|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

בעקבות דוח ועדת זיילר

דיכטר הודיע על מינוי גנות <br>למפכ"ל ומיקי לוי לסמפכ"ל

ניצב קניאק הועבר מתפקיד הסמפכ"ל לתפקיד נציב שירות בתי הסוהר לדברי דיכטר, הוא עסק בשינויים במהלך החודשים האחרונים נוכח השינויים שהתחייבו במשטרה ומסקנות הביניים של ועדת זיילר
18/02/2007  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   פרשת פריניאן   |   תגובות
יעקב גנות. פיקוד עליון אחר

מיקי לוי. הסמפכ"ל הבא

אבי דיכטר

מוטי אקסמיט
קראדי: אני מתפטר מתפקידי

נציב שירות בתי הסוהר, רב-גונדר יעקב גנות, הוא שיהיה המפכ"ל הבא של משטרת ישראל. כך הודיע השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, במסיבת עיתונאים שקיים כשמונה שעות לאחר פרסום דוח ועדת זיילר. במקביל הודיע השר, כי מיקי לוי, מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ימונה לסגן המפכ"ל; סגן המפכ"ל, ניצב קניאק, הועבר מתפקידו והוא ימונה לנציב שירות בתי הסוהר, במקום גנות.

מינוי גנות כבר מעורר ביקורת - בשל הסתבכותו לפני כ-13 שנים בחשד לפרשת שוחד. גנות נחשד בקבלת מתנות מהאחים טאנוס עימם היה מיודד. המתנה: אירוחו ואירוח ידידיו, לאחר שקודם במשטרה לתפקיד בכיר. גנות הועמד לדין, הוא זוכה בבית המשפט המחוזי, ולאחר מכן זוכה בבית המשפט העליון בערעור שהגישה המדינה. הזיכוי ניתן ברוב של שני שופטים (אליעזר גולדבר ויצחק זמיר) כנגד דעתו החולקת של השופט יעקב קדמי. השר דיכטר אמר במסיבת העיתונאים כי עובדות אלה נלקחו בחשבון, ולאחר התייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הוחלט שאין באותם הליכים כדי לפסול את גנות לתפקיד.

במסיבת עיתונאים שכינס במשרד לביטחון פנים אמר השר דיכטר, כי הוא קיבל לידיו את דוח ועדת זיילר, שמונתה ע"י קודמיו בתפקיד - השרים גדעון עזרא והשרה ציפי לבני. לדבריו, מאז קבלתו בצהריים הוא קרא בו, יחד עם אנשי ציוותו והיועמ"ש של המשרד לביטחון פנים, בעיון רב.

לאחר שהודה לחברי הוועדה: השופט (בדימ.) ורדי זיילר, עו"ד נורית שניט וניצב (בדימ.) עוזי ברגר, על העבודה אותה כינה: "מעמיקה, יסודית, מקצועית ואמיצה", התפנה להתייחס לדוח שלפי ממצאיו הראה כשלים בתרבות הארגונית ובמשמעת המבצעית של המשטרה.

"לפני שמונה חודשים, חודש לאחר שנכנסתי לתפקידי כשר לביטחון הפנים, קבעתי את קווי המדיניות שהוכתבו למשטרה, ושהוצגו לציבור. בראשם עמדה ההנחייה להגברת תחושת הביטחון לאזרחי ישראל, לצד הלחימה בפשיעה, באלימות ובתאונות הדרכים. סוגיית התרבות הארגונית והמשמעת המבצעית היו נדבך חשוב בקווי המדיניות.

"ימים ספורים לאחר כניסתי לתפקיד, פרסמה הוועדה את מכתבי האזהרה. כבר באותו ערב שוחחתי עם המפכ"ל וסגל הפיקוד של המשטרה, והבעתי את תחושתי הקשה ואת המשמעות הרבה שיש בעיני לדוח שיפורסם. הדוח הוגש לי ביחד עם עם ישראל. אני קורא בו והדוח אכן קשה. קשה מאוד.

"במהלך החודשים האחרונים ובמקביל לעבודת הוועדה, ניסיתי ופעלתי כדי להתחיל להניע שינויים ארגוניים ומבצעיים בתוך המשטרה. לאורך חודשים עקבתי אחר מאמצי המימוש של קווי המדיניות שהתוויתי. לצערי, הדברים לא התבצעו בהתאם למדיניותי שהכתבתי.

