חברת DATAFIRST הצרפתית בחרה לשלב פתרון של חברת הבינה העסקית הישראלית BI- HighView (הייוויו) אצלה ואצל לקוחותיה בעולם. DATAFIRST היא חברת ERP אירופית, המספקת פתרונות מחשוב ליצרניות ויבואניות הרכב הגדולות ובהן General Motors, FORD, BMW, Renault.
החברה הישראלית התמודדה במכרז עם גופים בינלאומיים גדולים, ובהם BO, וקוגנוס צרפת. היקף הפרויקט נאמד ביותר ממיליון אירו. שווי השלב הראשון שלו נאמד ביותר 2 מיליון שקל. המערכת החדשה הושקה בתערוכת 2007 Equip Auto שהתקיימה בסוף נובמבר בצרפת.
במסגרת הזכייה, תטמיע הייוויו את פתרון הבינה העסקית הייחודי שלה, BizView, בתוך פתרונות ה-ERP, שמציעה DATAFIRST לשוק הרכב העולמי. פתרון BizView מותאם לכל מערכות BI הקיימות בשוק ומאפשר למנהל לקבל רק את הנתונים המעניינים אותו, מתוך אוסף כל הדוחות היבשים הקיימים בחברה. לשם ההשוואה, מערכת BI מסורתית בנויה מאוסף של דוחות שאינם תמיד ברורים למשתמש, וכדי לברור את הרצוי לו עליו לעבור מדוח לדוח עד שהוא מוצא את מבוקשו.
לצורך יישום הפרויקט, פיתחה הייוויו ממשקים המיועדים לאלפי סוכני רכב ויצרניות רכב בעולם, תוך שילוב טכנולוגיות נוספות, ובהן Google Maps. בכך שידרגה את יכולת השימוש, את הנגישות לנתונים הרבים על שוק הרכב העולמי ואת אופן הצגתם לפני לקוחותיה. הנתונים הרלוונטיים יוצגו באופן גרפי וצבעוני, כמו לוח מחוונים ברכב, כך שלמנהלים יהיה נוח יותר לראות ולהבין את הנתונים הנחוצים להם.
"כמות המידע הנאסף על תנועת כלי רכב משומשים באירופה, הוא מכרה זהב, ומאפשר להבין טוב יותר את הצרכן, את מאפייני צריכת הרכב שלו והרגלים נוספים. המערכת החדשה מאפשרת למקד את תשומת הלב של מנהלי הסניפים להגברת יעילות העסק ושיפור הרווחיות, תוך הפחתה מתודולוגית של "חיי המדף" של רכבים משומשים". כך אמר אריה טולדנו, מנכ"ל DATAFIRST. "המערכת של הייוויו בשילוב המערכת שלנו מהווה את הפתרון המושלם לשיפור רווחיות יבואניות הרכב והמפיצים", אמר.