הפרסום באינטרנט ממשיך לשבור שיאים. ההכנסות מפרסום מקוון בארה"ב זינקו ב- 38% ברבעון הראשון של השנה, ל- 3.9 מיליארד דולר - שיא רבעוני של כל הזמנים. כך לפי נתונים שפירסמה היום (ג', 30.5.06) חברת ראיית החשבון פרייס ווטרהאוס קופרס (PwC).
"הרגלי הצריכה ממשיכים להבשיל ולהתפתח", אמר דיוויד סילברמן, שותף ב- PwC. "חברות למדו להקדיש חלק גדול יותר מתקציבי הפרסום שלהן לפלטפורמת הפרסום מהירת צמיחה זו, על-מנת להגיע לקהל הנכון בזמן הנכון", הוסיף.
הסקר של PwC, המתבסס על נתונים של 15 החברות המובילות בארה"ב בתחום הפרסום באינטרנט, ונערך בחסות לשכת הפרסום האינטראקטיבי (IAB), מצביע על המשך מגמת הגידול החד בפרסום ברשת בשלוש השנים האחרונות.
ההכנסות מפרסום מקוון בארה"ב הסתכמו בשנת 2002 ב- 6 מיליארד דולר. בשנת 2003 גדל הסכום ל- 7.2 מיליארד דולר, ובשנת 2004 זינק ל- 9.6 מיליארד דולר. בשנה שעברה המשיכו ההכנסות מפרסום מקוון לזנק, והסתכמו ב- 12.5 מיליארד דולר - שיא של כל הזמנים.