|   15:07:40
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מטרתו המרכזית: להתחשבן עם בנט ושקד. נתניהו [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

היכונו לגירוש הבית היהודי

נתניהו, שבמשך שנתיים לא החליף מילה עם שרת המשפטים החדשה, יעשה הכל לגירושה ואיך זה קשור ל'אידיוטים השימושיים' של הציונות הדתית?
13/05/2015  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   ממשלה 34   |   תגובות
לא איש של הכרת הטוב
נתניהו כבר שכח שרבבות מצביעי הציונות הדתית העניקו לו ברגע האחרון, על-מנת להצילו מתבוסה מוחצת, לפחות ארבעה מנדטים. הענקת השליטה על ענייני הדת לחרדים, הוכיחה שהוא אפילו בז לטובי תומכיו שנשכבו על הגדר למענו

ממשלת יום נקם
עמי דור-און
מי שמכיר את בנימין נתניהו יודע שהוא אינו שוכח את אלה שעוללו לו רע ופגעו בכבודו * הנקמה במבזים, נקמתו בכל אלה שביזו אותו במהלך המו"מ הקואליציוני להקמת ממשלתו החדשה, ובעיקר נפתלי בנט יו"ר הבית היהודי, בוא תבוא והיא תהיה מרה וכואבת
לרשימה המלאה

עכשיו, לאחר שהממשלה החדשה קרמה עור וגידים, הגיעה העת לבחון בעיניים נכוחות את תוחלת החיים של ההרכב הנוכחי, של הממשלה הזמנית ביותר (מבחינת אורך-חייה) במדינת ישראל; ממשלה שראשה מייחל לשנות כמה שיותר מהר את פרצופה ומייחל שחרית וערבית שהשמאל שיצטרף לממשלתו, על-מנת שיסייע לו לזרוק החוצה, בבעיטה גסה, את הבית היהודי.

לא צריך להיות חנן קריסטל כדי להפנים את מה שהפרשן הפוליטי הבכיר מפמפם לנו בוקר וערב: שנתניהו ממשיך לחתור להקמת ממשלת אחדות, עם בוז'י הרצוג וציפי לבני, ולו רק "כדי לנקום" בבית היהודי על "סחיטת ראש ממשלה מכהן". לאמור: בטוח שהממשלה תשנה פרצופה, ברגע שבוז'י וציפי יואילו בטובם להצטרף לממשלתו, ויאפשרו לו לבעוט החוצה את המפלגה הנאמנה לו ביותר (לעיתים אפילו יותר מן הליכוד), שדווקא היא, באופן דיאלקטי, שנואת-נפשו והמזולזלת ביותר, מבחינתו.

ועל אף זאת צריך לומר, שקריסטל טועה. הבית היהודי לא יסולק, מר קריסטל, מפני שנתניהו מבקש לנקום על "סחיטת ראש ממשלה מכהן". אם בסחטנות עסקינן, הרי נתניהו חי ממש בשלום עם הסחיטה החרדית, ששברה הפעם את שיאי עצמה: ביטלה כעפרא דארעא את כל הישגי ממשלת 2013/14, והסיגה אותה שנתיים לאחור.

הענקת תיקי הכלכלה, הדתות והנגב והגליל, לידי עבריין מורשע שיש מאחוריו קלון, אינה תוצאה ביזיונית של סחיטה? והכספים הקואליציוניים בשיעור 140 מיליון לש"ס ו-120 מיליון ל'יהדות התורה', לא נולדו בחטא הסחטנות? ושיחזור הקצבאות השערורייתיות לעידוד הילודה הערבית והבדואית, אינו מעשה סחיטה פאר-אקסלנס? – וכן הלאה.

המלך ביבי הראשון
הגברת הראשונה של הבית היהודי [נתי שוחט/פלאש 90]

ראש הממשלה אומנם יתעמר בבית היהודי ויסלקו מממשלתו ברגע שיסכימו בוז'י וציפי להציג כף-רגלם הענוגה על סף חדר מליאת הממשלה (נתניהו תמיד יוכל לטעון, כי זה התנאי שלהם: רק לא הבית היהודי!), אבל מסיבה אחרת: נתניהו, כמו נתניהו, ימשיך לבגוד בנאמניו מימין, לצד קיפוד ראשיהם של כל אלה העלולים לאיים על מעמדו של המלך ביבי הראשון. לא בסחטנות עסקינן, כי אם בבגידה ובתסביך רדיפה.

נתניהו, איך לומר בעדינות, אינו איש של הכרת הטוב. המונח הזה אינו מופיע בלקסיקון שלו. הוא כבר שכח שרבבות מצביעי הציונות הדתית העניקו לו ברגע האחרון, על-מנת להצילו מתבוסה מוחצת, לפחות ארבעה מנדטים. הענקת השליטה על ענייני הדת לחרדים, הוכיחה שהוא אפילו בז לטובי תומכיו שנשכבו על הגדר למענו.

