוק ישראל היום שיער שנתניהו עמד מאחורי האפשרות שאליסון ירכוש את ידיעות ושמילצ'ן סיפר לו על שיחותיהם
12/03/2023  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   משפט נתניהו   |   תגובות

בעל השליטה בידיעות אחרונת, נוני מוזס, תהה מספר פעמים בחקירותיו בתיק 2000 מדוע אין חקירה דומה בנוגע ליחסים בין בנימין נתניהו לישראל היום. תהייה זו, המופיעה בתמלילים הנחשפים ב-News1, עשויה להוות בסיס לטענת הגנה מן הצדק בגין אכיפה בררנית.

חקירתו של מוזס ב-18.1.18 עסקה בחשד שהעניק שוחד בדמות סיקור אוהד לח"כ דאז איתן כבל, אשר הגיש בסוף 2014 את הצעת החוק בנוגע לישראל היום (אשר תאסור חלוקת חינמונים). מוזס הכחיש את החשדות, אשר לא הבשילו לכתב אישום נגד איש מבין השניים.

מוזס אמר כי פגש לראשונה את כבל כאשר הלה בא ב-2013 להתלונן בפני עורך ידיעות אחרונות דאז, רון ירון, על סיקורו בנוגע לבחירות בהסתדרות; חדרו סמוך לזה של העורך והוא נכנס לומר שלום, העיד. הוא אמר שאינו זוכר האם שוחחו על בעיית ישראל היום, אם כי הנושא עלה כמעט בכל פגישה שקיים באותה תקופה עם פוליטיקאים. החוקרים ציינו, כי ירון העיד שבשיחה עלה הנושא בצורה מפורטת; מוזס אמר כי הדבר סביר מאוד.

לדברי מוזס, הוא לא העביר לכבל הערות בכתב לטיוטת הצעת החוק, כי מזה לפחות 20 שנה הוא נוהג "בזהירות מירבית עם כל פוליטיקאי או בחיים בחוץ". הוא הסביר את זהירותו בהאזנת הסתר הממושכת של המשטרה לטלפון בביתו בשנת 1994 בעת חקירת פרשת ההאזנות בעיתונים (בה הורשעו עפר נמרודי, הבעלים של מעריב דאז, ומשה ורדי, שהיה עורך ידיעות אחרונות; מוזס לא הועמד לדין).

תת-ניצב כורש ברנור ציין: "גם אתה ישבת על טלפונים של אחרים". מוזס: "אתה יודע שלא. תפסיק עם הפרובוקציה". ברנור אמר כי הנה שוב מוזס נחקר בעקבות הקלטות (של שיחותיו עם נתניהו) והעיר: "רק עפר נמרודי יהיה פה ונגמור את הסיפור". מוזס המשיך: "יושבים לך שנה על הטלפון, על כל הפלאפונים, שמים לך מכוניות מחוץ לבית, על המדרכה של הבית, עמדת האזנה. החיים משתנים לך".

תיק 2000 / חקירת נוני מוזס, 18.1.18 - הודעה
תיק 2000 / חקירת נוני מוזס, 18.1.18 - תמליל
תיק 2000 / חקירת נוני מוזס, 1.2.18 - תמליל
תיק 2000 / חקירת נוני מוזס, 14.6.18 - תמליל

מוזס וכבל היו בקשר 59 פעמים
רבים משוחחים עם חברי כנסת [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

בחזרה ליחסים עם כבל אמר מוזס, כי מדובר בפרלמנטר מנוסה שלא היה זקוק להדרכתו ולעצותיו כיצד לקדם את החוק. זאת, במיוחד כאשר גם אביגדור ליברמן ונפתלי בנט – שהיו חברים בקואליציה כינו את ישראל היום "פרבדה". לדבריו, "גם מתוך הקואליציה היו מספיק גורמים אשר חשבו שהתופעה של החינמון היא תופעה פסולה שצריך לטפל בה" והיה סיכוי טוב שיהיה רוב בעד ההצעה. מוזס הוסיף, כי אין זו הפעם הראשונה או האחרונה בה מי שרוצה לקדם הצעת חוק משוחח עם חבר כנסת.

החוקרים אמרו, כי מוזס וכבל שוחחו והתכתבו טלפונית 59 פעמים בעת הכנת החוק ושאלו מה עלה בהן. מוזס השיב, כי אינו יכול לזכור אחרי ארבע שנים וכי מן הסתם שוחחו גם על נושאים אחרים. רב-פקד עודד בן-משה שאל האם השניים שוחחו גם על סיקורו של כבל בידיעות אחרונות. מוזס הכחיש בתוקף והוסיף: "לא היה מצב שמדברים על החוק וכבל מבקש או מקבל או קושר את זה בכל דרך שהיא".

