עשר שנים לאחר שעלה לאוויר, עלול ערוץ "ביפ" להיעלם בתחילת השנה הבאה: בינואר 2011 מסתיים תוקפו של החוזה בין זכיינית ערוץ 2, "קשת", המפעילה את ערוץ הצחוק לבין חברת הכבלים הוט המשדרת אותו, ונכון להיום טרם נראה סיכום התקשרות עתידי בין השתיים. זאת למרות שהבוקר הציג הערוץ לוח משדרים חדש בהשקעה של מיליוני שקלים.
החוזה הנוכחי עתיד לפוג בתוך חמישה חודשים, אך המגעים להארכתו תקועים ולמרות שאין הודעה ברורה על כך, מעריכים גורמים בתעשיה כי הסיבה לכך נעוצה במלחמת שליטה על שוק התקשורת. על-פי אותם גורמים, מדובר במאבק בין נוני מוזס, מבעלי העיתון
ידיעות אחרונות ובעל אחזקות בחברת הכבלים לבין
אבי ניר, מנכ"ל "קשת", ונכון לעתה נדמה כי אף גורם לא מתכנן לוותר. אותו מאבק החל כבר כאשר אתר האינטרנט של "קשת" החל בעידכוני חדשות רציפים, בדומה לאתר ynet שבבעלות ידיעות אחרונות, והמשיך והחריף בחורף האחרון עם שיתוף הפעולה בין הזכיינית לבין החינמון "ישראל היום" בחסויות במהלך העונה השנייה של "
האח הגדול".
יובל נתן, העורך הראשי של "ביפ", הסביר כי בערוץ נמשכים העסקים כרגיל: "למרות ההתנהלות המעורפלת של הוט מול 'ביפ' בחודשים האחרונים, אנו רואים עלייה בצפייה בערוץ וממשיכים לעבוד בכל הכוח בכדי להמשיך במשימתנו לייצר פורמטים קומיים חדשים ולגלות כישרונות לפני ומאחורי הקלעים. קשה לי לדמיין מצב בו חברת הוט תפנה גב למאות אלפי מנויי 'ביפ' הנהנים מהערוץ ובמשך שנים גורמים לו להיות אחד מערוצי הכבלים המצליחים ביותר, אבל גם אם כן, בקשת נחושים להמשיך את קיומו של ביפ בכל מצב".
ובינתיים, גם במסדרונות חברת הכבלים נשמעים דיבורים אודות היערכות למצב של הפסקת שידורי הערוץ, ויש הטוענים כי בחברה כבר שוקדים על הקמתו של ערוץ בידור חדש, בסיועה של חברת "ענני תקשורת" שעשויה להיות אחראית על תחום הרכש בערוץ. ב"הוט" בחרו הבוקר שלא להגיב לשמועות השונות ולהבטחותיו של נתן: "איננו עוסקים בעניינים מסחרים בתקשורת".
ערוץ "ביפ", המשודר באופן בלעדי בכבלים וחוגג בימים אלו עשור להיווסדו, הפך זה מכבר למותג המזוהה עם הוט ואחד מהערוצים הנצפים והמצליחים מבין ערוצי הכבלים בקרב צעירים. הערכות צפייה שנערכו לאחרונה בערוץ מעלות כי כרבע מיליון צופים נחשפים אליו מדי חודש ועל רמת המחויבות של הקהל מעידה הפעילות בשטח. גם הצופים מצטרפים למחאה על הפסקת החוזה הצפויה, כשבסוף השבוע האחרון התגבשה עצומה אינטרנטית להשארת הערוץ בהוט, שכבר חתומים עליה כאלפיים איש. במקביל בעמוד הפייסבוק של הערוץ נרשמת קריאה של צופים המבקשים מלקוחות הכבלים להתקשר אל מוקד הצרכנים של הוט ולהתנות את הישארותם כלקוחות בהמשך שידור הערוץ.