במסגרת "פורום בוגרים" של המסלול האקדמי של המכללה למנהל הרצה מנכ"ל תנובה אריק רייכמן.
המפגש היה הראשון בסדרת מפגשי שיווק של המכללה. מהמכללה נמסר, כי בעתיד מתוכננות הרצאות נוספות עם ראשי השיווק ומובילי דיעה שישתפו את הבוגרים בניסיונם העיסקי והמקצועי.
בהרצאתו סקר רייכמן את פעילותה של חברת תנובה, תוך דגש על ההיבטים השיווקים והמהלכים העיסקיים בהתפתחותה של החברה, וכן שיתף את בוגרי המסלול האקדמי בפילוסופית הניהול שלו.
רייכמן הסביר, כי קוטג' שטראוס בתנופה והגיע לממוצע נתח שוק של 22%. תוך מספר שבועות הוא ירד ל-12% ועבר את הקו האדום שמבדיל בין הצלחה לכישלון.
הסיבות העיקריות לדעת רייכמן:
1. הבידול בטעם לא פעל לטובה.
2. המיצוב החטיא.
3. חסימת תנובה הייתה אפקטיבית.
"פורום הבוגרים" הינו ארגון בוגרי המסלול האקדמי, המאגד בתוכו למעלה מ-14,000 בוגרים מבתי הספר והחוגים השונים של "המסלול האקדמי המכללה למנהל" (החל מ-1986). מטרת הפורום היא לטפח את הקשר בין המסלול האקדמי לבוגריו ובין הבוגרים לבין עצמם,דואג לחיבור של הבוגרים למערכות הקיימות במסלול ונותן מענה לצורכי הבוגרים, הן בתחום האקדמי והן בתחום העיסקי והתעסוקתי.