|   15:07:40
  עידן יוסף  

  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

בוקר חדש במפלגת העבודה

מהפך: הרצוג הביס את יחימוביץ'

במפלגת העבודה מתחלפת ההנהגה - יצחק הרצוג גבר על שלי יחימוביץ' וכבש את ראשות מפלגת העבודה הרצוג: "מסע שבסופו תשוב העבודה להנהגת המדינה"
22/11/2013  |   עידן יוסף, איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 19   |   תגובות
הרצוג. הגיע לצמרת [צילום: פלאש 90]

יחימוביץ': אשתף איתו פעולה
ח"כ שלי יחימוביץ' איחלה להרצוג הצלחה. היא אמרה לו שהיא מכבדת את ההכרעה הדמוקרטית, שזו הייתה התמודדות הוגנת, ושתשתף אתו פעולה ותסייע לו בחיזוקה של העבודה כאלטרנטיבה לממשלת הימין המדיני והכלכלי של נתניהו.

היא הודתה לתומכיה ואמרה כי היא אוהבת ומעריצה אותם. "אתם מלווים אותי שנים, שותפים לתפישת העולם הסוציאל-דמוקרטית הרחבה והאופטימית שלנו, ומרגשים אותי בכל פעם מחדש בתבונה, במסירות, ביכולות ובאידיאליזם שלכם. אחרי שתנוחו מעט, נתכנס1 יחד לדבר על המשך החזון שלנו. הדרך שלנו צודקת וראויה, ואנו נמשיך ללכת בה בלי קשר לאופנה ולחישובים פוליטיים. אל תיפול רוחכם. ההפסד הפוליטי הלילה לא יעמעם את החזון ואת המחויבות שלנו, ואנחנו ממשיכים. אני יודעת שקשה לכם היום, גם לי קשה, ואני מחבקת אתכם באהבה גדולה", כתבה להם.

ח"כ יצחק הרצוג הוא היושב-ראש הבא של מפלגת העבודה. הוא קיבל 58% מהקולות וגבר בפער ניכר של 5,000 קולות על היושב-ראש המכהנת שלי יחימוביץ' שקיבלה 41%. בבוקר כינס עצרת ניצחון, במהלכה אמר: "אנו במסע שבסופו תשוב העבודה להנהגת המדינה". לדבריו, העבודה בראשותו תניף את הדגל המדיני ותביא את הדגל החברתי לקדמת המדינה.


בבחירות הפנימיות לראשות מפלגת העבודה נסגרו הקלפיות עם 53% הצבעה, אחוז נמוך משמעותית מהבחירות הקודמות. ספירת הקולות נמשכת באיטיות.

הרצוג, ששוחח עם יחימוביץ' אחרי הזכייה, כתב בעמוד הפייסבוק: "אמרתי לה מה שאמרתי בימים האחרונים, כי אני רואה בה שותפה מרכזית וחשובה להצלחתה של המפלגה. חברים, זו רק תחילת הדרך. אנחנו מתחילים היום במסע האמיתי לשינוי פני המדינה. תודה לכולכם מכל הלב, תודה לכל מי שסייע, התנדב, עזר, התאמץ, לא ישן, תודה לצוות האנשים שאיתי, תודה למשפחה, תודה, תודה, תודה. יש לנו המון עבודה לפנינו, יש לנו עבודה גדולה לפנינו. יחד ננצח".

בתחילת הערב צפו שני המועמדים מרוץ צמוד במיוחד, אך שניהם הביעו אופטימיות. במטה יחימוביץ' הוטרדו מאחוזי ההצבעה הנמוכים בעיר בתל אביב. אנשי השטח של יחימוביץ' היו מעטים מאשר אלה של הרצוג. במטה הרצוג האמינו שההכרעה תיפול בפריפריה ובמגזר הערבי והדרוזי.

בתחילת הלילה, עם ספירת 125 הקלפיות הראשונות היה נראה שיחימוביץ' מובילה. אולם כשעתיים לאחר תחילת הספירה ועוד יותר מכך בשעות הבוקר התגלה שהמגמה התהפכה. כעת ממתינים הצדדים במתח רב לקראת סיום ההצבעה שמייד לאחריה תגיע ההכרזה על המנצח בבית סוקולוב בתל אביב.

