פורמט החבילה של JCS התקבל לתחרות הפיצ'ינג במסגרת פסטיבל הטלוויזיה MIPCOM שיתקיים באוקטובר הקרוב בקאן. הפורמט פותח והופק על-ידי חטיבת התוכן בקבוצת JCS עבור "רשת". יוצרי הסדרה הם: טלי גורן ויורם זק.
"החבילה" היא סדרת טלוויזיה המיועדת לכל המשפחה בשעות צפיית השיא. ייחודה - כל אדם עשוי להפוך למשתתף פוטנציאלי בה. בישראל, סדרת החבילה, הופקה עבור זכיינית ערוץ 2, רשת. עד היום הופקו 10 פרקים המיועדים לשידור בעונת החורף הקרובה.
אבי ארמוזה, מנהל חטיבת התוכן בקבוצת JCS אמר, כי שוק הטלוויזיה ב-Mipcom הנו ה"כיכר מרכזית" של תעשיית הטלוויזיה העולמית. "ההתמודדות בתחרות הפיצ'ינג מהווה שלב נוסף בתהליך החדירה של JCS לשווקים בינלאומיים. קבלתו של פורמט "החבילה" הוא כבוד גדול למפיקים וליוצרים ומהווה הוכחה נוספת ליכולותיה הבינלאומיות של JCS ולעובדה כי מוצרי טלוויזיה ישראליים ממשיכים למשוך תשומת לב ולבלוט באיכותם ובמקוריותם בשוק הטלוויזיה הבינלאומי".
זכויות ההפצה הבינלאומיות של פורמט "החבילה" הטלוויזיוני נרכשו על-ידי חברת Action Time הבריטית - המתמחה בפיתוח והפצת תכנים לשוק הבינלאומי, מחברות הפורמטים הגדולות לטלוויזיה בעולם בבעלות ענק התקשורת הבריטי CARLTON.
איך זה עובד
התוכנית מאפשרת לאנשים מרחבי הארץ לקבל ולשלוח "חבילה" - תוכנה של החבילה יוביל לווידויים, הפתעות, וחשיפות. מקבל החבילה לא יודע ממי היא נשלחה ומה היא מכילה. הוא פותח את החבילה בפני המצלמה, חושף את הסיפור מאחוריה ושולח חבילה אחרת.
JCS CONTENT היא אחת מחברות ההפקה המובילות בארץ, החברה מתמחה בהפקות דרמה, סיטקום, דוקומנטרי בידור ופורמטים לשוק המקומי והבינלאומי.