נתניהו גם איננו המנהיג שיצמיח לצידו יורשים פוטנציאליים. להפך. כל מי שמרים ראש, עובר סדרת חינוך ושמה קפד ראשו. סילבן שלום, ישראל כ"ץ, גדעון סער ואחרים, יספרו לכם על זה. כשנדמה לו שהבית היהודי מהווה איום, הוא יעשה הכל לקצץ את כנפיו.

לכל זה יש לצרף כמה עובדות טריוויה, שמבטאות את עוצמת המשטמה האובססיבית של בנימין ושרה נתניהו כלפי הצמד בנט-שקד אישית. עובדה ראשונה: בכל השנתיים האחרונות שבהן כיהנה איילת שקד בכנסת, נמנע נתניהו מלומר לה שלום, אף לא ניד עפעף או נענוע ראש נימוסי, וקל וחומר שלא לחץ את ידה (ולא מחמת איסור נגיעה). גם כשחלף ממש לידה, במרחק סנטימטרים אחדים, הוא הסיט מבטו הצידה, משל הייתה שקופה. כך הוא נוהג בעקביות מאז נבחרה לכנסת, לפני שנתיים. כך שטבעי מאוד מבחינתו שלא לעכל את השדרוג במעמדה, לרבות היותה מעתה חברת הקבינט. הכל ייעשה על כן, כולל בגידה בנאמניו ובבוחריו, כדי לבעוט בבוז החוצה את הגברת הראשונה של הבית היהודי.

'פרסונה נון גראטה'
פרסונה נון גרטה [מארק ישראל סלם/פלאש 90]

שנית: נפתלי בנט, במרוצת השנתיים בהן כיהן בתפקיד מיניסטריאלי חשוב וחבר הקבינט, תיפקד על תקן של 'פרסונה נון גראטה' (אישיות בלתי רצויה), בארמון המלכותי שברחוב בלפור. בניגוד לעסקני ליכוד זוטרים, הוא מעולם לא הוזמן 'אל הקודש פנימה'. לא ארוחת ערב אינטימית ולא תֵה של אחר-הצהריים. נון גראטה.

שלישית: גם כשנתניהו ובנט טסו לעולם לייצג את ישראל באירועים חשובים, נסגרו בפני בנט דלתות מטוסו של ראש הממשלה. שיחפש לעצמו טיסה אחרת. שרה לא יכולה הייתה לשאת את המחשבה, שהיא תימצא עם שנוא-נפשה לאורך מספר שעות, באותו תא נפח דחוס, ולנשום עימו אותו אוויר.

פיצוח תעלומת השיטנה התהומית הזו, דורש מן הסתם הסברים פסיכולוגיים מעמיקים. אבל אם לסמוך על רמיזות בסביבה, הכל החל כשהשניים מילאו תפקידים בכירים בלשכת ראש הממשלה נתניהו: בנט ראש מטה ושקד מנהלת הלשכה. שניהם נחשפו לתופעה מדהימה ומקוממת: הנחיות לביצוע שהורידה להם במישרין הגברת נתניהו. כשאחד מהם כבר לא יכול היה לשאת זאת, ופלט משהו בסגנון "אנחנו לא עובדים אצלך", נגזר דינם. מאז הוטל על נתניהו איסור מוחלט, בקונם ובאַלָה, להיפגש איתם, לשוחח איתם בטלפון; לא להזכיר שמם, ואפילו לא לחשוב עליהם.

מסיבה זו ניסה נתניהו להותיר לאחר הבחירות לכנסת ה-19 את הבית היהודי באופוזיציה. רק חבירת בנט ללפיד הצילה אז את המצב. הפעם נמשכה ההתעללות, כשבנט הוזמן אחרון ללקט את השאריות שהותירו שאר השותפים. אילו לא נזקק לו נתניהו מבחינה מתמטית, היה הבית היהודי גם הפעם נשאר בחוץ. אבל כשיואילו בוז'י-ציפי להצטרף, הם יספקו את הרוב המתמטי ואת העילה לגירוש הבית היהודי. זה מה שבאמת מעניין אותו.

איום אירני? קלקולים במשטרה? שחיתות בפרקליטות? אתיופים נרגנים? עוינות אירופית? אובמה מזייף? – הכל יחכה עד שביבי ישיג את מטרתו המרכזית, להתחשבן עם בנט ושקד. לתפארת מדינת ישראל.

ולחרפתם של רבבות 'אידיוטים שימושיים' במחנה הציונות הדתית, שהתפתו להאמין לכזבי נתניהו, שהבטיח להעניק מעמד בכורה לבית היהודי, ונתנו לו את קולם – וכך גזרו במו ידיהם על הציונות הדתית גירוש מחפיר במוקדם או במאוחר, למדבר האופוזיציה. זה מה שבישלתם, חברים יקרים, 'האידיוטים השימושיים' של הציונות הדתית, כשיריתם לעצמכם ברגל, וזה מה שתאכלו.

