הממונה על הגבלים עסקיים, רונית קן, אישרה (ג', 31.7.07) את המיזוג בין ידיעות תקשורת לבין חברת סיטינט המפעילה את אתר האינטרנט ONE לאחר שהתייעצה בוועדה לפטורים ולמיזוגים.
ידיעות תקשורת היא חברה פרטית בשליטת מוזס, בראון פישמן אחזקות ואחרים. החברה שייכת לקבוצת ידיעות אחרונות הפועלת, בין השאר, בתחומי העיתונות הארצית והמקומית וכן בתחום האינטרנט - באמצעות אתר Ynet.
סיטינט היא חברה פרטית בבעלות קיידן מדיה גרופ בע"מ, אהוד מילנר, גיל מנקין וארבל ספורט בע"מ, המפעילה את אתר האינטרנט ONE, העוסק בספורט. מדובר למעשה במיזוג אופקי בין אתרי האינטרנט ONE ו-Ynet.
אתרי האינטרנט פונים לשני סוגי לקוחות המזינים זה את זה, ולכן מדובר בשוק של שני צדדים: צד המפרסמים וצד הגולשים. בדיקת המחלקה הכלכלית של הרשות העלתה כי בצד המפרסמים השוק הרלוונטי, למיזוג הנוכחי, כולל את מרבית אתרי האינטרנט המשמעותיים ואינו מוגבל רק לאתרי ספורט, מכיוון שקיימות אלטרנטיבות רבות לפרסום באתרי ספורט לצורך הגעה לאותו קהל יעד, באמצעות פרסום באתרי אינטרנט משמעותיים אחרים. בבדיקה נמצא כי מאפייני הפרסום וסוג המפרסמים באתר ONE אינם שונים באופן מהותי ממאפייני הפרסום וסוג המפרסמים באתרי אינטרנט אחרים שאינם עוסקים בספורט. הבדיקה העלתה כי נתח השוק המצרפי של הצדדים למיזוג בשוק הפרסום באינטרנט אינו גבוה; בשוק הפרסום באינטרנט פועלים מספר מתחרים משמעותיים נוספים, חלקם בעלי נתח שוק גבוה מנתח השוק המצרפי של הצדדים למיזוג; בנוסף, חסמי ההתרחבות של המתחרים העיקריים לצדדים למיזוג אינם גבוהים. לאור כל זאת נמצא כי המיזוג אינו מעלה חשש תחרותי בצד המפרסמים. גם בהסתכלות על הפרסום באתרי ספורט בלבד הבדיקה מעלה כי המיזוג אינו מעלה חשש תחרותי משמעותי לאור קיומם של שלושה מתחרים משמעותיים נוספים לצדדים למיזוג (אתרי האינטרנט של ספורט 5, אתר וואלה ספורט ואתר NRG ספורט מקבוצת מעריב), ומספר אתרי ספורט נוספים.
בצד הגולשים, נמצא כי השוק הרלוונטי הוא שוק אספקת תכני ספורט על גבי אתר אינטרנט. בשוק זה קיימים כאמור שלושה מתחרים משמעותיים נוספים. בדיקת הרשות העלתה כי אין חשש תחרותי ממשי לפגיעה בתחרות בצד זה של השוק, הן בשל קיומם של מתחרים אלו, והן בשל ההשפעה השלילית של כל ניסיון להפעיל כוח שוק מול הקוראים על דרך של הורדת איכות התכנים או כמותם, על צידו השני של השוק - צד ההכנסות מפרסום. הסיבה לכך היא שפגיעה בגולשים תוביל לחשיפה נמוכה יותר ופגיעה באטרקטיביות של הפרסום. עוד נמצא כי לסיטינט אין בלעדיות על נכסים או תשומות שעשויים לשמש אתרי ספורט אחרים כגון זכויות שידור בלעדיות של אירועי ספורט באינטרנט.