גברים גרושים רוכשים אופנה ואביזרי אופנה פי שניים מגברים נשואים. כך עולה מסקר שערכה קבוצת האופנה ml בקרב 500 גברים ונשים בגילאי 30-45 ובנוסף 350 צעירים בקרב גילאי 14-20.
מהסקר עולה כי סדר העדיפויות של רכישת בגדים ואופנה בקרב הגברים הגרושים עולה לעדיפות עליונה.
הגבר הישראלי רוכש בממוצע בעונה פריטי אופנה בסכום הנאמד כ-1,500 שקלים, לעומת האישה הישראלית הרוכשת בממוצע לעונה ב-2,500 שקלים. הצעירים בארץ מוציאים על בגדים כ-1,000 שקלים בעונה.
עוד עולה כי הגבר הישראלי רוכש פרטי ואביזרי אופנה יותר בעונת החורף, לעומת האישה הרוכשת פריטי ואביזרי אופנה יותר בעונת הקיץ. הצעירים רוכשים פרטי אופנה בקיץ ובחורף פריטים, באותה המידה.
הגברים רוכשים אופנה בד"כ בסוף שבוע. הימים ה"חזקים" הם חמישי, שישי ושבת בשעות אחה"צ ואילו הנשים רוכשות בד"כ יותר באמצע שבוע: בימי שלישי ורביעי במהלך הבוקר ואחה"צ וביום שישי בבוקר.
עיקר הרכישות של נשים וגברים נעשות אחרי חיוב כרטיס האשראי ולאחר קבלת המשכורת (10 בחודש). לעומת זאת הצעירים רוכשים כל הזמן ובדרך כלל בכסף מזומן.
"הרגלי הצריכה של הגבר הישראלי שונים לחלוטין מהרגלי הצריכה של האישה: הגבר הישראלי יותר פונקציונלי ברכישת בגדים. הוא בדרך כלל ירכוש בתחילת עונה באמצעות קנייה מרוכזת את הפריטים שחסרים לו בארון ובשוליים ישלים בעוד קנייה או שתיים של פריטים שישמשו אותו לכל העונה. לעומת האישה שקנייתה אמוציונלית, היא בדרך כלל תרכוש קנייה מרוכזת בתחילת כל עונה, אך לעתים קרובות היא תחזור לקניון לראות מה חדש, ותרכוש בגדים על-פי מצב הרוח שלה. מן הסקר עולה כי אישה רוכשת בעונה בין 4 ל-9 קניות אופנה", אומר אבי מלכה, מנכ"ל קבוצת ml.