תאריך:  13/05/2015   |   עודכן:  13/05/2015
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   איילת שקד / Ayelet Shaked   אלי כהן / Eli Cohen   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   דוד אזולאי / David Azulai    דוד אמסלם / David Amsalem   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   חיים כץ / Haim Katz   חנן קריסטל   יהדות התורה והשבת   יואב גלנט / Yoav Galant   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   מיקי לוי / Mickey  Levy   ממשלת ישראל / Israel Government   משה כחלון / Moshe Kahlon   משולם נהרי / Meshulam Nahari   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   פלאש 90 / Flash 90   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   ש"ס   שרה נתניהו / Sara Netanyahu 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היכונו לגירוש הבית היהודי
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
13/05/15 11:55
2
אהרון שחר
13/05/15 12:05
 
משה מחיפה
14/05/15 02:15
 
משה מחיפה
14/05/15 02:15
 
משה מחיפה
14/05/15 02:15
 
משה מחיפה
14/05/15 02:15
 
משה מחיפה
14/05/15 02:15
 
משה מחיפה
14/05/15 02:15
3
דודיבע
13/05/15 12:55
4
פלטרו
13/05/15 16:41
5
שאול אבידור
13/05/15 19:39
6
אלטע קאקער
14/05/15 07:49
7
חשש ודאגה מוצדקים
14/05/15 08:26
8
אל מנחם רהט
14/05/15 11:19
9
ירדנה
14/05/15 11:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 34
ההגינות מחייבת לומר בריש גלי: המפלגות החרדיות הוכיחו לכולם איך מפלגות צריכות לפעול ולמען מי נציגיהן נשלחים לכנסת. המפלגות החרדיות, אם כי גם מפלגת הבית היהודי, "עשו בית-ספר" לנתניהו וצוות המו"מ שלו, אם בכלל ניתן לקרוא לכך משא-ומתן. מה שהמפלגות החרדיות השיגו עבור קהל בוחריהן לעולם לא תוכל מפלגה חילונית להשיג עבור בוחריה.
13/05/2015  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
שתי עתירות הוגשו לבג"ץ, במהלכו של השבוע האחרון, שעניינן התנהלותה והרכבה העתידי של ממשלתו ה-34 של בנימין נתניהו. האחת - עתירתה של סיעת "יש עתיד", המכוונת נגד הגדלת מספר שרי הממשלה וסגני השרים, בממשלה העתידה לקום בימים אלה, בראשותו של בנימין נתניהו. השנייה - עתירתה של סיעת "מרצ" לביטול סעיפים בהסכם הקואליציוני, בין סיעת "הליכוד" לבין סיעת "הבית היהודי", לפיהם יגדל תקציב החטיבה להתיישבות והיא תועבר לאחריות משרד החקלאות, בטענה שסעיפים אלה - בהסכם הקואליציוני - עומדים בסתירה להנחיות היועץ המשפטי לממשלה.
במפלגת הליכוד מתכוננים להשלמת הרכבת הממשלה בחלוקת תיקים לשרים מטעם המפלגה. גורמים בליכוד ציינו כי מסתמן שח"כ מירי רגב תמונה לשרת הרווחה, דני דנון ימונה לשר התיירות, צחי הנגבי לשר התקשורת, וזאב אלקין לשר הקליטה.
12/05/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
דומה כי בויכוח המר המתלהט בין האופוזיציה לקואליציה בדבר הגדלת מספר שרי הממשלה ומספר סגני השרים, בדרך של תיקון חוק יסוד: הממשלה, נשתכחה עובדת יסוד אחת והיא - הממשלה אינה הממשלה של ביבי והיא אף אינה רשומה, בטאבו, על שמו של הרצוג, מדובר בממשלת ישראל. סעיף 1 לחוק יסוד: הממשלה קובע, כי הממשלה היא הרשות המבצעת של המדינה. נחזור ונדגיש. הממשלה היא הרשות המבצעת של המדינה ולא של מפלגה זו וגם/או אחרת.
המציאות הפוליטית במדינת ישראל מוכיחה בעליל כי משטר הקואליציה, הנוהג בה מאז כינונה, מחבל קשות בכוחה ובתפקודה של הממשלה והורס את לשד-עצמותיה. בפרפרזה על הסיסמה הציונית המיתולוגית של פעם, "חסלו את הגולה לפני שהיא תחבל אתכם" - קורא גד נחשון להציל את מדינת ישראל ממלתעות הקואליציה, המכרסות בה בכל פה
12/05/2015  |  ראובן לייב  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ממשלה 34  /  מי ומי  
אושרה בקריאה ראשונה הגדלת מספר השרים  /  איציק וולף
ציוני ליברמן: "חנן קריסטל שקרן השבוע"  /  עידן יוסף
מספר השרים וסגניהם יוגדל ביום רביעי  /  עידן יוסף
האם הרצוג ייכנס לממשלת נתניהו?  /  גיא דויטש
ה"מט" של נתניהו  /  הרב אליהו קאופמן
הגועליציה של הליכוד   /  משה גולדבלט
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il