|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

ספרד בצרות אחרי 1:1 עם פינלנד

צרפת ניצחה 1:3 את גאורגיה. 0:8 לאנגליה על סן מרינו
23/03/2013  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: מערכת אתר ערוץ הספורט  |  ספורט5  |  sport5.co.il
לזה ספרד לא ציפתה. פברגאס נעצר (GETTYIMAGES) צפו ב-0:8 של אנגליה

המשחק בין ישראל לפורטוגל אמנם נערך מוקדם יותר בשל כניסת השבת, אבל גם ברחבי אירופה התקיים הערב מחזור עמוס במשחקים במסגרת מוקדמות גביע העולם 2014. רגע לפני הקרב הגדול מול צרפת בפאריס, ספרד הסתבכה כשסיימה רק ב-1:1 ביתי מול פינלנד הצנועה. הטריקולור יגיעו מהמקום הראשון לאחר 1:3 על גיאורגיה. גרמניה פתחה את הערב עם 0:3 על קזחסטן, ואילו הולנד שמרה על מאזן מושלם עם 0:3 על אסטוניה. אנגליה? היא פירקה את סן מרינו עם 0:8 קליל, כאשר קרואטיה יצאה עם 0:2 יוקרתי על סרביה, בקרב בין 2 היריבות המרות בזאגרב.

בית 9

ספרד - פינלנד 1:1
באמצע השבוע אלופת העולם תפגוש את צרפת לקרב גורלי בבית 9 של המוקדמות, אבל רגע לפני, החבורה של ויסנטה דל בוסקה סיבכה את עצמה בגדול בקרב על הפסגה. "הרוחה" הגיעה להתמודדות עם רצף של 18 משחקים ללא הפסד, אבל לא הצליחה להסתדר ללא צ'אבי הפצוע. גם קרלס פויול ואיקר קסיאס הפצועים נעדרו ובמרכז ההגנה שיתפו פעולה ג'רארד פיקה וסרחיו ראמוס, שערך הופעה 100 במדים הלאומיים. דויד וייה חזר לחוד אחרי תקופה ארוכה, אבל גם זה לא עזר לאלופת העולם. התוצאה: ספרד תגיע עם הגב לקיר לפאריס ויודעת שאם לא תנצח היא עלולה למצוא את עצמה מסיימת את הקמפיין בפלייאוף.

אלופת העולם התקשתה לפרוץ את הבונקר הפיני, אבל בסופו של דבר חתן השמחה הצליח לשבור את הקרח: מדובר כמובן בראמוס שבדקה ה-49 הגיע לכדור קרן של דויד סילבה ונגח את היתרון הספרדי. "הרוחה" תטייל? לא ממש. 11 דקות לסיום טימו פוקי הדהים את הצופים באיצטדיון אל מולינון בגיחון ואיזן עם שער שיוויון מדהים, שהחזיק מעמד עד לסיום וקבע שלספרד יהיו כעת רק 8 נקודות, 2 פחות מלצרפת.

צרפת - גיאורגיה 1:3
בזמן שאלופת העולם נכשלה בחזרה הגנרלית לקראת הקרב בפאריס, גם יריבתה עלתה כמובן על הדשא ועשתה את שלה. המאמן דידיה דשאן עלה עם מערך של 2-4-4 כאשר כרים בנזמה ואוליביה ז'ירו הוצבו בחוד. גם רפאל וראן ופול פוגבה הצעירים ערכו בכורה ב-11. אגב, נבחרת הטריקולור חנכה הערב תלבושת חדשה, לפחות הפעם יכול להיות שזה גם סייע לה להתקרב עוד קצת למונדיאל.  