בן-משה: "כבל מוסר שלאחר מכן הוא היה דווקא מרוצה מהסיקור שלו, שהסיקור שלו השתפר, שהוא היה מבסוט". מוזס: "אני מאוד שמח אם הוא מבסוט עם זה שהסיקור שלו השתפר". בן-משה: "אבל איזה פידבק אתה קיבלת לגבי זה?". מוזס: "אני לא זוכר שקיבלתי שום פידבק. הפידבק היחיד שקיבלתי בשלב מאוחר יותר, לא בתקופה שאתה מדבר, היה הפידבק של חוסר שביעות רצון". אם במקרה העורכים שמו תמונה טובה יותר של כבל, הוסיף, לא היה לכך כל קשר אליו. "כל פוליטיקאי שבא בטענות על סיקור, וטענותיו אם הן נמצאות מוצדקות, אחר כך משפרים את הסיקור, נהדר". מוזס הוסיף, שהמערכת פועלת בצורה עצמאית לחלוטין ואין לו כל קשר לכל סיקור שהוא.

בן-משה: "כאשר כבל מגיע אליך, יש לו ציפייה לקבל סיקור אוהד בידיעות אחרונות, מעצם היותו נבחר ציבור. למעשה אתה רותם אותו". מוזס: "אין לו ציפייה לקבל סיקור אוהד". בן-משה: "הוא אומר את זה חד-משמעית, שהוא רוצה לקבל סיקור אוהד. הוא חי מזה, הוא נבחר ציבור". מוזס השיב, שזוהי שאיפה של כל נבחר ציבור, ש"לא יטיחו בפניו ביקורת ורק יכתבו כמה הוא נהדר וכמה הוא טוב וכמה טובים הדברים שהוא עושה" – אך לא היה לכך כל קשר לחוק ישראל היום.

אין "סיקור אוהד" ו"סיקור חיובי"
האם ההטבות הן טובת הנאה [צילום: איציק וולף]

"אתם לא מבינים איך תקשורת עובדת", טען מוזס. "סיקור אוהד" ו"סיקור חיובי" הם מונחים מומצאים ("אני גם יכול להעריך על-ידי מי"), בעוד המונח הנכון הוא "סיקור ענייני והוגן" – למשל של הצעת חוק – שפוליטיקאי יכול לראות אותו כסיקור חיובי. אם פוליטיקאי מתלונן בצדק, הסיקור בהמשך הדרך יכול להיות מדויק יותר – אבל ענייני והוגן, ולעיתים גם ביקורתי.

מוזס שב ויצא נגד ישראל היום: "במשך שנים רבות ישראל היום הוציא סכומי כסף של מאות מיליוני שקלים במטרה לקדם רק איש אחד. לא לקדם רעיון, אלא לקדם איש אחד. גם בנט וגם ליברמן אמרו שישראל הוא לא עיתון של הימין אלא ביביתון, ובכך מישהו נתן לנתניהו הטבות בסכומי עתק". הוא אמר, שיש לראות זאת גם בהצהרתו של נתניהו עצמו, לפיה פיזר את הכנסת ב-2014 כדי שישראל היום לא ייפגע.

עוד התייחס מוזס עקרונית ליחסים בין אמצעי תקשורת לפוליטיקאים; הוא נחקר בדיוק חודש לפני פתיחת החקירה הגלויה בתיק 4000. "הנסיונות לקשור את המגעים בין פוליטיקאים לאנשי תקשורת לתחום [הפלילי] הוא בעייתי, אם אני אשתמש במילה עדינה". הוא שאל רטורית, האם ההטבות לערוץ 20 (כיום ערוץ 14) שנדונו באותה עת ייחשבו לטובת הנאה לאור הנטייה הפוליטית של הערוץ. עוד תהה, שוב רטורית, האם פרסום תמונתו של פוליטיקאי לאחר שנתן ידיעה בלעדית ייחשב לטובת הנאה.

