|   15:07:40
  ציפי לידר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
אבחנה רשלנית [צילום: בי"ח הדסה עין-כרם]
בשולי הכותרות

לאן הגענו

מדוע הפסיכיאטרים משחררים חולים מסוכנים לביתם? זה נגמר ברצח כן לביבי, לא לקנאים: אסור להיכנע לשנאת הביביזם הפתולוגית וזה גם לא דמוקרטי ולקינוח בקטנה
11/09/2022  |   ציפי לידר   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות


בנפשנו הדבר

מה המשותף לבן שרצח לאחרונה את אמו לדוד שרצח את אחיינו הרך בשכונת רמות בירושלים? התשובה היא, שני הרוצחים היו מעורערים. בנפשם. אין ספק שהרצח מעיד על מידת מסוּכנותם למשפחתם ולחברה.

אז איך זה שהשניים הסתובבו חופשיים בתוכנו, ולא אושפזו במחלקה סגורה במוסד פסיכיאטרי? למרבה הצער הכרוניקה הפסיכיאטרית יודעת לספר על לא מעט חולי נפש רוצחים, ששוחררו לביתם לאחר שמידת מסוּכנותם לא אובחנה על-ידי המטפלים (תופעה הפוכה לתסמונת קן הקוקיה, שֶבָּה הפסיכיאטרים מאבחנים אנשים בריאים כחולי נפש), וּבכך באבחנה הרשלנית השגוייה שלהם, נתנו הפסיכיאטרים בעקיפין שלא מדעת יד לרצח.

והשאלה היא: איפה הפסיכיאטרים? מדוע אבחנתם הרפואית לא אחת שגוייה ועלולה להיות קטלנית וַהרַת אסון? האם לא הגיעה השעה שמקרי הרצח שבוצעו בידי חולי נפש מסוכנים ידליקו נורה אדומה בקרב הקהילה הפסיכיאטרית בפרט וּמשרד הבריאות בכלל על חשיבות האבחנה הקלינית הנכונה כדי למנוע את הרצח המיותר הבא? אולי יש צורך ברענון דיאגנוסטי? ואולי צריך להעביר קורס יסודי ומקיף לסטודנטים ולמטפלים בנושא זה? ואולי בכלל עליהם לחזור לספסל הלימודים וּלהתמחות בַּסוּגייה? ואולי על משרד הבריאות להחמיר את הקריטריונים לקבלת פסיכיאטרים לעבודה

לא ייתכן שהפסיכיאטרים יתנערו מאחריותם המקצועית לנושא כאוֻב זה. יש לשים סוף לתופעה קטלנית עגומה זו, כי בנפשנו הדבר. לתשומת לב שר הבריאות ואיגוד הפסיכיאטרים בישראל ובעולם.

אוהבים לשנוא את ביבי

בכלי התקשורת חוזרים ושומעים על האידיאולוגיה - רק לא ביבי. אידיאולוגיה? הצחקתם אותי. הגיע הזמן לקרוא לילד בשמו: שנאת הביביזם, המוּנעת מסיבות פרסונלית גרידא. התופעה מאפיינת אנשים מתוסכלים אכולי שנאה בכלל, ולאיש בפרט, וּבמיוחד פוליטיקאים, אישי ציבור ועיתונאים קטנים, שאוהבים לשנוא את ביבי.

אין ספק שהצלחתו של ביבי כמדינאי דגול בארץ וּבעולם, שהם אינם מסוגלים להיכנס לנעליו הגדולות, מעוררת את בלוטות הקנאה היוקדת בקרבם, וזו מזינה את השנאה הפתולוגית שלהם כלפי האיש המבריק והמנוּסֶה. השנאה האישית מתורגמת אצל הפוליטיקאים לאידיאולוגיה שקרית, בדיוק כשם שאינטרסים פוליטיים מתורגמים אצלם לשליחות ציבורית, כביכול.

