63% מהישראלים המתגוררים בארה"ב מציינים, כי קרה שהעדיפו לרכוש מוצר ישראלי יקר יותר על פני מוצר זר, זאת מתוך מניעים אידואולוגים, 37% מסרו שלא.
נתונים אלה עולים מסקר שנערך בקרב צופי ערוץ הטלוויזיה הישראלי בארה"ב ופורסם היום.
הסקר נערך ביום 14 באוגוסט 2003, בקרב גולשי אתר האינטרנט האינטראקטיבי של הערוץ. לסקר השיבו 1,850 מקרב הגולשים באתר.
הסקר הוא חלק מסדרת סקרים המתקיימים מידי שבוע באתר האינטרנט של הערוץ הישראלי בנושאים העומדים על סדר היום הציבורי בישראל ואשר מתאימים לדרישותיהם ועניינם של ציבור הישראלים בחו"ל. תוצאות הסקרים השבועיים מפורסמים מידי שבוע.
גולן שקד, סמנכ"ל הערוץ הישראלי: "ממצאי הסקר מצביעים על כך שלישראלים בארה"ב קשר אמוציונלי למוצרים ושירותים ישראלים. קשר רגשי זה מהווה גורם מכריע בהחלטות הרכישה של ציבור זה, תוך הבנה שקניית מוצרים ישראלים מסייעת בביסוס מעמדה הכלכלי של ישראל, ומבטיחה מקומות עבודה לתושבי ישראל".
אתר האינטרנט של הערוץ הישראלי
אתר האינטרנט של הערוץ ישראלי הוא אתר אינטראקטיבי המשמש כתובת לקשר בין ישראלים בכל רחבי היבשת: האתר כולל בנוסף לסקר השבועי, גם פורומים בנושאים שונים, לוח מודעות קהילתי הכולל מדורי נדל"ן, דרושים, מכירה, לוח שידורים יומי ודירוג רייטינג לתוכניות המשודרות בערוץ הישראלי. כתובת האתר:
www.theisraelinetwork.com.
אודות הערוץ הישראלי
הערוץ הישראלי הוקם בשנת 2001 במטרה להעביר שידורי טלוויזיה איכותיים לישראלים המתגוררים ברחבי ארה"ב וקנדה. הערוץ רוכש זכויות שידור בלעדיות לארה"ב מהערוץ הראשון, הערוץ השני, ערוץ הספורט, הטלוויזיה החינוכית ותחנות הכבלים. הערוץ הישראלי בבעלות החברות I.V.P. בבעלות שלמה וולפרט יוזם הרשת ומנכ"ל בפועל, קרדן תקשורת, מרלז תקשורת, ו-New Regencey Productions בבעלות ארנון מילצ'ן. משרדי הערוץ הישראלי ממוקמים בכפר-סבא, מנהטן ולוס אנג'לס בארה"ב.