חברת מיקרוסופט ישראל הודיעה (יום ד', 28.6.06) על שני מינויים חדשים בחברה.
מנהל שיווק חדש בחברה
גיא הילטון, 32, מונה למנהל שיווק תחום שרתי אפליקציות ואבטחת מידע בחטיבת השיווק של מיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי הילטון על ניהול והובלת השיווק והאסטרטגיה של שרתי האינטגרציה ובסיסי הנתונים, תחום הבינה העסקית ותחום אבטחת המידע במיקרוסופט ישראל.
בתפקידו הקודם שימש במשך שנתיים כמנהל השיווק בחטיבת הדפוס הדיגיטלי של חברת קריאו (CREO), שם היה אחראי על ניהול האסטרטגיה של מוצרי השרתים. כמו-כן, הוא הקים את תוכנית השותפים האסטרטגיים בחטיבה.
קודם-לכן הוא שימש במשך 5 שנים כמנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת CITALA. במסגרת תפקידו הוא התווה את האסטרטגיה השיווקית בחברה, הקים רשת מפיצים בינלאומית וניהל את הלקוחות האסטרטגיים שלה בשווקי המזרח הרחוק, אירופה וארה"ב.
גיא הינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת Trinity בארה"ב.
מנהל שיווק Business Tools & Unified Communication
תומר צוקר, 32, מונה לתפקיד מנהל שיווק Business Tools & Unified Communication בחטיבת השיווק של מיקרוסופט ישראל.
במסגרת תפקידו צוקר יהיה אחראי על ניהול ויישום של תוכניות השיווק למוצרי Project ,Visio ,Live Communication Server Live Meeting ,Exchange Server ,OneNote.
בתפקידו הקודם במיקרוסופט ישראל שימש במשך 3 שנים כמנהל קשרי לקוחות בקבוצת המסחר והפיננסים בחטיבת לקוחות ושותפי ה-Enterprise במיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו עסק בהובלת תהליכי מכירה, ליווי פרויקטים והעמקת הקשר ושיתוף הפעולה בין לקוחות המגזר ומיקרוסופט ישראל. קודם-לכן שימש כמנהל תחום פיתוח עסקי ב- MSN ישראל.
צוקר הינו בוגר תואר ראשון ותואר שני (MBA) במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמסלול האקדמי, המכללה למנהל.