כשהשנאה הפרסונלית הזאת עטופה בכלי התקשורת בהילה אידיאולוגית, הרי העיתונאים מעניקים בכך פרס לשנאה, לאגו, למניעים האישיים הפסולים ולשקרים המסתתרים מאחורי ההצגה והתדמית האידיאולוגית של הפוליטיקאים וּמעניקים להם לגיטימציה ציבורית רחבה, ובכך מקַבְּעים את התופעה הנלוזה. צריך לומר את האמת קבל עם ועדה, וּלהדהד אותה תחת כל מיקרופון רענן: לא ביבי, שנאת הביביזם היא שהמיטה על הציבור חמישה סְבָבֵי בחירות מיותרים יקרים וּבזבזניים מהקופה הציבורית, שסופם מי ישורנו.

יתרה מכך, שמתם לב (ןאיך אפשר שלא), השנאה הפתולוגית לביבי מתעטפת גם בצלופן מרשרש של טהרנות, כשהפוליטיקאים מכריזים מעל כל במה אפשרית: לא לביבי, המואשם בשלושה כתבי אישום, שחלקם אגב כבר הוכח כְּמופרך וַחסר כל יסוד, וזאת בשעה שהחוק מתיר לראש ממשלה לכהן בתפקידו, וחֶזקת החַפּוּת עומדת לו כל עוד לא הורשע. אלא שהמתחסדים הללו הם קתולים יותר מן האפיפיור כבר אמרנו?

זו בדיוק הסיבה שעל ביבי - ראש המפלגה הגדולה ביותר, שנבחר על-ידי שני מיליון איש, לא לפרוש, ולהתעקש לא לרדת מהבימה הציבורית. ושיסורו כל הקנאים. זה גם נכון לפי חוקי הדמוקרטיה. וּבא לציון גואל.

בקטנה

מיהו המציל הלאומי? תשאלו את בני גנץ ושות'. רק הוא יוציא את עם ישראל מהבוץ ויתן לו מזור. אז מה חדש? טוב, הנחתום,ורק הואֵ, מעיד היטב על עיסתו הפרסונלית. וכל השאר היסטוריה

תאריך:  11/09/2022   |   עודכן:  11/09/2022
ציפי לידר
+לפיד הציע למיכאלי ולגלאון שיריונים וסורב
20:15 11/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הציע ליו"ר העבודה שיריונים לשרים ולחברי כנסת ברשימת יש עתיד תמורת הסכמה שלה לאיחוד רשימות עם מרצ  ▪  השרה מיכאלי הבהירה לו שאינה מעוניינת לדון עוד בנושא
לפיד ומיכאלי. התנגדות עקרונית לאיחוד רשימות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מסתמן: שקד וברודני ירוצו יחד בבית היהודי
16:38 11/09/22  |  עידן יוסף
איילת שקד ויוסי ברודני קרובים לסיכום. הם צפויים לרוץ יחד תחת הבית היהודי והאות ב'. לא מדובר בגוש טכני אלא ברשימה אחת ששקד תוביל (חדשות 12). ברודני רצה להוביל את הרשימה אך חזר בו.
+הליכוד מתנער מדברי ברקת בנושא היועצת המשפטית לממשלה
16:32 11/09/22  |  עידן יוסף
הליכוד פרסם הודעה נגד ח"כ ניר ברקת, שהעריך כי נתניהו יפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה: ״הדברים נאמרו על דעתו בלבד והם מנוגדים לעמדת הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו. אין שום כוונה לפטר את היועצת המשפטית לממשלה״.
+שס נגד מיכאלי: החלטה פופוליסטית, נפעל לביטולה
16:30 11/09/22  |  עידן יוסף
בתגובה להחלטת הממשלה בדבר הקמת רשויות מרחביות לתחבורה, מסרה שס: החלטה פופוליסטית נפעל לביטולה. ממשלה שלא קיבלה את אמון העם מבצעת מחטף חמור לשינוי מהותי של הסטטוס-קוו ופגיעה קשה בזהות היהודית רק כדי לקושש קולות לקראת הבחירות.

"הכל יודעים שזו החלטה פופוליסטית שתשונה מיד כשנקים ממשלה לאומית הנתמכת בידי רוב העם, המתנגד בהפיכת יום השבת הקדוש ליום עבודה נוסף. ח"כ משה ארבל פנה ליועצת המשפטית לממשלה שתעצור את המהלך המקומם ובמפלגה הודיעו כי במידת הצורך יעתרו לבג״ץ.

