|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

בריטה ממצבת מחדש את המותג; <br>משקיעה 5 מיליון ש"ח בקמפיין

במסגרת המהלך יוצאת בריטה בקמפיין רחב היקף שסיסמתו: "בריטה, תחשוב צלול"; פונה לקהל יעד חדש של צעירים וסטודנטים בגילאי 25-39, בעלי הכנסה ממוצעת ואורח חיים דינמי, ליברלי, אופנתי, בלייני, ספורטיבי, בריאותי ומודרני
07/07/2003  |   ענבל אביב   |   חדשות   |   תגובות
מאת: ענבל אביב  |  

 קישורים
  סרטון-בריטה

חברת סודה קלאב המשווקת הבלעדית של מוצרי בריטה בישראל, יוצאת במהלך אסטרטגי לקראת עונת הקיץ ומחזקת את המותג בריטה על-ידי מיצובו מחדש כעדכני ואופנתי, תוך מתן דגש על יתרונות המוצר לעומת המתחרים.

במסגרת המהלך יוצאת בריטה בקמפיין בפרישה ארצית רחבה, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, תחת הסיסמה - "בריטה, תחשוב צלול". הקמפיין בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.

הקמפיין שיעלה השבוע (9.7.03) בערוץ 2, ערוץ 10, עיתונות, רדיו ושילוט חוצות, ילווה גם בפעילות קד"מ נרחבת בכל רשתות השיווק, רשתות עשה זאת בעצמך, פארמים ורשתות פרטיות, שתפנה לקהל יעד חדש וצעיר באמצעות מבצעים ופעילויות שונות.

סמנכ"ל השיווק של סודה קלאב איריס שטרסמן מסרה, כי "ההחלטה לביצוע המהלך נבעה מהפוטנציאל האדיר הגלום בעונת הקיץ במדינה חמה כישראל, בה נרשם גידול של 50% בצריכת המים בחודשים מאי עד ספטמבר".

לדבריה: "עובדה זו, בנוסף לעליית מודעות הצרכנים לאיכות המים הנמצאת בגידול מתמיד, ומודעותם הצרכנית לעוצמת המותג בריטה בתחום המים הצלולים, יצרה קרקע שיווקית אמיתית למיצוב המותג וחיזוקו, תוך הדגשת הערכים המוספים המותאמים לקהלי היעד".

מן החברה נמסר, כי קנקן בריטה מהווה אלטרנטיבה שווה למים המינרלים ולמסננים לסוגיהם ויתרונותיו הם: מי שתייה טעימים וצלולים, משקאות חמים ללא טעם לוואי, שיפור טעם המזון בשימוש בתהליך הבישול, נוחות - אין צורך לסחוב בקבוקי מים, פשוט לתפעול עצמי ללא צורך באנשי מקצוע, מסנן אבנית, כלור, עופרת ונחושת מהמים ומגופי חימום כגון קומקומים חשמליים, חדשנות עיצובית וכמובן מחיר אטרקטיבי וזול משאר האלטרנטיבות.

לדברי שטרסמן: "היתרונות של קנקן בריטה ביחס למתחרים בשוק, עושים אותו אטרקטיבי ורלוונטי לקהל היעד ולכן, יצירת שפה מותגית הקושרת בין המותג לעולם התוכן של צעירים והטמעת הרגלי שימוש קבועים במותג, הנה מתבקשת".

עוד הוסיפה שטרסמ, כי: "יתרון צלילות המים נבחר כקונספט מוביל מאחר והוא יוצר קונוטציה של איכות, מחשבה צלולה, בהירות, ניקיון המתארים מצב פיזי ומנטלי והופכים לציר מחשבתי המקושר ליתרונות המותג.

קהל צרכני בריטה כיום מתאפיין באקדמאים חילונים בני 35+ שהכנסתם גבוהה מהממוצע.

המיצוב מחדש, פונה לקהלי יעד של - צעירים וסטודנטים בגילאי 25-39, בעלי הכנסה ממוצעת ואורח חיים דינמי, ליברלי, אופנתי, בלייני, ספורטיבי, בריאותי ומודרני, ובפנייה לקהל יעד זה יתמכו מבצעים כגון "בריטה To Go", המציע בקבוק ספורט חינם בקניית שלישיית פילטר בריטה במארז ומבצעים דומים.

על הקמפיין:

בקמפיין שנעשה ברוח הומוריסטית, נראית השחקנית שירי גדאני כשהיא אורזת את חפציה ומתכוננת למעבר דירה, את קנקן הבריטה היא אורזת כפריט אחרון ומתענגת על עוד כוס מים צלולים מהבריטה, כשלפתע מפתיע השכן החתיך החדש רון שחר שנדהם ושואל "מה, את עוזבת?", שירי המומה מהשכן, מסיימת לשתות, מסתכלת על כוס המים שבידה ועונה: "לא, בדיוק הגעתי...", תוך שהיא שולפת את קנקן הבריטה החוצה כאילו שהיא מתחילה לפרוק... המובילים מגיעים לדירה והיא רצה אליהם, נותנת להם טיפ תוך שהיא מפטירה: "עשיתם עבודה נהדרת", וסוגרת אחריהם את הדלת.
הפרסומת נחתמת בסיסמא: "בריטה, תחשוב צלול".

כניסה לסרטון:
www.nfc.co.il/explorer/סרטונים/מפרסמים-משרדי%20פרסום/בריטה-סרטון.mpg

תאריך:  07/07/2003   |   עודכן:  07/07/2003
ענבל אביב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חטיבת החלב של תנובה חתמה על הסכם במסגרתו הציבה CTV מסכי LCD (מסכים שטוחים) ייעודיים במעדניות הגבינה ברשת ג'מבו.
07/07/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
על-פי מחקר חדש של איגוד הניהול האמריקני (American Management Association), חברת Clearswift, המיוצגת בישראל על-ידי רנסאנס, והמוסד ePolicy, עולה כי 22% מהחברות סיימו את העסקתו של עובד בשל עבירה הקשורה בדוא"ל.
07/07/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
המשלחת הכלכלית בניו יורק ומשרד התמ"ת מגבשים בימים אלה את תוצאות המסע של 16 חברות בתחום מדעי החיים.
07/07/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
חברת יוניסל תקשורת, מקבוצת ברוד דיגיטל, העוסקת בפתרונות לתקשורת סלולרית בארגונים בינוניים וגדולים, מגייסת בימים אלה אנשי שיווק ותמיכת לקוחות. מהחברה נמסר, כי הגיוס נערך בעקבות פעילות החברה, המעסיקה כיום 10 עובדים, והמעבר למשרדיה החדשים בת"א.
07/07/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
יו"ר הכנסת ראובן רבלין החליט אתמול (יום א', 6.7.03) בדיון רב משתתפים שערך בנושא הקודיפיקציה של הנוהג האתי הקיים לגבי חברי הכנסת, והצורך בקביעת קוד אתי רחב יותר שיכלול גם סעיפי ענישה, על הקמת ועדה שתגבש המלצות לקביעת "קוד אתי לכנסת".
07/07/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il