הפרויקט להקמת תחנת נוסעים בזכרון יעקב, בקו תל אביב-חיפה, שתכנונו אמור היה להסתיים בשנת 2011, תקוע בהעדר מימון מ
משרד התחבורה, ותושבי זכרון יעקב נאלצים להדרים כשבעה קילומטרים עד תחנת הרכבת בבנימינה.
ההגעה למקום באמצעות רכב פרטי מסורבלת והתחבורה הציבורית אינה בתדירות גבוהה ואינה בהכרח משתלמת כלכלית. אבל נראה שבקרוב יוצע פתרון זמני לתושבי המושבה, שבימים אלה מציינת 130 שנה להיווסדה.
על-פי דיווח ב
מגזין המושבות, דיווח בישיבת המועצה המקומית ראש המועצה אלי אבוטבול, כי הגיע לסיכום עם
רכבת ישראל להפעלת שירות הסעיות בין זכרון יעקב לתחנת הרכבת בבנימינה. שירות זהה של נסיעות ללא תשלום
פועל כיום בין התחנה בבנימינה לגבעת עדה הסמוכה.
על-פי הסיכום, מחצית מעלות הפעלת השירות תמומן בידי המועצה ומחציתו בידי רכבת ישראל. לא נמסר מתי בדיוק צפויה להתחיל הפעלת השירות. עוד נאמר בדיווח, כי סוכם עם משרד התחבורה גם על מתן היתר למועצה המקומית להפעיל תחבורה ציבורית במושבה, אם אגד ימשיך להתעקש על טענתו לאי-כדאיות כלכלית בהפעלת שירות כזה.
פרויקט תחנת הרכבת בזכרון, אמור להיבנות ליד קניון "מול זכרון". הוא כולל בניית מבנה תחנה סגור וממוזג, הכשרת דרכי גישה ומגרשי חניה, וכן הקמת ארבעה רציפים באורך 300 מטר כל אחד - רציף מזרחי עם גישה ישירה ממבנה התחנה, שני רציפי-אי ורציף צד.