יו"ר נעם ח"כ אבי מעוז: "בזמן שאזרחי ישראל תקועים בפקקים, מרב מיכאלי ממשיכה להשתמש במשרד התחבורה ככלי לקמפיין שלה, ולהפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה. מדובר במחטף בזוי בתקופת בחירות, שלא היה עובר משפטית אם הייתה פה ממשלת ימין. אחרי הבחירות נסדיר בחוק את איסור תחבורה ציבורית בשבת, כפי שהיה כל השנים בישראל. הקמנו מדינה יהודית ונשמור עליה כזו".
+ליברמן מתנצל: "לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי"
14:57 11/09/22  |  מירב ארד
בעקבות הביקורת הרבה שנמתחה על התבטאותיו של אביגדור ליברמן נגד נתניהו, הגיב שר האוצר וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אין חדש תחת השמש, נתניהו אמנם שכח כי האנשים הקרובים אליו ביותר בחרו בקריאה לאנשי משטרת ישראל ״הגסטפו״ אך עדיין זוכר טוב מאוד כיצד להשתמש בשיטות תעמולה בשביל לפגוע בי וב״ישראל ביתנו״. עם זאת לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי - השואה ומלחמת העולם השניה, שמשפחתי היא חלק מקורבונתיה. אף אחד לא יטיף לי מוסר והעשייה שלי מדברת בעד עצמה - כפי שהתחלנו בשנה האחרונה לשדרג משמעותית את רווחתם של ניצולי השואה באמצעות הגדלת המענק השנתי שלהם, כך למרות ניסיונותיה החוזרים ונשנים של מכונת הרעל לפגוע בשגרת יומינו, נמשיך לפעול גם בהמשך."
+אישור השיריונים ברשימת הליכוד נדחה לבקשת נתניהו
14:51 11/09/22  |  מירב ארד
לבקשת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ישיבת המזכירות בנושא אישור הצעת השיריונים ברשימת הליכוד לכנסת תידחה ותתקיים ביום שלישי או רביעי.
+מירב, דחילק
14:15 11/09/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
דבר אחד ברור: זהבה גלאון, שנוהגת באחריות מעוררת כבוד לרבות ויתורה מראש על ראשות הרשימה, ואת יכולות להוות הנהגה ראויה לשמאל הציוני, שאני מקווה כי יהיה גם קואליציוני
מיכאלי. מסרבת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+לפיד מגנה: "את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח"
13:34 11/09/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה יאיר לפיד מגנה את דבריו של השר ליברמן שהשווה את "שיטות נתניהו" לגבלס ולסטאלין. "גם כשניצבים מול מכונת רעל והסתה בלתי נגמרת שמכרסמת את החברה הישראלית, את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח. כל התבטאות שמשווה או משתמעת כך רק פוגעת בזיכרון השואה ובלכידות החברתית שלנו".
+בית המשפט העליון, הספר
13:23 11/09/22  |  ציפורה בראבי   |   לרשימה המלאה
אין ספק שזהו אחד הספרים החשובים שיצאו השנה! בית המשפט העליון ונספחיו הפכו לאחרונה לנושא רב מחלוקות וטענות כלפיו  ▪  פרופ' יצחק זמיר, שהיה יועץ משפטי לממשלה, שופט בעליון, יו"ר הוועדה לבחירת סדרי בחירה של שופטים וזכה בפרסים רבים, כתב את הספר המרתק והחשוב הזה  ▪  הספר מומלץ לפוליטיקאים, לשופטים ולעורכי דין ולכל המתעניינים בנושא ולדעתי הם רבים מאוד