הטריקולור פתחו טוב, אבל דווקא ככל שחלפו הדקות גם האורחים נכנסו למשחק וסיכנו את הוגו לוריס. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כדור חופשי של ולבואנה מצא את הראש של ז'ירו, שנגח בעוצמה והכניע את השוער הגיאורגי. 0:1 לצרפת. הטריקולור השתחררו ובדקה ה-47 ולבואנה קיבל כדור על סף הרחבה והכפיל בבעיטת יעף מרהיבה לחיבורים של היריבה.  בדקה ה-61 פרנק ריברי קיבל כדור משמאל, חתך למרכז וירה שטוח פנימה. בדקה ה-71 אלכסנדר קובוחידזה רק צימק.

צפו בקרואטיה מנצחת את סרביה ----->

בית 3

גרמניה - קזחסטן 0:3
אחת הנבחרות המפחידות באירופה דילגה בקלות גם על פני יריבה שהוציאה עד כה נקודה אחת בלבד ב-5 משחקים. החבורה של יואכים לב מדורגת בראש הבית עם 13 נקודות, ותפגוש את קזחסטן גם במחזור הבא, במה שנראה כמו עוד 3 נקודות בטוחות. המאנשאפט חסרו אמנם את הבלמים מאטס הומלס והולגר באדשטובר הפצועים, אבל החבורה של יואכים לב הסתדרה גם בלעדיהם. המאמן החליט לפתוח ללא חלוץ טבעי, עם רביעיה שכללה את מסוט אוזיל, מריו גצה, יוליאן דרקסלר, ותומאס מולר.

אחרי 20 דקות גרמניה הצליחה לשבור את היריבה: שוויינטייגר קיבל מסירה מאוזיל ברחבה, הקפיץ מעל שחקן הגנה קזחי ובעט כדור שפגע במולר ומשם ניתז לרשת. בפיפ"א נתנו את השער "לשווייני". 2 דקות עברו והפעם מולר נשלח ל-16, השוער הצליח לבלום אותו, אבל הכדור הגיע לגצה שמול שער ריק ירה פנימה את השני. דווקא אחרי דקות לא רעות של הקזחים, כולל טיל למשקוף, בדקה ה-74 תומאס מולר סגר עניין עם השלישי של המאנשאפט.

משחקים נוספים: שבדיה - אירלנד 0:0, אוסטריה - איי פארו 0:6

בית 1

קרואטיה - סרביה 0:2
חגיגה גדולה בזאגרב על חשבון היריבה השנואה, במפגש הראשון אי פעם בין השתיים מאז התפרקות יוגוסלביה. בשל ניסיון העבר המר שכלל עימותים בין שני מחנות האוהדים, משרד החוץ הסרבי אסר על אזרחי המדינה להגיע למשחק, אבל זה לא מנע מהאווירה באיצטדיון מקסימיר להיות לוהטת במיוחד. המארחים נהנו מכל רגע והעלו את מאזנם ל-13 נקודות. מנגד, סרביה נשארה עם 4 נקודות בלבד ויודעת שההפסד חיסל לה סופית את החלום להגיע לברזיל.

בדקה ה-23 קרואטיה ניצלה טעות חמורה בהגנת האורחים. רקיטיץ' שלח את אוליץ', החלוץ הוותיק העביר למרכז ומול שער ריק מנדז'וקיץ' שלח בקלות פנימה. החגיגה של המארחים נמשכה. בדקה ה-37 כדור חופשי מצוין של סרנה הוגבה לרחבת החמש, אוליץ' הסתנן ועם הבטן דחק מקרוב פנימה.

מקדוניה - בלגיה 2:0
השדים האדומים ממשיכים לדהור וצפויים להילחם עם קרואטיה עד הסוף. קווין דה ברויין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-26. למרות מפגש חוץ לא פשוט, הבלגים הסתדרו ובדקה ה-62 סגרו עניין בעזרת פנדל של אדן הזאר בדרך ל-13 נקודות ופסגת הבית.

