הרווח הנקי של חברת פלאפון צמח ברבעון השני של שנת 2013 בכ-5% מול רבעון קודם והסתכם בכ-161 מיליון שקל. כך עולה (יום ב', 5.8.13) מפרסום דוחותיה הרבעוניים.
סך ההכנסות ברבעון השני של שנת 2013 הסתכם בכ-915 מיליון שקל, לעומת כ-964 מיליון שקל ברבעון הקודם, וכ-1.15 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-20.3%.
ההכנסות משירותים הסתכמו בכ-696 מיליון שקל, לעומת כ-714 מיליון שקל ברבעון קודם וכ-857 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 18.8%. הקיטון בהכנסות משירותים נבע משחיקת תעריפים כתוצאה מהתחרות המוגברת בענף והמעבר לחבילות ללא הגבלה, שהביאו לירידה בהכנסה הממוצעת למנוי (ARPU) וכן לירידה בכמות המנויים. הפגיעה בהכנסות קוזזה בחלקה על-ידי גידול בהכנסות ממפעילי שירותי
סלולר אחרים, העושים שימוש ברשת החברה.
ההכנסות ממכירת ציוד קצה הסתכמו בכ-219 מיליון שקל, לעומת כ-250 מיליון שקל ברבעון קודם וכ-291 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-24.7%. הירידה בהכנסות ממכירת ציוד קצה נבעה בעיקר מירידה במכירות וירידה במחירי המכשירים, אשר נגרמה בין היתר עקב פתיחת השוק לייבוא מקביל ופתיחתן של חנויות רבות המוכרות ציוד קצה.
מצבת המנויים של פלאפון ירדה במהלך הרבעון השני של שנת 2013 בכ-39 אלף, ועמדה נכון ל-30 ביוני 2013 על כ-2.702 מיליון מנויים, לעומת כ-2.741 מיליון מנויים נכון ל-31 במרס 2013.
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום: "התחרות בענף ממשיכה לשחוק את ההכנסות, אך בקצב מתון יותר מאשר ברבעונים הקודמים". שרון הוסיף: "היקף הניודים נטו אף הוא התמתן, ונראה כי המבצעים האגרסיביים של המתחרים החדשים כבר אינם אפקטיביים כפי שהיו בעבר ומרבית המנויים אינם מגלים עניין ורצון לעבור חברה".