שרון אילון, כוכבת תוכנית הטלוויזיה - "קחי אותי שרון", תוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של רשת "אשה אשה", המונה 11 סניפים וכ-120 חנויות עצמאיות המפיצות את מותגי החברה בכל רחבי הארץ ובחו"ל.
במסגרת ההסכם, תככב שרון אילון על גבי שילוט ופוסטרים בכל סניפי הרשת ותוביל את קמפיין יחסי הציבור של החברה. בשלב מאוחר יותר, היא תככב גם בקמפיין פרסום ברמת מודעות עיתונות, שלטי חוצות ובקטלוג החברה. העלות הכוללת של הקמפיין מוערכת בכ-100 אלף דולר. החוזה מול שרון אילון מוערך בכ-20 אלף דולר.
ישראל ממו, מנכ"ל ובעלים של רשת אשה אשה: "שרון אילון בחרה ברשת אשה אשה להובלת קמפיין הפרסום ויחסי הציבור משום שהיא משקפת את קונספט הרשת ומהווה עבורנו מודל נכון ומתאים. במסגרת ההסכם, חתמנו עימה בלעדיות בכל הקשור למותגי האופנה ובכוונתנו לשתף אותה ברמת מיתוג הרשת".
רשת אשה אשה
רשת אשה אשה הוקמה בשנת 1993 על-ידי המעצבת אסתי ברוך והמנכ"ל והבעלים ישראל ממו. הרשת מתמחה בייצור ושיווק אופנה במידות גדולות ומפעילה חוג לקוחות המונה למעלה מ-100 אלף חברות.
לאשה אשה חנות קונספט בקניון עזריאלי בת"א וסניפים בכל רחבי הארץ. לרשת מפעל בדרום ת"א בשטח של כ-1000 מ"ר ומשרדים על שטח של 1,000 מ"ר.
החברה מעסיקה 55 עובדים במחלקות העיצוב, בקרת איכות, ניהול חשבונות ומכירה, כאשר רוב העובדים מועסקים בעיצוב המוצרים ובאיכותם, מתוך ראייה אסטרטגית והבנת צרכי השוק.