יצרנית המסוקים בל (Bell Helicopter) בחרה במוצרי התוכנה העסקית (BI) של ביזנס אובג'קטס (Business Objects), המיוצגת בישראל על-ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. זאת במטרה להפחית עלויות דיווח ולסייע בייעול תכנון הייצור, תזמון ופעילות רצפת הייצור, ושיפור אבטחת איכות (QA).
נתן גביש, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, ציין כי בל משתמשת בתוכנות ביזנס אובג'קטס לשיפור ניהול הביצועים הארגוניים בכל היבט של עסקיה - מרכש ופיננסים עד לוגיסטיקה וייצור, ונהנית מתשואה גבוהה להשקעה (ROI).
כך לדוגמא, מפעל בל בקנדה חוסך בשימוש בביזנס אובג'קטס כ-200,000 דולר בשנה. על בסיס הצלחה זו מרחיבה עתה בל את פריסת ביזנס אובג'קטס עם אקסטרה-נט של שרשרת אספקה ל-1,700 ספקיה ויצרני הרכיבים איתם היא עובדת.
גביש מציין, כי ייצור מסוקים כרוך בשרשרת אספקה מורכבת מאוד. התהליך דורש רכיבים, תת-רכיבים, חומרי גלם מיוחדים, וחלונות Just-in-time לאספקת חלקים וטיפולי טמפרטורות בחומרים. הרכיבים מיוצרים לעיתים קרובות באופן ייעודי על-פי הדגם.
החמצת שלב או עיכוב בכל חלק בתהליך הייצור אף לשעות ספורות, עלול להפחית משמעותית את רווחיות יצרנית המסוקים.
ביזנס אובג'קטס עוזרת לבל לשמור על רווחיותה בכך שהיא נותנת לחברה מבט לתוך שרשרת האספקה, ויכולת לעקוב אחרי מדדים עיקריים כמו אספקה בזמן או רמות מלאי.
לביזנס אובג'קטס יש כ-150 לקוחות בישראל, בהם: התעשיה אוירית, אל-על, בנק לאומי, פלאפון, קווי זהב, NICE, Comverse, האגיס, Amdocs, שרותי בריאות כללית, ועוד רבים.