הידיעה השלילית נגד בנט
ניצול הזדמנות של פרסום מקרי [צילום: עמית שאבי]

ב-1.2.18 נחקר מוזס שוב לגבי חלק מן הנושאים עליהם נחקר בינואר 2017, בעקבות ממצאים נוספים שעלו בחקירה. החוקרים הציגו את ההיקף הגדול של התקשורת בינואר-ספטמבר 2014 בין מוזס לבין ארי הרו, לשעבר ראש הסגל בלשכתו של נתניהו (ומי שהקליט את שתי הפגישות בדצמבר 2014) וטענו, כי זה היה הציר להעברת תלונות מנתניהו על סיקורו בידיעות. מוזס השיב שאינו זוכר אם כי זו הנחה סבירה, ושב ואמר שהסיקור הושפע לרעה מן החרם שהטיל נתניהו על העיתון.

עוד טענו החוקרים, כי הרו גם היה הערוץ לתיאום בין נתניהו למוזס לגבי חוק ישראל היום ובמיוחד לכך שנתניהו לא הטיל משמעת קואליציונית וכך אפשר לחוק לעבור בקריאה טרומית. מוזס השיב, כי היה ברור לו שהחוק יעבור בשל התמיכה הנרחבת בו, כולל כל מפלגות הקואליציה למעט הליכוד. נתניהו הגיע למסקנה שאינו יכול לעמוד מול תמיכה שכזאת, מה עוד שמדובר היה ברק בקריאה הטרומית "והמשך הדרך הוא מלא חתחתים ומלא דיונים ומלא מהמורות ומלא שינויים".

החוקרים גם חזרו לאמירתו של מוזס לנתניהו ולפיה "טיפל בבנט". בחקירותיו ב-2017 הסביר מוזס, כי רק ניצל את העובדה שמספר ימים לפני כן פורסמה ב-ynet ידיעה נגד בנט. לדברי פקד עידן אבירם, מה שאירע הוא ש"בין לבין [שתי הפגישות] מקפיצים כתבה שעוד שנייה מתייבשת ונופלת במדור הכלכלי, מקפיצים אותה לכותרת הראשית". מוזס השיב, כי לא היה מעורב בצורה כלשהי באותו פרסום אלא כאמור רק ניצל אותו בדיעבד. באותה תקופה היו פרסום בעד ונגד בנט ללא כל קשר לשיחותיו עם נתניהו, הוסיף, וייתכנו שינויים בתוך האתר משיקולי עריכה שגרתיים.


300 או 400 מיליון דולר
אליסון. מוזס לא שוחח עליו עם נתניהו [צילום: מארק טריל, AP]

נושא נוסף ששב ועלה באריכות בחקירה זו היה המגעים שניהל מוזס עם אישים שונים בנוגע לאפשרות מכירת ידיעות אחרונות. לגבי פול מרינלי, נציגו של המיליארדר לארי אליסון, אמר מוזס, כי נבחנו אפשרויות של מכירת הקבוצה כולה או חלקים ממנה, כולל מכירת מניות המיעוט של אליעזר פישמן. לדבריו, הוא לא שוחח עם נתניהו על אליסון אלא אולי עם ארנון מילצ'ן שכנראה מכיר את אליסון מלוס אנג'לס. ייתכן שעלו שמות נוספים, העיר, אך הוא התייחס לכולם "בזלזול מוחלט" – בניגוד לשיחות עם מרינלי שהיו רציניות.

מוזס סירב לומר מה היה המחיר בו נקב בשיחות עם מרינלי. אדירם טען שמוזס ביקש 400 מיליון דולר, בעוד מרינלי דיבר על 300 מיליון דולר כפוף לבדיקת נאותות; מוזס לא הגיב ורק אמר שהפסיק את המו"מ כאשר המחיר שהוצע היה נמוך מדי. הוא גם אמר, שהשיחות עם ג'יימס פאקר לא היו רציניות וכבר בשיחתם השנייה הבין זאת; הם כלל לא הגיעו לדיבור על המחיר.

לדברי מוזס, הוא שיתף את מילצ'ן בטרוניות שהיו לו כלפי ישראל היום, כמי ששוחח על כך עם אנשי עסקים ופוליטיקאים רבים. אדירם: "איזה עזרה ביקשת ממילצ'ן בנושא הזה?". מוזס: "מי שמכיר את מילצ'ן [יודע] שהוא אוהב להתערב בדברים. בקטע הזה של לרכוש חלקים מהעיתון, הוא שמח לעזור לי" ולכן נראה ששמו של אליסון עלה בשיחותיהם. אדירם שאל האם מילצ'ן תיווך בצורה כלשהי בינו לבין נתניהו, ומוזס ענה שייתכן שמילצ'ן העביר לנתניהו את תוכן שיחותיהם.