"בחלוף ששה חודשים, נפגשתי עם הסגל הבכיר של המשטרה ושאלתי הם אנו מספקים את הסחורה לעם ישראל. שאלתי שוב: מה מעכב ומה מונע מאיתנו מלמלא את שליחותנו הלאומית כפי שהעם דורש מאיתנו, כפי שאנו מבינים שעלינו לעשות וכפי שביכולתנו לעשות. הגעתי למסקנה שכדי לבצע את המדיניות, הלכה למעשה, ובעיקר כדי לשפר את ביצועיהם של 28 אלף אנשי משטרת ישראל, אני חייב להציב בראש הארגון פיקוד עליון אחר.

"מתוך כבוד והערכה לוועדת זיילר, בחרתי להמתין לפרסום הדוח. הסיכוי הקלוש שמא הוועדה תראה את הדברים באור שונה מזה שאני רואה אותם, חייבה אותי להמתין. ואולם, במקביל הכנתי את עצמי ואת המשטרה לרגע שאחרי, והרגע שאחרי פרסום הדוח הגיע.

"נאמן למחוייבותי כשר בממשלה המופקד בין היתר על משטרת ישראל בשלו העת והחובה לצאת לדרך חדשה. אני מבקש לציין, כי כבר לפני מספר שבועות, עוד בטרם פורסם דוח זיילר, הודעתי למפכ"ל בשיחה בארבע עיניים כי אין בכוונתי להאריך את תקופת כהונתו מעבר ליולי (ב)שנה זו. מהלך זה נעשה בידיעת ראש הממשלה אהוד אולמרט והיועמ"ש מני מזוז.

"לפני כשעה, הודיעני המפכ"ל משה קראדי על החלטתו להתפטר לאלתר מתפקיד המפכ"ל. קיבלתי את התפטרות המפכ"ל. אני סמוך ובטוח, כי קראדי יעשה הכל, אבל הכל, כדי להעביר למחליפו את המשטרה באופן ובאופי ההולמים אותו ואת אישיותו. הערכתי הרבה לקראדי - האיש והחבר - לא פחתה. סולם הערכים שדבק בו אך מעצים את הערכתי אליו. מאמציו להצעיד לפנים את המשטרה היו כנים, ונבעו מתוך שליחות אמיתית.

"גם ביום קשה זה, ואולי דווקא ביום קשה זה, ראוי להדגיש כי אלפי שוטרים ניצבים על-משמרתם ברחבי מדינת ישראל, נכונים לשרת את כולנו במסירות אין קץ, ואם נידרש – תוך כדי סיכון והקרבה עצמיים. שלומי אסולין הנלחם על חייו בשעה זו בבית החולים הוא ההמחשה מהי הקרבה לה מוכנה משטרת ישראל לעשות עבור הציבור.

"מתוך משוכנעות עמוקה כי למשטרה דרוש לא רק מפכ"ל אחר אלא צוות מוביל חדש, החלטתי כי סמפכ"ל המשטרה יסיים את תפקידו אף שאיננו מוזכר בדוח ועדת זיילר. לפני שעה קלה קראתי לניצב בני קניאק והודעתי לו על סיום תפקידו כסמפכ"ל המשטרה.

"בחודשים האחרונים עסקתי באיתור ובבניית צוות הפיקוד החדש אשר יוביל את המשטרה בשנים הקרובות. לאחר שיאושר בוועדת טירקל, אני מקווה להביא לאישור הממשלה את מינויו של רב-גונדר יעקב גנות, נציב שירות בתי הסוהר ומי שכיהן בשורה של תפקידי ניצב במשטרה עד לאחרונה, כמפקח הכללי ה-16 של משטרת ישראל.

"בכוונתי למנות את ניצב מיקי לוי, מפקד מחוז ירושלים לשעבר וכיום נספח המשטרה בארה"ב, לסגן המפקח הכללי הבא של משטרת ישראל. בפגישתי עם הסמפכ"ל, ניצב בני קניאק, הערב, ביקשתיו לקבל על עצמו את תפקיד נציב שירות בתי הסוהר, ואני אמתין לתשובתו.