משחק נוסף: סקוטלנד - וויילס 2:1

בית 8

סן מרינו - אנגליה 8:0
לנבחרת שלושת האריות ממתין במחזור הבא קרב גורלי מול מונטנגרו על ראשות בית 8. כרגע לנבחרת של רוי הודג'סון 11 נקודות לעומת 13 ליריבה מהבלקן (גברה 0:1 על מולדובה בחוץ), אבל קודם לכן האנגלים העלו את מפלס הביטחון העצמי בנסיכות הקטנה. לאורחים לקח 12 דקות למצוא את הרשת, עם קצת עזרה. מתפרצת של האנגלים הסתיימה עם מסירת רחוב משמאל ואלסנדרו דלה ואלה המקומי ניסה להרחיק אבל פשוט בעט לתוך שערו. "יופי של סיומת". בדקה ה-28 הנבחרת של הודג'סון כבר לא היתה זקוקה לסיוע ואלכס אוקסלייד צ'מברליין הצעיר הכפיל. 7 דקות עברו - וויין רוני מצא את צ'מברליין שהפעם הוריד עם הראש על פי השער וג'רמיין דפו דחק ממטר את השלישי.

האנגלים לא ריחמו. בדקה ה-39 אשלי יאנג הוסיף את הרביעי ו-3 דקות לאחר מכן ביינס הכין ללמפארד שגילגל פנימה בדרך ל-0:5 קליל. השטף נמשך ובדקה ה-54 וויין רוני סובב כדור חופשי נפלא וכבש את השישי של אנגליה. 20 דקות לפני הסיום גם דניאל סטארידג' נכנס לרשימת הכובשים אחרי אסיסט של יאנג. 0:7, למי שאיבד את הספירה. 7 דקות נוספות עברו ומסירה של קייל ווקר הסתיימה עם שער של ג'רמיין דפו שחתם.

משחק נוסף: פולין - אוקראינה 3:1 

בית 4

הולנד - אסטוניה 0:3
הנבחרת הצעירה של לואיס ואן חאל שמרה על מאזן מושלם במוקדמות בדרך לניצחון חמישי ברציפות בקמפיין ו-13 ברציפות במוקדמות המונדיאל. השיא, אגב, שייך לגרמניה עם 16. מולה ניצבה הפעם יריבה די חלשה, על הנייר כמובן, שעד כה צברה רק 3 נקודות. אריאן רובן, ווסלי סניידר ורובין ואן פרסי הובילו את האוראנג' לעוד ניצחון.

הולנד לא ממש ליקקה דבש במשך מחצית ראשונה די מתסכלת, אלא שבדקה ה-47 רפאל ואן דר וארט הוותיק (שנכנס כמחליף בהפסקה) העלה אותה ליתרון. בדקה ה-72 גם רובין ואן פרסי התעורר, הגיע כמו שהוא יודע לכדור רוחב מימין ומ-6 מטרים שלח בנגיעה לרשת האסטונית. 6 דקות לפני הסיום ואן פרסי עבר לבשל, מצא את רובן שחאקן והצעיר התכבד בעוד שער לזכות הכתומים.

במשחקים נוספים: אנדורה - טורקיה 2:0, הונגריה - רומניה 2:2 

בית 5

סלובניה-איסלנד 2:1
קשה להאמין, אבל הנבחרת הצנועה מהאי הצפוני נמצאת בתמונת העליה. הניצחון המפתיע העלה את מאזנה ל-9 נקודות, 1 פחות מלשוויץ המוליכה, שתפגוש מחר את קפריסין. מי שחתום על החגיגה הוא קשרה המוכשר של טוטנהאם גילפי סיגורדסון. אחרי שמילובויה נובאקוביץ' כבש ראשון לסלובנים (34), סיגורדסון איזן עם כדור חופשי יפהפה (55) ו-12 דקות לסיום הפך עם מבצע אישי נוסף.