"מאוד מתאים לארנון לרצות לסדר את הדברים דרך רכישה, דרך לסדר את העניינים עם נתניהו", הוסיף. "אני חושב שמילצ'ן אז [באמצע 2014] אמר לי שכדאי שאני אפגש עם נתניהו, לדבר על היחסים בין העיתון לבין נתניהו ולנסות ליצור מערכת יחסים חדשה שכוללת נרמול של היחסים, כולל את היחסים עם ישראל היום... הייתי מאוד סקפטי, כי לא האמנתי שייצא משהו מהשיחות האלה. מילצ'ן ניסה לשכנע אותי שכן ובסוף השתכנעתי, אבל הייתי מאוד סקפטי על סמך נסיון העבר".

אדירם טען, כי בשנת 2015 התקשר מוזס למילצ'ן ואמר לו, כי אם העסקה עם אליסון לא תצא לפועל – יהיו בידיעות פרסומים פוגעניים מאוד כלפי נתניהו ומשפחתו. "אני לא חושב שזה נכון. אני לחלוטין לא זוכר שאמרתי את זה", הגיב מוזס. אדירם המשיך באומרו, כי מילצ'ן העביר לנתניהו מסר זה, ושאל מדוע מוזס סבר שנתניהו יכול להשפיע על אליסון. הוא ענה: "כי אני הנחתי שאם ארי הרו נתן לי את מספר הטלפון שלו [של מרינלי], נתניהו יודע מזה". הוא הסביר שלא התקשר בעצמו לנתניהו, שכן באותה עת הלה התנפל על ידיעות בצורה אגרסיבית ופוגענית (כלשונו). עם זאת, מוזס שב והכחיש שהעביר מסר כזה ואף אמר כי אין יסוד למחשבה שנתניהו יכול היה לקדם את המכירה.

"נתניהו לא ביקש את זה בכלל"
התפוצה עלתה כעונש לידיעות אחרונות [צילום: משה שי, פלאש 90]

חקירתו האחרונה של מוזס, ב-14.6.18, עסקה גם בחשד למתן שוחד לכבל. הוא נשאל שוב על שיחותיו עם נתניהו לגבי ישראל היום ואמר שקיבל ממנו תשובות מתחמקות בנוסח "אני לא יודע, אני לא בדקתי, אני אנסה את זה פה"; הוא לא האמין לנתניהו גם כאשר הבטיח לפעול, וחוסר האמון היה אחת הסיבות שביקש להגיע לחקיקה גלויה. בכל פעם בה נתניהו סבר שהייתה בידיעות ביקורת עליו, עלתה תפוצתו של ישראל היום; "כך הוא היה 'מעניש' אותנו ומנסה להרתיע אותנו מלבצע את העבודה העיתונאית".

בנוגע לכבל אמר מוזס, כי הלה "האמין בכל ליבו שצריך להעביר את החוק הזה. לולא הוא היה מאמין, לא היה עוזר אם הייתי מדבר איתו 100 פעם או 200 פעם. הוא לא היה מקדם את החוק, נקודה". הוא דחה את האפשרות שהנחה את כבל כיצד לפעול, ואמר שלא היה כל פסול במגעים ביניהם. הוא גם הדגיש, כי כבל לא ידע על שיחותיו עם נתניהו. מוזס דחה את טענת החוקרים ולפיה נתניהו אפשר את קבלת החוק בקריאה טרומית בתמורה לסיקור אוהד. לדבריו, הוא היה מעוניין בנירמול היחסים בלי קשר לחוק ישראל היום, ועל מניעיו של נתניהו יש לשאול אותו. "נתניהו הכיר אותי מספיק שנים כדי לדעת שזה לא יהיה. הוא לא ביקש את זה בכלל".

לקראת סיום החקירה שב והעלה מוזס במשתמע טענה לאכיפה בררנית. "אני לא אומר שיש בזה משהו פלילי, אני לא מטיף לפתיחת חקירה, אני מבקש את זה להדגיש. אבל יש מספר עובדות שאני רוצה לציין. ישראל היום הוא חינמון פרסונלי לנתניהו", עליו הפסיד שלדון אדלסון 800-500 מיליון שקל. במקביל קיבל העיתון סכומים לא קטנים תמורת פרסומים ממשלתיים; נתניהו מטפל בעניינים הנוגעים לישראל היום למרות שאמר בעצמו שהוא ואדלסון חברים". מוזס אמר שוב שאינו אומר שיש לחקור יחסים אלו, אלא "אני רק תמה איך בעניין שלי התקבלה החלטה אחרת ובעניין הזה החלטה כזאת".



