|
זאב וורמברנד, מנכ"ל הרבוע הכחול [צילום: רונן אקרמן]
|
|
|
|
|
מגה בול מכריזה (יום ה', 26.2.09) על הורדת מחיר ל-3000 מוצרים והקפאת מחירם עד לסוף שנת 2009.
מדובר במהלך אסטרטגי רחב היקף שהוביל מנכ"ל הרבוע הכחול זאב וורמברנד. רשת מגה בול, בבעלות הרבוע הכחול, הושקה בדצמבר האחרון. הרשת הושקה במהלך פרסומי רחב היקף שהושקעו בו 30 מיליון שקלים.
את רשימת 3000 המוצרים תפרסם הרשת באתר האינטרנט שלה תוך התחייבות מלאה להקפיא את המחיר עד סוף השנה ולדאוג למלאי רציף. המוצרים הם מכל הקטגוריות: חומרי ניקוי, טיפוח, מוצרי צריכה, שימורים, משקאות, מוצרי תינוקות, בשר, מוצרים בקירור כאמור זהו מהלך חסר תקדים בשוק הקמעונאות בישראל.
לדברי גרשון ויסמן סמנכ"ל הסחר של הרבוע הכחול, "מגה בול היא הרשת היחידה הפועלת מתוך שקיפות מלאה ללקוח וזה בא לידי ביטוי באסטרטגיית מחירים יציבים וזולים לאורך זמן".