פרופ' יצחק זמיר [צילום: איציק וולף]
+מנהיגה הרוחני של נעם: התמודדות מוצדקת גם במחיר פגיעה בגוש
12:19 11/09/22  |  עידן יוסף
מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם הרב צבי טאו: ״גם הסיכוי לפגיעה בגוש הימין מוצדק למען המטרה ההכרחית שנעם תיכנס לכנסת ותבלום את התרבות הפוסט מודרנית. בטוח שנעבור את אחוז החסימה״ (חדשות 12).
+גנץ: מוקיע את דבריו של ליברמן
12:06 11/09/22  |  עידן יוסף
יו"ר המחנה הציוני, השר בני גנץ: "מעריך מאוד את שר האוצר ליברמן, אך מוקיע את דבריו וההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות. גם במערכת בחירות קשה מול מי שמבקש לפגוע בממלכתיות ובמערכת המשפט, יש לשים גבולות".
+סמוטריץ': סילוק ליברמן יהפוך את ישראל למקום טוב יותר
11:53 11/09/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "איווט ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. פרובוקטור בריון, חסר דרך וחסר ערכים, שכבר שנים מתפקד כסוכן כאוס שמפיץ שנאה וחרמות וגורר את מדינת ישראל לתהום בשל ענייניו האישיים. עכשיו הוא גם מבזה את זכר השואה. הציבור הישראלי חייב לסלק אותו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר".
+ליברמן נגד נתניהו: השיטות שלו - בדיוק כמו של גבלס וסטאלין
11:04 11/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו תוקף במילים חריפות את יו"ר הליכוד  ▪  במערכת הפוליטית מאשימים אותו בזילות השואה, באובדן עשתונות ובפגיעה בשיח
ליברמן. מוריד את רף השיח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שוסטר: ללפיד אין יכולת להקים ממשלה, גם עם המשותפת
10:52 11/09/22  |  עידן יוסף
סגן שר הביטחון ח"כ אלון שוסטר (המחנה הממלכתי) בראיון לרדיו צפון: "ללפיד אין יכולת להקים ממשלה, גם עם המשותפת". לדברי סגן שר הביטחון אלון שוסטר: "לפיד לא יקים ממשלה, לכל היותר הוא יהיה ראש ממשלת מעבר לקראת בחירות שישיות ואני סמוך ובטוח שנתחזק ונקים ממשלה".
+לא פורשת: שקד לא פוסלת ממשלת ימין צרה
10:31 11/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
איילת שקד מצהירה לראשונה כי אם ימשיכו שותפיה למפלגות השמאל-מרכז להחרים את נתניהו תצטרף לממשלת ימין צרה  ▪  "עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות"
שקד. לקראת חיבור עם הבית היהודי [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+עידית סילמן התפטרה מהכנסת
09:53 11/09/22  |  עידן יוסף
לקראת שריונה בליכוד, חברת הכנסת עידית סילמן הגישה את מכתב התפטרותה מהכנסת לידי יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי. במקומה תיכנס לכנסת חברת הכנסת רוני ססובר.
+שקד הזמינה את אביר קארה לפגישה
09:48 11/09/22  |  עידן יוסף
אחרי הפרידה המתוקשרת - איילת שקד הזמינה את אביר קארה לפגישה. קארה: "אפגש עם כל מי שמוכן לאמץ את מצע מפלגת חופש כלכלי" (חדשות 12). במקביל למו״מ עם הבית היהודי, שקד תיפגש היום עם ניר אורבך (ynet).