תאריך:  12/03/2023   |   עודכן:  12/03/2023
איתמר לוין
+האם חקירתו של מוזס תסייע דווקא לאלוביץ
07:00 13/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מוזס אישר שצפה שיפור בסיקורו של נתניהו בידיעות אחרונות ואף רמז לו על כך, אך טען שלא היה לכך קשר להגבלות על ישראל היום  ▪  האופי הרגוע של חקירות מוזס עשוי להעלות טענה של "חקירה בררנית" ביחס לחשודים האחרים
הוליכו שולל זה את זה [צילום: יונתן זינדל וקוקו, פלאש 90]
+"גרמתי לו להבין שהסיקור יהיה פחות עוין"
16:00 12/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מוזס אישר שהשתמש במה שכינה הפרנויה של נתניהו כדי לגרום לו לחשוב, שזו תהיה התוצאה של נרמול היחסים עם ידיעות אחרונות וקידום חוק ישראל היום  ▪  הדגיש: זה היה קורה מעצמו אם נתניהו היה מנרמל את היחסים – ואינטרס גם של העיתון
מוזס. לא התכוונתי לתת דבר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
נתניהו. אם יסיר את החרם [צילום: מרק ישראל סלם, פול]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אכיפה בררנית מול יחסי נתניהו עם ישראל היום
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט נתניהו
בעלי ידיעות אחרונות, נוני מוזס, אישר בחקירותיו בתיק 2000, כי גרם ביודעין לבנימין נתניהו לחשוב שיוכל לסייע לו בסיקור בידיעות אחרונות ואף להישאר ראש הממשלה ככל שיחפוץ. הוא טען, כי עשה זאת כאשר לא עלה בידיו להניא את נתניהו מדעותיו השגויות על כוחו, וכי לא התכוון לתת לנתניהו דבר; הסיקור היה הוגן יותר אילו נתניהו היה מסיר את החרם מהעיתון. לדברי מוזס, הוא אכן פעל במקביל גם לקדם את חוק ישראל היום – שהיה גם אינטרס של נתניהו. News1 ממשיך בחשיפת חקירותיו של מוזס.
12/03/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
נוני מוזס ובנימין נתניהו שוחחו לאחר בחירות 2013 על דרכים להגביל את פגיעתו של ישראל היום בידיעות אחרונות, ונתניהו אמור היה לבחון זאת במישרין מול שלדון אדלסון. כך אמר מוזס בחקירותיו בתיק 2000, הנחשפות ב-News1. לדבריו, מבחינת נתניהו היה קשר בין אופן סיקורו בידיעות אחרונות ערב בחירות 2009 לבין מניעת הפצת מהדורת סוף שבוע של ישראל היום.
12/03/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
בעלי ידיעות אחרונות, נוני מוזס, טען בחקירתו הראשונה בתיק 2000, כי בפגישותיו עם בנימין נתניהו ביקש להסדיר את היחסים העיתונאיים עימו – הן לפני שחוק ישראל היום בא לעולם והן במקביל אליו. הוא דחה את גרסת החוקרים ליחסי "קח ותן" ביניהם, אמר שביקש רק תחרות הוגנת מול ישראל היום וטען שמלכתחילה לא סבר שנתניהו יעמוד בדיבורו ויקדם את החוק. הדברים נאמרו בחקירה העיקרית של מוזס, שהתקיימה ב-4.1.17, ואשר נחשפת ב-News1.
12/03/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
1. בזהירות המתחייבת - מדובר רק בחלק מן הראיות ובמאות עמודים שיש בהם כמות עצומה של אמירות - דומה שחקירותיו של בנימין נתניהו בתיקי 1000 ו-2000, אותן חשפנו כאן ביומיים האחרונים, לא סייעו לו לשפר את מצבו. מובן שנטל ההוכחה הוא על התביעה, ויש לה לא מעט קשיים (הנובעים בין היתר מאופן ניהול החקירה), אך זהו הרושם הכללי.
09/03/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
בנימין נתניהו אמר בחקירתו האחרונה בתיקי 1000 ו-2000, כי החליט לפזר את הכנסת ב-2014 משום שנוני מוזס השתלט על הממשלה והכנסת, והיה מסוגל לטרפד את מנהיגותו ויכולתו לתפקד. נתניהו כינה זאת "השתלטות עוינת של טייקון" וייחס למוזס פעולות של סחיטה ושוחד מול חברי כנסת. הדברים נאמרו בחקירה ב-5.10.18 הנחשפת ב-News1.
08/03/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il