חברת נסטלה העולמית חתמה על הסכם עם קבוצת MOVENPICK לרכוש את המותג של MOVENPICK למוצרי גלידה ומוצרים נלווים בעולם כולו.
מכירות המותג MOVENPICK בעולם מוערכות בסך של כ-300 מיליון פרנק שוויצרי (פר"ש), ברובם, דרך מתן רשיונות לשימוש במותג משותף.
העסקים בשוויץ כוללים יצוא מסתכם בכ-40 מליון פר"ש. מחיר הרכישה לא דווח. ההסכם תלוי באישור הרשויות במספר קטן בלבד של מדינות.
קבוצת MOVENPICK מפעילה את עסקי הגלידה דרך זכיינים עם חברות בגרמניה, שוודיה, פינלנד, מצרים וערב הסעודית. בגרמניה, שהוא השוק המרכזי, החזיקה ברשיון חברת שולר, שנרכשה על-ידי נסטלה במרץ 2002.
נסטלה תמשיך לייצר את מוצרי הגלידה של MOVENPICK בשוויץ.
ההסכם בין נסטלה ל-MOVENPICK אינו כולל מוצרי מזון נוספים כגון קפה, ריבות, מוצרי חלב ויין, או עסקי בתי המלון והמסעדות שימשיכו להיות מוחזקים ע"י קבוצת MOVENPICK.
עם הרכישה, נסטלה מחזקת את מעמדה כאחד ממובילי שוק הגלידה בעולם, שצמחה מגורם שולי לאחד המובילים בעשור האחרון. האיכות הגבוהה ותדמית המותג של MOVENPICK משלימה באופן אידיאלי את מותגי נסטלה, בעיקר באירופה, ומגדילה באותו זמן את נוכחות נסטלה בקטגוריה של מותגים איכותיים כמו HAAGEN DAZS בצפון אמריקה ו- ANTICA GELATERIA DEL CORSO באיטליה, הנמצאים בבעלות מלאה של חברת נסטלה העולמית.