בשנים האחרונות מטיילת בר רפאלי מסביב לעולם תוך כדי שהיא קוטפת קמפיינים נחשקים ועל הדרך גם כוכבי קולנוע נחשבים כמו ליאונרדו דיקפריו ודייויד שרבה. מדי פעם מבצעת הדיווה קפיצה קטנה לישראל וגם אז היא לא מצליחה להתחמק מעבודה "קשה", טוב נו מי אמר שלהיות יפה זה קל?!
העיתונות לא מפסיקה להתרגש ממנה וכמעט אין יום ששמה לא מוזכר בעיתונות הכתובה ובעיתונות הדיגיטלית. היא מתרועעת עם הכוכבים הכי שווים בעולם, מרוויחה הון על כל קמפיין או תמונה והכי חשוב היא מחזיקה מעמד כבר די הרבה זמן עם החתיך ההורס ליאונרדו דיקפריו. למען האמת אם הייתי רוצה להרחיב קצת על הישגיה של בר, סביר להניח שהייתי צריכה לשבת כמה ימים עד שעות הלילה המאוחרות וללקט מידע מכל מקור ידע אפשרי, אבל אני אסתפק בינתיים בלספר לכם על ההישג החדש, המקומי והמרשים לא פחות של בר.
רפאלי שכבר זכתה לשערים בעיתונים הנחשבים ביותר בעולם תגיע בימים הקרובים ארצה ותשתתף על הדרך בקמפיין חדש של מי עדן. מלבד הקמפיין תשתתף בר גם בפעילות קידום המכירות ויחסי הציבור של החברה.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מתרצת את הבחירה בר באופן הבא:"לצד היותה איקון נחשק ואופנתי, בר נתפסת כדמות המייצגת יוקרה, איכות ומובילות. ערכים אלו תואמים את המטרות השיווקיות של מי עדן בהשקה החדשה ואנו בטוחים כי הבחירה בבר תוסיף גם לבידול ובולטות המהלך".
עכשיו אני תוהה. עד כה סיפקו לנו מי עדן פרסומות נהדרות ומעוררות חשק עז וצמא למים האם עכשיו הם יקלו ראש כי רק פרצופה של רפאלי כבר מוכר מיליונים או שמא צפויה לנו פרסומת שתחקק לנו המון המון זמן בזיכרון? לתשובה הזו נצטרך לחכות כנראה עד סוף חודש מרס.