שינוי משמעותי בישרא-בלוג, מערכת הבלוגים של נענע 10: אפשרויות מתקדמות, שעד כה ניתנו תמורת תשלום, פתוחות כעת לכל הגולשים ללא תשלום.
מדיניות מנוי הפרו משתנה, ומעתה אין צורך לשלם תמורת פיצ'רים מתקדמים. עד כה, הפרו היה אמצעי המימון העיקרי של ישרא-בלוג. אולם עתה, בבית החדש של ישרא-בלוג בנענע 10, יספוג האתר את עלויות התפעול והתחזוקה.
הפרו מאפשר מחיקת תגובות, אישור תגובות, חסימת פוסטים לתגובות, סטטיסטיקות, בלוג פרטי, כתיבת טיוטות, הוספת ווידג'טים מפליקר או גוגל אנליטיקס, שינוי עיצוב, העלאת תמונות גדולות ועוד - כמעט כל הפיצ'רים של מנוי פרו רגיל. מסיבה טכנית, בשלב הראשון יוכלו רק מנויי פרו ותיקים להמשיך ולעצב תבניות ב-HTML.
מנוי הפרו היה בזמנו הדרך של יריב חבוט, מקים האתר, לממן את עלויות התפעול שלו. כעת, משהאתר שייך לחברה גדולה, וכן לאור התחרות הגדולה בין תשתיות הבלוגים השונות, מדיניות זו כבר אינה רלוונטית.
חבר מביא חבר
בשלב ראשון, תהליך הענקת הפרו יהיה הדרגתי, בשיטת "חבר מביא חבר". לכל בעלי הפרו נוסף לממשק העריכה קישור שנקרא "הענקת פרו", דרכו הם יכולים להעניק מנוי פרו אחד לבלוגר רגיל. ברגע שאותו בלוגר קיבל פרו, גם הוא יוכל להעניק פרו לאדם שלישי, וכן הלאה. בהמשך, כל בלוג חדש שייפתח יהיה פרו מהרגע הראשון, וכל אלו שלא הספיקו להשתדרג, יקבלו גם הם פרו.
כל מנויי הפרו הוותיקים שלנו, לרבות אלו שהמנוי שלהם הסתיים, לא יראו שום שינוי בבלוג שלהם. מי ששילם על הפרו יקבל החזר תשלום יחסי (מחירי המנוי היו: 55 שקל לחצי שנה או 100 לשנה). לחלופין, כיוון שמדובר ב"כסף קטן", תישלח למנויי הפרו חולצת ישרא-בלוג שעוצבה במיוחד לרגל הארוע.
הפרסומות תשארנה בבלוגים גם לאחר הפיכת הבלוגים הרגילים לבלוגי פרו. בלוגי פרו ותיקים יישארו נטולי פרסומות, גם כאלו שתקופת הפרו שלהם לכאורה הסתיימה.
לישרא-בלוג יש כיום כ-35.5 מיליון דפים נצפים בחודש וכ-570 אלף "יוניקים" בחודש. בנוסף באתר ישנם כ-400 אלף בלוגים פתוחים, כ-50 אלף בלוגרים פעילים וכ-6,500 מצטרפים חדשים בחודש.