חברת סודה קלאב, המשווקת בלעדית את מוצרי 'בריטה' בישראל, יוצאת בקמפיין חג מכירתי התומך במבצעי החג אותם מציעה 'בריטה' בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח.
הסיסמא "בריטה - תחשוב צלול" ממשיכה ללוות את המותג גם בקמפיין הנוכחי, תוך שימת דגש על החיבור בין ראש השנה לצלילות המים, צלילות המחשבה והמחיר האטרקטיבי המהווים את ערכי המותג.
לדברי איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק בסודה קלאב: " בחרנו לפנות לצרכן על-ידי קמפיין מכירתי התומך במבצעי החג, על מנת להדגיש את המחיר האטרקטיבי והכדאיות של בריטה, בייחוד בתקופה בה מחפשים הצרכנים מתנות ואביזרי אירוח לשולחן החג באיכות טובה ובמחירי מבצע".
עוד הוסיפה שטרסמן כי: "מחקרים שביצעה בריטה בקרב קבוצות מיקוד המהוות את קהל היעד של המותג, התקבל כי ממוצע המתנה לחג יעמוד השנה על 100 - 120 ש"ח, כך שמבצע קנקן אלונה ב-99.00 ש"ח בלבד (במקום ב-119.00 ש"ח), מהווה הזדמנות לחשוף את קהל היעד ליתרונות של "בריטה" שימשיכו ללוות את הצרכנים במהלך כל השנה באמצעות המחיר הייחודי לחג".
הקמפיין באמצעות פרסום "זרמון גולדמן" יכלול פרסום חוצות על אוטובוסים למשך כשבועיים בפריסה ארצית וכן פרסום בעיתונות ארצית.
המבצע שיוביל את הקמפיין הינו קנקן בריטה אלונה ב-99 ש"ח בלבד במקום 119.00 ש"ח ובנוסף פילטר במתנה המצורף לקנקן בעלות של 29.90 ש"ח. בנוסף יכלול הקמפיין יכלול אזכורים של יתרונות המותג- מים צלולים, נקיים, טעימים וטבעיים.