אשת העסקים שרי אריסון, הנמנית על בעלי השליטה בבנק הפועלים, מרחיבה את פעילותה למען הקהילה. בקרוב תצא אריסון בקמפיין גדול לארגון פילנתרופי חדש שבבעלותה, הנקרא "מהות החיים".
הארגון החדש מקיים סדנאות שונות, כאשר המסר הוא להפוך את אורח החיים של הישראליים לשליו, רגוע ונינוח יותר. הארגון דוגל באורח חיים בריא, מדיטציות, נהיגה רגועה בכבישי הארץ, נטרול כעסים, חשיבה חיובית וכן התנהגות מתונה ולא אגרסיווית. המוטו הוא "חייך אל העולם, והעולם יחייך אליך חזרה".
הקמפיין יכלול פרסומות בטלוויזיה המסחרית וכן שלטי חוצות ופלאקטים. התשדיר בטלוויזיה מעודד את הנהגים הישראליים להתייחס בסבלנות למצבים בהם עוקפים אותם או מצפצפים להם בכבישים: "מצפצפים לי?!? עוקפים אותי!?!? - בכבוד", אומר השחקן בהפקה הטלוויזיונית של הקמפיין.
הפרסומת כוללת גם מסר פוליטי סמוי, הדוגל בשלום באזורנו. עיקרו של התשדיר הטלוויזיוני הוא קבוצת אנשים, שהשינוי אותו הם מחליטים לבצע באורח חייהם ובתפישותיהם מתבטא בצבע הבגדים שלהם: הם פושטים את בגדי הצבא - בצבעי אפור וחאקי - לטובת בגדים צבעוניים וחיים.
זוהי אינה פעילותה הראשונה של אריסון למען הקהילה. אריסון מחזיקה גם בארגון "לתת", המעודד תרומות לארגונים שונים.
ההערכות הן כי אריסון יצאה בקמפיין גדול זה על מנת לשפר את התדמית שנוצרה לה בציבור לאחר פיטורי הענק שיזמה בבנק הפועלים.