|
|
|
|
|
| אזורי פעילות: פ"ת, ראש העין, בקעת אונו לת"א ובאזור עפולה והעמקים | |
| מפעילה מעל 300 אוטובוסים בקווים הסדירים ובשירותים פרטיים | |
| מעסיקה כ-400 נהגים וכ-100 עובדי מנהלה וארגון במוסכים האזוריים ובבסיס הנהלת החברה באזוּר | |
| פרטים נוספים למועמדים: 03-5570615 | |
|
|
|
|
חברת קווים לשירותי תחבורה ציבורית מרחיבה את פרישת קווי האוטובוס בפתח תקוה ובראש העין.
בשל ההרחבה הצפויה, מחפשת קווים נהגים חדשים, ומציעה להם בתמורה הכשרה מקצועית (עיונית ומעשית) ללא תשלום, ותעסוקה בטוחה כנהגי אוטובוסים. עלותו המשוערת של תהליך גיוס העובדים והכשרתם נאמדת בכ-10,000 שקלים. בתמורה, דורשת החברה התחייבות מצד המועמד למשך שנתיים לפחות. בתמורה, תוצע לו עבודה קבועה במשמרות בקווי החברה בגוש דן.
עוד מבטיחים בקווים אפשרויות קידום רחבות לנהגים מצליחים. הכוונה לתפקידי סדרנים, אנשי מינהלה, בעלי תפקידים טכניים ואולי אף חברי הנהלה. החברה מציינת גם "תנאים מצוינים" אותם תציע, אולם מסרבת להשיב לשאלת News1 באלו תנאים מדובר. אמירה זו תמוהה, שכן בענף התחבורה מדברים על מצוקה בחיפוש נהגים ומחסור של 1,000-800 נהגים, ובסיבות העיקריות לכך נמצא השכר הנמוך המשולם לעובד. נהגי אוטובוסים רבים רוצים להחליף מקצוע. עם שכר יסוד של 24-20 שקל לשעה, הגבוה רק ב-30-25 אחוזים משכר המינימום, פונים רבים מנהגי האוטובוסים להיות נהגי מוניות ומשאיות ולמסיעים בענף התיירות הריווחי.
מנכ"ל חברת קווים, דרור בריל, מזמין צעירים שסיימו את שירותם הצבאי עם רישיון ג' בתפקידים מבצעיים או בתפקידי תובלה, נהגי משאיות ונהגי מוניות. בריל מציע להם "לפתח קריירה", כלשונו, כנהגי אוטובוס, ולהצטרף ללמעלה מ-500 עובדיה של חברת התחבורה הציבורית השלישית בגודלה.
החברה החלה לאחרונה בשיתוף פעולה עם "מכללת המסלול הנכון" בפתח תקוה. עד כה, הוכשרו כ-25 נהגי אוטובוס במחזור הראשון. מן החברה נמסר, כי קיימת מוכנות לקליטתם של עשרות נהגים נוספים במהלך השנה.