ברוריה ג'ומעה תבעה את ג'ובני יבוא ושיווק רהיטים בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 8,000 שקל לאחר שקנתה מזנון פגום. מכתב התביעה עלה שהעסקה בין הצדדים נעשתה בחודש יולי 2006 ותמורת המזנון שולם 4,000 שקל. התובעת קנתה גם מערכת סלונית, ויטרינה ושולחן תמורת 11,000 שקל. ארבעה חודשים לאחר שסופק הריהוט, הופיעו על גבי המזנון בועות, "והדבר פגם במראהו החיצוני של והפך אותו ממזנון חדש לפגום ומכוער". התובעת ביקשה מהנתבעת שתחליף את המזנון ונתקלה בסירוב. בצר לה הגישה, בלית ברירה, את התביעה, בחודש דצמבר אשתקד, וביקשה את עלות המזנון או החלפתו בחדש. התובעת צרפה תמונות של הפגמים במזנון להמחשת טענותיה.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שאיש שירות בדק את המזנון וקבע שהמזנון אינו פגום והבועות, אינן אלא קילופים שנגרמו ממכות עקב שימוש בלתי נאות מיום אספקתו. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה בהעדר עילה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, בהעדר הצדדים, קיבלה השופטת אנה שניידר, את התביעה במלואה וחייבה את הנתבעת לשלם לתובעת 8,000 שקל בתוך 30 יום בתוספת הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה, כאמור, בחודש דצמבר אשתקד ועד לתשלום בפועל וכן הוצאות משפט בסך של 250 שקל. "לאחר ששמעתי את הצדדים ועיינתי בתמונות, לא ראיתי לקבל את טענת הנתבעת לפיה הפגמים נובעים משימוש במזנון. הואיל ומדובר בפגמים בפלטה העליונה של המזנון שבה, מטבע הדברים, אין שימוש רב ואין מגע שוטף עם מים - נראה סביר יותר שמדובר בפגמים בייצור המזנון".