הקרב בין יחימוביץ' להרצוג החל כשידה של יחימוביץ' הייתה על העליונה. היא זו שקבעה את מועד הפריימריז במועד שהיה לה נוח ועל-פי התנאים שלה. אולם הרצוג, אשר מחובר לא פחות מיחימוביץ' לפעילי השטח, הצליח להיאבק עמה וככל הנראה גם לנצח.

על-פי ההערכה, ספירת הקולות אורכת זמן רב כל כך, בין היתר, בשל המתח הרב שבין מטה יחימוביץ' למטה הרצוג. שני המטות חוששים מפני ניסיונות לזייף קולות ועל כן דורשים פעם אחר פעם ספירה נוספת של קלפי כזו או אחרת. הספירה צפויה להסתיים במהלך השעות הקרובות.

  • מפלגת מרצ הייתה הראשונה לברך את ח"כ הרצוג. היושב-ראש זהבה גלאון קראה למפלגת העבודה להישאר עם מרצ באופוזיציה ולא לחבור לקואליציה של נתניהו.

  • יושב-ראש יש עתיד, יאיר לפיד: יצחק הרצוג הוא חבר שלי הרבה מאוד שנים ואני שמח בשבילו על הניצחון.

  • יושב-ראש התנועה, ציפי לבני: "שמחה עם בוז׳י על על הניצחון. ברכתי אותו הבוקר באופן אישי קודם כל כחבר, אבל יש לבחירתו גם משמעות נוספת וחשובה - אני מאמינה שבוז׳י מאמין באמת ומחויב באמת להסדר מדיני ואני מקוה שיתגייס לעזור לשנות את תסריט העתיד של כולנו כאן. תהליך השלום דורש תמיכה אמיתית ולא על תנאי. בקיצור בוז׳י, מזל טוב וביחד נוכל לבלום את הקיצונים".

  • חבר הכנסת אלי ישי מש"ס ברך את הרצוג ואמר כי על מפלגת העבודה וש"ס להמשיך לשתף פעולה ולהציב אלטרנטיבה ראויה לשלטון, הרואה לנגד עיניה את עתיד העם והחובה לשמור על אחדותו.

  • יושב-ראש הבית היהודי השר נפתלי בנט איחל להרצוג הצלחה בהמשך הצעדת המפלגה. "ידענו ימים של שיתוף פעולה עם מפלגת העבודה ההיסטורית ואני מקווה שנמצא דרכים רבות לשתוף פעולה בין שתי המפלגות למען עם ישראל גם כיום", דברי בנט.

  • נשיא המדינה שמעון פרס התקשר לברך את הרצוג ואמר לו: "כיו"ר העבודה מוטלת על כתפיך אחריות רבה. זהו תפקיד רציני, עליך לשרת את העם והמדינה בצורה הטובה ביותר. אני מברך אותך ומאחל לך הצלחה רבה".

תאריך:  22/11/2013   |   עודכן:  22/11/2013
עידן יוסף, איציק וולף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהים צרצור   אברהם מיכאלי   אברהם (אבי) וורצמן   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איילת שקד / Ayelet Shaked   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן כבל / Eitan Cabel   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליהו ישי   אמנון כהן   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דב ליפמן   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זבולון כלפה   זהבה גלאון   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנא סוייד   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלב אבו-עראר   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יעל גרמן / Yael  German   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת קריב   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק הרצוג   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל חסון   ישראל כץ / Israel  Katz   כרמל שאמה-הכהן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מוחמד ברכה   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מסעוד גנאים   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה מזרחי   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה זלמן פייגלין   משולם נהרי / Meshulam Nahari   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נסים זאב   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סתיו שפיר / Stav Shafir   עדי קול   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עמרם מצנע   עפו אגבאריה   עפר שלח / Ofer  Shelah   פניה (פאינה) קירשנבאום   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רונן הופמן   רות קלדרון   רינה פרנקל   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמעון  אוחיון   שמעון סולומון   שמעון פרס / Shimon Peres   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מהפך: הרצוג הביס את יחימוביץ'
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בוקיסריקי
22/11/13 08:05
 
