משרד התיירות הגיע להסכם עם קיירפור (Carrefour) רשת הקמעונאות הגדולה באירופה ובצרפת (21% מהשוק הצרפתי), ומספר 2 בעולם אחרי וולמרט (Walmart), לפיו היא תשווק חבילות תיור לישראל.
ההסכם, שהוא פרי יוזמה של מנהלת לשכת התיירות בצרפת, אפרת גרומן, כולל שיווק ופרסום ממוקד של ישראל בכל סוכנויות הרשת ברחבי המדינה. החל מאמצע מרס הקרוב, למשך חודש ימכרו סוכני הרשת חבילות הכוללות טיסה באל-על ו-7 לילות בישראל.
מועדון הלקוחות של רשת קייפור בצרפת מונה 13.7 מיליון בעלי כרטיס מועדון (מתוך אוכלוסייה של 64 מיליון אנשים שחיים בצרפת). הרשת כוללת גם 145 סוכנויות נסיעות בכל רחבי צרפת בשם קיירפור וואיאג' (Carrefour Voyages), שממוקמות בתוך המרכולים, מיד אחרי הקופות. ממחקרים שערכה הרשת עולה, כי 76% מלקוחות המרכול שמים לב לפרסום בסוכנויות הנסיעות בסניפים (בנוסף לאחרים שבאים לסניף במיוחד להיפגש עם סוכן נסיעות). הרשת מוכרת כ-450,000 חבילות תיירות בשנה.
המצטיינים יזכו בפרס
בתוך כך, במהלך ינואר ופברואר השנה - לקראת מרתון המכירות - הכשיר משרד התיירות 400 סוכני נסיעות של הרשת בכל רחבי צרפת.
שיתוף הפעולה עם הרשת יכלול גם פרסום בחנויות ובאתר האינטרנט של קיירפור: פרסום עמוד ישראל במנשר (פלאייר) הרשת שיופץ ל-18 מיליון אנשים ברחבי צרפת בחודש מרס; במהלך המבצע יופיעו בסניפים מודעות גדולות ומוארות של החבילה, עמוד פרסומי דו-צדדי, פלאיירים ומדבקה ענקית על הרצפה בתוך החנויות, ניוזלטר ייעודי על
ישראל לכל המנויים, ועוד. כמו-כן סרט שיווקי של משרד התיירות יוקרן על מסכים בסניפים ובאתר האינטרנט של הרשת. הפעילות באתר הרשת יכלול גם באנרים בעמוד הבית והופעה של ישראל ב-Top Destinations. המוכרנים המצטיינים של המבצע יזכו בפרס, כדי לעודד מכירות של חבילות לישראל.
עלות שיתוף הפעולה למשרד התיירות: 125,000 אירו.