במשחק נוסף בבית: נורבגיה - אלבניה 1:0

בית 2

בולגריה - מלטה 0:6

צ'כיה - דנמרק 3:0

בית 7

בוסניה - יוון 1:3
ניצחון גדול לחבורה מהבלקן בקרב ראש בראש על פסגת הבית. מי אם לא אדין דז'קו העלה את הבוסנים ליתרון בדקה ה-29. 7 דקות לאחר מכן, פנדל מדויק של ודאד איבסביץ' כבר נתן מרווח ביטחון. המארחים לא הורידו רגל מהגז ובדקה ה-52 דז'קו כבר השלים צמד בדרך ל-13 נקודות במקום הראשון לעומת 10 של היריבה. בדקה ה-90 תאופאניס גקאס הקטין מעט את ההשפלה היוונית.

ליכטנשטיין - לטביה 1:1

סלובקיה - ליטא 1:1

בית 6

במשחק בבית של נבחרת ישראל לוקסמבורג ואזרבייג'אן נפרדו ב-0:0 ונותרו בתחתית הבית.

תאריך:  23/03/2013   |   עודכן:  23/03/2013
מערכת אתר ערוץ הספורט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נשיא ארה"ב ברק אובמה מבקש לגייס את מנהיגי האזור ליוזמותיו השונות. במסגרת זו הוא מבטיח להגדיל את הסיוע לצדדים לסכסוך האזורי, ובראשם לישראל, לרשות הפלשתינית ולירדן. במקביל משגר הנשיא כמה מבכירי ממשלו כדי לדלג בין ישראל לפלשתינים ולהביא להסכמה על פתיחת מו"מ בלא תנאים מוקדמים.
23/03/2013  |  יואב יצחק  |   חדשות
לאחר דיונים מרתונים אישר הלילה (יום שישי) הפרלמנט בקפריסין שורה של הצעות חוק שנועדו להטיל מגבלות חדשות על הבנקים במדינה בניסיון למנוע את קריסתו של אחד מהם, מה שעלול להוביל לקריסת הכלכלה הקפריסאית כולה. במדינה מקווים כי החוקים שהועברו הלילה יקדמו אותם לעבר חבילת החילוץ המיוחלת בהיקף של 10 מיליארד דולר.
23/03/2013  |  פאדי מועלם  |   חדשות

היו ימים בהם הבית הדרום אמריקאי היה צמוד כל הדרך למונדיאל. היו גם ימים שבהם נבחרת ארגנטינה הזיעה עד שזכתה בכרטיס הנכסף. הימים האלה חלפו ובאו אחרים במקומם, קלים ונוחים הרבה יותר. האלביסלסטה עשו עוד צעד ענק לעבר הגביע העולמי בעוד שנה וקצת בברזיל, עם 0:3 משכנע בבית על ונצואלה. מסי והיגוואין (צמד) סידרו ניצחון 7 ב-10 משחקים ושמרו על הפסגה.


אחרי ההפסד לאולימפיאקוס בסיבוב הקודם, קשה היה להאמין שמכבי תל אביב מסוגלת לחזור לתמונת העלייה מהטופ 16 להצלבה. אבל החבורה של דייויד בלאט התגבשה בשבועות האחרונים ליחידה לוחמת וסיירת עקשנית שהוכיחה שיש לה מקום בין 8 האחרונות באירופה. מכבי ניצחה הערב (שישי) 67:73 את אולימפיאקוס ב"היכל השלום והאחווה" בפיראוס ועכשיו היא קרובה מתמיד להצלבה. ניצחון בשבוע הבא על בשיקטאש צפוי כנראה לסגור את הסיפור ולרשום הישג גדול נוסף ברזומה של בלאט על הקווים של הצהובים.


נתחיל עם השורה התחתונה: ניצחון בשבוע הבא על בשיקטאש, בתוספת הפסד של סיינה יבטיח ככל הנראה למכבי תל אביב את הכרטיס להצלבה. קשה להאמין? ובכן, אחרי שהשיגו הערב (שישי) את הניצחון החמישי ברציפות ביורוליג - 67:73 על אולימפיאקוס.


בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il