"אני סמוך ובטוח שהצוות המוביל החדש – גנות ומיקי ישכילו לייצר את הדבק המלכד אשר לו זקוקים עד מאוד 28 אלף שוטרי המשטרה, כדי לספק לעם ישראל את חליפת הביטחון וההגנה שהוא ראוי לה. לפני זמן קצר, נפגשתי עם סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, עדכנתי אותם בשינויים וברקע שהביאני לביצועם. אני בוטח בקצינים בכירים אלה כשם שאני בוטח באנשי המשטרה האחרים, שיכירו בגודל השעה, בכובד המשימה ובחובת כולנו לעשות מעל ומעבר להצלחתם של גנות ומיקי בהובלת המשטרה אל המקום שבו העם מצפה כי תתייצב – מקום שבו המשטרה ושוטריה רוצים להציב את עצמם".

מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, מר רני פלק, מונה על-ידי לרכז ולהוביל את תרגום דוח הוועדה לשפה הביצועית הן בחלקים האופרטיביים שבו והן בהבטים האישיים המופיעים בו. רבותי, ממשבר זה צומחת הזדמנות. ננצל את המשבר כדי לשנות, כדי לשפר, כדי להצליח. אין לנו משטרה אחרת, אבל היא יכולה להיות טובה יותר; היא חייבת להיות טובה יותר; היא חייבת להיות טובה יותר; היא יכולה להיות טובה יותר.

"זהו הדבר שמכאן אנחנו הולכים לעשותו, בהצלחה לכולנו", דברי השר אבי דיכטר.

"בני קניאק ראוי להערכה"

בסוף הודעתו התפנה השר להשיב לשאלות העיתונאים:

האם חשבת על גל פרישה של ניצבים בעקבות המינוי?

דיכטר: "הבהרתי בתהליך המינויים של הניצבים, תהליך שסיימנו לפני מספר חודשים: אין לי תוכניות לשינויים; לכל שאר הניצבים ישנה תוכנית שירות אשר ידועה לי ולהם".

האם ניצב פרנקו יפרוש מהמשטרה בעקבות מסקנות דוח זיילר?

דיכטר: "ועדת זיילר קבעה את קביעתה לגבי ניצב אילן פרנקו, אילן פרנקו הוא קצין מצוין, עושה את תפקידו נאמנה. עתידו של פרנקו במשטרה עוד לפניו".

מתי אמור רב-ניצב קראדי לפרוש מהמשטרה?

דיכטר: "אני משוכנע שהמפכ"ל ורבים אחרים מכירים היטב את המהלכים שאנחנו עושים. גם בתקופה הקרובה המפכ"ל יישאר ויעזור לעשות את השינויים".

מה תגובתך לדבריו של יו"ר הוועדה השופט (בדימ.) ורדי זיילר, על כך שאולי יש לנו משטרה מושחתת?

דיכטר: "משטרת ישראל אינה משטרה מושחתת, אני מכיר את מערכות הביטחון. מעת לעת אנחנו מוצאים תפוחים רקובים, גם בצה"ל, גם במוסד, גם בשב"כ. משטרת ישראל היא ארגון גדול, ארגון שמתחכך יום-יום שעה-שעה עם ציבור גדול. לא אחת חוטפים ביקורת, לא תמיד ביקורת שמגיעה לה. אין שום סיכוי שעבריין או פושע יעשה שימוש ציני בהתקפה על המשטרה".

מתי החלטת להחליף את כל צמרת משטרת ישראל?

דיכטר: "בחלוף חצי שנה כשר, כשהבנתי שיידרש שינוי משמעותי ועמוק. כפי שסברתי, ניסיתי לאתר מועמדים מתוך ומחוץ למשטרה. אני לא רואה ביעקב גנות ומיקי לוי כאנשים שבאים מחוץ למשטרה. במקביל, ביצעתי חריש עמוק באנשים מחוץ למשטרה, חלקם היו רלוונטיים וחלקם לא, ובסופו של דבר מצאתי את גנות כמתאים ביותר".

כמה מועמדים היו ראויים לתפקיד?

דיכטר: "היו מספר מועמדים שמתוכם החלטתי על גנות. אני לא נוהג להגיע לשעות מבחן מבלי שהכנתי את עצמי לכל התרחישים, לפני שבאתי לפני ספ"כ משטרת ישראל, כבר הייתי מגובש עם עצמי".

האם ניצבים אחרים מבינים כי תפקיד המפכ"ל חסום בפניהם?

דיכטר: "לא מעט חודשים הבהרתי לקציני המשטרה ולספ"כ ובמעמדים זוטרים. אני מתכוון למצב את תפקיד הסמפכ"ל - שמועמדים מבית יצטרכו לעבור דרך תפקיד הסמפכ"ל כמו בצבא ובארגונים אחרים".

