בנק טפחות מצטרף למאבק על כיסו של הלקוחות הצעירים. הבנק יוצא בקמפיין פרסומי להטבות שנותן הבנק בתחום המשכנתאות למגזר זה.
קמפיין הפרסום יעלה החל מ-26.11.02 וימשך 12 ימים. במסגרתו יועלו שלטי חוצות ברחבי הארץ. משרד הפרסום אדלר-חומסקי ורשבסקי נבחר לנהל את הקמפיין, שיצא תחת הסיסמא "כולם בוחרים טפחות" - עם פתק בוחר צהוב שעליו מופיעה האות ט' - הלוגו של בנק טפחות.
בשלטים יקראו ללקוחות לבוא וליהנות ממבצעי סוף השנה המוצעים בסניפי בנק טפחות ברחבי הארץ, ובהם גם תוכנית משכנתא חדשה ובלעדית לבנק "משכנתא מדורגת" - תוכנית משכנתא המותאמת ליכולת ההחזר של הלווה, תוך התחשבות ביכולת ההחזר שלו ומתאימה במיוחד לזוגות צעירים ולסטודנטים.