+נתניהו מחזר אחרי הקול הערבי
08:45 11/09/22  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
בנימין נתניהו המיר את הלשון הבוטה וגסת הרוח שלו נגד החברה הערבית במתק שפתיים, המבטיח עידן חדש לערבים החיים במדינת ישראל  ▪  כראש האופוזיציה, הנושא עיניו לראשות הממשלה, החליט לנקוט בקו הסברה לא מתסיס ולא קנטרני כלפי האלקטורט הערבי
נתניהו. מתק שפתיים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+גורמים בשמאל: לפיד לא הציע לגלאון ולמיכאלי שריונים
08:12 11/09/22  |  עידן יוסף
ברקע כשלון ראש הממשלה לפיד להביא לאיחוד בין העבודה למרצ, גורמים המעורים בנושא אומרים כי נראה שלפיד אינו מעוניין בכך בכל מאודו. לדבריהם, בפגישה שקיים אמש בביתו עם מרב מיכאלי וזהבה גלאון, הוא לא הציע להן לשריין מקומות למועמדים מהעבודה וממרצ ברשימת יש עתיד (כאן חדשות).

יו"ר סיעת מרצ ‎מיכל רוזין אמרה בראיון לגלי צה"ל: "יש חמישה ימים לסגירת הרשימות, זה המון זמן. מרצ תגדל ותתחזק אבל לא יודעים מה יהיה עד הבחירות - רואים שהעבודה נחלשת. אנחנו חוששים לגוש ולמחנה, ולא מסתכלות רק על עצמנו".
+הציונות הדתית לשקד: גלי אחריות לגוש הימין ותפרשי
07:55 11/09/22  |  עידן יוסף
רשימת הציונות הדתית קוראת לאיילת שקד לפרוש. ״יחד, שקד והנדל היו רחוקים מלעבור אחוז חסימה, עכשיו כשהם לבד ברור שכל הצבעה לשקד היא זריקת קול לפח וסכנה לימין. אנו קוראים לשקד לגלות אחריות לגוש הימין ולמדינה ולפרוש מהמרוץ ולא לגרום לימין לאובדן קולות בבחירות גורליות, שבסופן עלולה לקום ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת, אין לנו קולות לבזבז".
+השר הנדל פרק השותפות עם השרה שקד
07:20 11/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יועז הנדל הודיע כי אינו מוכן להשלים עם האפשרות שהרוח הציונית תעניק לנתניהו ממשלת ימין צרה ולא תתעקש על ממשלת אחדות רחבה והצהיר: אוביל את הרוח הציונית  ▪  השרה שקד תוקפת: מעדיף לגרור את המדינה לבחירות נוספות מאשר להקים ממשלת ימין, שבוי במחנה 'רק לא ביבי'
שקד והנדל. כבר לא. [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
בשנה האחרונה, כשבנימין נתניהו מצא עצמו כראש האופוזיציה, הוא תקף בלי הרף את הנציגות הערבית בכנסת והיו לו לא מעט התבטאויות בוטות וגסות רוח כלפי האוכלוסייה הערבית. גם חבריו בכנסת לא הרפו והתמידו בהתקפות הרסניות נגד הנציגות הערבית בכנסת ישראל, כשהביטויים תומכי טרור ושונאי ישראל כיכבו בהתקפותיהם.
שר התקשורת יועז הנדל הודיע לפעילי מפלגת הרוח הציונית כי החליט לפרק את השותפות הפוליטית שלו עם שרת הפנים, איילת שקד. זאת, בשל הערכתו כי שקד נכונה לאפשר לבנימין נתניהו להקים ממשלה צרה.
11/09/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
השבוע הצליחה שרת התחבורה מרב מיכאלי להחסיר פעימה מלבם של כמה דתיים ולהפיל בפח כמה עיתונאים ואף פוליטיקאים שמיהרו להפיץ גינויים. בסרטון "טיקטוק" שפרסמה, אמרה מיכאלי, בקריצה לקהל בוחריה הפוטנציאלי, את המילים הבאות: "למה אין רכבות בשישי שבת בערב בכל מיני מקומות בארץ? אתם חוזרות וחוזרים ושואלים אותי - ובצדק. ובכן הבטחתי לכם שאנחנו נעשה כל מאמץ כדי לקצר את הזמנים של החשמול והצלחנו וקיימנו...הקו בין נתניה לרחובות חוזר חשמלי, נקי, שקט, גם בשישי, גם בשבת, גם בערב". סוף ציטוט.
11/09/2022  |  עידן יוסף  |   יומני בלוגרים
ראש הממשלה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, נפגש (שבת, 10.9.22) בביתו שבתל אביב עם יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, ועם יו"ר מרצ, זהבה גלאון, בניסיון להביא את השתיים להסכמות על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25.
10/09/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
חברת הכנסת נירה שפק (יש עתיד) לא תשובץ ברשימת המפלגה בבחירות לכנסת ה-25. שפק נפגשה (שבת, 10.9.22) עם ראש הממשלה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, וסיכמה עימו שהיא נערכת לבחירות המקומיות.
10/09/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il