האם ניצבי המשטרה לא ימונו למפכ"ל אם לא יעברו דרך תפקיד הסמפכ"ל?

דיכטר: "להתמודדות המפכ"ל הבא יתמודדו אנשים מתוך תפקיד הסמפכ"ל. אין זה אומר שמי שיהיה ניצב אחרי תפקיד של סמפכ"ל לא ראוי להתמודד על המפכ"לות".

לדעתך, אין בעיה למנות את ניצב מיקי לוי לתפקיד בכיר כשהוא מכיר היכרות אישית את ראש הממשלה?

דיכטר: "המועמד מיקי לוי לסמפכ"ל הוא מועמד ראוי. לוי היה מפקד מחוז ירושלים. הוא מכיר את ראש הממשלה משירות קרוב בין השניים. אין זה עלול לפגוע בסיכויים. מדינת ישראל היא מדינה קטנה. זו היכרות לאורך שנים של מי שמכהן בתפקידים במערכת הביטחון בישראל. לגבי בני קניאק החלטתי כדי להגביר את הסיכוי לקדם את המשטרה קדימה, החלטתי להחליף מפכ"ל וסמפכ"ל לגבי קניאק זה בא לשפר את מעמדו, לא לפגוע בו".

לדעתך אין במהלך הזה פגיעה בניצב בני קניאק?

דיכטר: "הבהרתי איך אני מתכוון לבסס את תפקיד הסמפכ"ל. בני קניאק ראוי להערכה, והצבתו של מיקי לוי היא מהלך לשיפור כיד-ימינו של המפכ"ל גנות. זה לא ראוי לסיים את תפקידו קניאק, ולכן הצעתי לו את התפקיד. אני מקווה מאד בשביל בני והשב"ס שייתן תשובה חיובית כדי שנוכל להעביר לאישור ועדת טירקל ואישור הממשלה בהקדם".

האם מכל המועמדים שעמדו בפניך יעקב גנות הוא הטוב ביותר?

דיכטר: "סברתי שבחישוב כולל גנות ענה טוב יותר מכל המועמדים האחרים למלא את התפקיד".

אין בעיה למנות את גנות בהתחשב בעובדה שהוא עמד בעבר לדין?

דיכטר: "לפני 13 שנה עמד גנות לדין ממנו יצא זכאי. גנות עבר את ועדת בך למינויים בכירים והנושא הזה היה לנגד עיניי. גנות הוא אדם שקיבל את עיטור המופת, שני עיטורים של מפקד מג"ב ואיבד עין".

מתי יאושרו המינויים?

דיכטר: "אני מקווה שהאישורים על המינויים ייעשו בהקדם האפשרי ביותר".

יש מועד יעד?

דיכטר: "נצא לעבודה, יש לנו לא מעט דברים שיש לטפל בהם".

אולמרט: "מינויו של לוי נעשה ללא התייעצות עימי"

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, טלפן הערב (א') למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב משה קראדי, והביע בפניו את הערכתו העמוקה אליו ואל הדרך שעשה בשורות משטרת ישראל, כשוטר, כמפקד וכמפכ"ל. אולמרט ציין כי אזרחי ישראל חבים לו תודה על שנות שרות הארוכות ועשייתו למען החברה.

בעקבות הודעת השר לביטחון פנים הערב, על כוונתו למנות את נציב שרות בתי הסוהר, רב גונדר יעקב גנות, למפכ"ל הבא של משטרת ישראל ואת ניצב מיקי לוי לתפקיד סגן המפכ"ל, ברך ראש הממשלה על הכוונה למנות את השניים והביע את ביטחונו כי יוכלו להוביל את משטרת ישראל להישגים והצלחות בתחום השמירה על שלטון החוק, הסדר הציבורי ובטחונו האישי של האזרח.

ראש הממשלה התייחס גם כן לקשר הדוק והחברי מהתקופה בה כיהן מיקי לוי כמפקד מחוז ירושלים ואולמרט כראש העיריה. מערכת היחסים ביניהם הדוקה וחברית כולל משפחותיהם ושולה זקן, והטענה כי המהלך הזה בא למעשה להכשיר את לוי לתפקיד המפכ"ל בעוד שנה וחצי-שנתיים. אולמרט ציין כי מינויו של ניצב לוי לתפקיד סגן המפכ"ל, נעשה על-פי החלטתו וסמכותו של השר לביטחון פנים וללא התייעצות מוקדמת עימו.

