פלאפון הודיעה (יום ה', 23.10.03) כי היא בחרה את משרד הפרסום לאה גרינשפן לטיפול בתקציב הפרסום של מותג פלאפון במגזר הרוסי. המשרד נבחר בתום המכרז בשל הגישה האסטרטגית והפרסומית המתאימה ביותר למיצוב התדמיתי המבוקש על-ידי פלאפון למגזר הרוסי.
פלאפון רואה במגזר הרוסי קהל יעד אסטרטגי ומשקיעה משאבים רבים במאמצים השיווקיים למגזר, כשהיקף תקציב הפרסום של מותג פלאפון עומד על כמיליון דולר.
יחד עם זאת, הודיעה החברה כי תקציב Esc למגזר הרוסי ימשיך להיות בטיפולו של משרד הפרסום מקאן אריקסון.
סמנכ"ל השיווק בפלאפון, ניר שטרן, מסר: "ראינו לנכון להפריד את הטיפול במותגים בין שני משרדים, שכל אחד מהם יתמחה ויתמקד במותג ואוכלוסיה מסויימים. אנו שבעי רצון מהטיפול של מקאן אריקסון במותג Esc ברוסית, וההפרדה בין התקציבים באה על רקע החלטה אסטרטגית".