גם לאור שתיקתו,
22/11/13 08:32
 
מזכיר לכבדו
22/11/13 09:37
 
מזכיר לכבדו
22/11/13 09:43
 
יתרו
22/11/13 10:28
2
עם הערבים
22/11/13 09:47
3
תומכת בשלי
22/11/13 09:51
4
קורןנאוה טבריה
22/11/13 10:18
5
שלי שהביאה אותן
22/11/13 10:24
6
חשדנית
22/11/13 10:52
7
המציאותי
22/11/13 13:09
8
עזרא מנצור
22/11/13 13:12
9
דודי30
22/11/13 13:20
10
כל כך נחמד
22/11/13 13:38
11
צורי
22/11/13 15:07
12
א.ל. רמת-גן
22/11/13 17:52
13
דניאל סבלדי
22/11/13 19:48
פורום: כנסת 19 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 19
גבי נבון ממשרד התחבורה שהוביל את הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש-דן מגלה כי סקר חדש שיוצג בקרוב מראה כי בשעות השיא של הבוקר עלה מספר הנוסעים מ-120 אלף ל-140 אלף נוסעים.
21/11/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לזכויות הילד בכנסת, דנה (יום ד', 20.11.13) בגילוי מוקדם של ילדים לקויי-שמיעה ושילובם במערכת החינוך. בוועדה חשפה הד"ר שרה אינגבר מאוניברסיטת תל אביב, חוקרת ומומחית ללקויי-שמיעה, כי במחקר שערכה העלה כי רוב מוחלט של הנשים במגזר החרדי, אינן מגיעות לבדיקה נוספת של ילדיהן, כדי לוודא שאינם לקויי-שמיעה.
20/11/2013  |  יפעת גדות  |   חדשות
גורמים בבית היהודי אומרים כי מוטב שביש עתיד יפסיקו לאיים בפרישה מהממשלה ויתחילו לבצע. "לנו יש חלופות", אמרו תוך שהם רומזים למפלגות החרדיות כשותפות בעלות משקל דומה בקואליציה (18 מנדטים במקום ה-19 של יש עתיד, ע.י.). עד עכשיו, היחיד ביש עתיד שהזכיר אפשרות של פרישה אם לא יוטלו סנקציות פליליות על חרדים שלא יתגייסו היה השר יעקב פרי, שעמד בראש ועדת שרים בנושא גיוס החרדים.
19/11/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים של הכנסת אישרה (יום ג', 19.11.13) לקריאה שניה ושלישית מספר סעיפים מתוך הצעת החוק להעמקת גביית המסים והגברת האכיפה, שנועדה לחזק את היכולת של רשות המיסים בהתמודדות עם ההון השחור ועבריינות המס ובהם, הרחבה של חובת הגשת דוח מפורט ומקוון למע"מ, כך שתחול על עוסקים אשר מחזור עסקותיהם עולה על 1,500,000 שקל.
19/11/2013  |  עופר וולפסון  |   חדשות
כבוד נשיא מדינת ישראל שמעון פרס היקר, כבוד ראש הממשלה בנימין נתניהו היקר, כבוד יושב-ראש הכנסת, שכל כך רצה שאני אבוא לדבר באספה הפרלמנטרית.
19/11/2013  |  פרנסואה הולנד  |   נאומים
רשימות נוספות   /   כנסת 19  /  מי ומי  
לא הוקפא תכנון 24 אלף דירות בשטחים  /  עידן יוסף
הולנד: ההתנחלויות צריכות להיפסק  /  עידן יוסף
מסמך בודד ירכז את כל נתונינו הפיננסיים  /  עופר וולפסון
ידידי פרנסואה, ברוך תהיה  /  בנימין נתניהו
עמדתך מגנה על חיי אדם  /  יולי (יואל) אדלשטיין
עוד הצעות הזויות של לפיד  /  אלעזר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il