תאריך:  18/02/2007   |   עודכן:  18/02/2007
מוטי אקסמיט, עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיכטר הודיע על מינוי גנות למפכ"ל ומיקי לוי לסמפכ"ל
תגובות  [ 23 ] מוצגות   [ 19 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
של ביהמ"ש העליון
18/02/07 19:59
2
קוסם
18/02/07 20:06
 
הרע במיעוטו
18/02/07 21:58
3
זיו123
18/02/07 20:34
4
פטריוט ישראלי
18/02/07 20:43
5
פטריוט ישראלי
18/02/07 20:43
6
WISDOM
18/02/07 20:45
7
נתן יעקב גנות גיבוי בשב"ס
18/02/07 21:09
8
חץ - את החגיגה הזאת אי אפשר להפסיק
18/02/07 21:11
9
באנו חושך לגרש
18/02/07 21:18
10
בול
18/02/07 21:23
11
את התמונה הכללית
18/02/07 21:23
12
הצדיק מסדום
18/02/07 23:27
13
אליעזר66
19/02/07 00:23
14
אזרח מיואש
19/02/07 08:58
15
מיכל ג.
19/02/07 09:38
16
רב מגונדר
19/02/07 17:43
17
מקארתיזם קדימאי
19/02/07 17:45
18
הניה
19/02/07 19:44
פורום: פרשת פריניאן כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בית המשפט העליון פרסם (א', 18.2.07) את נימוקיו לדחיית עתירת חבר הכנסת שלמה בניזרי לביטול כתב האישום נגדו.
18/02/2007  |  עמי עצמון  |   חדשות
במקסיקו נשבר ביום שישי (16.2.07) שיא גינס לקבב הארוך בעולם. קבוצה של אנשי עסקים מהעיר צ'יחוחואה שבצפון מקסיקו, שיפדה 3.9 טון של בשר טחון על שיפוד באורך 4.3 מטרים.
18/02/2007  |  הילה רפופורט  |   חדשות
השחקן הבריטי המפורסם, יו גרנט, בן ה-46, נפרד סופית מחברתו ג'מינה קאן, בת 33, לאחר קשר שנמשך למעלה משלוש שנים.
18/02/2007  |  אריאל שמידברג  |   חדשות
נשיא פרו, אלן גארסיה, הודיע בסוף השבוע כי בכוונתו למכור את המטוס הנשיאותי ולהשתמש בכספים להרחבת פעילותיו של המוסד הלאומי לבריאות הילד. לדבריו, בעת רכישת המטוס שילמה המדינה 25 מיליון דולרים עבורו, ועלותה של כל שעת טיסה מסתכמת בכ-6,000 דולרים.
18/02/2007  |  אריאל שמידברג  |   חדשות
ראש ממשלת האחדות הפלשתינית המיועד, איסמאעיל הניה, ממשיך במגעים הקואליציוניים להקים את הממשלה בהשתתפות מרבית הכוחות הפלשתינים. אמש (מוצ"ש, 17.2.07) נועד הניה עם נציגי הג'יהאד האיסלאמי, אשר הודיעו לו רשמית על התנגדותם להצטרף לממשלה החדשה, הגם שיתמכו בה ולא ינסו לסכל את המהלך הפוליטי. לפני מספר ימים הודיע בכיר בג'יהאד האיסלאמי, כי הארגון יהיה אף נכון לקבל על עצמו תנאי הודנה הדדית עם ישראל, אם זו תהיה מדיניות הממשלה החדשה. לעומת זאת, הנהגת החזית העממית לשחרור פלשתין הודיעה על נכונותה להצטרף לממשלה.
18/02/2007  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת פריניאן  
סדבון: "קראדי ופרנקו צריכים להסיק מסקנות"  /  מוטי אקסמיט
חושף פרשת פריניאן יוצא נקי  /  מוטי אקסמיט
ועדת זיילר: לחקור פרשת הסוללות  /  יואב יצחק, מירב לוי
מינוי קראדי נולד בחטא  /  ד"ר חיים משגב
פרשת קראדי כמנוף לאשכנזי  /  עו"ד משה מכנס
בלון נפוח של יחסי ציבור  /  ראובן שפירא
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il